بهترین هتل های مشهد

هتل هما مشهد
ایران گردی, مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت در کشور ایران است. در این شهر حرم مطهر یکی از امامان بزرگوار یعنی حضرت رضا (ع) قرار گرفته است. همین دلیل باعث شده تا افراد زیادی برای زیارت ایشان پا به این شهر بگذرانند. همچنین جذابیت مشهد تنها معطوف به حرم امام نمی شود، بلکه بخش های تفریحی هم در آن ساخته شده است که می تواند برای گردشگران جالب توجه باشد. همه این ها در کنار هم باعث شده تا توریست های خارجی هم برای سفر به مشهد ترغیب شوند. اگر شما هم قصد سفر به شهر مقدس مشهد را دارید، می توانید برای تهیه بلیط هواپیما مشهد به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

تعداد بالای گردشگران و زائران به مشهد باعث شده تا هتل ها و سایر اقامتگاه ها در این شهر ساخته شوند تا مشکلی از این جهت برای مسافران ایجاد نشود. هر هتل قیمت و کیفیت سرویس دهی خاص خود را دارد و برای اینکه شما بتوانید در این میان انواع هتل ها، اقامتگاه مناسب را پیدا کنید، در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی نماییم.

هتل های ۵ ستاره مشهد

هتل های 5 ستاره از نظر امکانات و کیفیت از سایر هتل ها بهتر هستند. در شهر مشهد هم چندین هتل پنج ستاره وجود دارد.

هتل درویشی مشهد از بهترین هتل های مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد را می توان به جرات یکی از لاکچری ترین هتل های ایران به شمار آورد. این هتل خدماتی ویژه را به مسافران ارائه داده و معماری زیبایی هم دارد. هتل مورد نظر در سال 1390 ساخته شده و دارای 223 اتاق در 23 طبقه است.

این هتل که به صورت آتریوم است دارای یک رستوران با سقف شیشه ای است که باعث شده تا فضایی جالب برای مهمانان ایجاد شود. یک نشریه بین المللی در این هتل در هر فصل منتشر می شود. سالن اسپا و خدمات ماساژ باعث کیفیت بهبود اقامت مهمانان در این مکان می شوند و اگر نیاز به آب تنی دارید، می توانید از استخرهای بزرگ و شیک هتل استفاده کنید.

برای زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند، اتاقی به اسم ماه عسل در این هتل وجود دارد که زوج ها می توانند از دکور ویژه به همراه گل آرایی اتاق لذت ببرند. اتاق های هتل شامل دوبلکس ایران اسلامی، پنت هاوس اسپا، امپریال، دوبلکس مصر، دوبلکس هند، دوبلکس ایران باستان، پنت هاوس روم، اتاق آینده و … می شوند.

شماره تلفن هتل درویشی مشهد: 05138080000

آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضای 24 و 26

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

این هتل بسیار زیبا از نظر معماری در جهان منحصر به فرد است. هتل پنج ستاره مورد نظر هم از هتل های لاکچری مشهد است و از جمله بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران محسوب می شود.

تنها شکل ظاهری هتل نیست که شبیه به یک قصر ساخته شده است، بلکه تمامی اتاق های آن هم ظاهری شبیه به قصر دارند و وسایل داخلی هم بسیار شیک و گران قیمت هستند. برای مدیران شرکت ها یا افرادی که نیازمند برپایی کنفرانس و همایش هستند، بهترین تکنولوژی صوتی و تصویری در این هتل نظر گرفته شده است. سالن های سمینار و آمفی تئاتر مجهز به این تجهیزات هستند.

سایر امکانات هتل بین المللی قصر شامل جکوزی، بخش ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سالن بیلیارد، پارکینگ، بخش بازی کودک، سونا، سالن زیبایی، صرافی، بانک، تاکسی سرویس، حمل و نقل فرودگاهی و حرم امام رضا (ع)، سالن بازی کامپیوتری، آژانس مسافرتی، کتابخانه، پزشک مقیم می شوند.

شماره تلفن هتل بین المللی قصر: 05138783214

آدرس هتل بین المللی قصر: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل پنج ستاره مدینه الرضا، از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم محسوب می شود. این مکان در سال 1392 کار خود را شروع کرده است و دارای 18 طبقه با 288 اتاق می شود.

خدماتی که هتل ارائه می دهد شامل جکوزی، خشکشویی، لابی، کتابخانه، کافی شاپ، سونا، بخش بدنسازی، خشک شویی، صندوق امانات، آسانسور، سالن کنفرانس که گنجایش پنجاه نفر را دارد، حمل و نقل فرودگاهی، اتاق بازی، خدمات معلولین، نمازخانه و اتاق بازی می شود. همچنین یک سالن آمفی تئاتر هم وجود دارد که 250 نفر می توانند از آن استفاده نمایند.

شماره تلفن هتل مدینه‌الرضا مشهد: 05132212121

آدرس هتل مدینه‌الرضا مشهد: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

این هتل یک مجموعه 4 ستاره است که در سال 1392 ساخته شده است و امکانات بسیار ویژه ای دارد. این هتل زیبا هم از نظر امکانات داخلی و هم از نظر دکوراسیون ویژه و منحصربه فرد است.

اتاق های هتل الماس دو دارای صندوق امانات الکترونیکی، یخچال، حمام، اینترنت، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه و میز آرایش هستند. خدمات خود هتل هم شامل حمل و نقل فرودگاهی، فروشگاه، پارکینگ، سالن کنفرانس و … می شود.

همچنین چندین رستوران و کافه به نام های رستوران چشم انداز، کافی شاپ الماس، رستوران الماس و کافی شاپ الیزه در این هتل ساخته شده اند. کافه الماس شامل آلاچیق می شود. در کافی شاپ الیزه می توانید نوشیدنی یا دسر سفارش دهید.

شماره تلفن هتل الماس 2 مشهد: 05131414

آدرس هتل الماس ۲ مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل بین المللی هما ۱

هتل بین المللی هما 1 مشهد

این هتل پنج ستاره در سال 1352 تاسیس شده و دارای 6 طبقه و 135 اتاق است. البته در گذشته اسم این مکان هتل هایت بوده است. زمان تحویل اتاق در هتل بین المللی هما در ساعت 2 بعدازظهر و زمان تخلیه هم در ساعت 12 ظهر است. هتل شامل سه بخش اصلی، آپارتمانی و ویلایی می شود.

از آن جا که ساختمان هتل قدیمی است، در سال 1396 دوباره آن را بازسازی کرده اند. این هتل از متروی مشهد فاصله زیادی ندارد. همین طور از آن جا که کارکنان هتل بسیار حرفه ای هستند، چنانچه شما همکار خارج از کشور خود را دعوت کرده اید، می توانید با خیال راحت این هتل را انتخاب نمایید.

هتل هما مشهد دارای امکاناتی مانند زمین تنیس، بخش ماساژ، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، سونا، سرویس رفت و برگشت و … است. همین طور از آن جا که هتل به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است، می تواند انتخاب خوبی برای زائران باشد.

شماره تلفن هتل بین المللی هما 1 مشهد: 05138432001

آدرس هتل بین‌المللی هما ۱ مشهد: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل بین المللی هما ۲

هتل بین المللی هما 2 مشهد

از دیگر بهترین هتل های مشهد می توان به این مکان اشاره کرد. هتل مورد نظر دارای 5 طبقه است و 206 اتاق دارد. این هتل در سال 1375 کار خود را شروع کرده است و در بلوار اخوان ثالث قرار دارد.

اتاق های این هتل شامل یک نفره، جکوزی دار، سوئیت دونفره لوکس، سوئیت یک نفره، سوئیت رویال دوخوابه و … می شوند. رستورانی که به نام راه ابریشم معروف است، در این هتل وجود دارد و دارای چندین سالن می شود. 500 نفر می توانند از فضای آن استفاده نمایند. خدمات هتل شامل آرایشگاه، کافی شاپ، استخر، خشک شویی، جکوزی، سونا، پارکینگ، فروشگاه، سرویس حمل و نقل فروشگاهی و … می شود. این هتل تقریبا از حرم امام رضا (ع) هفت کیلومتر فاصله دارد و از فرودگاه هم چندان دور نیست.

شماره تلفن هتل بین المللی هما 2 مشهد: 05137611001

آدرس هتل بین‌المللی هما ۲ مشهد: میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث

هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل در سال 1356 ساخته شده و ساختمان آن بار دیگر مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مورد نظر دارای 12 طبقه و 220 اتاق است. از آن جا که هتل مکانی 5 ستاره است، پس خدمات آن هم بسیار با کیفیت و لاکچری است. به دلیل اینکه هتل قصر در نزدیکی حرم امام رضا (ع) ساخته شده می تواند گزینه مناسبی برای اقامت زائران باشد. هتل قصر از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است.

در این هتل زمان تحویل اتاق در ساعت 15 عصر در نظر گرفته شده و زمان تخلیه هم در ساعت 12 ظهر است. خدمات هتل شامل، صرافی، قنادی، فروشگاه، سونا، بدنسازی، پارکینگ، استخر، شهربازی، آژانس مسافرتی، جکوزی،  بخش ماساژ، خشک شویی و … می شوند. همین طور تعدادی خدمت ویژه هم برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به حمل و نقل رایگان به فرودگاه و اینترنت روزانه در حد 1 گیگابایت اشاره کرد.

اتاق های هتل قصر شامل اتاق دوتخته رویال لاکچری، سوئیت ماه عسل، اتاق 2 خوابه، اتاق دوتخته قاجار، پرنسس روم، اتاق هخامنشی، اتاق 4 نفره، سوئیت ماه عسل، سوئیت پرزیدنت چند نفره و …. می شوند.

شماره تلفن هتل بین المللی قصر مشهد: 05138090

آدرس هتل بین‌المللی قصر مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل بین المللی کوثر ناب

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد

هتل مورد نظر در سال 1392 افتتاح شده و یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می رود. هتل کوثر را نزدیک حرم امام رضا (ع) ساخته اند و در نتیجه چشم انداز خوبی به حرم دارد.

ساختمان هتل شامل 12 طبقه با 174 اتاق می شود. اتاق ها در ساعت 14 ظهر تحویل داده می شوند و تخلیه هم در ساعت 12 ظهر است. انواع اتاق های هتل شامل آپارتمان امپریال سه خوابه، استودیو سوئیت یک نفره، پریمیر سوئیت دوخوابه با ظرفیت 4 نفر، آپارتمان امپریال فامیلی با ظرفیت 4 نفر، سوپریور سوئیت یک‌خوابه و … می شوند.

رستوران بزرگ این هتل ظرفیت 150 نفر را دارد و از پارکینگ هم می توان به صورت رایگان استفاده کرد. به زودی قرار است تا استخر هتل هم ساخته شود. همچنین افرادی که بیشتر از دو شب در این هتل ساکن هستند، می توانند از سرویس حمل و نقل فرودگاهی استفاده کنند. سایر خدمات هتل شامل کافی شاپ، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، هزینه رفت و آمد، پذیرش 24 ساعته و … می شوند.

شماره تلفن هتل بین المللی کوثر ناب مشهد: 05133655555

آدرس هتل بین‌المللی کوثر ناب مشهد: بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و ۹، اواسط بلوار امیرالمومنین

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل مورد نظر شامل 22 طبقه با 286 اتاق می شود. این هتل در سال 1393 ساخته شده و سوئیت های ویژه ای هم دارد. ویژگی هتل سی نور مشهد نزدیکی به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید است. همین طور از داخل اتاق های هتل می توان به حرم هم چشم انداز داشت.

سرویس حمل و نقل این هتل به طرف فرودگاه به صورت رایگان است. شما می توانید از صبحانه، روف گاردن، اینترنت رایگان، رستوران سنتی، چای و آب معدنی استفاده نمایید.

اتاق های هتل شامل سوئیت پرزیدنت دونفره، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق کانکت چهار تخته، اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دونفره پرنسس و … می شوند. توجه داشته باشید که اتاق های امپریال، پرزیدنت و پرنسس شامل امکانات ویژه ای می شوند که از آن ها می توان به استخر رایگان، حمام ترکی، جکوزی، یک شب اقامت رایگان، میوه و شیرینی رایگان، سرویس استقبال رایگان و غار نمک اشاره کرد.

شماره تلفن هتل سی نور مشهد: 05132021000

آدرس هتل سی نور مشهد: خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲.۲

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یک مکان سرسبز ساخته شده و آب و هوای خوبی دارد. قدمت هتل به سال 1380 باز می گردد و شامل 5 طبقه و 162 اتاق می شود.

خدمات ویژه هتل باعث شده تا چندین جایزه را از طرف سازمان های مختلف هلال احمر و میراث فرهنگی از آن خود کند. با اقامت در این هتل می توانید از خدمات حمل و نقل فرودگاهی بهره مند شوید. هتل از حرم امام رضا (ع) 12 کیلومتر فاصله دارد که می توانید آن را با تاکسی طی کنید.

اتاق های این هتل شامل یک تخته لوکس، سه تخته لوکس، 4 نفره رویال، سرویس یک خوابه لوکس، 2 تخته توئین رویال، اتاق کانکت 4 نفره لوکس و … می شوند. از آن جا که هتل به کوه نزدیک است، از آلودگی شهری فاصله دارد. همچنین پارکینگ آن هم در دسترس مسافران قرار گرفته است. البته از داخل هتل می توان ماشین بدون راننده اجاره کنید.

شماره تلفن هتل پردیسان مشهد: 05138791828

آدرس هتل پردیسان مشهد: بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد

موقعیت مکانی این هتل در دامنه کوه بینالود و منطقه طرقبه است، به همین دلیل آب و هوای دلپذیری در اطراف آن در جریان است. اگر می خواهید به مراکز خرید و تفریحی طرقبه نزدیک باشید، بهتر است در این هتل اقامت کنید.

هتل پارک حیات دارای 320 اتاق است و در 4 طبقه تاسیس شده است. این هتل مساحتی به اندازه 31 هزار متر مربع دارد و اتاق های آن شامل سوئیت 2 نفره، یک تخته، سه تخته، دوتخته دبل، 2 تخته توئین و … می شوند.

البته توجه داشته باشید که هتل مورد نظر از شهر 6 کیلومتر فاصله دارد و برای رفتن به حرم امام رضا (ع) هم باید 23 کیلومتر طی کنید. از داخل هتل نمی توان به حرم دید داشت و چشم انداز آن شامل دشت و کوه می شود. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار گرفته است و 150 خودرو می توانند در آن پارک کنند.

رستوران هتل پارک حیات نیز بسیار بزرگ است و 700 نفر می توانند به صورت هم زمان در آن حاضر باشند. سایر خدمات هتل شامل سونا، اینترنت رایگان لابی، سرویس حرم، استخر رایگان، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن ماساژ و سرویس رفت با هزینه می شوند.

شماره تلفن هتل پارک حیات مشهد: 05138495440

آدرس هتل پارک حیات مشهد: انتهای بلوار وکیل‌آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

این هتل پنج ستاره که 17 طبقه دارد، شامل 112 اتاق می شود. قدمت هتل به سال 1395 برمی گردد و اتاق های آن به صورت 1 تخته، آپارتمان 1 خوابه چهار نفره، سوئیت دو نفره، سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق کانکت 6 نفره، اتاق دو تخته دبل، اتاق 3 تخته، اتاق 2 تخته توئین و … می شوند.

از ویژگی های اقامت در این هتل دسترسی مناسب به حرم امام رضا (ع) است و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه هم به صورت رایگان مهیا شده است. هتل مورد نظر از ورودی خیابان نواب صفوی یک کیلومتر فاصله دارد.

از داخل هتل می توان به حرم امام رضا دید داشت و به دلیل اینکه هتل بیرون از محدوده طرح ترافیک است، در نتیجه می توانید از ماشین خود به راحتی استفاده کنید. لابی هتل ظرفیت صد نفر را دارد. خدمات این هتل شامل تاکسی سرویس، استخر، اپراتور، جکوزی، سالن بیلیارد، اتاق چمدان، اتاق تلفن، آتلیه عکاسی، کافی شاپ، اتاق سیگار، سونا، چای خانه سنتی، فضای سبز، بخش ماساژ و … می شوند.

هتل پارسیس مشهد: 05133692565

آدرس هتل پارسیس مشهد: بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

این هتل 5 ستاره در سال 1382 ساخته شده است، به همین دلیل آن را در سال 1390 بازسازی کرده اند. موقعیت مکانی آن در بلوار وکیل آباد است و شامل 5 طبقه و 228 اتاق می شود. اتاق های این هتل به صورت دو تخته دبل، یک تخته، آپارتمان یک‌خوابه دونفره توئین، 2 تخته لوکس، سوئیت یک خوابه دونفره، آپارتمان 2 خوابه 4 نفره، اتاق 2 تخته توئین و … می شوند.

هتل پارس مشهد از حرم رضا (ع) پانزده کیلومتر فاصله دارد و در بخش طرقبه ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا انتخاب مناسبی برای مسافرانی باشد که در تابستان به مشهد سفر می کنند. زیرا طرقبه در تابستان هوای خنکی دارد.

خدمات هتل پارس مشهد شامل سالن های متعدد، لابی با اینترنت رایگان، سونا، خشکشویی، سرویس حرم، فضای سبز، کافی شاپ، قایق سواری، اتاق بازی، ماهیگیری، آمفی تئاتر، رستوران، سالن بیلیارد، زمین تنیس، آتلیه و پارکینگ می شوند.

شماره تلفن هتل پارس مشهد: 05138689201

آدرس هتل پارس مشهد: بلوار وکیل‌آباد، تقاطق شهید صیاد شیرازی

هتل پدیده شاندیز مشهد

هتل پدیده شاندیز مشهد

این هتل نوساز در سال 1397 ساخته شده است و شامل 39 طبقه می شود. هتل مورد نظر از بهترین هتل های مشهد به شمار می رود. احتمالا می دانید عدد هشت در ایران به امام رضا (ع) اشاره دارد و شکل این هتل هم به صورت هشت طراحی شده است. این مجموعه بزرگ شامل شهربازی، آپارتمان های مسکونی، بخش اداری، تالارهای مختلف، باغ گل و پارک آبی می شود.

خدمات این مکان هم شامل استخر، سالن ورزشی، رستوران، سونا، پارکینگ، جکوزی، بیزینس سنتر و … می شوند.

آدرس هتل پدیده شاندیز مشهد: مشهد، شاندیز

هتل هشت باغ مشهد از هتل های مشهد

هتل هشت باغ مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) است. این هتل 5 ستاره بسیار مدرن و لاکچری است و دکور آن به گونه ای است که بخش های سبز در جاهای مختلف هتل دیده می شود.

نمای خارجی هتل به رنگ سفید است و رنگ سبز درخت ها هم باعث شده تا در کنار هم جلوه زیبایی داشته باشند. برای ساخت این مکان از هنر اسلامی و مذهبی بهره گرفته اند. همین طور در داخل هتل هم هشت حیاط وجود دارد.

امکانات هتل شامل رستوران، سالن همایش، خشک شویی, لابی با اینترنت، کافی شاپ، سالن ورزشی، پارکینگ و مرکز خرید می شوند. همین طور حرم مطهر نیز فاصله نزدیکی با هتل دارد. چنانچه با خود ماشین ندارید، متروی مشهد به هتل هشت باغ نزدیک است.

هتل روتانا مشهد

این هتل هم از جمله هتل های 5 ستاره است. هتل مورد نظر مساحتی به اندازه 5400 متر دارد.

آدرس هتل روتانا مشهد: مشهد، بلوار امام رضا، امام رضا 5

هتل‌های ۴ ستاره مشهد

بهترین مکان های اقامتی بعد از هتل های 5 ستاره، هتل های 4 ستاره هستند. این هتل ها هم خدمات خوبی دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

این هتل در سال 1388 ساخته شده و شامل 8 طبقه با 96 اتاق می شود. امکانات هتل شامل کافی شاپ، خدمات 24 ساعته، رستوران، اینترنت وای فای، فست فود، خشک شویی، اینترنت در لابی و … می شوند. از جاهای دیدنی مشهد نزدیک به این هتل می توان به موزه نادری اشاره کرد. حرم امام رضا (ع) هم فقط ده دقیقه با هتل فاصله دارد.

شماره تلفن هتل فردوس مشهد: 05138540830

آدرس هتل فردوس مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد

این هتل شامل 17 طبقه می شود و به حرم امام رضا نزدیک است. امکاناتی که هتل برای مهمانان فراهم می کند شامل کافی شاپ، خدمات باربری، فروشگاه، استخر، اینترنت لابی، رستوران، خدمات خانه داری، پارکینگ، جکوزی و سونا می شوند. هتل به بازار رضا، پایانه مسافربری، حرم مطهر و پارک کوه سنگی نزدیک است.

شماره تلفن هتل نگین پاسارگاد مشهد: 05132801001

آدرس هتل نگین پاسارگاد مشهد: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی 4

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

این هتل در سال 1374 ساخته شده و سپس در سال 1397 بازسازی شده است. هتل در 11 طبقه تاسیس شده و شامل 113 اتاق می شود. اتاق های این هتل شامل 2 تخته استاندارد، سه تخته کلاسیک، سوپریور، دیلاکس کانکت، دو تخته استاندارد فول‌برد، اتاق سه تخته استاندارد فول‌برد، دیلاکس روم و … می شوند.

خوشبختانه هتل در فاصله اندکی از حرم است و با هشت دقیقه پیاده روی به مقصد خواهید رسید. باغ نادری هم به این هتل نزدیک است. از دیگر خدمات هتل می توان به پارکینگ، نمازخانه، کافی شاپ، خودپرداز، رستوران، خشک شویی، آژانس مسافرتی، اینترنت رایگان و چای خانه اشاره کرد.

شماره تلفن هتل تارا مشهد: 05132282535

آدرس هتل تارا مشهد: خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹، جنب باغ نادری

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل در سال 1391 کار خود را آغاز کرده است و به حرم امام رضا چشم انداز خوبی دارد. هتل شامل چندین طبقه با 105 اتاق می شود. اتاق ها به صورت سوئیت دونفره، دو تخته سوپرلوکس ملل، چهار تخته فول‌برد، سه تخته کینگ، دو تخته کینگ فول‌برد، سوئیت دونفره فول‌برد و … می شوند.

با پیاده روی می توانید خودتان را به حرم برسانید. امکانات این مکان شامل تاکسی سرویس، کافی شاپ، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی نت، کتابخانه، آژانس مسافرتی و … می شود.

شماره تلفن هتل جواد مشهد: 05132224135

آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا 3

هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد

هتل در سال 1398 و در 6 طبقه ساخته شده است و شامل 210 اتاق می شود. اتاق های این مکان به صورت 2 تخته توئین، 3 تخته، یک تخته، یک خوابه با 4 نفر، دو تخته دبل و … می شوند. امکانات این هتل شامل تاکسی سرویس، سرویس رفت و برگشت با هزینه، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، رستوران و … می شود. همین طور باید اشاره کرد که هتل به بازار رضا، آرامگاه شیخ مومن استرآبادی و حرم امام رضا (ع) نزدیک است.

شماره تلفن هتل سارینا مشهد: 05138112264

آدرس هتل سارینا مشهد: چهارراه بی‌سیم، خیابان جهاد، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد 5

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

این هتل 4 ستاره در سال 1391 شروع به کار کرده است و 6 طبقه و 110 اتاق دارد. اتاق های هتل شامل کانکت 4 نفره، 2 تخته معمولی، 4 تخته، 2 تخته فول برد، سه تخته فول برد، 3 تخته معمولی و … می شوند. مساحت این هتل شامل هشت هزار متر مربع می شود و امکانات آن شامل استخر، ماساژ، سونا، رستوران، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه، چای خانه، تاکسی سرویس، سالن همایش، حمام ترکی، اتاق چمدان و اتاق بازی کودک می شوند. هتل به فروگاه هم سرویس رایگان دارد و می توانید خود را پیاده به حرم برسانید.

شماره تلفن هتل کیانا مشهد: 05138552700

آدرس هتل کیانا مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

هتل در کنار حرم امام رضا (ع) ساخته شده و 9 طبقه دارد و شامل 123 اتاق می شود. اتاق های هتل الماس نوین شامل یک تخته فول برد، دونفره امپریال، دو تخته توئین، دو تخته دبل، کانکت پنج نفره فول ‌برد، سه تخته فول ‌برد، یک تخته معمولی، سوئیت رویال یک‌خوابه، چهار نفره، اتاق کانکت پنج نفره معمولی، دو تخته فول ‌برد، رویال یک‌خوابه چهارنفره فول ‌برد و … می شوند.

ساخت هتل در یک خیابان اصلی باعث شده تا مهمانان هتل راحت تر بتوانند به حرم مطهر و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. امکانات هتل شامل رستوران، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه، مرکز خرید، پذیرش 24 ساعته، چای خانه، فروشگاه، کافی شاپ و … می شوند.

شماره تلفن هتل الماس نوین مشهد: 05138582391

آدرس هتل الماس نوین مشهد،: خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک 85

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

این هتل به حرم مطهر و قطار شهری دسترسی خوبی دارد. هتل آبان شامل 60 اتاق می شود و در 3 طبقه ساخته شده است. اتاق های این هتل شامل 2 تخته دبل، یک خوابه 2 نفره رویال، 3 تخته، رویال یک نفره، 2 تخته توئین و … می شوند.

امکانات هتل شامل سالن ورزشی، خدمات خانه داری، فضای سبز، پارکینگ، اتاق چمدان، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، جکوزی، بخش ماساژ و سونا می شوند.

شماره تلفن هتل آبان مشهد: 05138646241

آدرس هتل آبان مشهد: بلوار پیروزی، بین پیروزی ۶۲ و ۶۴

هتل رفاه مشهد

هتل رفاه مشهد

این هتل در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و شامل 16 طبقه با 115 اتاق می شود. اتاق های هتل شامل سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت رویال دوخوابه چهارنفره، دو تخته دبل فول‌برد، سوئیت رویال دوخوابه چهارنفره فول‌برد، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره فول‌برد، سوئیت دوخوابه شش نفره، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره، دو تخته دبل، چهار تخته، سوئیت کانکت پنج نفره، سوئیت یک‌خوابه دونفره، سوئیت رویال دوخوابه پنج نفره، اتاق سه تخته و … می شوند.

امکانات هتل شامل صرافی، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، جکوزی، خدمات باربری، پارکینگ، اتاق چمدان، فضای سبز، سونا، تشریفات ویژه و … می شوند. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به بازار رضا دسترسی مناسبی داشته باشند.

شماره تلفن هتل رفاه مشهد: 05138112660

آدرس هتل رفاه مشهد: خیابان امام رضا ۱۲، خیابان شهید حنایی ۱۲، بین رجب‌زاده ۹ و ۱۱

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران یکی از هتل های قدیمی مشهد است، به همین دلیل در سال 1397 آن را بازسازی کرده اند. این هتل شامل 10 طبقه می شود. از مکان های نزدیک به این هتل می توان به پارک کوه سنگی، موزه قدس رضوی، آرامگاه نادری و … اشاره کرد. اتاق های هتل شامل 4 تخته معمولی،2 تخته توئین، یک تخته، سه تخته معمولی و 4 تخته لوکس می شوند.

هتل دارای خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کافی نت، کافی شاپ و خدمات باربری می شود.

شماره تلفن هتل ایران مشهد: 05132231664

آدرس هتل ایران مشهد: میدان بیت‌المقدس، به سمت خسروی نو، بین شهید اندرزگو ۱۸ و چهارراه خسروی

هتل سلام از بهترین هتل های مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام در سال 1383 کار خود را آغاز کرده است و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. مساحت این هتل به اندازه 3650 متر مربع است و شامل 11 طبقه در 64 اتاق می شود. هتل مورد نظر به حرم و مراکز خرید نزدیک است.

اتاق های این هتل به صورت سوئیت یک خوابه 2 نفره، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره معمولی، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره فول‌برد، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره فول‌برد، اتاق دو تخته و … می شوند. از خدمات هتل هم می توان به اتاق چمدان، تاکسی سرویس، لابی، کافی شاپ، رفت و برگشت با هزینه، کافی نت، تلفن، نمازخانه و … اشاره کرد.

شماره تلفن هتل سلام مشهد: 05138518950

آدرس هتل سلام مشهد: خیابان پاسداران، نبش پاسداران 6

هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد

این هتل 4 ستاره در سال 1400 به بهره برداری رسیده است و شامل 10 طبقه با 126 اتاق می شود. اتاق های هتل به صورت اتاق دو تخته دبل استاندارد، آپارتمان یک‌خوابه دونفره VIP، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد برای یک نفر و … هستند.

امکانات هتل شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق تلفن، تاکسی سرویس، کافی شاپ، جکوزی، سرویس رفت و برگشت با هزینه، سالن ورزشی، نمازخانه، اتاق چمدان و … می شوند.

آدرس هتل لیان مشهد: خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی است که مدت زمان زیادی در این صنعت فعالیت کرده است و در سال 1385 آن را بازسازی کرده اند. این هتل شامل 44 اتاق می شود و اتاق ها به صورت آپارتمان دوبلکس دوخوابه، سوئیت‌های دونفره دبل، سوئیت جونیور، سوئیت دونفره توئین، آپارتمان دوبلکس سه خوابه و … هستند.

این هتل از ورودی خیابان شیرازی 11 کیلومتر فاصله دارد. امکانات هتل شامل زمین تنیس، تاکسی سرویس، سرویس حرم، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، مینی بار، زمین ورزش، پارکینگ، خدمات خانه داری و … می شوند.

شماره تلفن هتل توریست توس مشهد: 05136659690

آدرس هتل توریست توس مشهد: بزرگراه آسیایی، بعد از پل قائم، نرسیده به بیمارستان رضوی

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل در سال 1388 افتتاح شده است و به بازار رضا و حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است. هتل مینو شامل ده طبقه با 90 اتاق می شود. اتاق های این هتل به صورت سوئیت دوخوابه پنج نفره، اتاق سه تخته معمولی، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره و … می شوند. این هتل از ورودی باب الرضا فقط یک کیلومتر فاصله دارد. خدمات هتل شامل خشک شویی، تاکسی سرویس، نمازخانه، اتاق چمدان، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان لابی و … می شوند.

شماره تلفن هتل مینو مشهد: 05138541166

آدرس هتل مینو مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل مورد نظر در سال 1357 تاسیس شده است و دارای 10 طبقه و 163 اتاق می شود. ساختمان هتل 50 سال پیش ساخته شده است و به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است.

خدمات هتل به صورت کافی شاپ 24 ساعته، مینی بار، دستگاه های ورزشی، خدمات پزشکی، سالن همایش، پارکینگ، مینی بار و … می شوند. اتاق های هتل هم به صورت اتاق دو تخته توئین کلاسیک، اتاق سه‌نفره، اتاق کانکت چهارنفره ویژه، آپارتمان دوبلکس سه خوابه، اتاق دو تخته دبل ویژه و دبل کلاسیک، آپارتمان دوخوابه چهارنفره، اتاق دو تخته توئین کلاسیک فول‌برد، اتاق یک تخته کلاسیک و … هستند.

شماره تلفن هتل اترک مشهد: 05133647093

آدرس هتل اترک مشهد: فلکه آب، اول بازار رضا

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل مورد نظر در سال 1389 کار خود را شروع کرده و شامل 9 طبقه با 55 اتاق می شود. این هتل 4 ستاره با حرم امام رضا (ع) فاصله زیادی ندارد. اتاق های آن به صورت سوئیت سه‌نفره، اتاق یک تخته، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره، اتاق دو تخته توئین و … هستند.

خدماتی که هتل عماد ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، سالن ورزشی، نمازخانه، تاکسی سرویس، فروشگاه، سرویس رفت و برگشت، سونا، اتاق چمدان و … می شوند.

آدرس هتل عماد: مشهد، میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵

شماره تلفن هتل عماد مشهد:  05132222122 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا دارای 9 طبقه است و شامل 154 اتاق می شود. این هتل قدیمی از سال 1368 کار خود را شروع کرده و در سال 1395 برای ارائه خدمات بهتر دوباره بازسازی شده است. اتاق های هتل به صورت سوئیت دونفره رویال، اتاق دو تخته توئین جدید، اتاق یک تخته جدید، آپارتمان یک‌خوابه دونفره، اتاق دو تخته دبل جدید و … می شوند.

خدمات این هتل شامل اتاق چمدان، فروشگاه، کافی نت، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، خدمات باربری، کافی شاپ، اتاق تلفن، فروشگاه و … می شوند.

شماره تلفن هتل آسیا مشهد: 05132220071

آدرس هتل آسیا مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، مقابل سینما قدس

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد

هتل به دلیل اینکه در یک فضای سبز ایجاد شده چشم انداز زیبایی دارد. هتل دارای 79 اتاق است و به دلیل اینکه موقعیت مکانی آن در طرقبه است می تواند از نظر آب و هوایی بسیار دل انگیز باشد. اتاق های هتل به صورت دو تخته، یک تخته، 2 تخته لوکس، یک تخته لوکس و سوئیت دو نفره می شوند.

امکانات هتل شامل پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، کافی نت، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران، اتاق تلفن، کافی شاپ و … می شوند.

شماره تلفن هتل میثاق مشهد: 05135010641

آدرس هتل میثاق مشهد: بلوار وکیل‌آباد، داخل اقبال لاهوری ۲۰

هتل های ۳ ستاره مشهد

هتل های سه ستاره خدمات مناسبی با هزینه کمتر دارند، با این حال نسبت به هتل های چهارستاره یک درجه پایین تر هستند. در ادامه به معرفی این هتل ها می پردازیم.

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد

هتل در سال 1399 ساخته شده است و هتلی تازه ساز محسوب می شود. هتل رز درویشی دارای 22 طبقه و 107 اتاق است و به بازار رضا و حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است. خدمات هتل شامل سیستم های گرمایشی و سرمایشی، کافی شاپ، اینترنت وای فای، پارکینگ و … می شوند.

شماره تلفن هتل رز درویشی مشهد: 05138080

آدرس هتل رز درویشی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

این هتل شامل 5 طبقه و 39 اتاق است و تا حرم امام رضا (ع) فاصله چندانی ندارد. همین طور هتل میامی به خطوط اتوبوس هم نزدیک است و به این صورت می توانید راحت در سطح شهر رفت و آمد کنید.

امکانات هتل شامل رستوران، سونا، تلویزیون، سرویس ایرانی، اینترنت لابی، جکوزی، یخچال، کافی شاپ، سرویس فرنگی و … می شوند.

فاصله هتل میامی مشهد تا جاهای دیدنی مشهد:

مرکز خرید الماس شرق – 11 کیلومتر

پارک ملت – 10 کیلومتر

سرزمین موج های آبی – 21 کیلومتر

نمایشگاه بین المللی مشهد – 17 کیلومتر

پارک کوه سنگی – 6 کیلومتر

شماره تلفن هتل میامی مشهد: 05138540848

آدرس هتل میامی مشهد: خیابان امام رضا(ع)، خیابان امام رضا ۳۵

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل در سال 1393 به بهره برداری رسیده است و شامل 6 طبقه با 90 اتاق می شود. اتاق های هتل مجهز به تخت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، کمد، حمام و … می شوند. قرار گیری هتل در خیابان امام رضا باعث شده تا به حرم نزدیک باشد.

در رستوران هتل ایران زمین می توانید غذاهای ایرانی و بین المللی را سفارش دهید و یک کافی شاپ هم در این مکان است که نوشیدنی گرم و سرد ارائه می دهد. سایر خدمات هتل شامل تاکسی سرویس، اینترنت، روم سرویس و آسانسور می شوند.

شماره تلفن هتل ایران زمین مشهد: 05138112129

آدرس هتل ایران زمین مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه شهید حسنی

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

این هتل به حرم امام رضا نزدیک است و با اندکی پیاده روی می توانید به آن برسید. این هتل به دلیل اینکه در سال 1354 ساخته شده، دوباره آن را در سال 1391 نوسازی کرده اند. هتل شامل 8 طبقه با 188 اتاق می شود.

اتاق های این هتل به صورت اتاق دو تخته کلاسیک، آپارتمان یک‌خوابه سه‌نفره رویال، سوئیت چهارنفره VIP رضوی، اتاق سه تخته کلاسیک و رویال، اتاق دو تخته رویال و فول‌برد، آپارتمان دوخوابه چهارنفره رویال، اتاق دو تخته کلاسیک فول‌برد و رویال فول‌برد و … می شوند. خدمات هتل هم شامل نمازخانه، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، خدمات نظافت، پارکینگ و … می شوند.

شماره تلفن هتل اطلس مشهد: 05138545061

آدرس هتل اصلس مشهد: خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت‌المقدس

هتل حلما مشهد

هتل حلما مشهد

این هتل 3 ستاره در سال 1394 افتتاح شده و شامل 7 طبقه با 70 اتاق می شود. اتاق های هتل به صورت دو تخته توئین استاندارد، کانکت چهارنفره اکونومی، اتاق سه تخته، دو تخته دبل اکونومی، دو تخته دبل اکونومی فول‌برد، اتاق چهار تخته استاندارد، دو تخته برای یک نفر و … هستند. از این هتل می توان دسترسی خوبی به مراکز خرید و فرودگاه داشت.

هتل از ورودی باب الرضا یک کیلومتر فاصله دارد و خدمات آن شامل اتاق چمدان، اتاق تلفن، اینترنت رایگان لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ و … می شود.

شماره تلفن هتل حلما مشهد: 05138550504

آدرس هتل حلما مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۲۶، کوچه رفیعی، پلاک ۱۰۴

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

این هتل در سال 1388 ساخته شده و شامل 8 طبقه با 84 اتاق می شود. اتاق های هتل به صورت اتاق دوتخته‌ی معمولی، آپارتمان یک‌خوابه پنج‌نفره، اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته‌ فول‌برد، سه‌تخته‌ معمولی، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره، پنج‌تخته‌ فول‌برد و … می شوند. ویژگی هتل هلیا نزدیکی به حرم مطهر و بازار رضا است.

خدمات هتل شامل اتاق تلفن، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، فضای سبز، کافی شاپ و … می شوند.

شماره تلفن هتل هلیا مشهد: 05138532451

آدرس هتل هلیا مشهد،: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 8

هتل پارمیدا مشهد

هتل حلما مشهد

این هتل که از دیگر هتل های سه ستاره است در سال 1388 ساخته شده و یک بار هم آن را بازسازی کرده اند. هتل دارای 5 طبقه با 90 اتاق است. اتاق های هتل شامل سه تخته فول‌برد، کانکت پنج نفره فول‌برد، سه تخته معمولی، دوتخته معمولی، سوئیت یک‌خوابه پنج نفره، سوئیت یک‌‎خوابه چهارنفره، دو تخته فول‌برد و … می شوند. هتل پارمیدا به بازار رضا نزدیک است.

امکانات این هتل شامل پارکینگ، تاکسی سرویس، سرویس رفت و برگشت، سونا، خدمات تور، اتاق چمدان، آژانس مسافربری، کافی شاپ، جکوزی و … می شوند.

شماره تلفن هتل پارمیدا مشهد: 05138529433

آدرس هتل پارمیدا مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۲۴

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل مورد نظر در سال 1391 تاسیس شده و شامل شش طبقه و 60 اتاق می شود. اتاق های این هتل شامل اتاق دو تخته معمولی، چهار تخته فول‌برد، آپارتمان یک‌خوابه پنج نفری فول‌برد، اتاق دو تخته معمولی و فول ‌برد و … می شوند.

امکانات این هتل شامل پارکینگ، سرویس رفت و برگشت، صرافی، استخر، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و .. می شوند.

آدرس هتل دیپلمات مشهد: میدان راه‌آهن، ابتدای بلوار شهید کمیاب، نبش شهید کمیاب ۳۲

هتل فیروزه توس مشهد

هتل فیروزه توس مشهد

هتل در سال 1399 ساخته شده و در فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) قرار دارد. همین ویژگی باعث شده تا مسافران زیادی از این هتل استفاده کنند. هتل دارای شش طبقه و 49 اتاق است و اتاق های آن شامل سه تخته معمولی، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره رویال، فول ‌برد، دو تخته دبل آتریوم، دو تخته دبل و فول‌برد، سه تخته رویال، کانکت شش تخته و … می شوند.

خدمات رفاهی هتل شامل آژانس مسافربری، صندوق امانات، اینترنت در لابی، سرویس رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته و اتاق چمدان می شوند.

شماره تلفن هتل فیروزه توس مشهد: 05134440000

آدرس هتل فیروزه توس مشهد: خیابان نواب صفوی، حاشیه میدان وحدت، جنب مجتمع تجاری آرمان

هتل فرهنگ و هنر

هتل فرهنگ و هنر مشهد

این هتل 3 سه ستاره از بهترین هتل های مشهد به شمار می رود. هتل فرهنگ و هنر در سال 1391 تاسیس شده و شامل 76 اتاق در شش طبقه می شود. هتل به حرم امام رضا (ع) چشم انداز خوبی دارد.

اتاق های این هتل شامل اتاق دو تخته فول‌برد، سوئیت یک‌خوابه پنج نفره، یک تخته با صبحانه یا بدون صبحانه، اتاق سه تخته فول‌برد، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره، دو تخته با صبحانه یا بدون صبحانه، سه تخته VIP، چهار تخته با صبحانه و بی صبحانه و سه تخته با صبحانه می شوند. هتل از ورودی خیابان شیرازی تقریبا سه کیلومتر فاصله دارد.

هتل فرهنگ و هنر امکاناتی مانند صندوق امانات، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت با هزینه، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته و … را ارائه می دهد.

شماره تلفن هتل فرهنگ و هنر مشهد: 05138552050

آدرس هتل فرهنگ و هنر مشهد: میدان ۱۰ دی، رازی غربی، نبش راضی غربی یک

هتل مرآت مشهد

هتل مرآت مشهد

هتل در سال 1398 تاسیس شده و دارای 91 اتاق در نه طبقه است. از این هتل می توان به مراکز خرید و حرم امام رضا (ع) دسترسی مناسبی داشت. اتاق های هتل شامل سه تخته معمولی یا فول برد، کانکت چهارنفره، یک تخته، سوئیت دوخوابه، چهار تخته، دو تخته معمولی و … می شوند.

خدمات هتل هم شامل تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت با هزینه، اتاق سیگار، چای خانه سنتی، اتاق چمدان، سرویس حرم، پارکینگ رایگان و … می شوند.

شماره تلفن هتل مرآت مشهد: 05138582303

آدرس هتل مرآت مشهد: میدان بسیج، خیابان بهار ۳، فرهنگ ۱۲

هتل منجی مشهد

هتل منجی مشهد

این هتل ساخته سال 1393 است و 8 طبقه با 45 اتاق دارد. از آن جا که هتل به حرم مطهر نزدیک است، می توانید چشم انداز خوبی به حرم داشته باشید. برای رزرو، اتاق هایی مانند سوئیت یک‌خوابه چهارنفره، سوئیت دوخوابه شش نفره، دو تخته معمولی، سوئیت دوخوابه پنج نفره، اتاق سه تخته معمولی و فول‌برد و … در دسترس هستند. 

هتل از ورودی باب الرضا فقط یک کیلومتر فاصله دارد. امکانات هتل شامل پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، سرویس رفت و برگشت با هزینه، سونا، اینترنت در لابی، صندوق امانات، چای خانه سنتی، جکوزی و … می شوند.

شماره تلفن هتل منجی مشهد: 05138555222

آدرس هتل منجی مشهد: ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ طوسی ۹

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل مورد نظر در سال 1375 ساخته شده و از بهترین هتل های سه ستاره مشهد است و شامل 13 طبقه با 92 اتاق می شود. برای اینکه هتل خدمات بهتری را ارائه دهد، این مکان در سال 1397 بازسازی شده است. اگر می خواهید نزدیک حرم اقامت داشته باشید، می توانید این هتل را انتخاب نمایید.

برای رزرو، اتاق هایی مانند سوئیت چهارنفره معمولی، سوئیت پنج نفره معمولی، سه تخته معمولی فول برد، 2 تخته معمولی فول برد در دسترس هستند.

هتل رضویه از باب ورودی الرضا فاصله اندکی دارد. در این هتل می توان از امکاناتی مانند اینترنت رایگان لابی، آرایشگاه، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، آتلیه، خودپرداز و … استفاده کرد.

شماره تلفن هتل رضویه مشهد: 05133653611

آدرس هتل رضویه مشهد: میدان بیت‌المقدس، جنب درب ورودی بازار رضا

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل سهند از بهترین هتل های مشهد است و در سال 1392 کار خود را آغاز کرده و به حرم امام رضا (ع) هم نزدیک است. این هتل 5 سال بعد دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. اتاق شامل هفت طبقه و 60 اتاق می شود. هتل سهند به بازار رضا هم نزدیک است.

انواع اتاق هایی که در این هتل در دسترس هستند، شامل چهار تخته با سرویس اضافه، دو تخته فول‌برد، اتاق کانکت پنج نفره، دو تخته معمولی، سه تخته معمولی، کانکت پنج نفره فول‌برد، سه تخته فول‌برد، چهار تخته فول‌برد و … می شوند. خدماتی که هتل در اختیار شما قرار می دهد، شامل صندوق امانات، اتاق چمدان، گشت نمیروزی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سرویس رفت و برگشت با هزینه و … می شوند.

شماره تلفن هتل سهند مشهد: 05138552980

آدرس هتل سهند مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل گلستان مشهد

هتل گلستان شامل 3 طبقه با 49 اتاق می شود. این هتل در محدوده طرح ترافیک نیست و اتاق های آن به صورت سوئیت 4 نفره، 2 نفره و 2 تخته هستند. هتل از ورودی باب الرضا فقط یک کیلومتر فاصله دارد. خدمات این هتل شامل نمازخانه، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، پارک کودک و … می شوند.

شماره تلفن هتل گلستان مشهد: 05138594364

آدرس هتل گلستان مشهد: میدان امام خمینی، انتهاب خیابان شهید فیاض‌بخش، جنب دادگستری

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل در سال 1389 ساخته شده و چند سال بعد آن را بازسازی کرده اند. هتل شامل 6 طبقه و 70 اتاق می شود. برای رزرو اتاق های هتل می توانید از اتاق های 2 خوابه و 4 نفره سیمرغ، یک خوابه و دو نفره، دو نفره استودیو و … استفاده کنید. هتل از ورودی باب الرضا فقط 2 کیلومتر فاصله دارد.

خدمات این هتل شامل پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، سرویس حرم، بازی ویدئویی، گیم نت، بخش بیلیارد، شبکه پخش فیلم و … می شوند.

شماره تلفن هتل سیمرغ مشهد: 05133434570

آدرس هتل سیمرغ مشهد: میدان هفده‌ شهریور، نبش چهارراه صدر

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد

هتل نور به حرم امام رضا (ع) نزدیک است و ساخته سال 1385 است. هتل شامل 4 طبقه می شود و یک بار آن را بازسازی کرده اند. در هتل نور می توانید از اتاق هایی مانند یک‌خوابه چهارنفره، سه تخته فول‌برد، سه خوابه هفت نفره فول‌برد، شش نفره فول‌برد، یک ‌خوابه پنج نفره فول‌برد، دو تخته فول‌برد و … استفاده نمایید.

هتل نور مشهد دارای امکاناتی مانند اینترنت لابی، خدمات باربری، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، پارکینگ رایگان و … می شود.

شماره تلفن هتل نور مشهد: 05132232970

آدرس هتل نور مشهد: میدان بیت‌المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو ۱۷

هتل های ۲ ستاره و ۱ ستاره مشهد

هتل مرمر مشهد

هتل مرمر مشهد

هتل مرمر 28 اتاق در 10 طبقه دارد. اتاق های این هتل شامل سه تخته فول‌برد، دو تخته فول‌برد، چهار تخته فول‌برد، سوئیت پنج نفره فول‌برد و … می شوند.

خدمات این هتل شامل تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری، خشک شویی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ و … هستند.

شماره تلفن هتل مرمر مشهد: 05138555500

آدرس هتل مرمر مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، نبش چهارراه سوم

هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد

نزدیک بودن حرم مطهر امام رضا (ع) به این هتل باعث شده تا بتوانید با اندکی پیاده روی به آن برسید. هتل شامل ده طبقه می شود و از بهترین هتل های دو ستاره مشهد است. این هتل دارای 65 طبقه می شود و به صورت اتاق های سه تخته فول برد، یک تخته فول برد، چهار تخته فول برد، دو تخته توئین و دو تخته دبل فول برد می شوند.

از خدمات هتل می توان به سرویس رفت و برگشت، کافی شاپ، رستوران، خدمات باربری، اینترنت رایگان لابی، تاکسی سرویس و … اشاره کرد. توجه داشته باشید که هتل پارکینگ ندارد.

شماره تلفن هتل کارن مشهد: 05138383418

آدرس هتل کارن مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، نبش رجب‌زاده ۳

هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب مشهد

این هتل در سال 1393 کار خود را آغاز کرده و شامل 8 طبقه با 60 اتاق می شود. برای رفتن به این هتل نیازمند چند دقیقه پیاده روی هستید و بازار رضا هم به آن نزدیک است.

در این هتل اتاق هایی از نوع معمولی، دوتخته فول برد، چهار تخته فول برد، سه تخته فول برد و … در دسترس هستند. خدمات این هتل شامل تاکسی سرویس، اتاق تلفن، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی نت، پذیرش 24 ساعته، کتابخانه و … می شوند.

شماره تلفن هتل انقلاب مشهد: 05137244398

آدرس هتل انقلاب مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، حنایی ۶/۶، جنب هتل رسالت

هتل خاور مشهد

هتل خاور مشهد

از آن جا که هتل در سال 1357 افتتاح شده، آن را بار دیگر در سال 1397 بازسازی کرده اند. حرم هم به این هتل نزدیک است. مهمترین ویژگی هتل نزدیکی به مراکز خرید است.

هتل دارای 6 طبقه و 48 اتاق است که اتاق ها به صورت دو تخته معمولی، 4 یا 5 تخته،2 تخته فول برد و … هستند. برای رفتن به حرم مطهر نیازی به گرفتن ماشین ندارید، زیرا فاصله آن نزدیک است.

در این هتل امکاناتی مانند آژانس مسافربری، اتاق چمدان، کافی شاپ، سرویس رفت و برگشت، رستوران و … در دسترس هستند.

شماره تلفن هتل خاور مشهد: 05138541250

آدرس هتل خاور مشهد: خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل نسیم مشهد

هتل نسیم مشهد

هتل نسیم که در سال 1364 ساخته شده است، به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. این هتل شامل هفت طبقه و 60 اتاق می شود. اتاق های این هتل به صورت 2 تخته معمولی، 4 تخته فول برد، 3 تخته معمولی و … هستند.

امکاناتی که هتل در اختیار شما قرار می دهد به صورت اینترنت رایگان، آژانس مسافربری، اتاق تلفن، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران بام، خدمات ویژه معلولین، تاکسی سرویس و … می شوند. هتل پارکینگ ندارد.

شماره تلفن هتل نسیم مشهد: 05191010724

آدرس هتل نسیم مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۸

هتل ارگ مشهد

هتل ارگ مشهد

هتل ارگ مشهد می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که به دنبال مناسب ترین قیمت بهترین هتل های مشهد هستند. این هتل همچنین به حرم امام رضا (ع) هم نزدیک است.

هتل به شکل 7 طبقه و 78 اتاق ساخته شده است. اتاق های هتل شامل دو تخته معمولی، سه تخته فول برد و معمولی، 4 تخته و … می شوند. از هتل ارگ تا ورودی باب الجواد در حدود یک کیلومتر فاصله است. از جمله خدماتی که در این هتل می توان استفاده کرد شامل مینی بار با هزینه، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و برگشت، کافی شاپ و … می شوند. این هتل پارکینگ هم ندارد.

شماره تلفن هتل ارگ مشهد: 05138555310

آدرس هتل ارگ مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۱

هتل صابر مشهد

هتل صابر مشهد

هتل صابر در سال 1389 تاسیس شده و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به حرم برسانید. برای اینکه هتل بتواند کیفیت خدمات خود را افزایش دهد آن را یکبار در سال 1395 بازسازی کرده اند. همین طور چندین مرکز خرید هم در نزدیکی آن وجود دارد.

این هتل شامل 19 اتاق می شود. از جمله اتاق هایی که در این هتل می توانید رزرو کنید، می توان به سه تخته فول برد اشاره کرد. امکانات این مکان هم به صورت اینترنت لابی، سرو صبحانه و رستوران می شوند. از پارکینگ هتل هم می توانید استفاده نمایید.

شماره تلفن هتل صابر مشهد: 05132233310

آدرس هتل صابر مشهد: خیابان خسروی نو، خیابان اندرزگو ۱۲

هتل آریا مشهد

هتل آریا مشهد

هتل در سال 1378 و به عنوان یک هتل دو ستاره مشهد کار خود را آغاز کرده است و سپس در سال 1394 دوباره آن را بازسازی کرده اند تا بتوانند کیفیت خدمات هتل را ارتقا دهند. این هتل به حرم امام رضا (ع) هم نزدیک است. هتل مورد نظر شامل 47 اتاق می شود و اتاق ها به صورت 3 تخته معمولی و فول برد، 5 تخته فول برد، 2 تخته معمولی و … می شوند.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، صندوق امانات، خدمات بلیط، تور، اتاق چمدان، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، تلفن در لابی و آرایشگاه اشاره کرد.

آدرس هتل آریا مشهد: خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۱۲، چهارراه دانش

شماره تلفن هتل آریا مشهد: 05138549919

هتل ذاکر مشهد

هتل ذاکر مشهد

این هتل دو ستاره شامل پنج طبقه با 40 اتاق می شود. زائران می توانند به راحتی به حرم امام رضا (ع) دسترسی داشته باشند. از جمله خدمات این مکان می توان به صندوق امانات، سرویس حرم، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، نمازخانه، آتلیه و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

همین طور اتاق ها به صورت 2 تخته، 4 تخته و 3 تخته هستند. از هتل ذاکر به حرم هم فقط 2 کیلومتر فاصله وجود دارد.

شماره تلفن هتل ذاکر مشهد: 05138580965

آدرس هتل ذاکر مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۱۸

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

این هتل 2 ستاره در سال 1386 ساخته شده و برای اینکه بتواند خدمات بهتری را ارائه دهد آن را بازسازی کرده اند. بهترین خصوصیت این هتل این است که به بازار رضا نزدیک است. هتل پارسه دارای 45 اتاق در هفت طبقه می شود. برای رزرو اتاق ها می توانید اتاق های 2 تخته، آپارتمان یک خوابه 4 نفره، اتاق سه تخته و اتاق 2 خوابه با 5 نفر را در نظر داشته باشید.

این هتل به حرم امام رضا (ع) هم بسیار نزدیک است. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، خدمات خانه داری، صندوق امانات، سرویس حرم، خشک شویی، تاکسی سرویس و … می شوند.

شماره تلفن هتل پارسه مشهد: 05138712130

آدرس هتل پارسه مشهد: خیابان دانش غربی، دانش غربی ۱/۵، کوچه کمیاب

هتل آرسان مشهد

این هتل در سال 1393 تاسیس شده است و شامل 44 اتاق در 8 طبقه می شود. شما می توانید اتاق های 3 تخته معمولی یا فول برد، دو خوابه شش نفره معمولی، سه تخته معمولی یا آپارتمان یک خوابه 4 نفره را رزرو نمایید.

این هتل از ورودی باب الرضا هم فقط یک کیلومتر فاصله دارد، در نتیجه با مقداری پیاده روی می توانید به مقصد خود برسید. امکانات این هتل شامل پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اینترنت رایگان لابی، کافی شاپ و … می شوند.

آدرس هتل آرسان مشهد: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۱۲، حنایی ۹، امت رضا 6

هتل صدرا مشهد

هتل صدرا مشهد

هتل در سال 1397 ساخته شده و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) است. در نتیجه به راحتی می توانید به زیارت بروید. مزیت دیگر این مکان نزدیکی به مراکز خرید و بازار رضا است. هتل شامل 4 طبقه با 23 اتاق می شود. برای رزرو اتاق های 3 تخته معمولی، اتاق 4 تخته و اتاق 2 تخته معمولی در دسترس هستند.

ویژگی این هتل شامل صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن، کافی شاپ، خدمات باربری و … می شود. این هتل پارکینگ ندارد، پس چنانچه با خودروی خود سفر می کنید، باید نسبت به این موضوع مطلع باشید.

شماره تلفن هتل صدرا مشهد: 05131401

آدرس هتل صدرا مشهد: خیابان امام رضا ۱۰، تقاطع اول سمت راست

هتل سخاوت مشهد

هتل سخاوت مشهد

هتل در سال 1370 به بهره برداری رسید و سپس در سال 1396 دوباره آن را بازسازی کرده اند. نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) باعث شده تا چشم انداز خوبی به حرم داشته باشد.

این هتل دارای 40 اتاق با 60 تخت می شود. اتاق های هتل به صورت کانکت چهارنفره فول‌برد، دو تخته دبل فول‌برد، سه تخته فول‌برد، دو تخته توئین فول‌برد و … هستند. خدمات این هتل شامل بلیط، کافی شاپ، خدمات معلولین، خدمات بیدارباش، اینترنت لابی، اتاق چمدان، خدمات تور و … می شوند. توجه داشته باشید که هتل پارکینگ ندارد.

شماره تلفن هتل سخاوت مشهد: 05132251364

آدرس هتل سخاوت مشهد: خیابان اندرزگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *