مراکز خرید کوش آداسی ترکیه + آدرس

مرکز خرید کوش آداسی
ترکیه, جهان گردی

جزیره ای در اطراف ازمیر ترکیه واقع شده که به کوش آداسی معروف است. این شهر گردشگری محلی مناسب برای خریدارانی است که به قصد خرید به ترکیه سفر می کنند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم، تا درباره مراکز خرید کوش آداسی ترکیه صحبت کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی

مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه

مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه

مرکز خرید مورد نظر دارای فروشگاه های زیادی در زمینه پوشاک، مبلمان، پارچه و … است. همین طور می توانید وسایل الکترونیکی را هم از این فروشگاه خریداری کنید.

برندهای معروف این فروشگاه شامل نایک، بنتون، ال‌سی ‌وایکیکی، آدیداس، ماوی، فیلا و … می شوند. مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه در فاصله چهل کیلومتری از شهر قرار گرفته است. همینطور شما می توانید چندین فروشگاه را در این مکان پیدا کنید که به عرضه مستقیم محصولات تولیدکنندگان مشغول هستند.

از ویژگی های این پاساژ این است که بعضی از فروشگاه های آن دارای پوشاک اروپایی هستند که به دلیل فروش نرفتن در انبار مانده اند. این کالاهای برند نسبت به قیمت اولیه خود بسیار ارزان تر هستند، پس می توانید آن ها را با قیمت مناسبی خریداری کنید. همین طور برای رفاه حال مشتریان چندین رستوران، استارباکس، کافی شاپ، سالن سینما، پارکینگ و … در این مکان قرار گرفته است.

یکی دیگر از بخش های این پاساژ کارگاه های ویژه ای است که برای کودکان برگزار می شود. این کارگاه ها مخصوص کودکان کم سن و سال هستند. در این مکان کودکان می توانند اطلاعات مفیدی درباره شغل ها کسب کنند.

این دوره ها باعث می شود کودکان درک بهتری نسبت به مشاغلی همچون خلبانی داشته باشند. همین طور در پایان این جلسات کودکان گواهینامه مخصوصی دریافت می کنند و می توانند با لباس های این مشاغل عکس بگیرند.

ساعت کار مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه: همه ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید نوادا اوت لت سوکه:

Atatürk, Aydın Cd. No:۲۱۶, ۰۹۲۰۷ Söke/Aydın, Turkey

مرکز خرید اسکالا نوا

مرکز خرید اسکالا نوا

این مرکز خرید در سال های اخیر افتتاح شده است و در فاصله نزدیکی از اسکله کشتی های کروز قرار واقع شده است. مرکز خرید مورد نظر ابعادی به اندازه نه هزار متر دارد و دارای چندین فروشگاه مختلف است.

شما می توانید بعد از خرید در کنار اسکله قدم بزنید و از صدای مرغان دریایی لذت ببرید. همین طور کالاهای گوناگونی هم در این فروشگاه به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به شال، کیف و کفش، پارچه های رنگی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت این مرکز خرید نسبت به سایر جاها اندکی بیشتر است.

کسانی که در تابستان به ترکیه سفر می کنند می توانند از کافه هایی که در محوطه این فروشگاه قرار دارند استفاده کنند و نوشیدنی خنکی سفارش دهند. همین طور منظره اسکله و دریا هم در مقابل شما قرار دارد.

از سایر بخش های این مرکز خرید می توان به استارباکس، بخش نگهداری کودکان و زمین بازی ویژه آن ها اشاره کرد. این مرکز خرید از مرکز شهر تنها چند دقیقه فاصله دارد و هتل های زیادی هم در اطراف آن واقع شده است.

ساعت کار مرکز خرید اسکالا نوا: تمام ایام هفته از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب

مرکز خرید  AVM

مرکز خرید اسکالا نوا

این مرکز خرید تقریبا از مراکز نوساز این جزیره محسوب می شود. از جمله ویژگی هایی که باعث تمایز این مرکز خرید شده، وجود فروشگاه های بزرگ آن است. مرکز خرید Kuşadası Alışveriş ve Yaşam Merkezi در سال 2014 احداث شده و می توانید در آن مارک های مشهوری مانند مانگو، آدیداس، نایک و پیرگاردین را خریداری کنید.

امکانات این مرکز خرید شامل آرایشگاه، پارکینگ، آمفی تئاتر، فست فود، سرویس بهداشتی، اسپا، کافی شاپ و بخش مخصوص کودکان است که می توانند در آن سرگرم شوند.

پاساژ AVM در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. توجه به این نکته ضروری است که در هنگام مراجعه به این مکان باید حتما با خود ارز داشته باشید. کالاهای این فروشگاه قیمت های متفاوتی دارند، پس خریداران می توانند با هر بودجه از این مکان خرید کنند.

در بیشتر قسمت های این فروشگاه می توانید شاهد بخش های زیورآلات، پوشاک و لوازم آرایشی باشید. همین طور بخش های مخصوص کودکان هم وجود دارد که می توانید در آن اسباب بازی و پوشاک ویژه آن ها را خریداری کنید. قرارگیری این پاساژ در کنار ساحل انگ بیچ و پارک آبی آنتلانتیس باعث شده تا توریست های زیادی به این مرکز خرید سر بزنند. برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از تاکسی استفاده کنید.

ساعت کار مرکز خرید AVM: تمام ایام هفته از ده صبح تا ده شب

آدرس:

Yavansu, Yavansu Mah Karaova Sok, Yavansu Yolu Cd. ۸/۷ G-۱, ۰۹۴۰۰ Kuşadası/Aydın, Turkey

مرکز چرم کوش آداسی

مرکز چرم کوش آداسی

 کالاهای چرمی از محصولات معروف ترکیه هستند، به همین دلیل در اکثر مراکز خرید می توانید آن ها را پیدا کنید. همان طور که از اسم این پاساژ مشخص است، محصولات چرمی متنوعی در آن به فروش می رسند.

از جمله کالاهایی که در این مرکز خرید می توان به آن ها اشاره کرد شامل دامن، کاپشن، شلوار و … می شوند. این پاساژ در تمامی ایام هفته باز است. البته به دلیل اینکه محصولات چرمی هستند، باید انتظار قیمت بیشتری را داشته باشید، به همین دلیل بهترین زمان برای مراجعه به این فروشگاه در زمان حراجی های ترکیه است.

ساعت کار مرکز چرم کوش آداسی: همه ایام هفته از ساعت 9 صبح الی 11:30 شب

آدرس مرکز چرم کوش آداسی

Camikebir mahallesi Barbaros Hayrettin No:۱۵ Kusadasi, Paşa Sk, ۰۹۴۰۰, Turkey

مرکز خرید آکدوغان

این فروشگاه از 3 طبقه ساخته شده است. پیش از ورود به مرکز خرید می توانید شاهد مجسمه ای باشید که در جلوی آن قرار گرفته است. با این که فروشگاه مورد نظر ابعاد چندان بزرگی ندارد اما بخش های پوشاک آن بسیار مناسب هستند.

همینطور در این مرکز خرید تمامی برندها اصل هستند و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد. از امکانات این مرکز خرید می توان به وجود سالن سینما، زمین بازی کودک و سرویس بهداشتی آن اشاره کرد.

در حین گشت و گذار اگر احساس خستگی و گرسنگی کردید، می توانید سری به کافی شاپ و رستوران های این مرکز خرید بزنید.

ساعت کار مرکز خرید آکدوغان: تمام ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید آکدوغان:

Camikebir, Kahramanlar Cd. No:۱۵, ۰۹۴۰۰ Kuşadası/Aydın, Turkey

فروشگاه هاجیوات

فروشگاه هاجیوات

این مرکز مخصوص اجناسی مانند تابلو نقاشی، سوغاتی، صنایع دستی و کاشی است. در این پاساژ می توانید مغازه های لاکچری را پیدا کنید. از بهترین کالاهای این فروشگاه ظرف های چینی و سفالی است. این ظرف ها دارای الگوهای سبز و آبی هستند.

همین طور می توانید به بخش زیورآلات هم مراجعه کنید. رنج قیمت این محصولات متفاوت است و هرکسی می تواند بنابر بودجه خود آن ها خریداری کند. فروشگاه مورد نظر از جمله پاساژهای قدیمی این منطقه است. توجه به این نکته ضروری است که از آن جا که کالاهای این پاساژ دست ساز هستند، پس نمی توانید انتظار قیمت ارزانی را داشته باشید.

ساعت کار فروشگاه هاجیوات: ساعت فعالیت این فروشگاه از دوشنبه الی شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 شب است.

فروشگاه توبا کورویمیش

این فروشگاه تنها مخصوص خرید کالا نیست، بلکه دسرهای بسیار متنوعی هم در آن به فروش می رسند. این دسرها شامل شیرینی، راحت الحلقوم، میوه خشک، آبنبات، آجیل و …. می شوند. این فروشگاه ابعاد تقریبا بزرگی دارد و می توانید آبنبات را به صورت کیلویی از آن خریداری کنید. پس مکانی مناسب برای سوغاتی هم محسوب می شود.

ساعت کار فروشگاه توبا کورویمیش: تمام ایام هفته از 9 صبح تا 10 شب

مرکز خرید کیپا

یکی از مراکز خرید معروف ترکیه مرکز خرید کیپا است. یکی از شعبه های این فروشگاه هم در کوشی آداسی قرار گرفته است. در این مرکز خرید برندهای مشهور جهانی به فروش می رسند. همچنین شما می توانید از سالن های سینمای آن هم استفاده کنید.

در سینماهای مرکز خرید کیپا فیلم های روز دنیا به نمایش در می آیند. از امکانات این مجموعه می توان به سالن زیبایی، کارت هدیه خرید، زمین بازی کودک، رستوران، هایپرمارکت و … اشاره کرد.

بازار کوش آداسی

بازار کوش آداسی

 بازار کوش آداسی پاساژی محلی است که از آن به اسم بازار بزرگ هم یاد می کنند. این بازار فضای صمیمانه ای دارد و هنگام خرید با چایی از شما پذیرایی می شود. بخش دیگر بازار به اسم بازار اورینت است که بهتر است به آن هم سر بزنید.

بازار مورد نظر یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی است که در آن 5 هزار پاساژ مختلف قرار گرفته اند. این بازار بعد از بازار استانبول در مقام دوم بزرگترین بازارهای ترکیه قرار گرفته است. در این محل می توانید انواع کالاها مانند وسایل بهداشتی و آرایشی، طلا، جواهر، پوشاک، کیف و کفش و … را خریداری نمایید.

قیمت اجناس این بازار نسبت به سایر بازارها مقرون به صرفه تر است. همین طور شما می توانید در حین گردش در این بازار با فرهنگ مردم محلی هم آشنا شوید. وجود کشتی کروز در نزدیکی بازار از دیگر عوامل جذابیت آن محسوب می شود.

همین طور از دیگر کالاهای این ناحیه می توان به تابلو فرش، سفال، ادویه، خشکبار، سبزیجات، کوزه عتیقه و … اشاره کرد.

ساعت کار بازار کوش آداسی: تمام ایام هفته از ساعت 9:30 صبح تا ساعت 11 شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *