بهترین هتل های دبی برای نمایشگاه اکسپو 2021

راهنمای سفر

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی که به خاطر کرونا به تعویق افتاد، قرار است امسال از تاریخ 9 مهرماه 1400 (1 اکتبر 2021) لغایت 11 فروردین 1401 (31 مارس 2022) در دبی برگزار شود. نمایشگاه اکسپو (World’s Fair or Universal Exposition) یکی از طولانی ترین نمایشگاه هایی است که در زمینه های فناوری، صنعت، تجارت و گردشگری در دنیا برگزار می شود که به اسم المپیک فرهنگ ملل نیز شناخته شده است. این نمایشگاه در سال 2021 به میزبانی دبی برگزار می شود و شرکت های مختلف از 109 کشور جهان در این نمایشگاه به معرفی و ارائه محصولات، خدمات و نوآوری های خود می پردازند. پس اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید ما در این مقاله چند مورد از بهترین و نزدیک ترین هتل های دبی برای نمایشگاه اکسپو را به شما معرفی می کنیم. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون سایت مراجعه کنید.

هتل روو اکسپو Rove Expo 2020

این هتل تنها هتل واقع در سایت اکسپو است. هتل روو اکسپو 2020 در مجاورت الوصل پلازا و دقیقا در قلب اکسپو ۲۰۲۰ دبی واقع شده است. همه 331 اتاق روو اکسپو عایق صدا هستند. این اتاق ها دارای مجموعه از امکانات مثل کتری برقی، چای و قهوه فوری، تلویزیون و سشوار هستند. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر رو باز، میز پذیرش 24 ساعته با پرسنلی چند زبانه و خشکشویی از امکانات این هتل هستند.  افرادی که در این هتل اتاق رزرو کنند، بلیت رایگان بازدید از نمایشگاه اکسپو را دریافت خواهند کرد.

فورچون پارک هتل نزدیک ترین هتل به اکسپو Fortune Park Hotel

هتل فورچون پارک دبی یکی از نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه اکسپو است که در فاصله 4 کیلومتری این نمایشگاه قرار دارد. علاوه بر نزدیک بودن، این هتل 4 ستاره ارزان و اقتصادی است. اتاق های این هتل چیدمانی شیک و امروزی دارند. سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی مجهز به وان و لوازم بهداشتی و سشوار، تخت خواب‌های استاندارد و راحت، مینی بار، تلویزیون مسطح، میزکار، کاناپه راحتی، تجهیزات چای و قهوه از امکانات رفاهی اتاق های این هتل هستند. دو رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، سونا و سالن بدنسازی از امکاناتی هستند که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد.

پریمیر این دبی اینوستمنت پارک Premier Inn Dubai Investment Park

این هتل در فاصله 4.1 کیلومتری از نمایشگاه اکسپو دبی قرار دارد و با 12 دقیقه رانندگی می توانید به آنجا برسید. دکوراسیون این هتل رنگارنگ و امروزی است. این هتل 3 ستاره میان رده دارای 304 اتاق است. اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، حمام دارای سشوار، تلفن، تلویزیون، اتو و … هستند. استخر رو باز، سالن ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق، پارکینگ رایگان، رستوران، بوفه کودک از جمله امکانات این هتل هستند. سرویس رایگان به جمیرا واک هم برای مهمانان تهیه شده است.

ماریوت دبی، گرین کامیونیتی Marriott Executive Apartments Green Community

این هتل 4 ستاره لوکس در یکی از بهترین نقاط دبی و در فاصله 4.5 کیلومتری از نمایشگاه اکسپو قرار دارد. این هتل آپارتمان دارای 165 اتاق است. همه اتاق های هتل دسترسی سریع به وای فای، میزهایی با صندلی های ارگونومیک، یک یخچال کوچک و حمام های شیک با آینه های آرایشی روشن ارائه می دهند. اتاق های هتل دارای یک پذیرایی و یک آشپزخانه هستند. بعضی از اتاق های هتل دارای بالکن با منظره رو به دریاچه می باشند. اگر به دنبال گردش هستید، ساحل جمیرا و مارینا دبی به راحتی قابل دسترسی هستند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، گلف، خدمات کودکان، رستوران ایتالیایی و بریتانیایی اشاره کرد.

هتل مانور The Manor by JA

هتل مانور یک هتل 4 ستاره واقع در 5 کیلومتری نمایشگاه اکسپو است. در کمتر از 10 دقیقه می توانید از این هتل به نمایشگاه برسید. اتاق ها عایق صدا بوده و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، حمام اختصاصی دارای سشوار و میز تحریر هستند. امکانات هتل نیز شامل وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، میز پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق می شود.

هتل موون پیک ابن بطوطه گیت Oaks Ibn Battuta Gate Hotel Dubai

هتل موون پیک ابن بطوطه موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در فاصله 8 کیلومتری نمایشگاه اکسپو قرار دارد. این هتل 5 ستاره یکی از لوکس ترین هتل های دبی است. اتاق های این هتل به سبک مراکشی طراحی شده اند. این اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، تخت های بسیار راحت، کاناپه راحتی، میز تحریر، تجهیزات چای و قهوه، مینی بار و خدمات و سرویس دهی عالی هستند. این هتل در‌مجموع هشت رستوران و بار دارد. هتل موون پیک دارای ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، سالن کنفرانس، خدمات خشکشویی و پارکینگ اختصاصی است. بعلاوه هتل موون پیک به دبی مارینا، منطقه آزاد جبل علی، مترو دبی و مرکز خرید ابن بطوطه نیز نزدیک است.

میسان هتل Maisan Hotel

میسان هتل در فاصله 9.5 کیلومتری نمایشگاه اکسپو قرار دارد و ۱۱ دقیقه با آنجا فاصله دارد. اتاق های این هتل با رنگ های روشن تزئین شده اند. در هر اتاق وای فای رایگان، قهوه ساز، تلویزیون هوشمند، حمام و لوازم بهداشتی رایگان در دسترس است. این هتل همچنین صبحانه های قاره ای را بین ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح با هزینه جداگانه به مهمانان ارائه می دهد.

موون پیک جمیرا Movenpick Hotel Jumeirah Beach

هتل موون پیک جمیرا در ساحل جمیرا قرار دارد و حدود 10 کیلومتر با نمایشگاه اکسپو فاصله دارد. این هتل 5 ستاره هتلی لوکس و مدرن است که طرفداران زیادی دارد. همه اتاق های این هتل دارای بالکن هستند که در بالکن بعضی اتاق ها می توانید چشم انداز خلیج فارس را داشته باشید. استخر روباز، مرکز سلامتی و ساحل اختصاصی از امکانات این هتل هستند. هتل موون پیک جمیرا 5 رستوران با تنوع غذایی بی نظیر دارد.

هتل آدرس مونتگومری the Address Montgomerie Dubai

هتل 5 ستاره مونتگومری که در میان دریاچه و باغ های سرسبز واقع شده با نمایشگاه اکسپو 10.7 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تمام امکانات رفاهی یک هتل لوکس 5 ستاره را دارد. تمام اتاق های این هتل امکانات کامل دارند و می توانید در آن ها راحتی و آرامش را تجربه کنید. از امکانات ویژه این هتل می توان به زمین بین المللی گلف آن اشاره کرد که بسیار معروف است.

هتل رادیسون دبی داماک هیلز Radisson Dubai Damac Hills

این هتل چهار ستاره که به تازگی افتتاح شده در فاصله 11 کیلومتری از نمایشگاه اکسپو در منطقه داماک هیلز واقع شده است. این هتل دارای 481 اتاق است. تمام اتاق ها بالکنی با چشم انداز مناطق سرسبز اطراف دارند. در این مجموعه تعدادی زمین گلف، سالن بدنسازی، استخر، اسپا و چندین رستوران وجود دارند. این هتل در عین تازه تاسیس بودن در بین گردشگران بسیار محبوب است.

هتل تاج جمیرا لیک تاورز دبی Taj Jumeirah Lakes Towers

این هتل لوکس 5 ستاره که از بهترین هتل های دبی است در 13 کیلومتری نمایشگاه اکسپو قرار دارد. هتل تاج با ساحل مارینا تنها 1.3 کیلومتر فاصله دارد. این هتل بیش از 200 اتاق مجهز و لوکس دارد. اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری، وان آب گرم، سشوار و میز تحریر هستند. این هتل امکانات زیادی دارد که می تواند رضایت شما را جلب کند.

هتل برایت Bright Spacious Studio In Lake Apartments

این هتل آپارتمان زیبا و مجهز تنها 4 کبلومتر با نمایشگاه فاصله دارد. دکوراسیون این هتل مدرن و به روز است. هتل برایت تمام امکانات رفاهی یک هتل آپارتمان را دارد. این امکانات شامل آشپزخانه، بالکن، ماشین لباسشویی، قهوه ساز، مبل تخت خواب شو، تلویزیون، اجاق گاز، ماکروویو و بقیه وسایل آشپزخانه است. شما می توانید در هتل برایت اقامت راحتی را تجربه کنید.

هتل  ایمپکیبل Impeccable 5 Beds Villa in Dubai

این ویلای پنج تخته در 4 کیلومتری نمایشگاه قرار دارد. ویلا دارای 5 اتاق خواب، تلویزیون، آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی و مایکروویو، توستر، ماشین لباسشویی و 6 حمام با وان است. هتل برایت می تواند پذیرای 11 مسافر باشد. ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است.

هتل داون تاون جبل علی Downtown Jebel Ali

هتل جبل علی یکی از هتل های اقتصادی نزدیک نمایشگاه است. این هتل 6 کیلومتر با نمایشگاه اکسپو فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ و وای فای رایگان اشاره کرد. هر اتاق یک آشپزخانه با امکانات هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *