محدودیت ها و شرایط هواپیمایی لوفت هانزا در کرونا

سفر با هواپیمایی لوفت هانزا
دانستنی های سفر, ویروس کرونا

در این مطلب قصد داریم تا درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی لوفت هانزا در کرونا صحبت کنیم. همین طور برای دریافت اطلاعات کامل و جامع درباره محدودیت ها و شرایط پروازهای خارجی در کرونا به این لینک مراجعه نمایید.

قوانین هواپیمایی لوفت هانزا

سفر به آمریکا

دولت آمریکا اعلام کرده است که از هشت نوامبر 2021 کلیه کسانی که واکسن زده اند، می توانند به این کشور وارد شوند.
کلیه کسانی که واکسن تایید شده توسط WHO را تزریق کرده اند و 72 ساعت پیش از سفر، تست کرونا رو داده باشند با همراه داشتن نتیجه آزمایش می توانند به آمریکا وارد شوند. این افراد شامل کسانی که از ایران، انگلیس، هند، ایرلند، چین، برزیل و آفریقای جنوبی هستند، می شود.
واکسن‌های تایید شده توسط WHO شامل جانسون اند جانسون، سینوفارم، مدرنا، سینوواک، فایزر و آسترازنکا می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین سفر به آمریکا به این سایت مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع درباره مقصدهای پروازی هواپیمایی لوفت هانزا به سمت آمریکا به این لینک رجوع کنید.

قوانین ورودی کشور مقصد

کلیه کسانی که قصد سفر دارند باید به طور کامل از قوانین کشوری که به صورت ترانزیت به آن وارد می شوند و همین طور قوانین کشور مقصد به طور کامل اطلاع داشته باشند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر توضیح دهیم باید بگوییم که برای مثال اگر شخصی قصد داشته باشد تا از طریق آلمان به کانادا سفر کند، باید علاوه بر کشور مقصد که کانادا است قوانین کشور ترانزیت یعنی آلمان را هم مطالعه کند.
برای اطلاع از قوانین ورود به کشورهای مختلف به این سایت مراجعه کرده و فرودگاه مبدا و مقصد را وارد نمایید.
طبق قانون آلمان همه کسانی که قصد سفر به شهرهای این کشور را داشته باشند، باید این فرم الکترونیکی را پر و ارسال کنند.

تست PCR

  • اگر کشوری که قصد سفر به آن را دارید، درخواست تست PCR کند باید همه کسانی که با هواپیمایی لوفت هانزا سفر می کنند و سن آن ها بیش تر از شش سال است این نتیجه تست منفی را در فرودگاه امام خمینی ارائه دهند.
  • نتیجه تست PCR باید به صورت انگلیسی باشد. همچنین تست باید همراه با تاریخ و ساعت و مهر آزمایشگاه باشد.
  • اعتبار تست PCR در صورتی که به آلمان سفر می کنید یا در حالت ترانزیت هستید، 72 ساعت است. نتیجه آزمایش باید بر اساس قانون کشور مقصد باشد.
  • اگر کشوری که به آن سفر می کنید افراد واکسینه شده را تایید می کند در نتیجه افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و از زمان تزریق دوم 2 هفته گذشته باشد می توانند با در دست داشتن مدرک واکسیناسیون، با این هواپیمایی سفر کنند.
نمایی از هواپیمای لوفت هانزا

واکسن های تایید شده توسط اروپا:

BioNTech/Pfizer
Moderna
AstraZeneca
Johnson & Johnson
شرکت هواپیمایی لوفت هانزا فقط آزمایش PCR را قبول می کند.

ماسک های مورد تایید هواپیمایی لوفت هانزا

این ایرلاین ماسک‌های N95، KN95 و FFP2 را قبول می‌کند. استفاده از ماسک پارچه ای یا فیلتردار قابل قبول نیست.
همین طور توجه داشته باشید که در موقع سوار شدن یا خروج از هواپیما استفاده از ماسک جراحی الزامی است.

ضدعفونی هواپیما

کابین هواپیمای این شرکت در هر نوبت پروازی به طور کامل ضدعفونی می شود. همچنین داخل این هواپیما دارای فیلتر Hepa است که باعث تمیز شدن هوای داخل می شود. در هر سه دقیقه کلیه هوای کابین فیلتر می شود تا ویروس، باکتری و گردوغبار پاک سازی شوند.

دسترسی به Lounge

همان طور که می دانید لانج‌ها محل‌های استراحت برای مسافران هستند. به خاطر ویروس کرونا محدودیت های خاصی برای استفاده از لانج به وجود آمده است. برای دریافت اطلاعات کامل درباره لانج‌های فرودگاه هر کشور به این سایت مراجعه کنید. در این سایت نیز اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم گفته شده است.

ویزای ترانزیت آلمان

طبق بخشنامه تمامی کسانی که از مبدا آلمان به انگلیس سفر می کنند، باید ویزای ترانزیت آلمان را داشته باشند. البته تعداد معدودی از اشخاص که نوع ویژه‌ای از ویزای آمریکا را دارند یا دارنگان ویزای تعدادی از کشورهای دیگر شامل این محدودیت نمی شوند.
برای کسب اطلاعات بیش تر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین می توانید پیش از خرید بلیط با سفارت مقصد نیز بررسی های ضروری را انجام دهید.
کسانی که مقصدشان انگلیس است یا به صورت ترانزیت در این کشور توقف می کنند باید فرم PLF (Passenger Locator Form) پر نمایند.
افرادی که باید مدارک دیگر را ارائه دهند یا اقدام به رزرو آزمایش کنند می توانند از طریق این لینک اقدام نمایند.

ممنوعیت حمل سگ در پرواز آمریکا

بنابر بر قانون اعلام شده از چهاردهم جولای حمل سگ و حتی سگ‌های عاطفی و خدماتی از تعدادی از کشورها و همچنین ایران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدرک دیجیتال واکسیناسیون کرونا در پروازهای لوفت هانزا

هواپیمایی لوفت هانزا اعلام کرده است که کسانی که مدرک دیجیتال واکسیناسیون کرونا را دارند می توانند از طریق این ایرلاین پرواز کنند.
همچنین بر طبق گفته این ایرلاین در تعدادی از پروازهای مشخص مسافران می‌توانند تا توسط اپلیکیشن‌های تلفن گواهی دیجیتال واکسیناسیون خود را در زمان چک‌این ارائه دهند. همچنین کلیه کسانی که قصد سفر دارند، می توانند 72 ساعت پیش از سفر با شرکت لوفت هانزا تماس بگیرند و مدرک نتیجه منفی آزمایش، گواهی واکسیناسیون یا بهبودی بیماری خود را بررسی کنند. البته بهتر است تا مدرک واکسیناسیون را به صورت پرینت شده با خود داشته باشید.
کشور آلمان QR CODE را برای اشخاصی که واکسن زده اند، آماده کرده است. پس کسانی که واکسن زده اند می توانند در فرودگاه مدرک دیجیتال واکسن خود را توسط تلفن خود به حالت چاپی تحویل دهند و کارت پرواز را دریافت کنند. با این کار امکان جعل مدرک بسیار کاهش می یابد.
اخیرا کشورهای اروپایی تصمیم گرفته اند تا افراد واکسینه شده بتوانند به آسانی و بدون نیاز به قرنطینه و ارائه تست به این کشورها سفر کنند. آلمان و اسپانیا دو مورد از این کشورها هستند.

قوانین جدید مسافران واکسینه در پرواز کانادا

هواپیمایی لوفت هانزا اعلام کرده است که از هفت سپتامبر 2021 همه مسافرانی که به کانادا سفر می کنند و از واسکن‌های مدرنا، فایزر، جانسون اند جانسون و آسترازنکا استفاده کرده باشند و از تزریق دوم آن ها 2 هفته گذشته باشد، می توانند با ارائه گواهی معتبر به این کشور سفر کنند.
برای اطلاع از شرایط ورودی و مدارک مورد نیاز به این فایل مراجعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیش تر به این سایت رجوع نمایید.

آزمایشگاه‌های توسط شده توسط هواپیمایی لوفت هانزا

همه آزمایشگاه‌هایی که وزارت بهداشت آن‌ها را تایید کرده است برای انجام تست PCR مناسب هستند.

هواپیمایی لوفت هانزا چه نوع آزمایشی را قبول می کند؟

فقط آزمایش PCR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *