بدترین محله های استانبول کدامند؟

استانبول
استانبول, جهان گردی

از آن جا که کشور ترکیه منطقه ای توریستی به شمار می رود، بنابرین دولت ترکیه در سال های اخیر کارهای زیادی برای افزایش امنیت این منطقه کرده است و حتی پلیس هایی که مسلط به چند زبان اند، آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند. با این حال در ترکیه هم مثل سایر کشورهای دنیا جرم و جنایت رخ می دهد. بنابرین در این مقاله قصد داریم تا شما را با بدترین محله های استانبول آشنا سازیم، پس با مجله یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط چارتر استانبول کلیک کنید.

استانبول

شهر استانبول با اینکه از لحاظ رتبه بندی در بین شهرهای دنیا جایگاه مناسبی دارد با این حال به دلیل اینکه یک کلان شهر محسوب می شود درنتیجه نمی توان با امنیت کامل در تمام محله های آن قدم زد.

ممکن است به قصد خرید به شهر استانبول سفر کنید ولی به دلیل حواس پرتی پا به مناطقی بگذارید که شما را با خطرات ناشناخته روبه رو کند، بنابرین بهتر است تا از قبل اطلاعات کاملی درباره مناطق ناامن استانبول داشته باشید.

هنگامی که در حال پیاده روی هستید و حواستان پرت کافه ها، فروشگاه ها و مغازه های شیک است، تصور اینکه محله هایی در این شهر وجود دارند که ورود به آن ها ترسناک باشد، به‌نظرتان غیرممکن است، اما این محله ها وجود دارند.

در این مناطق افراد زیادی از جمله جیب برها، فروشندگان مواد مخدر، افراد فقیر و … زندگی می کنند. برای اینکه بهتر بتوانید این محله ها را شناسایی کنید، می توان گفت که خیابان های کثیف یا مناطق سوت و کور منطقه ای پر خطر محسوب می شوند.

محله قاضی عثمان پاشا

محله قاضی عثمان پاشا

محله قاضی عثمان پاشا یکی از بدترین محله های استانبول است. در این منطقه افراد شرور و سارقان زیادی زندگی می کنند. به دلیل اینکه این محله در نزدیکی بعضی از محله های پرگردشگر استانبول قرار گرفته است، باید دقت زیادی داشته باشید که مبادا ناخواسته وارد این منطقه شوید یا گول افراد ناشناس را بخورید.

محله قاضی عثمان پاشا منطقه ای است که همیشه اخباری از جرم و جنایت یا تیراندازی در آن به اطلاع مردم می رسد.

منطقه کوش تپه – بدترین محله های استانبول

منطقه کوش تپه

یکی از نکاتی که به محض ورود به این محله جلب توجه می کند سیم خاردارهایی است که به دور خانه ها کشیده شده که به شما نشان می دهد تا چه اندازه این منطقه خطرناک است! در این محله اکثرا فروشندگان مواد و پناهندگان زندگی می کنند.

محله سلطان بایلی از بدترین محله های استانبول

محله سلطان بایلی

پناهندگان مختلفی در این ناحیه زندگی می کنند که باعث شده است این منطقه تا اندازه ای ناامن و خطرناک باشد بنابرین رفت و آمد شبانه و حتی روزانه در آن با خطراتی همراه است.

محله گل سویه

محله گل سویه

با اینکه پلیس های زیادی در این منطقه گشت می زنند اما کسانی که در محله گل سویه زندگی می کنند افرادی آشوب گر هستند که تا به حال ماشین های زیادی را به آتش کشیده اند. این منطقه در قسمت آسیایی استانبول است.

منطقه اسنیورت از بدترین محله های استانبول

منطقه اسنیورت

در منطقه اسنیورت قاچاقچیان مواد مخدر فعالیت می کنند. بنابرین یکی از مناطق ناامن استانبول به شمار می رود. همچنین در این محله پناهندگان زیادی هستند که دولت مجبور شده گرفتن اقامت با اجاره خانه را در این منطقه ممنوع اعلام کند.

محله آکسارای استانبول

محله آکسارای استانبول

محله آکسارای استانبول یکی از بدترین محله های استانبول است. با اینکه در این ناحیه محصولات کشاورزی مانند میوه، غلات و … با کیفیت مطلوبی آماده می شوند و حتی چندین هتل هم در آن جا وجود دارند با این حال به دلیل وجود فروشندگان مواد مخدر رفت و آمد در این محله خطرناک است.

توجه داشته باشید که خطر این منطقه به گونه ای است که حتی پلیس هم نتوانسته است جلوی خلاف کاران را بگیرد. از دلایل مهمی که باعث شده ترکیه به افراد خارجی اجازه اقامت با اجاره ملک را ندهد وجود همین خلافکاران است که در این نواحی ترکیه زندگی می کنند.

محله کمال پاشا استانبول

محله کمال پاشا استانبول

کمال پاشا یکی دیگر از محله های ناامن استانبول است. مشهورترین حادثه ای که در این ناحیه رخ داده است مربوط به سال 1395 می شود. در آن زمان دو توریست ایرانی به دست زورگیران به قتل رسیدند. به طور کلی حضور در این منطقه چه به تنهایی چه به صورت گروهی بسیار خطرناک خواهد بود.

دولاب دره از بدترین محله های استانبول

دولاب دره از بدترین محله های استانبول است. این منطقه با اینکه در مجاورت میدان تقسیم قرار گرفته است ولی از مناطق پرخطر استانبول محسوب می شود و بیش تر افرادی که در این ناحیه زندگی می کنند از قشر کم درآمد جامعه هستند.

خیابان غزی استانبول

خیابان غزی استانبول

علت خطرناک بودن این محله به خاطر درگیری هایی است که هرچند وقت یک بار در آن رخ می دهند. این خیابان در نزدیکی خیابان تکسیم است به همین دلیل باید به شدت مراقب باشید که با افراد خلافکار درگیر نشوید.

همچنین پلیس به خاطر مشکلاتی که در این ناحیه وجود دارد به طور مرتب از این خیابان عبور می کند.

سخن آخر

در پایان بهتر است بگوییم که وضعیت کشورهای جنگی مانند عراق و سوریه باعث شده تا در سال های اخیر افراد زیادی به سمت ترکیه مهاجرت کنند که در این بین وجود اشخاص خلافکار می توانند امنیت منطقه را به خطر بیندازند پس حتما در هنگام سفر به استانبول رعایت احتیاط و پرهیز از حضور در مناطق خطرناک بسیار ضروری است.

مناطق ناامن استانبول کدامند؟

خیابان غزی، خیابان قاضی عثمان پاشا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *