پیست اسکی دبی + امکانات و قیمت بلیط آن

اسکی در دبی
جهان گردی, دبی

در داخل مرکز خرید بزرگ امارات یکی از بزرگ ترین پیست های اسکی سرپوشیده دنیا ساخته شده است. پیست اسکی دبی دارای تلکابین و بخش های دیگر هم است. شش هزار تن برف داخل این سالن وجود دارد. برای آشنایی با پیست اسکی دبی با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه نمایید.

پیست اسکی دبی چگونه جایی است؟

یکی از ویژگی های بسیار خوبی این پیست اسکی این است که مربیان حرفه ای در آن کار می کنند که می توانند مهارت های شما را افزایش دهند. پس مهم نیست که چه سطحی داشته باشید، می توانید از این پیست استفاده نمایید. در این پیست اسکی شما قادرید تا پرش ها و کارهای مختلف دیگر را در یک بخش آزاد انجام دهید.

پیست اسکی دبی

اندازه پیست اسکی دبی به اندازه 22500 متر مربع است. شاید تصور اینکه در یک کشور بیابانی و در میان برف ها باشید، دشوار است اما به هر حال با حضور در این سالن این حس به شما دست می دهد که در کوهستانی برفی ایستاده اید. در این پیست اسکی می توان ورزش های مختلف مانند اسکی و اسنوبرد انجام داد. همچنین یک بخش ویژه برای پنگوئن ها هم در این مجموعه در نظر گرفته شده است که می توانید از آن بازدید کنید.

بخش‌های مختلف پیست اسکی دبی

اگر تا به حال در دامنه کوه های گرجستان بوده اید، با دیدن بخشی از این سالن حس می کنید که دوباره به آن منطقه بازگشته اید. همین مورد جذابیت سالن اسکی را افزایش داده است. با گذراندن چند آموزش می توانید در این دامنه ها اسکی کنید.

به طور کلی 5 مسیر در این پیست اسکی ساخته شده است که در هر کدام ارتفاع، طول، سطح دشواری و شیب متفاوتی در نظر گرفته شده است. اگر سطح اسکی شما متوسط است می توانید به بخش دامنه بروید.

قوانین پیست اسکی دبی چیست؟

پیست اسکی دبی

– کودکانی که سن آن ها کمتر از دو سال است، نمی توانند از این مرکز استفاده کنند.

– کودکانی مابین دو تا هشت سال فقط با همراهی والدین خود می توانند از پیست اسکی دبی استفاده نمایند.

– اگر والدین در بخش مرکز خرید باشند، کودکانی که سن آن ها از 9 تا 12 سال است، می توانند از پیست اسکی دبی استفاده نمایند.

– افرادی که سن آن ها زیر 21 سال است، باید از طرف والدین یا سرپرست خود فرم رضایت داشته باشند

قیمت بلیط پیست اسکی دبی برای یک روز کامل تقریبا 340 درهم است، اما اگر بخواهید دو ساعت از آن استفاده کنید، باید 210 درهم بپردازید.

اسنو پارک پیست اسکی دبی

یک بخش از این پیست بزرگ یک پارک برفی است که می توانید در آن بازی های مختلف زمستانی را انجام دهید. پس حتی اگر علاقه ای به اسکی هم نداشته باشید، این محل می تواند برای شما هیجان انگیز باشد.

همچنین از آن جا که در این بخش بازی خطرناکی وجود ندارد، کودکانی که سن آن ها 14 یا پایین تر است، باید در حضور افرادی که سن آن ها بیشتر از 16 سال است، بازی کنند.

پیست اسکی دبی

بهترین تفریحات در این پارک شامل تلکابین، توپ عظیم الجثه، گوله برفی، زمین بازی برفی، قدم زدن پنگوئن ها، باب اسلید میدود، دیوار صعود، گلوله برفی و … می شوند.

قیمت بلیط پارک برفی پیست اسکی دبی برای یک بار 190 درهم است و چنانچه بخواهید یک روز تمام از آن استفاده نمایید، باید 250 درهم بپردازید. توجه داشته باشید که حق بیمه این پارک 490 درهم است.

پنگوئن‌های قطبی در پیست اسکی دبی

در این سالن شما می توانید پنگوئن های پادشاه را مشاهده کنید. راهپیمایی پنگوئن ها در ساعات خاصی از روز انجام می شود که این زمان ها شامل ساعت 2، 4، 6 و 8 بعدازظهر می شوند.

پیست اسکی دبی

اما برای دیدن پنگوئن ها باید بلیط قسمت Snow Penguin را خریداری نمایید. در این تور شما می توانید اطلاعات جالبی درباره پنگوئن ها آموزش ببینید و همچنین با چگونگی زندگی آن ها در طبیعیت آشنا شوید. بسیاری از توریست ها بلیط این قسمت را خریداری می کنند.

نکات مهم در حین مراجعه به بخش پنگوئن پیست اسکی دبی

کودکانی که سن آن ها از 14 سال کمتر است، باید همراه با یک بزرگسال 16 ساله باشند.

در حین بازدید از این بخش نمی توانید از تلفن همراه یا دوربین استفاده نمایید.

قیمت بلیط بخش پنگوئن های پیست اسکی دبی تقریبا 250 درهم است و اگر بخواهید آن ها را از نزدیک ببینید، باید 230 درهم پرداخت نمایید. همین طور حق بیمه هم 490 درهم است.

سینمای پیست دبی

تصور کنید که در حالی که شال و کلاه پوشیده اید، در یک محیط برفی نشسته اید و در حال تماشای فیلم های معروف دنیا هستید، مطمئنا این محیط رویایی می تواند بسیار لذت بخش باشد.

شما می توانید شکلات داغ یا غذاهای مختلف سفارش دهید و در کنار خانواده خود از این محیط شگفت انگیز استفاده نمایید. برای لذت بردن از سینما برفی پیست اسکی دبی می توانید در هر فصلی از سال به این سینما مراجعه نمایید.

قیمت بلیط سینما برفی پیست اسکی دبی

برای خرید بلیط سینما برفی دو باید 200 درهم پرداخت کنید و اگر بخواهید که به بخش پارک برفی هم بروید، کل هزینه 470 درهم می شود. بلیط سینما برفی 3 در حدود 300 درهم و اگر پارک برفی به آن اضافه شود 750 درهم خواهد شد.

هزینه بخش های مختلف پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی دارای بخش های مختلفی است، به همین دلیل هزینه هر کدام از آن ها با یکدیگر فرق دارند.

هزینه پیست اسکی

اگر می خواهید در بخش پایین دامنه اسکی سواری کنید، باید بلیطی به ارزش 220 درهم خریداری نمایید.

هزینه پارک برفی پیست اسکی دبی

بلیط اسنو پارک قیمتی به اندازه 190 درهم دارد، ولی کسانی که بلیط دو نفره را می خواهند باید 263 درهم پرداخت نمایند.

هزینه دیدن پنگوئن ها

برای دیدن پنگوئن های این مجموعه باید 240 درهم پرداخت نمایید.

هزینه سینما برفی پیست اسکی دبی

سینما برف دو: 200 درهم

سینما برف سه: 300 درهم

سینما برف دو با اسنو پارک: 470 درهم

سینما برف 3 با اسنو پارک: 750 درهم

تخفیف بلیط اسکی دبی

برای اینکه بتوانید وارد پیست دبی شوید، باید حتما بلیط آن را خریداری نمایید و به هیچ وجه نمی توان رایگان به آن وارد شد.

همین طور باید گفت که بلیط های اسکی دبی برای کودکان و بزرگسالان قیمت یکسانی دارد. در صورتی که بخواهید از تخفیف بهره مند شوید، می توانید بلیط پیست اسکی دبی را در وب سایت و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

نحوه دسترسی به پیست دبی

پیست اسکی دبی

برای اینکه بتوانید به پیست اسکی دبی دسترسی یابید، می توانید از مترو یا ماشین شخصی خود استفاده نمایید. در مترو دبی باید از خط قرمز استفاده کنید و بعد از 19 ایستگاه باید در مرکز خرید امارات پیاده شوید.

در صورتی که با ماشین به این منطقه می روید، می توانید از گوگل مپ استفاده نمایید و امکان استفاده از پارکینگ مرکز خرید هم موجود است. البته باید توجه داشته باشید که در روزهای معمولی این پارکینگ فقط در 4 ساعت اول صبح رایگان است و در روزهای جمعه و شنبه و سایر تعطیلات به طور کلی رایگان خواهد بود.

شماره تلفن پیست اسکی دبی: 009714800386

زمان فعالیت پیست اسکی دبی:

دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

جمعه و شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

یکشنبه 10 صبح تا 11 شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *