استخرهایی بر فراز آسمان دبی

استخر آئورا دبی
جهان گردی, دبی

بعضی از مراکز تفریحی دبی استخرهایی در طبقات بالای خود ساخته اند تا در حین شنا بتوانید از منظره زیبای شهر یا ساحل دریا بهره مند شوید. به همین دلیل در این مطلب مشهورترین استخرهای دبی را به شما معرفی می کنیم. برای خرید بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

استخر اینفینیتی دبی

این استخر را می توان مرتفع ترین استخر دبی به شمار آورد. در شهر دبی پارک های آبی و بخش های دیدنی زیادی وجود دارند. مخصوصا در آب و هوای گرم دبی تن خود را به آب زدن بسیار لذت بخش است. به همین دلیل استخرهای دبی بسیار مشهور هستند. Infinite Aura skypool توانسته گوی رقابت را از سایر رقبا بگیرد و به دلیل اینکه در فراز آسمان دبی ساخته شده است در نظر گردشگران بسیار جذاب است.

استخر مورد نظر شامل دو طبقه می شود که نمای 360 درجه از شهر دبی از داخل آن قابل مشاهده است و ارتفاع آن از سطح زمین 200 متر است. جالب است که بدانید هنگامی که در این استخر هستید، تصور می کنید که استخر با دریا یکی شده است. از این استخر می توان به چشم انداز نخل جمیرا و خلیج فارس دید داشت.

شرایط استخر اینفینیتی دبی به گونه ای در نظر گرفته شده است که می توان در همه فصل های سال از آن استفاده کرد. استخر مورد نظر بلندترین استخر 360 جهان به شمار می رود.

امکانات استخر اینفینیتی دبی

استخر اینفینیتی دبی

در محل این استخر برای استراحت تخت های آفتاب گیر قرار گرفته که به صورت یک یا دو نفره قابل استفاده هستند. همین طور از آن ها می توان به تماشای برج خلیفه یا بخش های دیگر دبی پرداخت. در این میان غذاهای بین المللی مختلف مانند سوشی و همین طور نوشیدنی هایی هم برای مهمانان استخر سرو می شوند.

قوانین استخر اینفینیتی دبی

برای وارد شدن به محوطه استخر سن افراد باید بیشتر از 12 سال باشد و کسانی که سن آن ها از 18 کمتر است باید به همراه یک فرد بزرگسال و تحت مسئولیت و نظارت او باشند.

از همراه داشتن غذا و نوشیدنی خودداری کنید.

قیمت بلیط استخر شامل مواد غذایی و نوشیدنی نمی شود.

استخر اینفینیتی دبی می توانید بدون اطلاع مهمانان ساعت کاری خود را تغییر دهد، در این صورت ساعت رزرو بلیط شما تغییر می یابد یا می توانید وجه خود را بازپس بگیرید.

کودکان زیر 12 سال نمی توانند از استخر استفاده کنند.

کنسل کردن بلیط استخر ممکن نیست.

در صورت به وجود آمدن مورد اورژانسی استخر می تواند بدون اطلاع تعطیل شود و همه ساعات کاری کنسل و وجه بازگردانده می شود.

در صورت وضعیت آب و هوایی بد استخر هیچ مسئولیتی ندارد.

زمان فعالیت استخر در زمستان و تابستان و با توجه به آب و هوا تغییر می کند.

کلیه ضررهای وارد شده به امکانات استخر یا اتاق های رختکن به عهده این مجموعه نیست.

قیمت بلیط استخر اینفینیتی دبی

استخر اینفینیتی دبی

این استخر به دلیل اینکه شهرت زیادی دارد و امکانات آن کاملا لاکچری است، پس افراد زیادی از آن استفاده می کنند. همین مورد سبب شده تا برای مراجعه به آن باید از قبل بلیط استخر را رزرو نمایید.

قیمت بلیط استخر اینفینیتی دبی برای هر نفر از 150 درهم شروع می شود که این قیمت در سانس های مختلف و چشم اندازهای گوناگون تفاوت خواهد داشت. برای مراجعه به این استخر می توانید بلیط ها را در بازه زمانی 10 صبح تا ساعت 2 بعدازظهر و از 15 بعدازظهر تا ساعت 19 بعدازظهر رزرو کنید. در صورتی که می خواهید از رستوران و محوطه استخر استفاده کنید باید یک بلیط جداگانه خریداری کنید. هر طبقه این استخر چشم انداز متفاوتی دارند. برای مثال از میان چشم اندازهای استخر می توان از نمای پالم جمیرا، سیتی اسکای لاین و برج العرب استفاده کرد. همان طور که قبلا هم گفتیم این نماها هر کدام قیمت متفاوتی دارند. همین طور بین قیمت طبقه اول و دوم آن هم تفاوت وجود دارد.

برپایی مراسم های خصوصی

در این استخر می توانید مراسم های مختلفی را هم برگزار کنید. برای مثال امکان برپایی جشن تولد و همچنین مراسم عروسی وجود دارد. بعضی از شرکت ها هم می توانند محصولات خود را در این مکان رونمایی کنند. کارکنان این مجموعه کاملا حرفه ای هستند تا مهمانان لحظات بسیار خوبی را تجربه کنند.  همچنین تزئین محوطه استخر با گل های زیبا و نورپردازی های جذابی صورت می گیرد. آشپزهای رستوران این استخر هم غذاهای خوش طعم و جدیدی را برای شما فراهم می کنند.

مسئولین برگزاری این مراسم کاملا با استعداد هستند و باعث می شوند تا شما لحظات به یادماندنی را در این مجموعه تجربه کنید. از آن که استخر قوانین خاص خود را دارد حتما قبل از رزرو آن با مسئولین برگزاری مراسم های آن مشورت کنید تا با اطلاع از تمام شرایط بتوانید تجربه ای خوب در این استخر داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره استخر آئورا

این استخر به ایستگاه مترو دبی مال نزدیک است و از طریق سایر وسایل حمل و نقل عمومی هم می توان به راحتی به آن دسترسی داشت. این استخر تمام روزهای هفته فعالیت دارد و ساعت کاری آن از ده صبح تا دو بعدازظهر و از 15 بعدازظهر تا 19 بعدازظهر است. همان طور که گفتیم برای اینکه بتوانید بلیط استخر را تهیه نمایید باید، از چند روز قبل اقدام به رزرو آن کنید.

حتی امکان رزرو کل روز یعنی از ساعت ده صبح تا هفت بعدازظهر هم وجود دارد. اما به طور معمول اکثر افراد از یک الی دو ساعت برای استفاده از این استخر وقت می گذارند. استخر آئورا سرویس حمل و نقل ندارد و اگر می خواهید از مونوریل استفاده کنید، باید از ایستگاه Nakheel Mall استفاده نمایید.

تلفن استخر اینفینیتی دبی: 00989178980318

آدرس ایمیل استخر اینفینیتی دبی: reservations@auraskypool.com

به طور کلی بهترین زمان برای استفاده از استخر اینفینیتی دبی در روزهای تابستان و بهار است تا زمانی از گرمای دبی در امان بمانید.

 استخر هتل مدیا وان دبی (Media One)

استخر هتل مدیا وان دبی

برای رفتن به این هتل باید به مدیا سیتی بروید و استخر آن در طبقه هشتم و در تراس آن ساخته شده است که نمای زیبایی را به شما ارائه می دهد. در این استخر می توانید از خوردن آبمیوه های خنک لذت ببرید و با دراز کشیدن زیر نور آفتاب خود را برنزه کنید. چند بار هم در این هتل وجود دارند.

استخر آدرس دبی مارینا دبی (The Address Dubai Marina)

یکی دیگر از استخرهای دبی استخر آدرس مارینا دبی است. از این استخر مردم محلی این شهر و همین طور مسافران می توانند استفاده کنند. طول این استخر 45 متر است و شما می توانید قایق هایی را که در کانال پایین استخر شناورند تماشا کنید. این استخر در یکی از مناطق معروف دبی ساخته شده است و از استخرهای بزرگ آن محسوب می شود.

استخر فور پویتنس با شرایتون دبی (Four Points by Sheraton)

استخر فور پویتنس با شرایتون دبی

استخر مورد نظر در کنار یکی از جاده های مهم دبی است و به آن چشم انداز دارد. شما می توانید از داخل محوطه این مجموعه به تماشای غروب و طلوع خورشید بنشینید. هتل در کنار جاده شیخ زاید است و تماشای برج های بلند دبی در استخر بسیار جالب توجه خواهد بود.

استخر هتل میدان دبی (Meydan Hotel)

استخر هتل میدان دبی

در این استخر می توانید در زیر آفتاب استراحت و پوست خود را برنزه کنید. نکته جالب درباره این استخر این است که در نزدیکی آن مسابقات اسب سواری برگزار می شود و شما می توانید در داخل استخر این رقابت ها را تماشا کنید.

هتل پارک رجیس کریس کین دبی (Park Regis Kris Kin Hotel)

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

نهر دبی (Dubai Creek) در کنار این استخر است و می توان از داخل محوطه استخر به برج های دبی مانند برج الخلیفه چشم انداز زیبایی داشت. همین طور از آن جا که استخر روی پشت بام است باعث می شود در هنگام شب تمام محوطه را با نور چراغ ها تزئین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *