محدودیت ها و شرایط پروازهای خارجی در کرونا

پرواز در شرایط کرونایی
دانستنی های سفر, ویروس کرونا

بعد از شیوع کرونا تمام کشورها قوانینی برای سفر به کشور خود تعیین کرده اند. به همین دلیل یابکس در این مطلب قصد دارد تا اطلاعاتی درباره وضعیت پروازهای خارجی در کرونا در اختیار شما قرار دهد.
بهتر است که که کلیه افراد بالاتر از دو سال تست PCR را قبل از پرواز انجام دهند. کلیه مسافران گرامی در حدود چهار ساعت زودتر در فرودگاه حاضر باشند. به دلیل انجام بررسی های ضروری کلیه کانترها از چهار ساعت زودتر باز هستند و برای مسافران بین المللی یک ساعت پیش از پرواز سیستم های پذیرش بسته می شوند. در این میان زدن ماسک در هنگام حضور در فرودگاه و هنگام سوار شدن به هواپیما الزامی است.
سازمان هواپیمایی کشور درباره کشورهایی که دارای وضعیت هشدار هستند اعلام کرده است که:
پرواز از مبدا کشورهایی که با ویروس جهش یافته سرو کار دارند فعلا ممنوع است و اگر نمایندگان سازمان ملل، دیپلمات و … می خواهند وارد کشور شوند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
کشورهایی که در لیست پر خطر قرار دارند باید قبل از پرواز به سمت مقصد تست PCR را 96 ساعت قبل انجام داده باشند و همین طور هنگامی که به کشور مبدا وارد شدند، دوباره تست PCR را انجام دهند. این کشورها شامل زیمباوه، آندورا، زامبیا، آرژانتین، انگلستان، سوریه، شیلی، تونس، بولیوی، تانزانیا، بوتسوانا، سورینام، کلمبیا، اسپانیا، کاستارکیا، سودان، کوبا، پرتقال، فیجی، آفریقای جنوبی، روسیه، پارگویه، هلند، پرو، موزامبیک، عمان، مالاوی، نپال، مغولستان، هلند، مالزی، هند، لیبی، اندونزی، لسوتو، کوبا، کویت، مصر، قبرس، اکوادور سیشل، نامبیبیا، اکوادور، اسواتینی می شوند.
فعلا باقی کشورهایی که در لیست نیستند مشکلی از بابت رفت و آمد ندارند. البته لازم به ذکر است که مسافران سایر کشورها نیز باید تست پی سی آر منفی را به همراه خود داشته باشند (96 ساعت قبل از پرواز) و همین طور در هنگام ورود حتما غربالگری انجام شده و اگر مشکلی باشد، تست دوباره از آن ها گرفته می شود.
کسانی که از مبدا اروپا وارد کشور می شوند، باید نتیجه تست منفی را 96 ساعت قبل از سفر به همراه داشته باشند. البته کسانی که هر دو واکسن خود را تزریق کرده باشند و البته باید پانزده روز از زمان تزریق دوز دوم گذشته باشد، این افراد تنها نیاز به کارت واکسیناسیون دارند.
در ادامه باید گفت که اشخاصی که واکسن نزده اند یا واکسنشان ناقص است و همین طور آن هایی که عضو کشورهای پر خطر هستند باید در هنگام پیاده شدن از هواپیما دوباره تست پی سی آر را بدهند و تا هنگامی که جواب تست بیاید باید قرنطینه شوند. همین طور مسافرانی که از کشورهای همسایه هستند اگر شرایط کشورشان به پر خطر تغییر پیدا کرد باید علاوه بر داشتن نتیجه منفی تست PCR از آن ها مراقبت سندرمیک نیز انجام شود.
مسافران کشورهای خارجی باید تست PCR را بدهند و سپس در محلی که اقامت دارند دو هفته قرنطینه شوند.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی ایران ایر در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی کاسپین در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

قانون پروازهای ورودی به کشور ایران

سفر در کرونا

این اطلاعیه در تاریخ دهم اسفند 1399 برای کسانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند منتشر شده است.
مسافران باید در هنگام سوار شدن مدرک پزشکی تست منفی کرونا را به همراه داشته باشند. این تست باید 96 ساعت قبل در آزمایشگاه هایی که مورد تایید کشور مبدا است گرفته شده باشد.

همین طور نتیجه تست باید به زبان انگلیسی باشد. همچنین مسافران باید فرم تعهدی که نشان دهنده قبول مقررات بهداشتی است را پر کنند. همچنین مسافران باید درباره مواردی مانند هزینه انجام تست مولکولی، غربالگری در وقت ورود، استفاده نکردن از وسیله نقلیه غیرعمومی برای رسیدن به محل قرنطینه به طور کاملا مطلع شده باشند.

سازمان بهداشت و همین طور سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه ای مبنی بر مسافران پروازهای خارجی داده اند که به شرح زیر است:

همه مسافران باید نتیجه منفی تست کرونا را به همراه مدرک سلامت از کشوری که از آن آمده اند با خود داشته باشند و همین طور این مدارک باید 96 ساعت قبل از پرواز تهیه شده باشد و در هنگام ورود به مبدا به نماینده بهداشت تحویل داده شود.
اگر تست فاقد اعتبار باشد، اجازه ورود مسافران خارجی داده نمی شود و اما اگر مسافران ایرانی باشند به محل قرنطینه منتقل می شوند و باید دو هفته در آن جا اقامت کنند که البته کلیه هزینه های اقامت و تست بر عهده مسافر است.

هنگامی که مسافران به کشور وارد می شوند باید غربالگری شوند و کسانی که دارای علائم مشکوک پس از تست کرونا هستند، اگر ایرانی نباشند با دریافت هزینه ای قرنطینه خواهند شد و اگر ایرانی باشند از مسافران تعهد قرنطینه خانگی خواهند گرفت. همین طور لازم به ذکر است که فرم خوداظهاری در مبدا باید پر شده باشد و سپس به کارمند فرودگاه تحویل داده گردد.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی ایران ایرتور در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

تست کرونا در پرواز ترکیه به ایران

اگر به استانبول سفر کرده اید و قصد بازگشت به ایران را دارید می توانید در فرودگاه یا در بیمارستان های شهر تست کرونا رو انجام دهید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی پگاسوس در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی تلویند در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

قوانین پروازهای خروجی از ایران

کلیه مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند:
انجام آزمایش PCR در آزمایشگاه هایی که توسط وزارت بهداشت تایید شده است.
کلیه مدارکی که کشور مقصد نیازمند است از قبیل کارت واکسیناسیون کرونا.

دستور وزارت بهداشت درباره کارت دیجیتال واکسن برای مسافران خارج از کشور

کلیه کسانی که واکسن زده اند و 14 روز دیگر تمایل دارند تا از کشور خارج شوند باید به این سایت مراجعه کنند.
پس از آن آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن که شامل QR-CODE است، در قالب پیامک در اختیار افراد قرار می گیرد.
دقت داشته باشید که باید اطلاعات خود را از قبیل نام و نام خانوادگی به صورت زبان انگلیسی و شماره گذرنامه را به صورت صحیح وارد کنید.
اگر نام افراد با گذرنامه یکی نباشد یا شماره گذرنامه به صورت اشتباه وارد شده باشد از سفر شخص به کشور خارجی جلوگیری می شود.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی اتریشی در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی ماهان در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

قوانین عمومی پروازهای خروجی از ایران

سفر در هنگام کرونا

برای اطلاعات دقیق تر مسافران عزیز لیستی از کشورهای مقصد و شرایط هر کدام را برای شما گردآوری کرده ایم که در ادامه به آن ها می پردازیم.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی تابان در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی قشم ایر در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

عراق (پروازهای خارجی در کرونا)

اگر قصد سفر به عراق را دارید رعایت نکات زیر ضروری است:
پیش از خرید بلیط هواپیما عراق باید ویزای کشور عراق دریافت کرده باشید.

همه افراد باید دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند و همین طور داشتن مدرک تست منفی که 72 ساعت قبل انجام شده باشد ضروری است.
کلیه افراد قادرند تا بلیط را در حالت رفت و برگشت خریداری کنند و همین طور اگر مرز باز باشد می توانند از طریق زمینی برگردند.
قبل از خرید بلیط باید همه مسافران در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی وارش در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

هلند

سفر به هلند در کرونا

دولت هلند اعلام کرده است که مسافرانی که از مقصد ایران به کشورشان وارد می شوند بدون در نظر گرفتن وضعیت واکسیناسیون یا بهبودی از کرونا باید یکی از این موارد را با خود داشته باشند.
نتیجه منفی آزمایش PCR، 48 ساعت قبل از پرواز یا نتیجه منفی تست آنتی ژن، 24 ساعت قبل از پرواز
تکمیل فرم اظهارنامه قرنطینه
همه مسافران بعد از ورود به خاک هلند باید آدرس محلی را که در آن قرنطینه می شوند در اختیار مامور قرار دهند تا امکان چک کردن وضعیت آن ها وجود داشته باشد. همچنین پنج روز بعد می توانند تست PCR را انجام دهند و در صورتی که نتیجه منفی باشد، می توانند از خانه خارج شوند وگرنه باید ده روز قرنطینه باشند.
با مراجعه به این سایت می توانید از تمام جزییات و کسانی که از قرنطینه معاف هستند مطلع شوید. البته در این سایت فرم اظهارنامه قرنطینه نیز قابل دریافت است.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی آسمان در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

کانادا

سفر به کانادا در کرونا

آخرین اطلاعات منتشر شده توسط دولت کانادا:
کلیه کسانی که تبعه ایالات متحده و ساکن دائمی آن هستند و واکسیناسیون آن ها به صورت کامل انجام شده باشد می توانند از تاریخ 9 آگوست سال 2021 به دلایل توریستی وارد کشور شوند، البته باید شرایط زیر را رعایت کنند.
1-واکسیناسیون کامل
منظور از واکسیناسیون کامل یعنی کامل کردن تمام تزریق های یک واکسن یا ترکیبی از واکسن هایی که توسط کانادا تایید شده باشد. این امر باید دو هفته قبل از ورود به کشور کانادا انجام شده باشد. هم اکنون واکسن های مدرنا، آسترازنکا، جانسون و جانسون، فایزر- بایونتک مورد تایید کانادا هستند.
2- اقامت ایالات متحده را داشته باشند یا مسافر این کشور باشند.
3- 72 ساعت قبل از سفر به کانادا تست منفی کرونا را داده باشد یا نتیجه مثبتی که 2 هفته تا 180 روز پیش از سفر گرفته باشد.
4- دارای علائم کرونا نباشد.
5- با استفاده از برنامه ARRIVECAN اطلاعات خود را برای اثبات واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشد.
6- فرد باید تحت حمایت از پناهندگان مجاز یا قانون مهاجرت باشد.
7- اگر نیاز است باید در هنگام ورود آزمایش دهد.
نکته مهم: اگر بلیط مسافر در حالت رفت و برگشت باشد، گذرنامه وی باید از تاریخ برگشت 6 ماه اعتبار داشته باشد.
با این حال اگر مسافرانی که واکسیناسیون هستند، نتایج مثبتی را از خود نشان دهند یا در ارتباط با فردی باشند که نتایج مثبت داشته است باید قرنطینه گردند.
مسافران باید آخرین آپدیت برنامه ARRIVECAN را از Appstore یا google play store دریافت کرده باشند.
از تاریخ 9 آگوست والدینی که واکسن شده اند ولی فرزندان آن ها نشده اند، کودکانی که سنشان کمتر از 12 سال است اگر همراه با والدینی باشند که کامل واکسینه شده اند، شامل قرنطینه نخواهند شد.
افرادی که سنی بین 12 تا 17 سال دارند و واکسینه نشده اند و کسانی که بالاتر از 18 سال هستند ( با در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی) می توانند با قیم واکسینه شده خود وارد کانادا شوند ولی باید دو هفته قرنطینه گردند.
به جز زیر پنج سال سایر کودکانی که واکسینه نشده اند باید آزمایشاتی را در روز یک و هشتم انجام دهند.
برای کسانی که تازه از سفر بازگشته اند ممکن است قانون های سختگیرانه ای وجود داشته باشد.

کسانی که با یک فرد کانادایی در ارتباط هستند می توانند با داشتن شرایط زیر وارد کشور شوند.
باید به میزان یک سال در رابطه Exclusive Dating با فرد باشند و زمانی را با حضور فیزیکی آن فرد گذرانده باشند.
فرزند بزرگسال
نوه ( فرزند وابسته – فرزند بالغ غیروابسته)
خواهر و برادر واقعی یا ناتنی
مادربزرگ و پدربزرگ
کسانی که از بستگان همسر فرد کانادایی هستند (Common-Law) یا کسی که دارای اقامت دائم است، بستگان درجه دو محسوب می شوند و این افراد شامل اشخاص زیر هستند.
فرزند بزرگسال
نوه (فرزند وابسته – فرزند بالغ غیر وابسته)
خواهر و برادر واقعی یا ناتنی
مادربزرگ و پدربزرگ
بستگان پارتنر کانادایی با داشتن شرایط زیر جزو خویشاوند درجه دو Extended Family به شمار می روند و اجازه ورود به کشور را دارند:
کودک وابسته
فرزند بالغ
نوه (فرزند وابسته – فرزند بزرگسال غیروابسته)
بر طبق اعلام کانادا کلیه کسانی که ویزای دانشجویی دارند تنها یک ماه به شروع کلاس ها می توانند به کانادا سفر کنند.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی آتا در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

ارمنستان (پروازهای خارجی در کرونا)

بر طبق اعلام دولت ارمنستان برای سفر به این کشور باید یک مورد یا دو مورد از مواردی که در ادامه خواهیم گفت را با خود داشته باشید.
نتیجه تست منفی معتبر کرونا، 72 ساعت قبل از پرواز
واکسیناسیون کامل ( دو دوز) که دوز دوم باید دو هفته قبل انجام شده باشد.
نتیجه تست منفی یا همراه داشتن گواهی واکسیناسون برای کودکان تا سن یک سال
افرادی که از روسیه وارد ارمنستان می شوند باید توسط نرم افزار “سفر بدون داشتن بیماری کووید” مدرک خود را ارائه دهند.
مرزهای ارمنستان برای کلیه افراد به صورت زمینی و هوایی باز است.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی آرمنیا در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

امارات (پروازهای خارجی در کرونا)

قوانین کلی که برای ورود به این کشور در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی امارات در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی فلای دوبی در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

روسیه

سفر به روسیه در کرونا

از سال 2021 برای کسانی که شهروند 52 کشور هستند، ویزای الکترونیکی در نظر گرفته شده است که ایران نیز جزو این کشورها است. همین طور مسافران می توانند به مدت 16 روز در این کشور اقامت کنند. از این ویزا می توان برای مهمانان، مقاصد گردشگری و تجاری استفاده کرد. هزینه این ویزا در حدود 40 دلار است و کودکانی که سنشان از شش سال کمتر است، می توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی زاگرس در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی معراج در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

ترکیه (پروازهای خارجی در کرونا)

درباره کد HES

کلیه افرادی که سنی بالاتر از شش سال دارند، باید نتیجه تست منفی کرونا را، 72 ساعت قبل از پرواز به ترکیه با خود داشته باشند.

این کد برای تمام پروازهای داخلی شهروندان ترکیه و شناسه اتباع خارجی که به وسیله خود کشور ترکیه صادر نشده باشد و با شماره 97، 98 و 99 آغاز می شود ضروری است.
تمامی کدهای HES، 24 ساعت پیش از اینکه پرواز مورد بررسی قرار می گیرند و اگر افراد مورد تایید وزارت بهداشت نباشند قادر به سفر نخواهند بود.
هر کدی با توجه به اینکه محدودیت زمانی دارد یا نامحدود است معتبر خواهد بود. تاریخ انقضای کد شما دست کم باید یک هفته پس از آخرین پرواز شما باشد وگرنه رزرو تایید نمی گردد.
کودکان زیر دو سال نیاز به گرفتن کد HES ندارند.
برای کسانی که سنشان از 18 کمتر است، می توانند کد HES را توسط درگاه دولت الکترونیکی یا پیامک دریافت کنید. برای گرفتن کد می توانید از برنامه Hayat Eve Sığar استفاده کنید.
برای پروزهای بین المللی یا ترانزیت پرواز داخلی نیازی به گرفتن این کد نیست. اما اگر زمان ترانزیت از 24 ساعت بیشتر باشد باید کد HES را قبل پرواز داخلی دریافت کنید.
بر طبق اطلاعیه دولت ترکیه مسافران از تاریخ پانزدهم مارس 2021 باید به این سایت رفته و اطلاعات خود را وارد کنند و همچنین تائیدیه را به صورت QR Code دریافت نمایند.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی ترکیش در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

ایتالیا

سفر به ایتالیا در کرونا

قرنطینه از تاریخ 16 می 2021 برداشته شده و کلیه کسانی که از اروپا یا شینگن هستند می توانند وارد کشور شوند. پیش از اینکه سفر صورت بگیرد باید ثبت نام آنلاین را انجام دهید و فرم خوداظهاری را پر کرده باشید. همچنین نتیجه تست منفی کرونا یا آنتی ژن، 48 ساعت پیش از پرواز ضروری است.

آلمان

پروازهای خارجی در کرونا شرایط خاص خود را دارند. بنابر نظر آلمان به دلیل اینکه اتریش منطقه ای پر خطر است در نتیجه برای آن ها اخطار سفر صادر می شود. پس از سفر به آلمان باید ثبت نام دیجیتالی انجام شده باشد، همین طور بعد از ورود به کشور انجام آزمایش آنتی ژن یا تست PCR ضروری است. مسافران اتریشی باید ده روز بعد از ورود به آلمان قرنطینه گردند.
همچنین ممکن است اطلاعات تکمیلی درباره افرادی که دارای همسران، والدین و … هستند، وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که شرایط مخصوصی برای کسانی که واکسینه هستند یا از بیماری بهبود یافته اند وجود دارد.
پیش از سفر به آلمان بهتر است تا اطلاعات کاملی درباره هر ایالت داشته باشید. به طور کلی هر ایالتی مقررات خاص خود را دارد. برای اطلاع درباره سفر به آلمان به این آدرس مراجعه کنید.

سوئیس و لیختن اشتاین (پروازهای خارجی در کرونا)

اکثر مسافرانی که قصد سفر به سوئیس را دارند، باید در فرم الکترونیکی ذکر شده اطلاعات خود را وارد کنند. از تاریخ ششم می مسافران اوبراسترایش و سالزبورگ هنگام ورود به این کشور باید به مدت 10 روز قرنطینه گردند و همین طور نتیجه تست منفی را نیز باید ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیش تر به این آدرس مراجعه کنید.

اسلواکی

سفر به اسلوونی در کرونا

کلیه کسانی که به اسلواکی وارد می شوند باید علاوه بر ثبت نام، تا زمانی که نتیجه تست آن ها مشخص شود، قرنطینه نیز بشوند.
همچنین کلیه افراد خانه نیز قرنطینه می گردند. افرادی که به دلایل کاری به اسلواکی سفر کرده اند، اگر نتیجه تست منفی PCR یا آنتی ژن را داشته باشند، از قرنطینه معاف هستند. البته از نتایج تست آن ها نباید بیش تر از یک هفته گذشته باشد. برای اطلاعات بیش تر به این آدرس مراجعه کنید.

جمهوری چک

پروازهای خارجی در کرونا از مبدا اتریش برای مقاصد توریستی امکان پذیر نیست. کلیه مسافران باید توسط فرم الکترونیکی به سازمان بهداشت اطلاع دهند و همین طور تست آنتی ژن منفی را 24 ساعت قبل از ورود یا تست منفی PCR را 72 ساعت قبل از ورود با خود داشته باشند.
بعد از قرنطینه در خانه باید نتیجه منفی یک تست PCR دیگر در مدت زمان پنج روز ارسال شود. برای اطلاعات بیش تر در زمینه قوانین کشور چک به این سایت مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی آئروفلوت در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی سان اکسپرس در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی لوفت هانزا در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی فری برد در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

مجارستان (پروازهای خارجی در کرونا)

کلیه مسافرانی که با مقاصد کاری، تجاری یا افرادی که کارت حفاظتی COVID این کشور را دارند، می توانند بدون مشکلی از لحاظ قرنطینه یا تست به این کشور وارد شوند.
تعدادی از افراد برای سفر به مجارستان نیازمند مجوز آنلاین هستند. همین طور افرادی که تبعه خارجی هستند، اعضای خانواده که اقامت دائم دارند یا کسانی که مجوز اقامت بالاتر از سه ماه دارند باید تعهدنامه قرنطینه را امضا نمایند. جهت اطلاعات بیش تر برای سفر به مجارستان در کرونا کلیک کنید.

اسلوونی (پروازهای خارجی در کرونا)

کسانی که از اتریش به اسلوونی می روند، باید در هنگام ورود به مدت 10 روز در قرنطینه قرار گیرند. در سریع ترین زمان ممکن تست در روز 5 ام انجام می گیرد. البته اگر شخص با خود نتیجه تست منفی PCR، که 48 ساعت از آن گذشته باشد را ارائه دهد نیازی به قرنطینه نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه سفر به اسلوونی به این سایت مراجعه کنید.

بستگان درجه دو کانادایی چه کسانی هستند؟

شهروندان و دارندگان اقامت دائم PR کانادا.

در سفر به کانادا از چه برنامه ای می توان استفاده کرد؟

توسط برنامه ARRIVECAN اطلاعات خود را برای اثبات واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی کرندون در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی العراقیه در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی سلام‌ایر در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی قطر در کرونا به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *