بهترین کافه های شیراز

بهترین کافه های شیراز
ایران گردی, شیراز

کافه هتل بزرگ شیراز

نمایی از کافه هتل بزرگ شیراز

کافه هتل بزرگ شیراز از بهترین کافی شاپ های شیراز است که محلی بسیار دنج و دلپذیر به شمار می رود. این کافه برای گفت و گوهای رسمی و دوستانه بسیار مناسب است. کافی شاپ هتل بزرگ شیراز در طبقه ششم هتل قرار دارد. در این کافه می توانید از فضای تراس یا لابی استفاده کنید. محیط آرام و موسیقی زنده از دیگر ویژگی های کافه هتل بزرگ شیراز است. لازم به ذکر است که موسیقی همراه با صدای دلپذیر پیانو همراه خواهد بود. در این کافی شاپ انواع دسر، نوشیدنی های مختلف و کیک ارائه می شود. برای خرید بلیط چارتری شیراز کنید.

آدرس: دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه ششم.

تلفن:0713274820

کافه هتل چمران شیراز

نمایی از هتل چمران شیراز

یکی از محبوب ترین کافه های شیراز، کافه هتل چمران است. این کافه در یک ساختمان بسیار بلند قرار گرفته است. در این کافی شاپ شیک می توانید انواع دورهمی ها را بدون نگرانی برگزار کنید. به خصوص اینکه نمای شهر در هنگام شب بسیار دیدنی خواهد بود. پس اگر شب به این کافه رفتید بهتر است از تراس آن استفاده کنید تا یک شب خاطره انگیز را برای خود رقم زنید. این کافه به دلیل اینکه در طبقه 23 هتل چمران است در نتیجه می تواند بهترین مکان برای برگزاری تولدهای پرسروصدا به همراه موسیقی و کیک باشد.

آدرس: شیراز، بلوار چمران، طبقه 23

تلفن: 07136288484

کافی شاپ هتل زندیه شیراز

نمایی از کافی شاپ هتل زندیه شیراز

یکی از کافه های سنتی شیراز کافی شاپ هتل زندیه است. این کافه سبکی سنتی دارد که برای عاشقان معماری مکان مناسبی برای وقت گذرانی خواهد بود. در کافی شاپ هتل زندیه شیراز المان های تزئینی معماری ایرانی به همراه ویژگی مهمان نوازی ایران به خوبی در هم آمیخته شده تا فضایی با اصالت را برای شما به ارقام آورد. به دلیل اینکه کافی شاپ هتل زندیه در خیابان زند قرار دارد در نتیجه گردشگران زیادی بعد از دیدن ارگ کریمخان، برای صرف یک نوشیدنی به این کافی شاپ مراجعه می کنند.

آدرس: شیراز، بلوار هجرت، قبل از ارگ کریم خان، هتل زندیه.

تلفن:07132234234

کافی شاپ هتل ستارگان

نمایی از کافی شاپ هتل ستارگان

کافی شاپ هتل ستارگان یکی از بهترین کافه های شیراز برای تولد است که می توان در آن مهمانی های خودمونی را برگزار کرد. همین طور محل دنج و آرام این کافی شاپ بهترین جا برای صرف قهوه می باشد.

آدرس:شیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، هتل ستارگان

تلفن:07132276100

کافی شاپ فردوسی

نمایی از کافی شاپ فردوسی شیراز

کافی شاپ فردوسی یکی از بهترین کافه های شیراز برای صبحانه است. دکور کافی شاپ فروسی بسیار خاص است. اگر به دنبال این کافی شاپ هستید با دیدن یک مغازه کوچک با کرکره قدیمی تعجب نکنید. نمای داخلی این کافی شاپ نیز دکوری نوستالژیک دارد. کافی شاپ فردوسی بهترین صبحانه را برای شما سرو می کند.

آدرس کافه: خیابان فردوسی، پلاک 194.

تلفن:07132316616

کافی شاپ هدایت شیراز

نمایی از کافی شاپ هدایت شیراز

کافی شاپ هدایت از جمله معروف ترین کافه های شیراز است. در این کافه می توان لذت یک غذای دلپذیر را از بخش های مختلف جهان تجربه کرد. منوی این رستوران با توجه به غذاهای ملل مختلف درست شده است. پس شما می توانید طعم های ویژه ای را در کافی شاپ هدایت شیراز تجربه کنید.

آدرس:شیراز بیست متری سینما سعدی، هدایت غربی، نبش کوچه ۴

تلفن:۲۳۴۹۱۵۲-۰۷۱

کافه لئو

نمایی از کافه لئو شیراز

کافه لئو از جمله بهترین کافه های شیراز است. برای صرف صبحانه می توانید هر روز از ساعت 8 و نیم صبح تا 11 و نیم به این کافه بروید. البته کافی شاپ لئو تا ساعت 11 و نیم فعالیت می کند. کافه لئو به دلیل برخورد خوب پرنسل و کیفیت خوب غذاهای آن از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

همین طور برای اطلاع از بهترین رستوران های شیراز کلیک کنید.

آدرس کافه لئو: خیابان قصرالدشت، خیابان شهید فقیهی، کوچه 14

تلفن:07132334183

کافه گرتا

کافه گرتا

کافه گرتا یک کافه ایتالیایی است که در میان کافه های بیشمار معالی آباد شیراز به دلیل فضای شیک و غذاهای لذیذش مشهور شده است. در منوی کافه گرتا غذاهای مختلفی ایتالیایی به هماره نوشیدنی و سالادهای مختلف عرضه می شود. همچنین انواع کیک و قهوه نیز در آن سرو می گردد. این کافه تا ساعت 12 شب باز است. کافه گرتا در لیست کافه های شیراز، از بهترین ها به شمار می رود!

آدرس:معالی آباد، انتهای بلوار دوستان.

تلفن: 07136344434

کافه عمارت شاپوری

نمایی از کافه عمارت شاپوری

کافه عمارت شاپوری یکی از کافه های روباز شیراز است که مهمانان می توانند از فضای داخلی یا باغ آن استفاده کنند. کافه عمارت شاپوری نه تنها به عنوان یک کافه بلکه از جاهای دیدنی شیراز نیز محسوب می شود. عمارت شاپوری یک بنای تاریخی است که می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان انوری ، روبروی خیابان اهلی.

تلفن:07132347491

کافه گفتگو

گافه گرتا شیراز

بهترین تفریحات شیراز کافه گردی است! در همین راستا کافه گفتگو از جمله بهترین کافه های شیراز به شمار می رود. این کافه به دلیل اینکه در یکی از قشنگ ترین خیابان های شیراز قرار گرفته است گردشگران زیادی را به سمت خود معطوف کرده است. کافه گفتگو همچنین یکی از کافه های روباز شیراز است. به دلیل سیستم گرماشی و سرمایشی مناسب می توانید در هر زمانی از امکانات این کافه بهره مند شوید.

آدرس کافه گفتگو: شيراز، پل معالی آباد، جنب ايستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همكف.

تلفن:07136259359

کافه استریت لانژ

کافه استریت لانژ

کافه استریت لانژ از جمله بهترین کافه های شیراز است که صبحانه های ویژه ای را سرو می کند. لذت خوردن غذا به همراه دوستان و خانواده در کنار دکور ویژه این کافه اوقات خوشی را برای شما فراهم می کند.

آدرس:معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر

تلفن: 09173047400

کافی شاپ گیسیا عمارت هفت خوان

نمایی از کافه هفت خوان حافظ

کافی شاپ عبارت گیسیا در نزدیکی دروازه قران است. علت انتخاب این اسم به این علت است که کافی شاپ گیسیا در یک ساختمان هفت طبقه قرار گرفته است. کسانی که به زیارت آرامگاه حافظ می روند، می توانند بعد از آن برای خنک کردن گلوی خود سری به کافی شاپ گیسیا بزنند. این کافی شاپ محلی مناسب برای دورهمی های دوستانه است.

آدرس:دروازه قرآن، بلوار آیت الله ربانی، نبش کوچه 17، عمارت هفت خوان، طبقه دوم

تلفن:07132270000

کافه این، لوکس ترین کافی شاپ در شیراز

نمایی از کافه این شیراز

کافه این یکی از بهترین کافه های شیراز است. در این کافه هم نوشیدنی و هم ناهار و شام سرو می شود. کافه این فضای بزرگی دارد و تا حدود 150 نفر را می تواند پذیرایی کند. در نتیجه این کافه محل خوبی برای برگزاری جشن های مختلف است. با این حال قیمت کافه این مقداری گران است و در منوی آن از کیک های خانگی، پاستا، اسنک، شیک، گلاسه، کوکی و … دیده می شود.

آدرس:شیراز، خیابان معالی آباد، بهاران، مجتمع تجاری آرین

تلفن: 07116384254

کافه فلورال یا کافه صورتی شیراز

کافه فلورال یا کافه صورتی شیراز

کافه فلورال که به عنوان یک کافه صورتی نیز شناخته می شود، کافه ای فرانسوی است. در این کافه می توان غذاها و نوشیدنی های مختلفی را تجربه کرد. کافه فلورال همین طور یکی از کافه های روباز شیراز نیز است. در این کافه می توان عکس های زیبایی از دکور آن گرفت. این کافه محل مناسبی برای برگزاری جشن های تولد است.

آدرس:شیراز، فرهنگ شهر، کوچه 43، تاکستان

تلفن: 09333913584

کافه یوگا، مدرن ترین کافی شاپ شیراز

نمایی از کافه یوگا شیراز

کافه یوگا یکی از کافه های مجلل در شیراز است که ظرفیت 40 مهمان را دارد. دکور این کافه از سبک مدرن پشتیبانی می کند و قهوه های لذیذی دارد. این کافه برای برگزاری دورهمی یا قرارهای کاری بسیار مناسب است. جالب است که بدانید طراح دکور کافه یوگا آقای ایمان مقصودی طراح ماشین پیتون، شرکت فراری بوده است!

آدرس:شیراز، میدان احسان، مقابل پمپ بنزین فرهنگ شهر، مجتمع ساختمانی دراک، بلوک ارکید

تلفن: 07163002581

بهترین کافه های شیراز کدامند؟

کافه گیسیا، کافه هتل بزرگ شیراز، کافه هتل زندیه شیراز، کافه لئو

بهترین کافه های معالی آباد شیراز کدامند؟

کافه این، کافه استریت لانژ، کافه گرتا

بهترین کافه های سنتی شیراز کدامند؟

کافی شاپ فردوسی، کافی شاپ هتل زندیه

بهترین کافه های روباز شیراز کدامند؟

کافه عمارت شاپوری، کافه گفتگو، کافه فلورال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *