معرفی مراکز اسپا استانبول

مرکز اسپا میس هتل استانبول
استانبول, جهان گردی

حمام های ترکیه فقط حمام های ساده نیستند، بلکه در آن ها فضای سرگرم کننده ای هم برای مراجعه کنندگان فراهم شده است. معمولا در این مکان ها موسیقی پخش می شود و بخش خوراکی هم وجود دارد. اما شاید برای شما سوال باشد که مراکز اسپا استانبول چه کاری انجام می دهند و فرق آن ها با حمام های ترکی چیست که در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل آن ها را توضیح بدهیم. برای خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول می توانید به پنل رزرواسیون مراجعه کنید.

مرکز اسپا استانبول چیست؟

مراکز اسپا و ماساژ استانبول می توانند تجربه ای دل انگیز برای کسانی باشد که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند. معمولا هتل های این شهر دارای مراکز اسپا هستند. بعضی از حمام های ترکی دارای بخش اسپا و ماساژ هم هستند.

معرفی مراکز اسپا و ماساژ استانبول

هتل میس استانبول (Miss Istanbul Hotel)

اسپا میس هتل استانبول

هتل مورد نظر شامل 85 اتاق هست و با بخش های مختلف شهر فاصله اندکی دارد، برای مثال برای رفتن به میدان سلطان احمد باید ده دقیقه زمان صرف کنید و فاصله آن از ایاصوفیه هم یازده دقیقه است. بهترین بخش هتل بخش اسپا و ماساژ آن است. علاوه بر این چندین استخر سرپوشیده و رو باز هم در خود دارد. البته باید این نکته را توجه داشته باشید که بخش ماساژ تنها برای کسانی است که در این هتل اقامت دارند. همین طور همراه داشتن حیوانات خانگی هم در این هتل مجاز نیست.

اورکا رویال استانبول (Orka Royal Istanbul)

اورکا رویال استانبول

هتل مورد نظر با بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله چندانی ندارد. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز نیست. بخش اسپای این هتل بسیار حرفه ای است و می توانید از خدمات ماساژ آن ها بهره مند شوید. انواع ماساژهای این هتل شامل ماساژ طبی و سوئدی می شوند. در این میان استخر و جکوزی هتل هم به مهمانان ارائه می شود که می تواند تجربه ای لذت بخش برای آن ها باشد.

جی‌ال‌کی پریمیر استانبول (Glk Premier İstanbul)

جی‌ال‌کی پریمیر استانبول

یکی دیگر از هتل هایی که می توان از مرکز اسپای آن استفاده کرد، هتل جی ال کی پریمیر است. سالن ماساژ این هتل خدمات گوناگونی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد و مخصوصا روغن هایی که برای ماساژ استفاده می شوند تاثیر بسیار خوبی دارند. توجه داشته باشید که کلیه خدمات این مکان فقط در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. همچنین همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل امکان پذیر نیست.

 خانه بازتاب شناسی سنتی عقرب (Scorpios Traditional Reflexology House)

 خانه بازتاب شناسی سنتی عقرب

آدرس این خانه در محله بی اوغلو است و همه روزهای هفته به غیر از دوشنبه ها از ساعت یازده صبح تا هشت شب باز است. ساختمان این مجموعه دارای دکور زیبایی است و در آن ماساژ با استفاده از روغن های آروماتراپی صورت می گیرد.

در این مرکز اسپا استانبول ماساژ ویژه ای به اسم ضد استرس وجود دارد که می تواند آرامش فوق العاده ای را برای شما ایجاد کند. همین طور انواع دیگر ماساژها مانند ماساژ تایلندی هم دسترس است. توجه داشته باشید که ماساژ برای نواحی مختلف بدن مانند گوش، پا، دست و سر انجام می شود.

اسپا و سالن زیبایی سفیر

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در فرودگاه استانبول هم یک بخش اسپا در نظر گرفته شده است که می توانید با مراجعه به آن خستگی راه را از تن خارج کنید. حمام سلطان و آیین سنتی ترکیه از بهترین نوع خدمات این مجموعه هستند. همچنین در این مکان خدمات سونا و اتاق بخار هم مهیا شده است.

ریتز کارلتون استانبول (Ritz Carlton İstanbul)

ریتز کارلتون استانبول

ریز کارلتون استانبول از دیگر هتل های زیبای این شهر است که در آن خدمات اسپا هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است. مرکز اسپا این مجموعه الهام گرفته از حمامی در قرن 16 ام میلادی است. بخش اسپا برای بانوان و آقایان به صورت جداگانه است، اما زوج ها می توانند از اتاق های ویژه ای که برای آن ها آماده شده است، استفاده کنند. ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ اگر به این مرکز اسپا سر زدید، حتما از خدمات ضد استرس هم استفاده کنید. هتل ریتز کارلتون بهترین امکانات سلامتی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

سالن اسپا و ماساژ مریدین از مراکز اسپا استانبول

این سالن مخصوص کسانی است که همراه با همسر خود هستند و برای زوج ها بسیار مناسب است. در این مرکز علاوه بر ماساژ می توان از استخر، بخش حمام درمانی و تناسب اندام هم استفاده کرد.

سانیتاس اسپا کاخ چیراگان کمپینسکی

از بهترین مراکز اسپا استانبول می توان به Sanitas Spa, Ciragan Palace Kempinski اشاره کرد. در این مرکز انواع خدمات درمانی و زیبایی ارائه می شود و در آن بخش هایی مانند سونا، اتاق درمان، استخر، حمام ترکی، بخش ماساژ، جکوزی و … وجود دارد. استخر این مجموعه در همه ایام سال باز است و می توان از آن به چشم انداز تنگه بسفر دسترسی داشت.

سلطان اسپا، هتل یاشمک سلطان (Sultan Spa, Hotel Yaşmak Sultan)

سلطان اسپا، هتل یاشمک سلطان

خدمات این مرکز آن چنان در شما تاثیر می گذارد که احساس پادشاه بودن به شما دست می دهد برای همین اسم این مرکز به اسم سلطان اسپا معروف است. در این مکان انواع روغن های معطر را استفاده می کنند. همین طور دکور خود حمام هم بسیار زیبا است. در حوالی این مرکز یک استخر و حمام هم ساخته شده است.

توجه داشته باشید که گاهی در این مرکز اسپا استانبول مراسم های خاصی برپا می شود که سبب شده تا خدمات ماساژ از تخفیف خوبی برخوردار شوند. ماساژهای این مجموعه به اسم ماساژ خرم سلطان و سلطان اینجی معروف هستند. خدمات این اسپا هم فقط برای کسانی است که در هتل اتاق دارند.

پرا پالاس استانبول (Pera Palace İstanbul)

پرا پالاس استانبول

در این هتل یک سالن ماساژ و اسپای لاکچری به ابعاد 400 متر مربع در نظر گرفته شده است که در آن مجموعه ای از ماساژهای ترکیبی انجام می شود. همچنین در این هتل می توانید از بخش حمام ترکی، جکوزی، بخش مراقبت پوستی و سونا استفاده کنید. ویژگی این مرکز اسپا استانبول این است که همه افراد حتی کسانی که در هتل اقامت ندارند، قادر به استفاده از آن هستند.

در این مرکز ابتدا درباره درمان های مختلف توضیح داده می شود، سپس می توانید درمان مورد نظر خود را شروع کنید. برای مثال ماساژ قطار شرق شامل یک ماساژ آرام با روش حمام های ترکی می شود. در بسته مراقبتی گرتا گاربو بیوتی هم از ماساژهای لذت بخش و ماسک های مختلف پوستی استفاده می کنند.

هتل Soho از مراکز اسپا استانبول

از دیگر هتل های استانبول که دارای مرکز اسپا هستند، می توان به هتل مورد نظر اشاره کرد. این هتل شامل 3 طبقه می شود و موقعیت مکانی آن در منطقه بی اوغلو است. در این هتل یک باغ زیبا به همراه رستورانی با غذاهای مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

اسپای این هتل شامل خدمات مختلف زیبایی هم می شود. برای مثال شما می توانید در آن از خدمات مانیکور، ماساژ، مراقبت پوستی و پدیکور استفاده کنید. فاصله این هتل با خیابان استقلال بسیار اندک است و در نتیجه می توانید با اقامت در آن از رستوران، گالری هنری و کافه ها هم دیدن کنید.

مرکز اسپا (Caudalie Vinotherapie)

مرکز اسپا استانبول

در این مرکز اسپا لاکچری می توانید از خدمات مختلفی استفاده کنید  مساحت سالن آن تقریبا زیاد است و ماساژهایی که در آن ارائه می شوند باعث شده تا احساس بسیار دلپذیری داشته باشید.

چشمه یخ، استخر آب دریا، نیکمت هایی که زیر یک گنبد قرار گرفته اند و استخر شناور از بخش های این مرکز اسپا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *