محدودیت ها و شرایط هواپیمایی پگاسوس در کرونا

پرواز با هواپیما در کرونا
دانستنی های سفر, ویروس کرونا

درگیر شدن کشورها با کرونا سبب شد که هر شرکت هواپیمایی نکات و قوانین ویژه ای برای سفر تعیین کند که در این مطلب قصد داریم درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی پگاسوس در کرونا سخن گوییم.
جهت کسب اطلاع درباره قوانین کلی محدودیت ها و شرایط پروازهای خارجی در کرونا به این مطلب مراجعه کنید. اطلاعاتی که در این مقاله آورده شده پیش از انجام سفر بسیار ضروری است پس لطفا نسبت به مطالعه آن دقت نمایید و همین طور به اطلاع سایر مسافران برسانید.

شرایط سفر با هواپیمایی پگاسوس برای مسافران خروجی از ایران

اگر قصد سفر با هواپیمایی پگاسوس را دارید بهتر است تا جهت اطلاع از شرایط کلی محدودیت ها به این لینک مراجعه کنید.
شرکت هواپیمایی پگاسوس اعلام کرده است که کلیه مسافرانی که از تهران به سمت ترکیه حرکت می کنند، حتی در حالت ترانزیت باید نتیجه آزمایش منفی PCR را 72 ساعت پیش از سفر با خود داشته باشند.
کلیه افرادی که سنشان بالاتر از شش سال است، باید به این سایت رفته و اطلاعات ضروری را پر کنند، سپس تائیدیه را به حالت کد QR دریافت نمایند. این کار باید 72 ساعت پیش از سفر صورت گیرد.

شرایط سفر با هواپیمایی پگاسوس برای مسافران ورودی به ایران

کلیه کسانی که به ایران وارد می شوند، باید 96 ساعت قبل از پرواز، نتیجه تست منفی کرونا را با خود داشته باشند. این قانون شامل همه افراد هشت سال به بالا می شود. حتی کسانی که دارای پاسپورت ایرانی هستند نیز شامل این قانون می شوند.

ممنوعیت پرواز در شرایط کرونایی

طبق اطلاعیه ستاد کرونا کشور و همین طور سازمان هواپیمایی ایران ورود از کشورهای فرانسه، چک و عراق ممنوع است. در نتیجه امکان صدور بلیط برای بصره، پراگ، اربیل، پاریس و … وجود ندارد و حتی اگر بلیط صادر شود کارمندان ایرلاین پگاسوس از پذیرش شخص خودداری خواهند کرد. همین طور دقت داشته باشید که بلیط هایی که به وسیله مسافران خریداری شده اند باید بازپرداخت گردند یا تا زمانی که محدودیت برطرف گردد باز خواهند بود.

آزمایشگاه‌های مورد تایید هواپیمایی پگاسوس

تمام آزمایشگاه هایی که وزارت بهداشت آن ها را تایید کرده است مورد تایید هواپیمایی پگاسوس هستند و مسافران می توانند از آن ها برای انجام تست PCR استفاده کنند.
همچنین نتیجه تست فقط به زبان انگلیسی معتبر است. اطلاعات افراد یعنی اسم و فامیل و شماره پاسپورت باید بر طبق پاسپورت لاتین باشد.
زمان نتیجه تست باید در حالت میلادی باشد.
مهر و امضایی که آزمایشگاه در نتیجه تست به کار می برد باید در حالت انگلیسی باشد.

پرواز کدام کشورها در شرایط کرونایی به ایران ممنوع است؟

فرانسه، چک، عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *