آب و هوای کیش در پاییز

جزیره کیش
ایران گردی, کیش

فصل پاییز زمان رنگ آمیزی طبیعت است. ممکن است پاییز برای سفر به مناطق زیادی مناسب نباشد، اما بدون شک یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کیش فصل پاییز است. علت آن هم مشخصا آب و هوای گرم و مرطوب کیش است. جزیره کیش دارای بخش های گردشگری زیادی است که می تواند توجه شما را به خود جلب کند. برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش هم به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

علت مناسب بودن جزیره کیش در پاییز چیست؟

جزیره کیش در بخش جنوبی ایران واقع شده است و یکی از مهمترین علت های علاقه گردشگران برای سفر به آن ساحل و مراکز خرید آن است. مخصوصا که در فصل پاییز تعداد مسافران کمتر می شود، پس به راحتی می توانید، در ساحل قدم بزنید و لحظات خوبی داشته باشید.

جزیره کیش

همچنین در این فصل جشنواره های زیادی هم برگزار می شوند. در این موقع از سال بیشتر مراکز خرید تخفیف های خوبی هم ارائه می دهند. به همین دلیل است که این فصل زمان مناسبی برای سفر محسوب می شود. پس می توان گفت که فصل پاییز هم از لحاظ قیمت ارزان تر است و هم می توانید در شرایط خلوت تری از قایق سواری و سایر تفریحات ساحلی کیش لذت ببرید.

آب و هوای کیش در فصل پاییز به چه صورت است؟

با اینکه دما در فصل پاییز در کیش خنک تر است، اما این فصل رطوبت بالایی هم دارد، به همین دلیل ممکن است کسانی که با رطوبت مشکل دارند زیاد از این وضعیت لذت نبرند، اما در عوض همان طور که قبلا هم ذکر کردیم دمای هوا بسیار بهتر از فصل تابستان است، پس می توانید بدون مشکل در جزیره گردش کنید. در نتیجه می توان گفت که بهترین فصل برای سفر به کیش در فصل پاییز است.

جذابیت های سفر به کیش

کیش دارای بخش های تفریحی زیادی است و می توانید در مدت زمان اقامت خود در این جزیره لحظات خوبی داشته باشید. در ادامه شما را با این تفریحات آشنا می کنیم:

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از جاذبه های کیش است که تاریخ جالب توجهی دارد. برای دیدن این کشتی مخصوصا بهتر است که در هنگام غروب به این منطقه سر بزنید، زیرا دیدن کشتی در غروب آفتاب بسیار زیبا است و شما می توانید در هنگام بازدید چندین عکس هم از این منظره بگیرید.

درختان نارگیل کیش

درختان نارگیل کیش

یکی از بخش های دیدنی کیش ساحل درختان نارگیل کیش است. در این بخش از جزیره تعداد زیادی درخت نارگیل جا خوش کرده اند. اگر می خواهید پیاده روی در محیطی آرامش بخش را تجربه کنید این قسمت از جزیره مخصوص شما است.

پارک دلفین ‌های کیش

پارک دلفین ‌های کیش

دلفین ها موجودات دریایی باهوشی هستند که همه ما دوست داریم برای یک بار هم که شده آن ها را از نزدیک مشاهده کنیم. پارک دلفین های کیش محل مناسبی برای دیدن این موجودات زیبا است. علاوه بر دلفین ها، گربه دریایی و پنگوئن هم در این پارک نگهداری می شوند. این پارک ده سالی است که در این منطقه ایجاد شده است و برای راحتی بازدیدکنندگان یک سفره خانه سنتی هم در این پارک ساخته شده است.

مراکز خرید جزیره کیش

امکان ندارد به کیش سفر کنید و قصد رفتن به مراکز خرید آن را نداشته باشید. کیش یک منطقه آزاد است بنابرین می توانید کالاهای مختلف را با قیمت ارزان تر از این جا خریداری نمایید. همین طور در فصل پاییز هم تخفیفات زیادی در مراکز خرید کیش ارائه می شود در ادامه تعدادی از این مراکز را به شما معرفی می کنیم:

بازار کیش

مرکز خرید پردیس یک و دو

بازار سفین

بازار هرمز

بازار مرجان

مرکز خرید ونوس

بازار مروارید

بازار مریم

بازار پانیذ

بازار خلیج

اسکله کیش

در ساحل کیش می توان انواع تفریحات آبی مانند پاراسل سواری، شاتل سواری، قایق رانی، ماهیگیری، غواصی و … را انجام داد. بنابرین اگر دوست دارید تا ساعات خوشی را در کیش داشته باشید، حتما سری به اسکله تفریحی کیش بزنید.

ساحل کلبه هور

هنگام بازدید از کشتی یونانی می توانید سری هم به کلبه هور بزنید. ساحل مورد نظر دارای آلاچیق هایی است که می توانید در آن جا یک پیک نیک در کنار اعضای خانواده برگزار کنید. این ساحل بکر و دست نخورده است و خرچنگ هایی هم در آن دیدن می شوند. در بخشی از ساحل هم یک لنج قرار گرفته که منظره زیبایی را ایجاد کرده است.

پارکی ساحلی مرد ماهیگیر کیش

پارکی ساحلی مرد ماهیگیر کیش

پارک مورد نظر دارای یک مجسمه بزرگ از یک مرد ماهیگیر است به همین دلیل است که این پارک به این اسم شناخته می شود. یکی از کارهایی که در فصل پاییز می توانید انجام دهید رفتن به پارک مرد ماهیگیر و دیدن این مجسمه جالب از نزدیک است.

شب های جزیره کیش

در هنگام شب جزیره کیش آرامش بیشتری دارد و تعداد گردشگران کمتر می شود و هوا هم خنک تر است، بنابرین بهترین زمان برای گشت و گذار در ساحل است.

رستوران ‌های جزیره کیش

از آن جا که این منطقه گردشگران زیادی را به خود می بیند، بنابرین از لحاظ غذا هم هیچ مشکلی ندارد و رستوران های زیادی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی یا فست فوت را امتحان کنید. همین طور تعدادی از آن ها پخش موسیقی زنده هم در هنگام صرف غذا دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *