معرفی هتل های ارزان دبی

هتل های دبی
جهان گردی, دبی

در میان هتل های لوکس دبی هتل های ارزانی هم هستند که می توانند اقامتی مقرون به صرفه را برای شما میسر کنند. از آن جا که دبی از مشهورترین شهرهای گردشگری در منطقه خاورمیانه است سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف به آن سفر می کنند، پس انتخاب یک اقامتگاه ارزان باعث کاهش هزینه سفر به دبی خواهد شد. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا هتل های ارزان دبی را به شما معرفی کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

هتل دلمون پالاس دبی (Delmon Palace Hotel)

هتل دلمون پالاس دبی

این هتل از جمله هتل های سه ستاره دبی است اما امکانات مناسبی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هتل دلمون پالاس دبی 132 اتاق دارد. در این هتل امکان بهره مندی از وای فای رایگان، آرایشگاه، فروشگاه و … وجود دارد. هتل دلمون پالاس دبی از فرودگاه بین المللی دبی و مرکز شهر دیره فاصله زیادی ندارد.

در این هتل سرو صبحانه در حالت منوی باز است. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان، تهویه هوا، صندوق امانات، بالکن و … اشاره کرد. امکانات هتل دلمون پالاس دبی شامل فروشگاه، اسپا، فکس، ماساژ، آرایشگاه، روزنامه، رستوران، ترانسفر فرودگاه و … می شود. همین طور باید گفت که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

آدرس هتل دلمون پالاس دبی: دبی، خیابان الرقه، دیره
شماره تلفن هتل دلمون پالاس دبی: 097142222333

هتل مای فر دبی (Mayfair Hotel)

هتل مای فر دبی

هتل مای فر دبی از هتل های ارزان دبی است. این هتل سه ستاره 132 اتاق دارد. همچنین باید گفت که هتل مای فر به زمین گلف دبی، برج ساعت و مرکز خرید الغریر نزدیک است.

از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سونا، استخر روباز، خدمات دربانی، اتاق خانواده، کلوب شبانه، اتاق عایق صدا، رستوران، سالن ورزشی، روزنامه و … اشاره کرد.

شماره تلفن هتل مای فر دبی: 097142284444
آدرس هتل مای فر دبی: دبی، خیابان رقه البطین، دیره

هتل فونیکس (Phoenix Hotel)

هتل فونیکس

هتل فونیکس هتلی سه ستاره در دبی است که هشتاد اتاق دارد. این هتل با فرودگاه دبی و مرکز خرید الغریر فاصله چندانی ندارد. مهمانان هتل در عرض بیست دقیقه می توانند خود را به این مرکز خرید برسانند.

امکانات هتل فونیکس شامل فروشگاه، جکوزی، نگهداری چمدان، اسپا، خدمات پرستاری کودک، روزنامه، سیستم گرمایشی، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، غذای کودک، رستوران، اتاق عایق صدا، وای فای رایگان و … می شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل امکان پذیر نیست.

شماره تلفن هتل فونیکس دبی: 097142437388
آدرس هتل فونیکس دبی: دبی، خیابان 28، کامیونیتی 118، منطقه نخیل، دیره

هتل لاوندر دبی (Lavender Hotel)

هتل لاوندر دبی

هتل لاوندر یکی از هتل های سه ستاره دبی است. این هتل در مرکز شهر واقع شده است. هتل مورد نظر شامل 117 اتاق می شود که در آن ها امکان استفاده از بالکن و تلوزیون کابلی وجود دارد. هتل لاوندر با فرودگاه دبی فاصله زیادی ندارد و به ایستگاه مترو هم نزدیک است.

امکانات هتل شامل پارکینگ رایگان، انبار، امکان اتوکشی، فروشگاه هدیه، صندوق امانات، رستوران، آرایشگاه، خشکشویی، نگهداری چمدان، بوفه، سالن اجتماع، روزنامه و دستگاه فکس می شود.

شماره تلفن هتل لاوندر دبی: 097142289977
آدرس هتل لاوندر دبی: دبی، خیابان الجزیره، دیره

هتل ایبیس الرقه دبی (Hotel ibis Dubai Al Rigga)

هتل ایبیس الرقه دبی

هتل ایبیس الرقه 280 اتاق دارد و در آن ها امکاناتی مانند تلوزیون ماهواره ای، حمام خصوصی و … وجود دارند. رستوران این هتل در تمام ساعات شبانه روز آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل ایبیس الرقه تا مترو فقط پنج دقیقه فاصله دارد و همین طور نهر و زمین تنیس دبی هم به این هتل نزدیک هستند.

امکانات این هتل 2 ستاره شامل منوی غذاهای رژیمی، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین، فکس، تراس، خشکشویی، وای فای رایگان، رستوران و سالن ورزشی می شود.

شماره تلفن هتل ایبیس الرقه دبی: 097142068100
آدرس هتل ایبیس الرقه دبی: دبی، دیره ، خیابان الرقه

هتل سیتی استار از هتل های ارزان دبی

هتل سیتی استار

هتل سیتی استار (City Star Hotel) یک هتل سه ستاره است که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق های این هتل بسیار مدرن هستند و یک سیستم قفل پیشرفته دارند. صبحانه هتل هر روز به صورت بوفه سرو می شود.

اما برای صرف ناهار و شام می توانید از رستوران های اطراف این ناحیه استفاده کنید. هتل استار دبی با مترو، مرکز خرید دبی و فرودگاه بین المللی دبی فاصله نزدیکی دارد. همچنین باید گفت که تعداد زیادی از جاهای دیدنی دبی در نزدیکی این هتل واقع شده اند. برخورد کارمندان هتل کاملا حرفه ای است و در تمام شبانه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند.

امکانات هتل استار دبی شامل خشک شویی، تلوزیون ماهواره ای، سالن بازی کودکان، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، پارکینگ، سونا، ماساژ، باشگاه بدنسازی تنیس، پارک آبی، جکوزی، تنیس، نگهداری کودک، و اینترنت بیسیم می شود.

شماره تلفن هتل سیتی استار دبی: 0971547241625
آدرس هتل سیتی استار: دبی، منطقه دیره

هتل دریم پالاس (Dream Palace Hotel)

هتل دریم پالاس

این هتل سه ستاره از جمله هتل های ارزان دبی محسوب می شود. هتل مورد نظر 154 اتاق دارد و در منطقه دیره واقع شده است. هتل دریم پالاس تا فرودگاه دبی پانزده دقیقه فاصله دارد. همین طور این هتل نزدیک به ایستگاه مترو الریقه، صالح الدین و مرکز خرید الغریر است.

از امکانات هتل دریم پالاس می توان به آرایشگاه، سونا، سرویس اتاق، سالن ورزشی، امکانات معلولین، خشک شویی، نگهداری چمدان، تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، مرکز تجارت، منوی ویژه غذاهای رژیمی، و … اشاره کرد.

آدرس هتل دریم پالاس: دبی، خیابان المراقبه، دیره
شماره تلفن هتل دریم پالاس دبی: 097142229292

هتل سان اند سندز (Sun And Sands Downtown Hotel)

هتل سان اند سندز

هتل سان اند سندز داون تاون یکی از هتل های سه ستاره دبی است که 120 اتاق دارد. هتل مورد نظر فاصله نزدیکی با مرکز خرید الغریر و فرودگاه دبی دارد. اتاق های این هتل طرح بندی بسیار روشنی دارند و وجود بالکن باعث شده تا مهمانان بتوانند از مناظر شهر لذت ببرند.

امکانات هتل سان اند سندز شامل کافی شاپ، خشکشویی، سشوار، استخر، ماساژ، خدمات اینترنت، رستوران، صندوق امانات، پارکینگ، تلوزیون کابلی، سونا، باشگاه بدنسازی، اینترنت بی سیم، سونا و … می شود.

آدرس هتل سان اند سندز: دبی، محله دیره، خیابان الرقه
شماره تلفن هتل سان اند سندز: 097142437388

هتل کلاریج (Claridge Hotel)

هتل کلاریج

هتل سه ستاره مورد نظر 92 اتاق دارد. اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوا و ماهواره هستند. مهمانان هتل کلاریج می توانند در رستوران آن انواع غذاهای هندی همراه با موزیک و همین طور غذاهای لبنانی را سفارش دهند.

از ویژگی های این هتل نزدیکی آن به فرودگاه دبی و ایستگاه اتوبوس است. همین طور این هتل دارای یک سرویس رایگان به مراکز خرید دبی و ساحل آن است. کارمندان کلاریج برای رزرو بلیط یا کرایه ماشین به مهمانان خود کمک می کنند.

از امکانات هتل می توان به خدمات بلیط، ماهواره، منوی غذای رژیمی، خشک شویی، فکس، بسته های ناهار، بوفه، تراس، اجاره خودرو، فروشگاه هدیه، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه هدیه، کلوب شبانه، رستوران و وای فای رایگان اشاره کرد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

آدرس هتل کلاریج: دبی، خیابان عمر بن خطاب، دیره
شماره تلفن هتل کلاریج: 097142716666

هتل نیهال پالاس از هتل های ارزان دبی

هتل نیهال پالاس

هتل نیهال پالاس (Nihal Palace Hotel) یکی از هتل های با کیفیت و سه ستاره دبی است. اتاق های هتل شامل مینی بار، حمام اختصاصی و تهویه مناسب هستند. یکی از مهمترین ویژگی های این هتل خدمات ارزی است. هتل نیهال پالاس با فرودگاه بین المللی دبی فاصله زیادی ندارد و همین طور در نزدیکی ایستگاه متروی ال ریگا قرار گرفته است.

از امکانات هتل می توان به ماساژ، سرویس اتاق، خشک شویی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، استخر، ماهواره، بوفه، اتاق خانواده، رستوران، نگهداری چمدان و … اشاره کرد. همچنین امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد.

آدرس هتل نیهال پالاس: دبی، منطقه دیره
شماره تلفن هتل نیهال پالاس: 097142957666

حال که با هتل های ارزان دبی آشنا شدید برای تهیه بلیط چارتری دبی می توانید به سایت یابکس مراجعه کنید.

بهترین هتل های ارزان دبی کدامند؟

هتل لاوندر دبی، هتل فونیکس دبی، هتل سان اند سندز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *