مرکز خرید اپال تهران + معرفی محصولات آن

مرکز خرید اپال تهران
ایران گردی, تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران مراکز خرید زیادی را در خود جای داده است. یکی از این پاساژها مرکز خرید اپال تهران است. پس چرا به جای اینکه در خانه بنشینید، در یک بعدازظهر همراه با دوستان خود به این مرکز خرید سری نمی زنید؟ همین طور برای خرید بلیط هواپیما چارتر تهران می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

اطلاعات مرکز خرید اپال تهران

این مرکز خرید یکی از معروف ترین مراکز خرید است که بیشتر افرادی که به تهران سفر می کنند. حتما سری هم به این پاساژ می زنند. این مرکز خرید ابعادی به اندازه 130 هزار متر مربع دارد و در آن 450 بخش تجاری قرار گرفته است. قسمت های مختلف این مرکز خرید شامل رستوران، بخش های تفریحی، کافی شاپ و … می شوند.

مرکز خرید اپال در بخشی غربی شهر تهران واقع شده و برای دسترسی به آن می توانید از وسایل حمل و نقل مختلفی استفاده کنید. همچنین اگر با ماشین شخصی به این شهر سفر کرده اید، می توانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید.

تاریخچه مرکز خرید اپال

نمایی از مرکز خرید اپال

این مجموعه از سال 1398 تا به امروز فعالیت می کند و سرمایه گذاری آن به صورت خصوصی صورت گرفته است. همچنین باید گفت که مرکز خرید مورد نظر در محله سعادت آباد واقع شده است.

اپال مال ساختمانی مرتفع است که در چهارده طبقه ساخته شده و همین طور نه طبقه هم به صورت زیرزمین دارد. جالب است که بدانید هر طبقه این ساختمان به کالای متفاوتی اختصاص یافته است.

چنانچه علاقه به خرید پوشاک دارید، می توانید به طبقه اول و همین طور همکف مراجعه کنید. همان طور که متوجه شدید این مرکز خرید فروشگاه های زیادی دارد، پس برای یک خرید درست و حسابی باید وقت زیادی بگذارید، تا از همه بخش های این پاساژ به خوبی دیدن کنید.

قیمت محصولات اپال

این مرکز خرید لاکچری کالاهایی با برندهای معروف را به مشتریان خود عرضه می کند، به همین دلیل هزینه محصولات بالاتر خواهد بود. به طور کلی لوازم مختلف قیمت متفاوتی دارند. برای مثال مشخص است قیمت وسایل الکترونیکی نسبت به وسایل دیگر بیشتر باشد.

با این حال شما می توانید در حراجی هایی که در این فروشگاه برپا می شود کالاهایی با قیمت به صرفه تر را خریداری کنید. پس می توان گفت که این مرکز خرید صرف نظر از قیمت یکی از بهترین مراکز خرید برای تهیه وسایل لاکچری است.

تعداد طبقات مرکز خرید اپال تهران

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، مرکز مورد نظر دارای 23 طبقه است. طبقاتی که در زیرزمین قرار گرفته اند مختص خدمات ماشین و پارکینگ و طبقات روی زمین به فروشگاه ها و سایر بخش ها اختصاص دارند.

راهنمای طبقات پاساژ اپال تهران

اپال مارکت: طبقه H‌

اپال هوم: طبقه GA

اپال مد: طبقه اول و بخش GB

اپال کویین: طبقه دوم

اپال کیدز: طبقه سوم

اپال استایل: طبقه چهارم و پنجم

اپال اسپرت: طبقه ششم

اپال الکترونیک: طبقه هفتم

اپال بولینگ و امکانات ورزشی: ‌طبقه هشتم

فود کورت اپال: طبقه نهم

رستوران‌های اپال و بام سبز: طبقه دهم

واحدهای تجاری ویژه: طبقات 11 و 12

رستوران ملل: طبقه 13

اپال آفیس: طبقه 14

هنگامی که به مرکز خرید وارد می شوید، می توانید راهنمای جامع طبقات را مشاهده کنید. همین طور در این مرکز پانزده آسانسور و 67 پله برقی هم وجود دارند. در صورت به وجود آمدن وضعیت اورژانسی یک راه پله هم در نظر گرفته شده است.

بخش‌های غیرتجاری مرکز خرید اپال

در بالاترین بخش این مجموعه یک باند هلی کوپتر قرار گرفته است که برای فرود اضطراری در نظر گرفته است. از دیگر بخش های جالب این مجموعه وجود یک پل است که بخش های مختلف را به یکدیگر متصل می سازد.

مرکز خرید مورد نظر برای اینکه بتواند در تابستان خنکای خود را حفظ کند و در زمستان سرد نباشد از انرژی cchp استفاده کرده است. این نوع انرژی با محیط زیست هم سازگاری کامل دارد. همچنین باعث شده تا شما هیچ وقت در این پاساژ قطعی برق را تجربه نکنید.

دسته‌ بندی فروشگاه ‌های مرکز خرید اپال

اپال مرکز خریدی است که گردش در آن باعث می شود تا به هیچ وجه احساس خستگی نکنید زیرا تنوع کالاها آنقدر زیاد است که تا چندین ساعت سر شما را گرم خواهد شد. همین طور دسته بندی محصولات باعث شده تا زودتر بتوانید خریدهای خود را انجام دهید.

هایپرمارکت در مرکز خرید اپال

در این بخش می تواند کلیه لوازم و خوراکی هایی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ابعاد هایپر مارکت هزار متر است و توسط آسانسور می توانید به بقیه طبقات مختلف و پارکینگ رفت و آمد کنید.

اپال هوم برای وسایل خانه

این بخش از فروشگاه مخصوص لوازم خانه است. اگر نیازمند خرید لوازم خانگی، وسایل دکوری برای آشپزخانه، اتاق خواب و حتی مبلمان هستید، باید سری به اپال هوم بزنید.

اپال مد

اپال مد مخصوص خرید پوشاک و همین طور کیف و کفش و به طور کلی وسایلی است که با مد در ارتباط هستند.

اپال کویین

چنانچه در تدارک خرید ازدواج هستید، باید به بخش اپال کویین بروید. در این طبقه می توانید کلیه لوازم مورد نیاز از جمله ساعت، لوازم آرایشی، طلا، لباس عروسی و … را خریداری کنید.

اپال کیدز

همان طور که از نام اپال کیدز مشخص است این بخش برای کودکان ساخته شده است. خرید همراه با فرزندان می توانید برای شما دشوار باشد و باعث خستگی آن ها شود. به همین دلیل در این بخش قسمت های مختلفی وجود دارد که می تواند کودک شما را سرگرم کند.

در قسمتی از این بخش می توانید پوشاک، اسباب بازی، لوازم تحریر و … را خریداری نمایید. بخش دیگر مربوط به شهربازی کودکان می شود. با این حال بزرگسالان هم می توانند از بازی های کامپیوتری آن لذت ببرند و قسمت آخر مربوط به شهر شغل ها است. در این بخش کودکان می توانند آرایشگاه مخصوص به خود و … را مشاهده کنند.

اپال استایل در مرکز خرید اپال

در این طبقه برندهای مختلف ایرانی و همین طور خارجی به فروش می رسند. اپایل استایل در طبقه 4 ام و 5 ام واقع شده است. این بخش مخصوص کسانی است که دنبال لباس های ویژه و لاکچری هستند.

لباس های موجود در این طبقه برای کلیه گروه های سنی فراهم شده است. همین طور دو سالن هم مخصوص فشن شو وجود دارد که تازه ترین کالاها را به مشتریان نشان می دهد.

اپال اسپرت

برای خرید لباس های ورزشی اپال اسپرت بهترین گزینه در تهران است. در این بخش لباس ها و همین طور تجهیزات مختلفی عرضه می شوند.

اپال الکترونیک

اپل الکترونیک مخصوص وسایلی مانند گوشی، مک بوک، لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی است. این بخش در طبقه 7 ام واقع شده است. همین طور شما می توانید قبل از خرید وسیله خود را تست نمایید.

اپال آفیس

اپال آفیس مربوط به شرکت های خصوصی است. این شرکت ها در طبقه 14 ام قرار گرفته اند. همین طور بخش هایی برای ماساژ هم در این طبقه در نظر گرفته شده است. ماساژورهای اپال آفیس بسیار حرفه ای هستند و بخش کلینیک می تواند شما را در مراقبت پوست یاری دهد.

کافه و رستوران در مرکز خرید اپال

رستوران مرکز خرید اپال

فودکورت ها

با اینکه رستوران های زیادی در این مرکز خرید وجود دارند، ولی بهترین آن ها فودکورت این مجموعه است که بهتر است ابتدا سری به آن بزنید. در این فودکورت تعدادی گروه فعالیت دارند که شامل موارد زیر می شوند:

باقلوا، نان و کباب گشنیز، چیکولند، فیش اند چیپس جیمی، ته‌چین بار، پستو، دونر حایات، پاموج، بیف لاین، مایا، گوفو برگر، بولکیتو، ویونا اکسپرس، تومو، سوشی باکوی و آلوها که در هر گروه منوی متنوعی وجود دارد.

رستوران‌های مرکز خرید اپال

رستوران های این پاساژ در طبقات مختلف قرار گرفته اند و بعضی از طبقات ممکن است رستورانی نداشته باشند. رستورانی به اسم بام سبز اپال در طبقه 10 واقع شده و در نتیجه شما می توانید از آن جا نمای زیبایی از تهران را مشاهده کنید.

از سایر رستوران های این مرکز خرید می توان به رستوران درچه در طبقه 6، رستوران ویستیک در طبقه 10، رستوران ملل در پاساژ اپال و رستوران آدیشه در طبقه 10 ام اشاره کرد.

در طبقه 13 ام این پاساژ رستوران ملل قرار گرفته که بزرگ ترین رستوران آن محسوب می شود. در این رستوران می توانید غذاهای مختلف ایرانی و بین المللی را سفارش دهید.

کافی ‌شاپ‌های پاساژ

کافه شاپی مرکز خرید اپال

اگر احساس گرسنگی زیادی ندارید و تنها دلتان هوس یک میان وعده کرده می توانید به کافه های این مرکز خرید سر بزنید. البته بعضی از رستوران ها امکانات کافه را هم دارند. از کافه های این مجموعه می توان به کافه ویونا پلاس در طبقه A3، کافه کلاب در طبقه 8، کافه اسپیناچ در طبقه 5، کافه مورا در طبقه 7، کافه بازی فکرکده در طبقه 4 اشاره کرد.

نانوایی، قنادی و شکلات‌‌فروشی

مطمئنا چندین ساعت گردش در میان فروشگاه ها باعث می شود که احساس خستگی یا بی حوصلگی کنید، حالا تصور کنید که در حین قدم زدن یک خوراکی خوشمزه هم بخورید.

به همین دلیل در این محل انواع شکلات و شرینی فروشی ها وجود دارد. یکی از این فروشگاه های شیرینی فروشی ساعدی نیا است. در این شیرینی فروشی می توانید شکلات، دمنوش و شربت خریداری کنید. فروشگاه دیگری هم به اسم لوف باکس وجود دارد که می توانید در آن پیراشکی یا خوراکی های دیگر را سفارش دهید.

سرگرمی های مرکز خرید اپال تهران

بالاخره نوبت به تفریحاتی می رسد که در این مجموعه وجود دارد. هم بچه ها و هم بزرگسالان می توانند از این سرگرمی ها استفاده کنند.

شهر مشاغل اپال

در این بخش فرزندان شما می توانند با کمک مربی های مختلف اطلاعات مفیدی درباره شغل های گوناگون به دست آورند، در نتیجه می تواند برای بچه ها بسیار جالب توجه باشد.

ویژگی خاص این مکان این است که بچه ها می توانند هر شغلی را در آن تجربه کنند. برای مثال اگر کودک شما علاقمند به آتش نشانی باشد، می تواند لباس مخصوص آن را پوشیده و برای ساعتی آن را تجربه نماید.

اپال بولینگ

برای بازی کردن بولینگ حتما لازم نیست که حرفه ای باشید، بلکه به عنوان سرگرمی هم ورزش جالبی است. بازی بولینگ به این صورت است که در صورتی که با هر پرتاب توپ تمام پین ها به زمین بی افتند، شما برنده خواهید شد.

حال برای کسانی که اولین بار است این بازی را انجام می دهند، احتمالا موفق نشوند حتی یک دانه از پین ها را به زمین بی اندازند! این بخش در طبقه 8 ام واقع شده و اتاق فرار، بیلیارد و واقعیت مجازی هم از دیگر سرگرمی های این طبقه هستند. همچنین تعدادی باشگاه ورزشی هم در این طبقه قرار گرفته است.

سینما اپال از بخش های مرکز خرید اپال تهران

مطمئنا این مجموعه بزرگ بدون داشتن یک سینما کامل نمی شود. به همین دلیل پردیس سینمایی اپال در این بخش ساخته شده است. این سینما ظرفیت 800 نفر را دارد. اگر وسط هفته به این سینما مراجعه کنید، خواهید دید که تنها بعضی از سالن های آن کار می کنند. در اکثر اوقات تنها در آخر هفته می توانید شاهد کار کردن سینما در تمامی سالن های آن باشید.

شهربازی مرکز خرید اپال

شهربازی مرکز خرید اپال

شهربازی مورد نظر مساحتی به اندازه 700 متر دارد. بیشتر وسایل بازی به طور مخصوص برای کودکان تا گروه سنی 12 سال درست شده است. با این حال والدین هم می توانند در کنار فرزندان خود از این بازی ها لذت ببرند.

معماری مرکز خرید اپال تهران

ساختمان این مرکز خرید به صورت بسیار ویژه ای طراحی شده است. در واقع بهترین و با تجربه ترین مهندسان در ساخت این مجموعه همکاری کرده اند تا بتوانند سازه را بر اساس استانداردهای بین المللی احداث کنند. تنها معماری چشمگیر این بنا نیست که می تواند برای خریداران جالب توجه باشد بلکه این سازه از استحکام خوبی هم برخوردار است.

این سازه حتی دربرابر زلزله هم می تواند مقاومت کند. نکته دیگر درباره پل ارتباطی است که پیش از این هم به آن اشاره کردیم. همچنین قسمت های دیگر هم در این مرکز خرید هستند که می توانند توانایی معماران را به خوبی نشان دهند. از جمله این قسمت ها می توان به بام سبز، ستون های داخلی و … اشاره کرد.

ساعات کار بخش‌های مختلف مرکز خرید اپال

فروشگاه های این مرکز خرید از ساعت ده صبح الی ده شب فعالیت می کنند و در آخر هفته یعنی پنجشنبه و جمعه تا ساعت یازده شب دایر هستند. اما چنانچه قصد دارید به بخش ویژه ای مراجعه کنید، حتما قبل از رفتن ساعت کاری آن را بررسی کنید.

کافه ها و رستوران‌ ها

زمان فعالیت این بخش از ساعت 11 تا ساعت 12 شب است. البته کافه هایی که صبحانه هم دارند، ساعت کاری خود را زودتر شروع می کنند. تعدادی از بخش های فودکورت مرکز خرید اپال هم هستند که تمام مدت باز می باشند. پس می توان گفت که ساعت کاری بعضی از مجموعه ها بستگی به نحوه مدیریت دارد.

اگر به طور دقیق تری می خواهید از زمان فعالیت این محل ها مطلع شوید می توانید به صفحه اینستاگرام آن ها مراجعه نمایید، تا بتوانید از ساعت کاری آن باخبر شوید.

مجموعه بولینگ و بیلیارد اپال

در طبقه 8 ام این مرکز خرید سالن هایی برای بیلیارد و بولینگ در نظر گرفته شده است. این بخش ها فعالیت خود را از ساعت یازده صبح آغاز کرده و تا ساعت 12 شب باز هستند.

واحدهای تجاری اپال

معمولا واحدهای تجاری این مجموعه از ساعت ده صبح یا یازده شب باز هستند. با این حال ممکن است هر بخشی ساعت کاری خودش را داشته باشد.

شهربازی و سایر بخش های تفریحی اپال

این بخش ها هم آغاز کار خود را از ساعت یازده صبح تا ساعت 12 شب قرار داده اند. ولی با این حال توجه داشته باشید که صبح زود یا نزدیک بسته شدن مجموعه به این بخش ها مراجعه نکنید، چون ممکن است خدمات مورد نظر خود را دریافت نکنید.

طبقه هایپر اپال

ساعت کار بخش هایپر از نه صبح تا ساعت یازده شب ادامه دارد. البته در صورت وجود مشتری این مارکت تا ساعت 12 شب هم به کار خود ادامه می دهد.

خدمات رفاهی مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال

سرویس بهداشتی

تجهیزات پیشرفته در جهت فرستادن ماشین ها به پارکینگ

پارکینگ ویژه معلولین و مادران باردار یا دارای فرزند کوچک

پارکینگ طبقاتی

کارواش

اتاق استراحت

نمازخانه

اتاق ویژه مادر و کودک و همین طور اتاق مخصوص کودک و پدر

مسیر ویژه برای انتقال چرخ دستی از هایپراستار به ماشین

آدرس مرکز خرید اپال

این مرکز خرید در منطقه سعات آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان قرار گرفته است.

شماره تماس مجموعه‌: 02122117070

پیج اینستاگرام مرکز خرید اپال تهران: @opal_shopping_center

نحوه دسترسی به مرکز خرید اپال

برای دسترسی به این ساختمان می توانید از وسایل حمل و نقل مختلفی استفاده نمایید که در ادامه نحوه رسیدن به مرکز خرید با استفاده از وسایل مختلف را به شما شرح می دهیم.

دسترسی با اتومبیل شخصی

برای رسیدن به این مرکز خرید می توانید از دو بزرگراه به نام یادگار امام و نیایش استفاده کنید. اگر از بزرگراه یادگار امام استفاده می کنید، باید وارد بلوار کوهستان بشوید. ولی در صورتی که در جهت دیگر بزرگراه هستید اول باید داخل بلوار فرحزادی بشوید، سپس در ادامه مسیر به بلوار کوهستان می رسید. بعد از آن مرکز خرید در نزدیکی شما قرار می گیرد.

اما در صورتی که مسیر شما از سمت بزرگراه است، می توانید به دو طریق اقدام کنید. در راه اول از بلوار پاکنژاد استفاده کنید، هنگامی که به چهارراه رسیدید، به سمت چپ رفته و وارد سرو غربی بشوید تا در ادامه مسیر به بلوار کوهستان خواهید رسید. در حالت دوم باید از بلوار فرحزاد خارج شوید و وقتی که به چهارراه اول رسیدید، به سمت چپ رفته تا وارد بلوار کوهستان بشوید.

دسترسی با مترو

چنانچه از مترو استفاده می کنید باید سوار خط 7 مترو شوید و در ایستگاه میدان کتاب پیاده شوید. ویژگی این خط این است که با بقیه خطوط هم ایستگاه های مشترک دارد پس از سرتاسر تهران می توانید به این ایستگاه مراجعه کنید. هنگامی که در ایستگاه پیاده شدید تنها با چندین دقیقه پیاده روی به مقصد خواهید رسید.

دسترسی با اتوبوس

برای رسیدن به مرکز خرید اپال اتوبوس هم در نظر گرفته شده است. این ایستگاه در میدان صنعت واقع شده است. بعد از پیاده شدن در میدان صنعت می توانید از تاکسی استفاده کرده و به مقصد خود برسید.

پاساژها و سایر مراکز نزدیک به پاساژ اپال

در صورتی که در هنگام مراجعه به مرکز خرید اپال وقت اضافه آوردید می توانید به سایر مراکز نزدیک این پاساژ هم سر بزنید که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

رستوران نارنجستان

رستوران مورانو

برگرلند

رستوران جین وست

هتل اسپیناس پالاس

رستوران نایب

رستوران ریسوتو

فست فود باژور

پارک ژوراسیک

فست فود باگت

پارک سنگی

پاساژ سروستان

بوستان پرواز

پاساژ اریکه ایرانیان

پاساژ ابریشم

پاساژ کسری

پاساژ توس

پاساژ میلاد نور

مجتمع پرواز

پاساژ بوعلی

پاساژ سهیل

پاساژ توس

مجتمع گلستان

پاساژ مادر

آدرس مرکز خرید اپال تهران چیست؟

سعادت آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

امکانات مرکز خرید اپال چیست؟

سینما، شهربازی، رستوران، کافه، بخش ویژه کودکان، پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *