محدودیت ها و شرایط هواپیمایی زاگرس در کرونا

هواپیمایی زاگرس
دانستنی های سفر, ویروس کرونا

در این مطلب قصد داریم تا درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی زاگرس در کرونا سخن گوییم. همین طور برای کسب اطلاعات بیش تر درباره محدودیت ها و شرایط پروازهای خارجی در کرونا می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

قوانین هواپیمایی زاگرس

کلیه مسافران خروجی از کشور باید نتیجه آزمایش منفی PCR که در بازه زمانی 72 ساعت اخیر گرفته شده باشد را قبل از سفر ارائه دهند. همچنین مسافرانی که قصد برگشت دارند نیز باید دوباره نتیجه تست منفی که حداکثر در 96 ساعت گذشته گرفته شده باشد را ارائه دهند.

قوانین ایرلاین زاگرس در مسیر تفلیس

تمامی مسافرانی که در این مسیر پرواز دارند باید دو دوز واکسن تایید شده را دریافت کرده و همین طور دارای QR CODE باشند.
نشان دادن نتیجه منفی PCR که در 72 ساعت اخیر گرفته شده باشد الزامی است.
مسافرانی که به صورت توریستی هستند باید تمکن مالی، بلیط رفت و برگشت، بیمه نامه مسافرتی، واچر هتل و آزمایش منفی PCR را داشته باشند.
افرادی که کارت اقامت معتبر دارند و همچنین کسانی که دارای خانه هستند باید سند را با خود داشته باشند در این صورت نیازی به ارائه واچر هتل و بلیط برگشت نیست.
همه واکسن ها جز برکت برای پرواز در این مسیر مورد قبول هستند.

قوانین هواپیمایی زاگرس در مسیر تاشکند

همه کسانی که سن آن ها از دو سال بیش تر است باید گواهی سلامت که بوسیله مسئولین مهر شده باشد با خود داشته باشند. این گواهی باید به زبان انگلیسی باشد. همچنین مدرک ذکر شده باید توسط وزارت بهداشت تایید شده باشد و در بازه زمانی 72 ساعت اخیر گرفته شده باشد.
اگر مسافری نتیجه منفی تست را نداشته باشد قادر به پرواز نخواهد بود.
مسافران همه شهرها به غیر از آن هایی مشهد و تهران اند باید حتما برای انجام تست کرونا به آزمایشگاهی بروند که QR CODE داشته باشد.
همه مسافران باید فرم خوداظهاری را از هواپیمایی زاگرس گرفته و پر کنند سپس دوباره به مسئول آن ارائه دهند.
در هنگام وارد شدن به کشور غربالگری از همه مسافران با هر نوع مدرکی انجام می گیرد. اگر فرد علائم مشکوکی داشته باشد آزمایش PCR دوباره از وی گرفته می شود و تا زمانی که نتیجه آزمایش مشخص شود باید در قرنطینه بماند. اگر فرد ایرانی است، باید تعهدنامه کتبی برای ماندن در قرنطینه خانگی را امضا کند.

آزمایشگاه های مورد قبول

همه آزمایشگاه هایی که وزارت بهداشت آن ها را تایید کرده است برای انجام آزمایش کرونا مناسب هستند.

اعتبار تست کرونا در مسیر تاشکند چقدر است؟

اعتبار تست تا 72 ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *