محدودیت ها و شرایط هواپیمایی آتا در کرونا

نمایی از هواپیمایی آتا
دانستنی های سفر, ویروس کرونا

در این مطلب قصد داریم تا درباره محدودیت ها و شرایط هواپیمایی آتا در کرونا صحبت کنیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیش تر درباره محدودیت ها و شرایط پروازهای خارجی در کرونا به این مطلب مراجعه کنید.

قوانین هواپیمایی آتا

ارائه نتیجه آزمایش منفی PCR

اعتبار آزمایش PCR تا 96 ساعت است. نتیجه تست باید به زبان انگلیسی باشد. همین طور برای انجام آزمایش باید به مراکزی که وزارت بهداشت تعیین کرده است مراجعه کرد. ارائه دادن این نتیجه برای همه افرادی که سن آن ها از هشت سال بیش تر است در تمامی پروازهای داخلی و خارجی ضرورت دارد. در نتیجه کلیه کسانی که نتوانند نتیجه منفی تست را به زبان انگلیسی تحویل دهند قادر به پرواز نخواهند بود.
توجه این نکته ضروری است که مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند باید به قوانین هر کشور توجه کنند و همین طور زمان انجام تست نیز دارای محدودیت بیش تری خواهد بود.

قوانین هواپیمایی آتا برای سفر به ترکیه

طبق تصمیم گیری‌های انجام شده از پانزدهم مارس 2021 کلیه مسافرانی که تصمیم دارند به ترکیه سفر کنند باید 72 ساعت پیش از سفر به این سایت رفته و اطلاعات درخواستی را پر کنند و سپس QR CODE را دریافت نمایند.

آزمایشگاه های مورد قبول هواپیمایی آتا

برای دیدن لیست کامل آزمایشگاه های مورد قبول هواپیمایی آتا به این فایل مراجعه کنید. همچنین در دست داشتن نتیجه منفی PCR در بازه 72 ساعت قبل از سفر ضروری است. ناگفته نماد که نتیجه تست باید به زبان انگلیسی باشد.

نتیجه تست PCR باید به چه زبانی باشد؟

نتیجه تست باید به زبان انگلیسی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *