معرفی بهترین هتل های دبی از نظر مسافران

نمایی از هتل های دبی
جهان گردی, دبی

در هنگام سفر به دبی اقامت در هتل های باکیفیت باعث می شود تا تجربه دلنشینی از سفر داشته باشیم. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های دبی را به شما معرفی کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون سایت مراجعه کنید.

هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

هتل جمیرا امارات تاورز

این هتل از جمله لوکس ترین هتل های دبی است. هتل جمیرا امارات تاورز، چهارصد اتاق دارد و در آن امکاناتی مانند ماهواره، باشگاه ورزشی، رستوران، سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید دبی و … وجود دارند.

در رستوران های هتل جمیرا امارت تاورز انواع غذاهای بین المللی سرو می شوند. اگر این هتل را برای اقامت در دبی انتخاب کردید باید بدانید که هزینه سفر به دبی شما بالاتر از حالت عادی می شود.

شماره تلفن هتل جمیرا امارت تاورز: 0097143300000
آدرس هتل جمیرا امارت تاورز: دبی جاده شیخ زاید، برج های امارات

هتل رافلز (Raffles Hotel)

هتل رافلز

هتل رافلز نیز از هتل های پنج ستاره دبی است و 252 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به مرکز خرید وافی دبی و همچنین فرودگاه بین المللی دبی اشاره کرد. امکانات هتل رافلز شامل موارد زیر می شوند:

سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه غذای رژیمی، پرستاری کودک، تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان
تلفن هتل رافلز: 0097143248888
آدرس هتل رافلز: بور دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید

هتل تاج دبی (Taj Dubai Hotel)

هتل تاج دبی

این هتل در بخش دیره قرار دارد. هتل تاج دبی یک هتل 5 ستاره است که دارای 296 اتاق است. یک استخر روباز در بخش بام این هتل قرار گرفته که مهمانان می توانند به چشم انداز زیبایی از شهر دسترسی داشته باشند.

از ویژگی های این هتل وجود دستگاه قهوه ساز و چایی در همه اتاق های آن است. همین طور در رستوران آن انواع غذاهای آسیایی، هندی، بین المللی، عربی، انگلیسی و مدیترانه ای سرو می شوند.

امکانات هتل تاج دبی شامل استخر روباز، بخش بازی کودکان، سالن ورزشی و پارکینگ و اینترنت رایگان است. نگفته نماد که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.
تلفن هتل تاج دبی: 0097144383100
آدرس هتل تاج دبی: دبی، مرکز شهر برج خلیفه

هتل برج العرب جمیرا ( Burj Al Arab Jumeirah Hote)

هتل برج العرب جمیرا

این هتل منظره بسیار زیبایی به خلیج فارس دارد. هتل برج العرب جمیرا را به دلیل امکاناتی که دارد یک هتل هفت ستاره در نظر می گیرند. در این هتل 202 اتاق وجود دارد. از این امکانات این هتل می توان به رستوران های بین المللی، تلوزیون HD، وای فای رایگان، قهوه ساز و کتابخانه، خدمات زیبایی، تناسب اندام، دستگاه خودپرداز بانک، سونا، باشگاه کودکان و … اشاره کرد.

تلفن هتل برج العرب جمیرا: 097143017777
آدرس هتل برج العرب جمیرا : دبی، خیابان جمیرا

هتل پارک‌ هایت دبی (Park Hyatt Dubai)

هتل پارک‌ هایت دبی

هتل پارک هایت دبی با داشتن 225 اتاق از دیگر هتل های پنج ستاره شهر است. هتل مورد نظر از فرودگاه دبی، تفریحگاه های ساحلی، مرکز خرید دبی و برج خلیفه فاصله زیادی ندارد.

امکانات هتل پارک هایت دبی شامل اینترنت رایگان، تراس، زمین گلف، اجاره خودرو، سونا، پارکینگ رایگان، اسپا، امکانات ویژه معلولین، دستگاه قهوه ساز، سالن ورزشی و … می شود.
تلفن هتل پارک هایت دبی: 0097146021234
آدرس هتل پارک هایت دبی: دبی، باشگاه گلف و قایق سواری دبی

هتل اوبریو (The Oberoi Dubai)

هتل اوبریو

هتل اوبریو منظره زیبایی به برج خلیفه دارد. این هتل پنج ستاره دارای 252 اتاق است. از امکانات آن می توان به خودپرداز، اسپا، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، استخر روباز، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، ماساژ، خدمات بلیط، پرستاری کودک، امکانات ویژه معلولین و … اشاره کرد.

تلفن هتل اوبریو: 0097144441444
آدرس هتل اوبریو: دبی، خیابان الامال، مرکز اوبریو

هتل آرمانی دبی (Armani Dubai Hotel)

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی از جمله بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب است. این هتل دارای 160 اتاق است و امکانات مختلفی مانند پارکینگ رایگان، اسپا، اینترنت رایگان و سالن ماساژ ارائه می دهد. هتل آرمانی دبی از فرودگاه دبی و مرکز خرید دبی فاصله زیادی ندارد.

از دیگر ویژگی های این هتل می توان به امکانات ویژه معلولین، سالن ورزشی، غذاهای رژیمی، جکوزی، سونا، ماساژ، اتاق عایق صدا و .. اشاره کرد. همین طور باید گفت که امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد.

تلفن هتل آرمانی دبی: 097148883888
آدرس هتل آرمانی دبی: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برخ خلیفه

همین طور در این مطلب درباره سیر تا پیاز سفر به دبی توضیح داده ایم.

هتل مینا السلام (Mina Al Salam)

هتل مینا السلام

هتل مینا السلام امکانات مناسبی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریا دارند.

از جمله امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی، پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی شاپ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، استخر، تلوزیون کابلی، باشگاه بدنسازی، استخر روباز و پوشیده، نگهداری کودکان، خشک شویی، محل بازی کودکان و بیلیارد اشاره کرد.

تلفن هتل مینا السلام: ۰۰۹۷۱۴۳۶۶۸۸۸۸
آدرس هتل مینا السلام: دبی، جاده جمیرا

هتل سوفیتل (Sofitel Hotel)

هتل سوفیتل
https://www.accorhotels.com/7492

هتل سوفیتل در نزدیکی ساحل جمیرا قرار دارد. معماری این هتل برگرفته از سازه های فرانسوی است. از امکانات هتل سوفیتل می توان به رستوران، فروشگاه، امکان نگهداری کودک، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، باشگاه تنیس، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان، تلوزیون کابلی، خشک شویی، سالن بازی کودک، استخر و سرویس رفت و آمد اشاره کرد. هتل سوفیتل را می توان از بهترین هتل های ساحلی دبی نامید.

تلفن هتل سوفیتل: ۰۹۷۱۴۴۵۵۶۶۷۷
آدرس هتل سوفیتل: دبی، جزایر پالم دبی

بهترین هتل های دبی برای اقامت کدامند؟

هتل برج العرب جمیرا، هتل جمیرا امارت تاورز، هتل جمیرا امارت تاورز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *