راه های سفری ارزان به دبی

دبی
جهان گردی, دبی

از آن جا که بسیاری از شما علاقه دارید تا سفری به کشورهای خارجی داشته باشید اما بسیاری از کشورها نیازمند گرفتن ویزا هستند تنها چند کشور بیشتر باقی نمی مانند. یکی از شهرهایی که ایرانیان علاقه مند به سفر به آن هستند دبی است. اما در سال های اخیر با افزایش قیمت دلار و یورو سفرهای خارجی بسیار دشوار شده است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا راه های سفر ارزان به دبی را برای شما شرح دهیم. شما مسافران عزیز می توانید، برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما تهران دبی به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید. برای کاهش هزینه های خود توجه به نکاتی ضروری است که تا بتوانید به این صورت به میزان زیادی هزینه های خود را کاهش دهید.

ارزانترین زمان سفر به دبی

ایام پیک زمانی هستند که در آن موقع از سال هزینه های سفر بسیار افزایش می یابد. شهر دبی هم از این قضیه استثنا نیست. در این ایام پیک مسافران زیادی به دبی سفر می کنند، به همین دلیل هزینه بلیط هواپیما و هتل بسیار افزایش می یابد. اما اگر در فصلی به غیر از این ایام سفر کنید، می توانید به مقدار زیادی در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید.

آب و هوای گرم دبی سبب شده تا بیشتر مسافران در هنگام پاییز و زمستان به این شهر سفر کنند. به همین دلیل در تابستان تعداد مسافران بسیار کاهش یافته، زیرا در این موقع از سال دبی بسیار گرم است. البته از آن جا که پارک های آبی در دبی وجود دارند، شما می توانید از لذت خنکی این مکان ها برای ساعاتی بهره مند شوید. پس ارزان ترین زمان سفر به دبی در تابستان است.

ارزان ترین راه سفر به دبی

دبی

برای سفر به دبی می توانید از سفر دریایی و هوایی استفاده کنید. اگر با کشتی به این شهر سفر کنید، هزینه ها کمتر خواهد شد. البته توجه داشته باشید که سفر با کشتی مدت زمان بیشتری طول می کشد، ولی با این حال حمل بار بوسیله کشتی مشکلات کمتری دارد و برای کسانی مناسب است که می خواهند اجناس زیادی از دبی خریداری کنند. قیمت سفر دریایی به دبی با بلیط درجه دو در حال حاضر 625 هزار تومان است.

با این حال کسانی که با هواپیما به دبی سفر می کنند، برای کاهش هزینه های خود می توانند، بلیط هواپیما چارتر دبی را تهیه کنند. همین طور بلیط های لحظه آخری هم قیمت بسیار پایین تری دارند.

سفر به دبی با ماشین شخصی نیز امکان پذیر است، اما این نوع سفر طولانی ترین نوع سفر است و همین طور باید مصرف بنزین را هم در نظر بگیرید. با این حال مزیت سفر با ماشین این است که شما برای گردش در دبی نیاز به تاکسی و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی ندارید.

در این حالت از هر جای ایران که سفر خود را شروع می کنید، باید به سمت بندر لنگه بروید. سپس ماشین خود را سوار کشتی می کنید و به دبی می برید. توجه داشته باشید که شما نیاز دارید، مدارک خروج خود و ماشین خود را با یکدیگر تهیه کرده و ارائه دهید.

مراکز خرید ارزان قیمت در دبی

مراکز خرید دبی

اکثر افراد به هدف خرید به دبی سفر می کنند، شما می توانید مارک های مشهور دنیا را در این شهر پیدا کنید. فروشگاه های این شهر بسیار بزرگ هستند و در آن ها اجناس زیادی یافت می شود. اما مشخص است که مراکز خرید لاکچری کالاهای گران تری دارند و پس برای خرید ارزان تر بهتر است تا سری به بازارهای ارزان بزنید. همچنین در هنگام حراجی ها هم تمام مراکز خرید دبی کالاهای خود را با قیمت ارزان تری به فروش می رسانند. علاوه بر حراجی های مشخصی که در طول سال رخ می دهند، آخر هر فصل هم مراکز خرید دبی کالاهای خود را با تخفیف ارائه می دهند.

مراکز خرید مخصوصی در دبی هستند که کالاهای به فروش نرفته مانند آن هایی که تک سایز هستند یا کالاهایی که رنگ آن ها محدود است را به فروش می رسانند. قیمت این کالاها در این مراکز خرید بسیار ارزان است. با این حال به خاطر اینکه کالاها تک سایز هستند، ممکن است سایز مورد نظر خود را پیدا نکنید. بازارهای سنتی دبی هم قیمت مناسبی را برای اجناس خود ارائه می دهند که خرید از آن ها باعث می شود تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

رستوران ارزان در دبی

رستوران ارزان در دبی

ساختمان های دبی بسیار مدرن هستند. بیشتر بخش های دبی شامل آسمان خراش ها و ساختمان های غول پیکر می شوند. رستوران هایی که در شهر دبی ساخته شده اند، هم بسیار مجلل هستند. پس مشخص است که قیمت بالایی خواهند داشت. دبی غذاهای سنتی خوشمزه ای دارد که حتما باید آن ها را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

اگر می خواهید سفر ارزان به دبی را تجربه کنید، باید در دبی غذای خود را از غذاهای خیابانی تهیه نمایید یا به فست فودها بروید. غذاهای خیابانی دبی بسیار متنوع هستند و می توانید با قیمت مناسب یک وعده غذای خوشمزه میل کنید.

در این میان تفریحات زیادی در دبی وجود دارند که به صورت رایگان قابل بازدید هستند، برای مثال شما می توانید از فواره دبی یا بعضی از سواحل دبی به صورت رایگان بازدید کنید.

اقامت ارزان در دبی

هتل دبی

هتل های لاکچری زیادی در دبی وجود دارند که برای اقامت در هر شب باید هزاران دلار بپردازید. در نتیجه قیمت آن ها مناسب نیست. همین طور از آن جا که بیشترین هدف از سفر به دبی خرید یا بازدید از جاهای دیدنی آن است نیاز نیست تا در هتلی گران قیمت ساکن شد و بهتر است تا هزینه های سفر را خرج استفاده از سایر تفریحات دبی کرد.

در شهر دبی هتل های ارزان تر دو یا یک ستاره هم هستند که با قیمت پایین تر می توانید در آن ها ساکن شوید. علاوه بر این هتل هایی که بیرون از شهر هستند، قیمت کمتری نسبت به هتل های داخلی دارند. هاستل ها انواع دیگری از هتل ها هستند که قیمت بسیاری کمی دارند و از نظر امکانات در حد قابل قبولی به شمار می روند. در این میان توجه به این نکته ضروری است که بهتر است تا در اقامتگاه هایی ساکن شوید که به وسایلی مانند مترو یا اتوبوس نزدیک تر باشند، تا بتوانید هزینه های خود را کاهش دهید.

حمل و نقل عمومی ارزان در دبی

مسافران برای رفت و آمد در سطح شهر می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا به این صورت بتوانند سفر ارزان به دبی داشته باشند. وسایل حمل و نقل عمومی دبی کاملا پیشرفته هستند. شما می توانید از مترو دبی هم استفاده نمایید و مزیت استفاده از مترو این است که دیگر در ترافیک گیر نمی کنید و هم لازم نیست تا هزینه زیادی بپردازید.

مسافران می توانند از حالت واچر هم استفاده کنند. واچر انواع مختلفی دارد که در نوع سفر شامل رزرو اتاق در هتل، رزرو پرواز و … می شوند. در این حالت شما اطلاعات خود را در یک برگه ثبت می کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی و بقیه اطلاعات مربوط به سفر می شود. در برگه مورد نظر اعلام می شود که شما هزینه ها را پرداخت کرده اید.

واچر در دبی همانند کوپن است. در این حالت شما می توانید در بعضی از بخش های دبی مانند رستوران یا مراکز تفریحی با ارائه این برگه هزینه دو نفر را به صورت یک نفر پرداخت کنید. این روش باعث می شود تا هزینه های سفر شما به مقدار زیادی کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *