کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی

رستوران فورسیزن دبی
جهان گردی, دبی

همه ما بارها شنیده ایم که صبحانه مهمترین بخش وعده غذایی است. معمولا کافی شاپ ها صبحانه هم در منوی خود دارند. در هنگام سفر به دبی هم می توانید کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی پیدا کنید که بسیار متنوع و لذیذ هستند. از آن جا که دبی یک شهر گردشگری است، درنتیجه در آن رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارند که می توانید از صبحانه غربی تا سنتی را در آن ها سفارش دهید. برای خرید بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

صبحانه هایی که در کافه های دبی آماده می شوند، از بهترین مواد اولیه هستند و روزانه تامین می شوند. چنانچه قصد سفر به دبی را دارید آژانس گردشگری یابکس همواره پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما چارتر دبی خواهد بود.

در صورتی که می خواهید در دبی صبحانه بخورید گزینه هایی زیادی برای شما وجود دارند که مطمئنا قادر خواهید بود که با توجه به ذائقه غذایی خود یک کافه مناسب پیدا کنید. شما می توانید در این کافه ها قهوه، نوشیدنی های مختلف، شیرینی، نان، آبمیوه و سایر خوراکی ها را سفارش دهید.

کافه لانا لوسا (Lana Lusa)

کافه لانا لوسا

در این کافه می توانید غذاهای اروپایی سفارش دهید، مخصوصا صبحانه هایی که مخصوص کشور پرتقال است، در این مکان سرو می شوند. برای رفتن به این کافه باید به مرکز خرید وصل 51 بروید. دکوراسیون این کافه بسیار شیک است. این کافه به صورت سرپوشیده است و یک تراس هم دارد که می توانید در آن صبحانه خود را صرف کنید. همچنین شما می توانید صبحانه انگلیسی را هم در این کافه سفارش دهید.

خوشمزه ترین غذای کافه بیکن قارچ و گوشت گوساله است. بعلاوه وسایل این کافه شامل بشقاب های سرامیکی، وسایل چوب پنبه ای و مسی می شوند که مخصوصا از کشور پرتقال آورده شده اند. همچنین در کافه می توانید ناهار و شام را هم سفارش داد که شامل خورش ماهی آلگاروه می شود. اولین بار این غذا به وسیله مادربزرگ جسیکا ویویرو پخت شده است.

صبحانه شکلاتی در میرزام

کافه میرزام دبی

میرزام از کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی است. در منوی این کافه می توانید ترافل شکلاتی، شکلات داغ، انواع شکلات، تخم مرغ و … را سفارش دهید. در کنار این شکلات ها همچنین نان و قهوه هم سرو می شوند. قهوه هایی که در این کافه آماده می شوند، طعم بسیار خوبی دارند، زیرا آن ها را با استفاده از شکلات آماده می کنند.

سایر غذاهای این منو شامل کلوچه برشته، تارتین داغ و پنکیک اسفناج می شوند. سپس شما می توانید به کارگاه شکلات سازی این کافه مراجعه کنید و از نزدیک روند تولید شکلات ها را ببینید. ویترین این کافه هم بسیار زیبا است.

رستوران چهار فصل در ساحل جمیرا دبی

رستوران فور سیزن دبی

رستوران Four Seasons Dubai at Jumeirah Beach از شیک ترین کافه های دبی است که در منوی بوفه باز آن می توانید کاسه آووکادو، املت، وافل های رویال با عسل، اسموتی پروتئینی و کرپ های شکلاتی را سفارش دهید. تمامی خوراکی های این کافه با مواد اولیه سالم تهیه می شوند.

رستوران نِت (Nette)

رستوران نِت دبی

تیم کاست ایده ساخت این رستوران را داده است و به صورت مینیمال ساخته شده است. در این رستوران می توانید غذاهای فرانسوی و ژاپنی سفارش دهید. منوی این مکان شامل ساندویچ تخم مرغ، آب میوه طبیعی، نان تست فرانسوی، کاسه ماچا عسل، پنکیک کرم سوفله ژاپنی، اسموتی و نوشیدنی های مختلف می شوند. کارکنان این رستوران به صورت حرفه ای هستند و فضای آن پر از گل و گیاه است.

کافه مجموع ما (The Sum of Us)

رستوران مجموع ما دبی

این کافه به وسیله گروه تام و سرگ در دبی ایجاد شده است. در این کافه می توانید از قهوه های خوشمزه لذت ببرید. همین طور شما می توانید یک صبحانه گرم را هم در این رستوران سفارش دهید. باریستاهای این کافه از تکنیک های جدید برای درست کردن قهوه استفاده می کنند. بعلاوه آشپزان این مجموعه هم به صورت حرفه ای نان درست می کنند. شما می توانید در این کافه کیک، شیرینی، پودینگ، تارت، اشترودل و … را سفارش دهید که به صورت مخصوصی برای شما آماده می شوند. همچنین زمان کاری این کافه تا ساعت پنج بعدازظهر است.

نانوایی خیابان کلینتون (Clinton Street Baking Company)

نانوایی خیابان کلینتون

نان های این خیابان بسیار خوشمزه هستند و در کنار قهوه تازه سرو می شوند. صبحانه های آمریکایی این شهر شامل جک مونتری، کیک خرچنگ مریلند، بیسکویت بلغور، گوجه سرخ شده، کلوچه، بستنی ارگانیک، میک شیلک های خانگی، وافل و براوانی می شوند. همچنین می توانید پنکیک های کرکی، با کره سفارش دهید.

دبی مارینا و سفارش صبحانه انگلیسی

کافه صحنه اثر سایمون ریمر

برای خوردن صبحانه می توانید به (the scence by simon rimmer) مراجعه کنید. در واقع نام این مکان صحنه اثر سایمون ریمر است که برای رفتن به آن باید اسکله شماره هفت بروید. این کافه در طبقه 4 ام دبی مارینا است و رستوران مال سایمون ریمر است. این رستوران بریتانیایی یکی از مشهورترین رستوران های دبی است. شما می توانید در منوی این کافه وافل، پنکیک، تخم مرغ فلورانسی سفارش دهید. زمان فعالیت این مجموعه از ساعت هشت صبح است.

رستوران (Carine)

این رستوران در کنار جاده قرار دارد و باعث شده تا فضایی آرام بخش داشته باشد. صبحانه در این مکان شامل غذاهای فرانسوی و مدیترانه ای می شود. آشپزهای این رستوران بهترین غذاها را برای مهمانان آماده می کنند. در این رستوران یک تراس بزرگ وجود دارد و علاوه بر این می توانید غذای خود را در یک محیط سرپوشیده صرف کنید.

بهترین صبحانه ها شامل تخم مرغ بندیکت، نان تست فرانسوی، ترافل تازه، تخم مرغ همزده و … می شوند. همین طور گرانولای خانگی هم در آن پخت می شود. خوردن صبحانه در این کافه به شما این احساس را می دهد که گویی در فرانسه نشسته اید و از آفتاب صبحگاهی لذت می برید.

کافه (Arrows & Sparrows)

این کافه فضای بسیار آرامش بخشی دارد و موسسان کافه خیابان دوستان در تاسیس آن نقش داشته اند. شما می توانید برای خوردن یک وعده صبحانه به این رستوران کافه مراجعه کنید تا طعم نان تست فرانسوی را بچشید.

هیل هاوس براسری، کافه صبحانه در دبی

هیل هاوس براسری

این کافه در یک تپه بزرگ ساخته شده است که در آن مناظر طبیعی زیبایی هم وجود دارند. در تپه هیل هاوس می توانید جاذبه های دبی و زمین های گلف را مشاهده کنید. بنابرین این مکان که دور از شهر قرار دارد، بهترین جا برای صرف غذا در یک محیط آرامش بخش است.

غذاهای کافه این شامل میوه، پنکیک، شیرینی و وافل می شوند. زمان کاری این کافه از ساعت شش و نیم صبح تا یازده و نیم است. اگر بخواهید غذاهای پر انرژی تری بخورید می توانید بیکن گوشت، سوسیس گوساله، سالمون، تخم مرغ و … را سفارش دهید.

کافه کاست

کافه کاست دبی

کاست از کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی است. در واقع این کافه محلی برای فروش الکل و غذا است. موقعیت مکانی این کافه در شهر القوز است. در واقع این کافه را از مواد قابل بازیافت درست کرده اند. تمام وعده های غذایی که در این کافه تهیه می شوند، کاملا سالم هستند و می توانید غذاهای لوکسی سفارش دهید.

برای مثال املت سبزیجات، نان تست فرانسوی، مرغ های آب پز، ماهی سالمون دودی و قهوه دستی در این کافه ارائه می شوند. همچنین آووکادوهای برش شده را روی ماهی ها قرار می دهند که باعث می شود مزه و طعم آن بسیار خوشمزه تر شود. در این میان می توانید از قهوه، آبمیوه، چای و سایر نوشیدنی ها هم لذت ببرید.

سالن وصل 51 در دبی

سالن وصل 51 دبی

تاسیس کنندگان این کافه از بارسلون به این مکان آمده تا کافه ای بینظیر را برای ساکنان دبی فراهم کنند. این سالن در محله جمیرا است و منوی صبحانه آن شامل پنکیک، آکای، وافل و … می شود. شما می توانید صبحانه را در طعم های مختلف سفارش دهید. صبحانه های این مکان بسیار بزرگ هستند به طوری که کاملا شما را سیر می کنند. در نتیجه اگر یک وعده غذا سفارش دهید، دو نفر می توانند آن را بخورند. این کافه یکی از بهترین مکان ها برای خوردن صبحانه در دبی است و در نتیجه به خاطر شلوغی که دارد باید صبح های زود به آن مراجعه کنید.

کافه ضروب دبی

کافه ضروب دبی

صبحانه این کافه بسیار مقوی است. یک ظرف مربا در این کافه تقریبا 22 درهم است. در آشپزخانه کافه ضروب می توانید زیتون به همراه گوجه و لوبیا بورس در کنار پیاز خورد شده سفارش دهید که همه آن ها در یک کوزه فولادی تهیه می شوند. شیرینی لایه لایه در کنار عسل و پنیر کرافت هم خوشمزه ترین غذای این منو است که تقریبا 34 درهم می شود.

کافه سیکا در دبی

کافه سیکا دبی

کافه سیکا یکی از بهترین کافه های دبی است، زیرا غذاهای آن شامل فلافل، پنکیک، دانگاو و پنیر عربی می شوند. فضای این کافه را با پرده های توری و گل های زیبا تزئین کرده اند. تخم مرغ ها هم به چند صورت تهیه می شوند که از میان آن ها می توانید شاکشوکا که با گوجه ادویه دار درست می شود را بخورید.

کافه Arabian Tea House

کافه چای عربی

در سال 1997 این چای فروشی به اسم البستکیه افتتاح شد. آدرس این کافه در منطقه الفهیدی است و افراد محلی و همین طور گردشگران برای خوردن چای به آن مراجعه می کنند. این کافه نشان دهنده میراث فرهنگی این کشور است.

برای تزئین این کافه از صندلی های حصیری، گل های زیبا و پرده های توری استفاده می کنند. با بودن در این کافه احساس می کنید که به زمان های قدیم سفر کرده اید.

آشپزانی که در این کافه هستند در کار خود بسیار مهارت دارند و غذاهای مشهوری مانند صبحانه مستر علی سرو می کنند. همچنین اگر همراه با فرزندان خود به این کافه مراجعه کنید برای آن ها نان چباب شتری سرو می شود.

کالچر هاوس دبی

این کافه فقط محلی برای خوردن صبحانه نیست بلکه به عنوان یک گالری هم فعالیت دارد. کشور دبی همزمان با پیشرفت هایی که در طی این سال ها کرده است تحت تاثیر فرهنگ کشورهایی مانند مصر، پرو، کنیا و … بوده است. این مورد را می توانید در بخش غذا و طراحی ساختمان ها ببینید.

در این کافی شاپ می توانید نان ملوی، کورن فریترز، کاسه های آکای و نان تست بندیکت با تخم مرغ را سفارش دهید. همچنین شیرینی هایی مانند Cardamom Spice Cake هم در آن سرو می شوند که بسیار خوشمزه هستند.

کافه میوکوم دبی

در واقع اسم این کافه برگرفته از اسم شهری است که دورتادور خلیج بایرون را گرفته است. در این کافه می توانید صبحانه های استرالیایی سفارش دهید. برای مثال شیرنارگیل قیمتی تقریبا برابر با 49 درهم دارند. چنانچه هوس فرنی بکنید باید 57 درهم بپردازید. همچنین سایر خوراکی های این کافه شامل توت، گرانولا، سنجد، نارگیل و انبه می شوند.

فرند اونیو از جمله کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی

در این کافه می توانید انواعی از 3 کاسه با محتوایی خوشمزه را امتحان کنید. مقابل شما کاسه ای از گرانولا، بادام زمینی برشته با میوه های استوایی و یک کاسه توت و موز قرار دارد. کدام گزینه را امتحان می کنید؟ بهترین کار این است که در طی مدت اقامت خود در دبی چندین بار به این کافه خوشمزه سر بزنید و هر دفعه یکی از خوراکی های آن را امتحان کنید. همچنین امکان سفارش آنلاین هم وجود دارد که می توانید از سایت aci and tribe این کار را انجام دهید.

کافه سینگل فین دبی (single fin cafe dubai)

کافه سینگل فین

سرف هاوس دبی که در کنار ساحل است، دارای کافه ای است که می توانید در آن میوه و گرانولای خانگی را با قیمت 42 درهم سفارش دهید. در این خوراکی میوه های تازه هم قرار داده شده که باعث می شود صبحی پر انرژی را آغاز کنید. همچنین بنابر درخواست شما کره بادام زمینی هم به آن افزوده می شود.

کافه بوستون لین دبی (boston lane cafe dubai)

کافه بوستین لین

یکی دیگر از کافه هایی که برای صرف صبحانه در دبی می توان به آن مراجعه کرد، کافه مورد نظر است. برای مثال شما می توانید از خوردن میکس توت به همراه شکلات نیبس و شیر بادام در این کافه لذت ببرید. قیمت این کاسه خوراکی تنها 45 درهم است. همین طور می توانید لاته چغندر که یک خوراکی گیاهی است، هم سفارش دهید.

کامن گراوندز از کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی

میوه اژدها را تا به حال نخورده اید؟ خب در سفر به دبی این فرصت به شما دست می دهد تا با مراجعه به این کافه خود را به یک کاسه میوه اژدها به همراه تمشک و شکلات دعوت کنید. همه این این ها در کنار هم تنها 52 درهم قیمت دارند، یا می توانید دست روی خوراکی دیگر این کافه یعنی پودینگ چیا به همراه انبه بزارید. آشپزی این مجموعه به عهده فردی به اسم تام آرنل است.

کافه پروژتو آکای دبی

کافه پروژتو

در این کافه دست شما برای انتخاب خوراکی با قیمت های متفاوت باز است. برای مثال خوراکی آکای با سه قیمت متفاوت 32، 39 و 44 درهمی به مهمانان کافه ارائه می شود و مشخص است که هرچه قیمت بیشتر باشد، اندازه کاسه هم بزرگ تر خواهد بود. چاشنی های مختلف هم برای هر کدام از این کاسه ها در نظر گرفته شده است. نان شیرینی دوست دارید یا کمپوت توت خانگی؟

امکان انتخاب هر یک از آن ها برای شما میسر شده است. به طور کلی 25 نوع مختلف صبحانه در منوی این کافه وجود دارند. همین طور گزینه ای به عنوان کاسه مورد علاقه مهیا شده است که بنابر درخواست آشپزخانه خوراکی مورد نظر شما را فراهم می کند.

کافه جونز ز گراوسر دبی

کافه جونز زگراوسر

دنبال یک صبحانه انگلیسی هستید؟ کافه جونز زگراوسر آماده پذیرایی از شما است. در این کافه می توانید سیب زمینی سرخ کرده در ابعاد ریز را با قیمت 68 درهم سفارش دهید. سوسیس، گوجه فرهنگی، بیکن، قارچ و اسفناج هم در منوی این کافه وجود دارند. سیب زمینی های کافه جونز بسیار نرم و پفکی هستند.

کافه استوک هاوس دبی از کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی

این مجموعه مکانی مناسب برای صرف صبحانه در دبی است، زیرا می توان از آن به عنوان کافه و رستوران استفاده کرد. زمین های گلف از این کافه قابل دیدن هستند. کافه در منطقه داماک هیلز افتتاح شده و مجموعه ای از آپارتمان های مسکونی هم در آن وجود دارد. صبحانه انگلیسی کافه به قیمت هفتاد درهم با ترکیبی از بیکن گوساله، سیب زمینی سرخ کرده، قارچ، لوبیا، نان تست و … برای شما آماده می شود.

کافه فیبر مگیز دبی از کافه هایی برای صرف صبحانه در دبی

کافه فیبر مگیز

نزدیکی یک مرکز تجارت به این کافه موجب شده تا افراد زیادی برای صرف صبحانه به آن مراجعه کنند. همین طور ساکنان خانه های املاک دیار به این کافه نزدیک هستند. لوبیا پخته شده، تخم مرغ، سیب زمینی، قارچ، پودینگ سیاه و سفید و بیکن در کنار هم به قیمت 61 درهم قابل سفارش است. اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، امکان سفارش بیکن به همراه سوسیس و تخم مرغ با هزینه 35 درهم امکان پذیر است.

کافه وحشی و ماه دبی (Wild And The Moon)

کافه وحشی و ماه دبی

شعبه اصلی این کافه در شهر پاریس بنا شده و یکی از شعبه های آن هم در دبی دسترس است. موقعیت مکانی این کافه در خیابان السرکال دبی است. منوی کافه شامل اسموتی، غذاهایی محلی و گیاهی به همراه آبمیوه های مختلف می شود.

سخن آخر

اگر برای خوردن صبحانه در دبی دچار مشکل هستید، در این مقاله بهترین کافه های دبی را به شما معرفی کردیم که هر کدام دارای منوی متفاوت با غذاهای با کیفیتی هستند.

آدرس کافه رستوران لانا لوسا چیست؟

این کافه در مرکز خرید وصل 51 ساخته شده است.

موقعیت مکانی کافه صحنه اثر سیمون ریمر در کجاست؟

این کافه در اسکله شماره هفت دبی است و برای رفتن به آن باید به دبی مارینا و طبقه 4 آن مراجعه کنید. پنجره های بزرگ کافه به شما این امکان را می دهند تا منظره شهر را از آن جا تماشا کنید.

معروف ترین خوراکی نانوانی خیابان کلینتون چیست؟

خوشمزه ترین خوراکی که در منوی این کافه یافت می شود، پنکیک های آن است. ضخامت زیاد این خوراکی و سرو آن به همراه کره باعث شده تا مزه فوق العاده ای داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *