معرفی هتل های جمیرا در دبی

هتل جمیرا مینا سلام
جهان گردی, دبی

جمیرا یکی از محله های مشهور در شهر دبی است که با داشتن هتل ها، ساحل و رستوران های متعدد منطقه ای مناسب برای گردشگران محسوب می شود. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی درباره بهترین هتل های جمیرا در دبی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید ساده تر تصمیم بگیرید. همین طور برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

هتل فور سیزن جمیرا بیچ (Four Seasons Hotel)

هتل فور سیزن جمیرا بیچ

بدون تردید می توان این هتل را یکی از هتل های لوکس منطقه جمیرا به شمار آورد. پنج استخر، یک ساحل خصوصی، یک مرکز تناسب اندام با منظره دریا، یک اسپا، امکانات آب درمانی، فعالیت های سلامتی و وای فای رایگان تنها بخشی از خدماتی هستند که هتل فور سیزن جمیرا بیچ ارائه می دهد.

Four Seasons Doha که در میان شور و نشاط در حال تحول پایتخت قطر ساخته شده است، دنیایی از سرگرمی را در میان دیوارهای خود دارد. چیدمان منحصر به فرد آن، مناطق فوق العاده و متمایز آن برای استراحت و وجود استخرهایی با معماری متفاوت که منظره ای الهام بخش از دریا را به شما می دهند. هر یک از این استخرها در حاشیه ساحل خصوصی استراحتگاه قرار دارند و فضایی آرام را ایجاد می کنند. در اینجا، می‌توانید قایق‌های سنتی دوحه را تماشا کنید که در خلیج فارس در حال حرکت هستند.

این هتل مشهور 5 ستاره ساحل اختصاصی خود را دارد که در آن جا می توانید لحظات آرامش بخشی را تجربه کنید. رستوران این هتل هم شامل غذاهای عربی و بین المللی می شود که همه آن ها به وسیله بهترین سرآشپزهای دنیا تهیه می شوند.

هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach Hotel)

هتل جمیرا بیچ

این استراحتگاه ساحلی مجلل ، با چشمگیرترین طراحی در میان سایر هتل ها، در منطقه جمیرا ساخته شده است. این هتل دارای امکانات فراوانی مانند ساحل خصوصی، استخرهای شنا و اتاق بازی برای کودکان است. همچنین دسترسی نامحدودی به پارک آبی Wild Wadi هم دارد. هتل جمیرا بیچ دارای اتاق ها و سوئیت هایی با امکانات رفاهی لوکس و منظره ای رویایی است. ویلاهای کنار ساحل فضایی آرام را به مهمانان ویژه ارائه می دهند. در این میان نباید خدمات مربوط به اسپا Talise را هم فراموش کنید.

نکات مهم هتل جمیرا بیچ

استفاده از ساحل، دسترسی رایگان به پارک آبی دبی، کلاب کودکان، استخرهای شنا، رستوران، بخش تناسب اندام، بخش ماساژ، اسپا و بار

امکانات اتاق های هتل شامل تلویزیون، قهوه و چای ساز، مینی بار، لوازم حمام لوکس، سشوار، گاوصندوق داخل اتاق، وسایل اتو، روزنامه، وای فای رایگان و … می شوند.

فاصله نزدیکترین ساحل به هتل جمیرا بیچ چقدر است؟

برای رسیدن به ماسه های بکر ساحل خصوصی به حدود 2 دقیقه پیاده روی نیاز دارید.

نزدیکی هتل جمیرا بیچ از مراکز تفریحی

هتل به فروشگاه، کافه ها، بخش نگهداری لاک پشت و بارهای مختلف نزدیک است و از فرودگاه بین المللی دبی 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab)

هتل برج العرب دبی

یکی از مجلل ترین هتل های نمادین جهان هتل برج العرب است. هیچ چیز نمی تواند شما را برای آنچه که در شرف تجربه هستید آماده کند. طراحی پیشرفته و آینده نگرانه این مکان دیدنی که نماد دبی است، منظره ای خیره کننده را ایجاد کرده است.

برای رفت و آمد حتی هلیکوپتر یا رولز رویس در اختیار مهمانان قرار می گیرد. شما می توانید در یکی از سوئیت های مجلل آن استراحت کنید و چشم انداز زیبایی به خلیج فارس داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل برج العرب دبی

این هتل در مرکز دبی ساخته شده و یکی از لاکچری ترین هتل های جهان است. ارتفاع این هتل 321 متر است و نمای آن به شکل یک بادبان طراحی شده است. این هتل به اسکله متصل است و از فرودگاه بین المللی دوحه 25 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل شامل آسانسور، دستگاه پول نقد، اینترنت وای فای، زمین بازی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، باغ، سرویس نگهداری کودک، آرایشگاه، اتاق بازی، پارکینگ، خدمات لباسشویی و … می شوند.

اتاق های هتل هم دارای امکاناتی مانند تهویه هوا با درجه دلخواه، منظره دریا، آشپزخانه، صندوق امانات، مینی بار، تختخواب کودک، دستگاه چای و قهوه ساز، دمپایی، روزنامه، اتو، تلویزیون، کنسول بازی، وای فای، رادیو، حمام مجهز به وان، حوله و جکوزی، سشوار و … می شوند.

تفریحات هتل جمیرا برج العرب دبی

این هتل دارای 4 استخر روباز است که اگر هوا مناسب نباشد، تبدیل به سرپوشیده می شوند و همچنان می توان در آن ها شنا کرد. برای کودکان هم یک بخش ویژه شنا مهیا شده است. شما می توانید در کنار استخر از نوشیدنی لذیذی استفاده کنید یا در جکوزی زمانی را به استراحت بپردازید.

برای راحتی مهمانان صندلی های آفتاب گیر تراس دارای چترهایی هستند. دیگر تفریحات این هتل شامل قایق رانی، اسکی روی آب، غواصی، ماهیگیری، تنیس، باشگاه بدنسازی، حمام بخار، سالن زیبایی و ماساژ، بخش بیلیارد، سونا، ایروبیک، کلوپ بچه ها، بخش سلامی با آبگرم، اسکواش و … می شوند.

بخش پذیرایی هتل برج العرب از هتل های جمیرا در دبی

این هتل دارای شش رستوران و یک کافه می شود. شما می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام خود را در رستوران های هتل صرف کنید. همچنین امکان سفارش میان وعده به همراه نوشیدنی های مختلف مهیا شده است.

هتل مینا السلام جمیرا (Jumeirah Mina A’salam)

هتل مینا السلام جمیرا

هتل جمیرا مینا سلام هتلی به سبک بوتیک است. این هتل اقامتگاه های ساحلی را در 1.1 کیلومتری ساحل عمومی جمیرا ارائه می دهد و امکانات مختلفی را برای مهمانان خود فراهم می کند. از نظر موقعیت مکانی هتل با فرودگاه دبی 25 کیلومتر فاصله دارد و در ساحل پارک آبی وایلد وادی ساخته شده است.

امکانات و خدمات هتل شامل فروشگاه هدیه، کتابخانه، حوله ساحل، روزنامه، اسپا، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بخش مخصوص نگهداری از کودک، باشگاه کودک، وان آب گرم، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات لیموزین، پارکینگ رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، دسترسی رایگان به پارک آبی، کافی شاپ، باغ، فضای کنفرانس، تراس، صندلی آفتاب گیر، خدمات خشکشویی، کارکنان چند زبانه، سالن آرایش، استخر کودک، ویلچر برای افراد ناتوان و … می شوند.

هتل القصر جمیرا (Jumeirah Al Qasr)

هتل القصر جمیرا

این هتل تقریبا در سی کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است و یکی از هتل های لاکچری دبی است. قدمت هتل به سال 2005 باز می گردد و یک سال بعد چند بخش دیگر مانند رستوران هم به آن افزوده شده است.

فردی به اسم جان ایوت طراحی این ساختمان را بر عهده داشته است. در کنار این هتل فضاهای سبزی ایجاد کرده اند و چندین مجسمه به شکل اسب هم در اطراف آن دیده می شوند. اتاق های این هتل بسیار شیک هستند و امکاناتی مانند صندوق امانات، تلوزیون، اینترنت و … دارند. در بالکن های این هتل می توانید چشم اندازی از شهر را مقابل خود داشته باشید.

خدمات هتل شامل تفریحات آبی مانند موج سواری، اسکی، بخش تناسب اندام، استخر، والیبال و تنیس می شوند. در این هتل 75 بوتیک برای خرید در نظر گرفته شده است.

رستوران های هتل غذاهای کم نظیری برای مهمانان خود آماده می کنند. هتل دارای پارکینگ، بخش مخصوص توقف قایق ها، اینترنت پرسرعت و … می شوند. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی دبی تنها 25 دقیقه است. برای رفتن به پارک آبی وایلد وادی هم باید بیست دقیقه صرف کنید.

بخش مخصوص اسپای Talise برای افرادی که در این هتل اقامت دارند، مهیا شده است. اگر در ساحل استراحت می کنید، حوله و میوه تازه به شما ارائه می شود. همچنین یک استخر هم برای کودکان فراهم شده است.

شما می توانید در رستوران های متعدد هتل غذاهای مختلفی را سفارش دهید یا به بار آن مراجعه کنید و از منظره دبی لذت ببرید. این هتل منظره ای زیبا به دریا دارد و در اختیار قراردادن اتاق لباس و دوش حمام یکی از خصوصیات آن محسوب می شود. هتل به بازار مدینه جمیرا هم نزدیک است.

هتل دبی مارین بیچ اند ریزورت (Dubai Marine Beach Resort)

هتل دبی مارین بیچ اند ریزورت

از دیگر هتل های جمیرا در دبی هتل مارین بیچ اند ریزورت است. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می توان به استخرهای شنا، پارک آبی لاگونا، باغ وحش، برج الخلیفه، پارک آبی وایلد وادی، زمین گلف دبی، موزه دبی و مرکز خرید امارات اشاره کرد.

خدمات هتل شامل کافی شاپ، آسانسور، اینترنت وای فای رایگان، سونا، رستوران، ماساژ، بخش بدن سازی، خشکشویی، گاو صندوق و … می شوند.

هتل والدروف آستوریا دبی پالم جمیرا (Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah)

هتل والدروف آستوریا دبی پالم جمیرا

یکی دیگر از بهترین هتل های جمیرا در دبی این هتل 5 ستاره است. هتل دارای ساحل اختصاصی، باشگاه کودک، تفریحات آبی مختلف، زمین تنیس، استخر شنا و … می شود. همچین در فاصله سی دقیقه ای از مرکز خرید دبی قرار گرفته است و برای رفتن به فرودگاه هم باید 35 دقیقه رانندگی کرد.

هتل فایو پالم جمیرا (Five Palm Jumeirah Dubai)

هتل فایو پالم جمیرا

طراحی هتل فایو پالم جمیرا بسیار زیبا و چشم نواز است. این هتل با داشتن ساحل اختصاصی فضای مناسبی را برای استراحت خانواده ها فراهم کرده است. در این مجموعه چندین استخر، کافه و رستوران وجود دارند. تعدادی از پارک های تفریحی دبی در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند و مرکز خرید امارات هم تنها بیست دقیقه با آن فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *