بهترین های تکسیم برای اقامت

هتل استانبول
استانبول, جهان گردی

کمتر کسی است که با میدان تکسیم استانبول آشنایی نداشته باشد. در این منطقه هتل های زیادی برای اقامت وجود دارند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره بهترین های تکسیم برای اقامت صحبت کنیم، با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول کلیک کنید.

موقعیت مکانی میدان در منطقه بی اوغلو است. این ناحیه یکی از مناطق پر رفت و آمد استانبول است که در آن رستوران، پارک، کافه و مراکز خرید وجود دارند. یکی از پارک های این ناحیه به اسم گزی معروف است.

برای اقامت در میدان تکسیم جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا انواع هتل ها با ستاره های مختلف در این ناحیه موجود هستند. اگر شما هم با مناطق شلوغ مشکلی ندارید، می توانید در یکی از هتل های این منطقه ساکن شوید. همان طور که ذکر کردیم، به دلیل اینکه میدان تکسیم دسترسی خوبی به مناطق و مراکز مهم شهر دارد، پس اقامت در این ناحیه می تواند عاقلانه باشد. در ادامه شما را با هتل های میدان تکسیم آشنا خواهیم کرد.

هتل های پنج ستاره میدان تکسیم استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر (CVK Park Bosphorus Hotel)

هتل سی وی کی پارک بسفر

این هتل در بخش مرکزی شهر قرار گرفته و از میدان 150 متر فاصله دارد و دسترسی آن به بخش های مختلف شهر مناسب است. مشهورترین خیابان شهر یعنی خیابان استقلال هم که در آن رستوران، گالری های هنری و کافه های زیادی است از هتل فاصله چندانی ندارد.

با اقامت در این هتل در عرض 5 دقیقه می توانید، به کاخ دلما باغچه برسید. مرکز خرید جواهیر در فاصله 4 کیلومتری از آن است و مرکز خرید ایستینیه پارک در فاصله یازده کیلومتری از این ساختمان است.

اتاق های هتل شامل اینترنت رایگان، کتری با چای و قهوه، تلویزیون و …. می شوند. سوئیت های لاکچری هتل از ویژگی هایی مانند آشپزخانه جداگانه، فضای نشیمن و ناهارخوری خصوصی برخوردارند. به طور کلی 68 سوئیت در این هتل است که دکور آن ها سبکی مدرن دارند و کف اتاق ها به صورت مرمر است و مبلمان آن چوبی هستند. در این اتاق ها همچنین می توانید از قهوه ساز، ماشین لباسشویی، فر، ظرف های غذا، مایکروویو و … استفاده کنید.

خدمات این هتل شامل پارکینگ، اسپا، سونا، حمام ترکی، بخش تناسب اندام، اتاق نگهداری کودک، جکوزی، بیزینس سنتر، استخر و … می شوند. رستوران های هتل شامل موارد زیر می شوند:

رستوران Mezze Mave: غذاهای دریایی را سرو می کند.

رستوران The Midd: غذاهای کبابی و گوشتی را سرو می کند.

رستوران Hitode : فراهم کننده انواع سوشی ها است.

یک کافه هم در این هتل وجود دارد که مخصوص نوشیدنی های مختلف است. شما می توانید از این مکان به تنگه بسفر، بخش آسیایی شهر و چشمه طلایی دید داشته باشید.

آدرس هتل سی وی کی پارک بسفر: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان اینونو شماره هشت، گوموسویو ماه

هتل گزی بسفر (Gezi Hotel Bosphorus)

هتل گزی بسفر

این هتل هم یکی دیگر از بهترین های تکسیم است که ایستگاه مترو میدان تکسیم به آن نزدیک است. خیابان استقلال تنها چند قدم با هتل فاصله دارد و می توانید در آن جا کافه و رستوران های زیادی را پیدا کنید.

برای خرید می توانید به مراکز خرید دمیرورن و سیتیز نیشانتاشی بروید. این فروشگاه ها به ترتیب 1 و 2 کیلومتر از هتل فاصله دارند. برای رفتن از هتل به فرودگاه هم باید 50 کیلومتر طی کنید.

در این هتل 67 اتاق وجود دارند که در همه آن ها کف چوبی دیده می شود. حتی حمام این هتل هم منظره خوبی به تنگه بسفر دارد. از آن جا در ساخت این هتل استانداردهای محیط زیست رعایت شده است، در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شده است.

اگر نیازمند استراحت و مکانی آرامش بخش هم هستید، می توانید به بخش اسپا هتل بروید. در این بخش حمام ترکی، دوش های آروماتراپی، فواره یخ، سونا و بخش تناسب اندام وجود دارند. اسم رستوران این هتل، رستوران مدیترانه ای بلو است که می توانید در فضای دوستانه آن هم زمان با خوردن غذا از مناظر تنگه بسفر هم لذت ببرید. علاوه بر غذا، نوشیدنی هم در این مکان سرو می شود. خدمات هتل گزی بسفر شامل اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، اجاره خودرو و … می شود.

آدرس هتل گزی بسفر: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان میت شماره ۳۴

هتل مارمارا تکسیم (Marmara Taksim Hotel)

هتل مارمارا تکسیم

در این هتل می توانید یک محیط خانوادگی را تجربه کنید. تعدادی از جاذبه های گردشگری استانبول مانند مسجد ایاصوفیه و کاخ دولما باغچه به این هتل نزدیک هستند. برای رسیدن به کاخ باید یک ربع پیاده روی کنید و مسجد ایاصوفیه هم 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در این اتاق ها می توانید از امکاناتی مانند میزکار، مینی بار، حمام مرمری، کمد لباس، اینترنت، کف پارکت، حمام مرمری و … استفاده کنید. همین طور می توان به منظره تنگه بسفر هم دسترسی داشت. خدمات دیگر هتل شامل سالن بدنسازی، حمام ترکی، بخش بدنسازی، تراس، استخر پشت بام و … می شوند.

رستوران توتی (Tuti Restaurant) سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای مسافران آماده می کند. در این رستوران می توانید شام خود را در تراس نوش جان کنید و از منظره شهر هم لذت ببرید.

یک شکلات فروشی هم در این هتل وجود دارند که شکلات های آن به صورت دست ساز هستند. اگر می خواهید بیرون از رستوران غذا بخورید، چند رستوران ایتالیایی هم هستند که می توانید به آن ها مراجعه کنید. در پایان می توان به بخش لابی لانژ هتل اشاره کرد که در آن پیش غذا و نوشیدنی سرو می شود.

آدرس هتل مارمارا تکسیم: استانبول، بی اوغلو، میدان تکسیم

هتل اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)

هتل اینترکانتیننتال استانبول

این هتل 5 ستاره هم در 600 متری این منطقه ساخته شده است. ایستگاه مترو به این هتل نزدیک است و با چند دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید نیشانتاشی برسید. اتاق های این مجموعه امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت با سرعت بالا و تلویزیون هوشمند ارائه می دهند. همین طور می توانید از پنجره های هتل تنگه بسفر را تماشا کنید و ابعاد اتاق ها به اندازه 32 تا 36 متر هستند.

یکی از رستوران های هتل Safran Restaurant &Terrace است که در آن غذاهای ترکی و محلی کشور ترکیه سرو می شود. در حین خوردن غذا موزیک زنده هم پخش می شود. رستوران دیگر (Veranda Restaurant & Lounge) نام دارد که در آن غذاهای بین المللی را می توانید سفارش دهید و رستوران سوم City Lights Restaurant است که شامل غذا و پیش غذا می شود. یک شیرینی فروشی به اسم (Amandine Patisserie) هم وجود دارد که می توانید در آن جا شیرینی دست ساز را امتحان کنید.

در این هتل همچنین می توانید از بخش ماساژ، استخر روباز، اتاق بخار برای بانوان و آقایان و بخش تناسب اندام استفاده نمایید.

آدرس هتل اینترکانتیننتال استانبول: بی اوغلو، تکسیم، خیابان Asker Ocagi

هتل پوینت تکسیم (Point Hotel Taksim)

هتل پوینت تکسیم

یکی از جاذبه های این هتل وجود عکس هایی از یک عکاس معروف به اسم آرا گولر است که در بخش های مختلف هتل دیده می شوند. این هتل از میدان تکسیم پانصد متر فاصله دارد و ناحیه نیشانتاشی هم در حدود دو کیلومتری از آن است که این موضوع باعث شده بتوانید به مراکز خرید دسترسی داشته باشید. بخش حمل و نقل عمومی هم به این هتل نزدیک است.

هتل شامل 223 اتاق می شود که 19 اتاق به صورت سوئیت هستند. در این اتاق های هتل می توانید از تلویزیون و اینترنت رایگان آن استفاده کنید. همین طور دکور اتاق ها به صورت روشن طراحی شده که جلوه زیباتری به خانه بخشیده است. سایر خدمات هتل شامل سونا، اسپا، استخر سرپوشیده، پارکینگ، حمل و نقل به فرودگاه با هزینه جداگانه و بخش باشگاه آن می شود.

برای صرف غذا هم می توانید به رستوران ویو پوینت مراجعه نمایید. این رستوران در آخرین طبقه هتل ساخته شده و به شما چشم انداز زیبایی از منظره بیرون هتل را می دهد. البته یک رستوران دیگر هم در این هتل وجود دارد که غذاهای ژاپنی سرو می کند. برای صرف نوشیدنی هم می توانید به کافی شاپ هتل مراجعه کنید.

آدرس هتل پوینت تکسیم: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Topcu

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

هتل گرند حیات استانبول

میدان تکسیم و همین طور چندین نمایشگاه به این هتل نزدیک هستند. بعد از طی 400 متر هم می توانید به ایستگاه مترو برسید که توسط آن می توان به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. اتاق های این هتل بسیار روشن هستند و می توان از حمام مرمری، منظره رو باغ یا شهر، تلویزیون و دیگر امکانات آن استفاده کرد. 360 اتاق در این هتل وجود دارند.

شما می توانید در این هتل از بخش تناسب اندام و همین طور استخر روباز آن استفاده نمایید. چنانچه می خواهید داخل هتل غذا صرف کنید، می توانید به رستوران 34 مراجعه کنید، در این رستوران غذاهای متنوعی ترکی و مدیترانه ای سرو می شوند. رستوران (Mezzanine Lounge) هم گزینه دیگری است که در آن نوشیدنی های بین المللی هم سرو می شود.

شما می توانید قهوه ایتالیایی سفارش دهید یا مزه شیرینی های آن را بچشید. اگر هوا هم خوب باشد، می توانید نوشیدنی خود را در کنار استخر نوش جان کنید. از خصوصیات این هتل می توان به زمین تنیس، پارکینگ، اینترنت رایگان و … اشاره کرد.

آدرس هتل گرند حیات استانبول: ‌سیسلی، خیابان تاسکیسلا، Harbiye Mah

هتل های چهار ستاره میدان تکسیم استانبول

هتل آوانگارد میدان تکسیم (Avantgarde Hotel Taksim Square)

هتل آوانگارد میدان تکسیم

هتل مورد نظر در سال 2014  تاسیس شده است و می توانید از داخل آن به پارک گزی دید داشته باشید.

فاصله هتل از بخش های مختلف شهر

منطقه نیشانتاشی – یک و نیم کیلومتر

فرودگاه بین‌المللی آتاتورک – 22 کیلومتر

محله لونت – 8 کیلومتر

ایستگاه مترو – چند دقیقه

هتل 8 طبقه دارد و شامل 61 اتاق می شود که اتاق های آن به صورت گاردن دلوکس، سوئیت گاردن، دلوکس پارک، پنت هاوس و دلوکس بسفر هستند. در این هتل ها امکاناتی مانند مینی بار، دستگاه قهوه و چای ساز، تلویزیون صفحه تخت و … برای مهمانان تدارک دیده شده است. همچنین داخل هتل می توانید آثاری هنری از هنرمندان به نام ترک یا بین المللی را ببینید.

در رستورانی به اسم ACE که در این هتل وجود دارد، می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام خود را میل کنید. صبحانه این رستوران کاملا مقوی است و از مواد تازه ای تهیه می شود. امکان اجاره ماشین لوکس، بخش تناسب اندام، حمل و نقل فرودگاهی، اجاره خودرو لوکس و بخش خشک شویی از دیگر خدمات این هتل هستند.

آدرس هتل آوانگارد میدان تکسیم: بی‌اوغلو، تکسیم، گوموسویو، خیابان میت شماره ۲۸

هتل میدتاون استانبول (Midtown Hotel)

هتل میدتاون استانبول

این هتل در سال 2007 ساخته شده و در فاصله صد متری از میدان تکسیم قرار دارد. ایستگاه مترو هم در همین فاصله از هتل است. مهمانان این هتل می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به برج گالاتا بروند و هتل از کاخ دلما باغچه پانزده دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل شامل دلوکس فمیلی، سوئیت کرنر، دلوکس تریپل، دلوکس توئین و …. می شوند که در آن ها حمام مدرن، تلویزیون، مبل، دوش بارانی و … در دسترس هستند. این هتل چهار ستاره با استانداردهای محیط زیست هم سازگار است و توانسته با کیفیت خوب خدمات خود رضایت مهمانان را جلب نماید.

حتی رستوران هتل هم کارمندان و سرآشپزهای بسیار حرفه ای دارد که توانسته اند با هنر خود جوایزی را کسب نمایند. در این رستوران علاوه بر غذاهای ترکی می توانید انواع غذاهای بین المللی مانند ایتالیایی، مکزیکی و سوئدی را سفارش دهید. منو صبحانه شامل پنکیک و میوه می شود.

در کافه هتل هم شیرینی، انجیر و … سرو می شود. این کافه به صورت روباز است. ظرفیت سالن اجتماعات هتل تقریبا 110 نفر است. مهمانان می توانند از اینترنت رایگان و پارکینگ استفاده کنند. برای معلولان هم امکاناتی ویژه در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل میدتاون استانبول: بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان لامارتین شماره ۱۳

هتل کوناک تکسیم (Konak Hotel Taksim)

هتل کوناک تکسیم

این هتل فاصله مناسبی با جاهای دیدنی استانبول دارد. مهمانانی که در هتل ساکن هستند، می توانند با 8 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم برسند. این مکان همین طور در 400 متری از وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد.

کاخ دولما باغچه در 750 متری این هتل است و برج گالاتا هم از آن سه کیلومتر فاصله دارد. در این مکان همین طور می توانید آثار هنری زیادی را مشاهده کنید که باعث جذابیت بیشتر این هتل شده است. دکور هتل به صورت سنتی است و اتاق های آن امکاناتی مانند میزکار، تلویزیون، مینی بار و قهوه ساز دارند. در کل این مجموعه شامل 117 اتاق می شود که سوئیت های آن به صورت مناسبی طراحی شده اند تا آرامش در خانه بودن را به شما القا کنند.

2 رستوران در این مکان وجود دارند که می توانید از بخش بوفه آن صبحانه سفارش دهید. صبحانه شامل خوراکی های شیرین از مواد گوناگون می شود. برای صرف وعده های ناهار و شام خود هم می توانید، به رستوران استرادا مراجعه کنید که غذاهای بین المللی را در منو خود دارد و همچنین نوشیدنی های خوشمزه ای را فراهم می کند.

خدمات هتل شامل صندوق امانات، صرافی، اتاق جلسه، خدمات 24 ساعته، بوفه، تورهای دیدنی، صرافی و اینترنت رایگان می شوند.

آدرس هتل کوناک تکسیم: استانبول، تکسیم، خیابان Cumhuriyet

هتل تکسیم متروپارک (Taksim Metropark Hotel)

هتل تکسیم متروپارک

این هتل تنها صد متر با تکسیم فاصله دارد و برای رفتن به تنگه بسفر باید 600 متر طی کنید. در فاصله 3 و نیم کیلومتری از هتل مرکز خرید جواهر وجود دارد. همین طور محله مشهور نیشانتاشی هم از هتل 2 کیلومتر فاصله دارد. مسافران هتل می توانند جهت رفت و آمد در شهر از مترو، اتوبوس و تراموا استفاده کنند که همگی آن ها به هتل نزدیک هستند.

هتل تکسیم متروپارک دارای 70 اتاق است و در آن امکاناتی مانند تلویزیون، گاوصندوق، تراس، صندلی، اتاق نشیمن و … وجود دارد. شما می توانید از داخل هتل دریا را تماشا کنید. سایر خدمات هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی و رستوران با غذاهای متنوع می شود.

آدرس هتل تکسیم متروپارک: بی اوغلو، تکسیم، شماره ۱۴، خیابان Osmanli

هتل مستر کاس (Mr Cas Hotels)

هتل مستر کاس

موقعیت مکانی هتل در خیابان استقلال است و از میدان تکسیم هم 700 متر فاصله دارد. کلیسای سنت آنتونی پادوا از هتل 200 متر فاصله دارد. در حوالی این هتل کافه و جاذبه های تاریخی هم به چشم می خورند. تراموا دقیقا مقابل این هتل است و می توانید گشت و گذار خود را از این نقطه آغاز کنید. خوده هتل هم شبیه به مکانی تاریخی بنظر می رسد. به طور کلی هتل شامل 35 اتاق می شود که هر اتاق ابعادی به اندازه یازده تا بیست متر دارد و در همه آن ها امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن، اتو، مینی بار، سشوار و … وجود دارد.

رستوران The Pop Up هتل غذاهایی بین المللی و ترکی ارائه می دهد و می توانید صبحانه خود را هم در این مکان میل کنید. این رستوران یک تراس هم دارد. سایر امکانات هتل شامل فروشگاه هدیه، ترانسفر فرودگاهی، سالنی برای برگزاری جلسات، اجاره خودرو و … می شود.

آدرس هتل مستر کاس: استانبول، بی اوغلو، خیابان استقلال

هتل روم میت امیر (Room Mate Emir)

هتل روم میت امیر

خیابان استقلال تنها صد متر با این هتل فاصله دارد. هتل از رستوران، فروشگاه و وسایل حمل و نقل عمومی فاصله زیادی ندارد. در صورتی که در این هتل اتاق رزرو کنید، می توانید دسترسی خوبی به مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی داشته باشید.

در سال 2014 این هتل ساخته شد و با اینکه ظاهر آن تغییر نکرده است، اما طراح این هتل تلاش کرد تا فضای داخلی به صورت مجلل و زیبا طراحی کند. به طور کلی 47 اتاق در این هتل هستند که به صورت لاکچری تزئین شده اند و در طول اقامت خود هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد. ویژگی های این هتل شامل باشگاه، اینترنت رایگان، سونا، پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری و … می شود.

آدرس هتل روم میت امیر: بی اوغلو، تکسیم، خیابان سدری آلیسیک

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim)

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

فاصله این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا پانصد متر است و بسیاری از بخش های تاریخی شهر به این هتل نزدیک هستند. این هتل نه تنها برای سفرهای عادی بلکه برای کارهای تجاری هم اقامتگاهی مناسب به شمار می رود. نزدیکی به فروشگاه ها و مراکز زندگی شبانه هم از ویژگی های هتل است.

در کل 202 اتاق در هتل وجود دارد که در یازده طبقه قرار گرفته اند. دو اتاق هتل هم ویژه معلولین در نظر گرفته شده است. شما می توانید در اتاق های هتل از خدماتی مانند مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، میوه رایگان، حمام مجلل و … بهره مند شوید.

خدماتی که هتل به مهمانان ارائه می دهد، شامل باشگاه، اسپا، بخش ماساژ، استخر سرپوشیده و … می شود، البته برای ماساژ باید هزینه جداگانه بپردازید. اگر برای خوردن صبحانه به رستوران آلستا بروید با تخم مرغ، ژامبون، سالاد، پنیر و … از شما پذیرایی می شود. برای وعده های ناهار و شام می توانید غذاهای بین المللی سفارش دهید. نوشیدنی های هتل شامل قهوه و خوراکی های متنوع می شوند. خدمات دیگر این مکان شامل اتوکشی، اتاق های همایش، پذیرش 24 ساعته و خشکشویی می شوند.

آدرس هتل تایتانیک سیتی تکسیم: بی اوغلو، خیابان لامارتین

هتل های سه ستاره استانبول

هتل اوی سوئیت (Away Suite Hotel)

هتل اوی سوئیت

این هتل از میدان تکسیم صد متر فاصله دارد و در محله بی اوغلو ساخته شده است.

فاصله هتل اوی سوئیت از جاذبه های دیدنی استانبول

خیابان استقلال – 1.3 کیلومتر

کاخ دولما باغچه – 1.5 کیلومتر

برج گالاتا – 3.7 کیلومتر

کاخ توپکاپی – 5 کیلومتر

اتاق های هتل شامل سوپریور، اکونومی استودیو و … می شوند که در آن ها خدماتی مانند تلویزیون، کتری، سشوار، لوازم بهداشتی، حمام ، اینترنت رایگان، ماشین ظرفشویی و … ارائه می شوند.

آدرس هتل اوی سوئیت: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، گوموسویو ماه

سام‌تایمز هتل تکسیم (Sometimes Hotel Taksim)

سام‌تایمز هتل تکسیم

با اقامت در این هتل دسترسی شما به بخش های مختلف شهر مخصوصا مراکز تاریخی و فرهنگی آن آسان خواهد شد. خیابان استقلال تنها 200 متر از این هتل فاصله دارد و میدان تکسیم هم در فاصله 400 متری از آن است. همین طور بعد از 15 کیلومتر به فرودگاه آتاتورک خواهید رسید. تلویزیون، مبل های زیبا، اتاق فمیلی، سوپریور توئین و … در دسترس شما هستند و می توانید وعده های صبحانه را هم در این مکان صرف کنید.

آدرس سام‌تایمز هتل تکسیم: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان Katip Mustafa Celebi

هتل بون سانت (Bonne Sante Hotel)

هتل بون سانت

این هتل در خیابان استقلال است و از میدان تکسیم 150 متر فاصله دارد. زمان ساخت این مکان در سال 2016 بوده است. اگر می خواهید از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید، مترو تنها 350 متر با این مکان فاصله دارد. تعداد کل اتاق های هتل 19 عدد است که به صورت یک نفره، دو نفره یا حتی ده نفره در دسترس هستند. شما می توانید سوئیت خانوادگی، نوع استاندارد یا نوع کینگ را رزرو کنید که بعضی از اتاق ها تراس هم دارند.

خدمات اتاق ها شامل تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت رایگان، تراس، تلویزیون و … می شوند. تمام تخت های هتل کاملا میکروب زدایی شده اند و می توانید با اطمینان در آن ها استراحت کنید. همین طور یک فن آوری ضد صدا در اتاق ها نصب شده که مانع از شنیدن سرو صداهای بیرون می شود. برای خوردن غذا هم می توانید به رستوران هتل بروید و غذاهای متنوعی را سفارش دهید. البته رستوران و کافه های زیادی هم در اطراف هتل هستند.

آدرس هتل بون سانت: استانبول، بی اوغلو، خیابان استقلال

هتل موکارناس تکسیم (Mukarnas Taksim Hotel)

هتل موکارناس تکسیم

خیابان استقلال از هتل 700 متر فاصله دارد و بعد از چهارصد متر می توانید به میدان تکسیم برسید. فاصله برج ساعت هم از آن 2 کیلومتر است و به راحتی و با چند دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید. فرودگاه آتاتورک از این هتل 15 کیلومتر فاصله دارد.

اتاق های هتل کاملا تمیز و راحت هستند و با خوردن یک صبحانه خوشمزه می توانید روز خود را پر از انرژی آغاز کنید. البته استفاده از سونا، باشگاه ورزشی و جکوزی هم باعث تمایز این هتل با سایر هتل ها شده است. در اتاق های هتل می توانید از تلویزیون، کمد لباس، سشوار، سیستم تهویه، میز تحریر و … استفاده کنید. رنگ ملایم اتاق ها باعث می شود تا احساس آرامش به شما دست بدهد. همچنین از تراس اتاق ها هم می توان به شهر دید داشت. امکانات دیگر هتل شامل اینترنت رایگان، خدمات اتو، حمل و نقل فرودگاهی و … می شوند. آدرس هتل موکارناس تکسیم: ‌بی اوغلو، تکسیم، شماره ۶، خیابان Katip

هتل تکسیم نیس (Taksim Nis Hotel)

هتل تکسیم نیس

محله مرمره مکانی است که این هتل در آن ساخته شده است. فاصله خیابان استقلال از این هتل 250 متر است و اگر به محله نیشانتاشی بروید، می توانید از رستوران ها یا مراکز خریدی که در آن وجود دارد بازدید کنید. همین طور مترو، برج گالاتا، بازار بزرگ استانبول، منطقه پرا، مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی هم به آن نزدیک هستند. رفتن به گرند بازار با ماشین بیست دقیقه طول می کشد.

همه اتاق های هتل طراحی مدرنی دارند و می توانید از تلویزیون ال سی دی، آشپزخانه کوچک، اینترنت رایگان، سشوار، صندوق امانات، مینی بار و سیستم تهویه آن ها استفاده نمایید. همچنین اتاق های نشیمن هتل برای استراحت و خوردن قهوه مناسب هستند. از تراس هتل هم می توانید منظره شهر را تماشا کنید. امکانات هتل شامل بخش تناسب اندام، رستوران، بوفه، ماساژ درمانی و … می شوند. آدرس هتل تکسیم نیس: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Kocatepe

هتل های دو ستاره استانبول

هتل پتروس استانبول (Petros Hotel)

هتل پتروس استانبول

هتل از خیابان استقلال پنجاه متر فاصله دارد و میدان تکسیم هم از آن 600 متر فاصله دارد. فاصله هتل از سایر بخش های استانبول شامل موارد زیر می شود:

برج ساعت دولما باغچه: 2.7 کیلومتر

برج گالاتا: 2.3 کیلومتر

کاخ دولما باغچه: 2.9 کیلومتر

سال ساخت هتل در دهه 2000 میلادی است و ابتدا به منظور یک عمارت خانوادگی تاسیس شده که سال های بعد با بازسازی آن را تبدیل به یک هتل کردند. این هتل شش طبقه دارد و اتاق های آن به صورت سوئیت کینگ، کلاسیک دبل، توئین، سوپریور دلوکس و … می شوند.

امکانات هتل شامل ترنسفر فرودگاهی البته با پرداخت هزینه اضافی، خدمات هتل، صرافی و … می شوند.

آدرس هتل پتروس استانبول: استانبول، ‌بی اوغلو، شماره ۳۰، خیابان بالو

هتل آیرامین از بهترین های تکسیم برای اقامت

هتل آیرامین استانبول

نزدیکی هتل Ayramin Hotel به بخش هایی مانند مغازه های طراحی، رستوران های مجلل، گالری های هنر، عتیقه فروشی ها و کافه ها باعث شده تا گردشگران زیادی علاقمند به رزرو اتاق در این مکان باشند. این هتل از خیابان استقلال هم فاصله چندانی ندارد.

در صورتی که می خواهید از رستوران و غذاهای محلی یا حتی بین المللی لذت ببرید یا اینکه به سادگی به تفریحات شبانه دسترسی داشته باشید، می توانند در این هتل اقامت کنید. مسافران این هتل می توانند با مقداری پیاده روی به ایستگاه مترو تکسیم برسند. هتل از بخش های معروف شهر مانند برج گالاتا و پل آن فقط پانزده دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید دمیرورن هم به آن نزدیک است.

با اینکه این هتل دو ستاره است، اما امکاناتی مانند مبلمان، اینترنت رایگان، تلویزیون، کف پارکت و …  دارد. همین طور بعضی از اتاق های هتل بالکن هم دارند. اتاق های هتل شامل فمیلی پکیج، اتاق دبل، دلوکس با بالکن، سوپریور ترپیل، سوئیت کینگ و … می شوند.

حمل و نقل به فرودگاه از طرف هتل رایگان است و مهمانان می توانند در بخش لابی یک نوشیدنی داغ نوش جان کنند. بوفه صبحانه هتل بسیار کامل است و در آن تقریبا بیست مدل غذا سرو می شود که شامل زیتون، سوسیس صبحانه، نان و شیرینی، عسل، سیب زمینی سرخ شده، قهوه، میوه تازه، مربا، چای سیب و … می شوند.

آدرس هتل آیرامین: استانبول، بی اوغلو، خیابان آنادولو، Katip Mustafa Celebi Mah

آدرس میدان تکسیم چیست؟

میدان در بخش بی اوغلو است و به خاطر نزدیکی آن به خیابان استقلال می توان به کافه، پارک و مراکز خرید مختلفی دسترسی داشت.

بهترین های تکسیم برای اقامت در استانبول کدامند؟

هتل مارمارا تکسیم، هتل گرند حیات استانبول، هتل گزی بسفر، هتل کوناک تکسیم و …

هتل های چهارستاره میدان تکسیم کدامند؟

هتل آوانگارد، هتل میدتاون استانبول، هتل روم میت امیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *