بهترین کافه های مشهد

ایران گردی, مشهد

کافه های مشهد گزینه ای بسیار خوب برای گذراندن وقت با اعضای خانواده یا دوستان هستند. این کافه ها به صورت مدرن یا سنتی ساخته شده اند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برترین کافه های مشهد بپردازیم، پس با مجله یابکس همراه باشید. همین طور برای خرید بلیط لحظه آخری مشهد می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

مشهد در زمره شهرهای پرجمعیت ایران قرار دارد. به همین  دلیل کافه گردی از لذت های معمول مردم شهر و همین طور گردشگران محسوب می شود. کافی شاپ های مشهد فضای متفاوتی از یکدیگر دارند. بعضی از آن ها سرپوشیده و تعدادی هم روباز هستند. اگر قرارهای دوستانه دارید، می توانید به کافه هایی با فضای مدرن سر بزنید. همین طور امکان برگزاری جشن های تولد و سایر مراسم ها هم در این کافه ها امکان پذیر است.

بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه

کافه شوکِت

کافه شوکِت

آدرس کافه شوکت: مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی 29 و 31

تلفن: ۳۸۶۹۹۵۲۸ ۰۵۱

ساعت فعالیت کافه: هشت تا 23

این کافه برای خوردن صبحانه انتخاب بسیار خوبی است. کافه مورد نظر دارای دو فضای روباز و سرپوشیده است. در کافه شوکت می توانید سیمیت مدیترانه‌ای که شامل پنیر، گوجه، چای سیاه و نان سیمیت می شود، شکلات داغ، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، قهوه، صبحانه فرانسوی شامل خامه، کاپوچینو و کروسان و صبحانه های دیگر که شامل رولت بوقلمون و نون تست می شوند را سفارش دهید. از دیگر خوراکی های موجود در منو می توان به تارت و شیرینی هم اشاره کرد.

 کافه عربیکا از بهترین کافه های مشهد

 کافه عربیکا

آدرس کافه عربیکا مشهد: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۳۱ و ۳۳، کافه عربیکا

 تلفن: ۳۸۸۲۶۸۱۵ ۰۵۱

زمان فعالیت این کافه از ساعت 7 صبح تا ساعت 12 شب است. در روزهای تعطیل هم کافه می تواند از ساعت نه صبح تا 12 شب فعالیت می کند.

این کافه به خاطر قهوه های خود مشهور است. شما می توانید برای خوردن صبحانه از ساعت هفت تا نه صبح به این کافه مراجعه کنید. کافه عربیکا خوراکی های مختلف مانند شیرکاکائو، کاپوچینو، شکلات داغ، آیس لاته، اسپرسو، قهوه ترک، اسموتی، کوکی، چیز کیک، آیس موکا، قهوه پرس، ماکتیل، دونات، انواع کروسان و … را برای مهمانان خود آماده می کند.

کافی‌شاپ کاسابلان 

کافی‌شاپ کاسابلان 

آدرس کافی‌شاپ کاسابلان: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، خیابان شهید سرهنگ قاسمی، نبش قاسمی ۳

تلفن: 05136024569

زمان فعالیت کافی‌شاپ کاسابلان: ۹ صبح تا ۲۳ شب

یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد، کاسابلان است. این کافی شاپ دارای طراحی بسیار زیبایی است و در این محل می توانید برای صبحانه خاچاپوری کلاسیک، خاچاپوری بیکن، انواع کروسان و سیمیت را سفارش دهید.

در این کافه انواع مختلف قهوه های دمی، سرد، گرم ماند لاته، نوشیدنی، دمنوش و اسموتی هم سرو می شوند. از آن جا که کافه چندان بزرگ نیست پیشنهاد می کنیم، پیش از رفتن به آن جا میز خود را رزرو نمایید.

کافی‌شاپ کولینان

کافی‌شاپ کولینان

آدرس کافی‌شاپ کولینان: مشهد، بلوار کوهسنگی، خیابان پرستار، رستوران قصر درویش، طبقه سوم

تلفن کافی‌شاپ کولینان: ۹۲۵۲۹۴۲ ۰۹۱۵

زمان فعالیت کافی‌شاپ کولینان از ساعت هشت صبح تا ۲۳ شب است.

کافی شاپ مورد نظر در رستوران قصر شیرین قرار گرفته است و یک کافی شاپ در هاشمیه مشهد است. این کافه در بخش روف گاردن قرار گرفته است به همین دلیل باید توسط آسانسور خود را به بالای رستوران برسانید. کافه در این بخش به صورت روباز است و فضای زیبایی دارد، البته یک بخش سرپوشیده کوچک هم در آن جا در نظر گرفته شده است که سقف آن شیشه ای است. در این کافه می توان جشن های تولد را هم برگزار کرد.

در این کافی شاپ منوی صبحانه شامل صبحانه های چیکن رپ، املت بیکن، کروسان ژامبون، کرپ رول، برگر، صبحانه انگلیسی و … می شوند. سایر خوراکی های موجود در منو هم شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرم مانند موکا، آیس لاته، اسپرسو، موهیتو، شیک اسپرسو، لاته و اسموتی می شوند. در بخش غذا هم می توانید سالاد سزار، چیکن استیک، لازانیا، پاستا آلفردو، سیب زمینی تنوری بیکن و … را سفارش دهید.

کافی‌شاپ تونل مشهد

کافی‌شاپ تونل مشهد

آدرس کافی‌شاپ تونل مشهد: مشهد، بلوار هاشمیه، میدان وصال، نبش بلوار صارمی، کافی‌شاپ تونل

تلفن کافی‌شاپ تونل مشهد: 05138849660

ساعت فعالیت کافی شاپ تونل: تمام ایام هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب و جمعه ها از 9 صبح تا 12 شب باز است.

این کافی شاپ از جمله بهترین کافه های مشهد است و می توانید در یک فضای روباز از خوردن شیک انجیر، چیز کیک بادام زمینی، کرپ رست بیف، رول دارچین و کروسان های خوشمزه لذت ببرید.

کافه لوماری لانژ مشهد

کافه لوماری لانژ مشهد

آدرس کافه لوماری لانژ مشهد: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بلوار حافظ، نبش حافظ ۲، کافه لوماری لانژ

تلفن کافه لوماری لانژ مشهد: 05138944163

زمان فعالیت کافه لوماری لانژ مشهد: 8 صبح تا 23 شب

این کافه یکی از کافه های بزرگ مشهد است که می توانید صبحانه را در فضایی روباز میل کنید. صبحانه های کافه شامل بشقاب ایرانی با کره، عسل و نان، فرنچ تست، بشقاب فیتنس، کروسان پاسترامی و … می شوند.

برای نوشیدن قهوه می توانید اسپرسو، موکا و لاته را سفارش دهید. دیگر موارد موجود در منو شامل کیک، انواع شیک، آب میوه، دسر و آیس تی می شوند. برای خوردن غذا هم می توانید هات داگ، پاستا، برگر و استیک را سفارش دهید.

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافی‌شاپ لوه باما

کافی‌شاپ لوه باما

آدرس کافی‌شاپ لوه باما: مشهد، بلوار کوثر، کوثر شمالی ۸، بعد از مسجد ثارالله

تلفن کافی‌شاپ لوه باما: 09373304240

زمان فعالیت کافه لوه باما: ده صبح تا 12 شب و جمعه ها از ساعت 16 بعداظهر تا 12 شب

کافه مورد نظر فضای رمانتیکی دارد و می توانید انواع جشن ها را در آن برگزار کنید. برای مثال جشن های تولد، سالگرد ازدواج یا ولنتاین گزینه های مناسبی برای این کافه به شمار می روند. البته برای این گونه مراسم ها باید از یک ماه پیش با تماس با کافی شاپ میز خود را رزرو کنید. فضای داخلی کافه با توجه به نوع جشن تزئین می شود.

کافه‌ هترا مشهد

کافه‌ هترا مشهد

آدرس کافه هترا مشهد: مشهد، بلوار کوثر، باهنر ۳، پلاک ۲۵

تلفن کافه‌ هترا مشهد: 09944416398

ساعت فعالیت کافه‌ هترا مشهد: 8 و 30 دقیقه تا 12 شب

این کافه دو بخش سرپوشیده و باز دارد. یک اتاق vip هم مخصوص جشن تولد وجود دارد که می توان آن را مطابق با تم مورد علاقه شما تزئین کنند. در داخل این اتاق سیستم صوتی هم وجود دارد. در فضای باز کافه می توانید از اتاقک هایی که از شیشه ساخته شده اند یا به شکل هرم هستند استفاده کنید.

صبحانه این کافه شامل صبحانه های انگلیسی، فرنچ تست، ایرانی و … می شوند. در این کافه همچنین امکان سفارش سالاد، پاستا، ساندویچ، قهوه اسپرسو، قهوه آمریکانو، شیک، کیک، نوشیدنی سرد و … وجود دارد.

کافی‌شاپ بلانش مشهد

کافی‌شاپ بلانش مشهد

آدرس کافی‌شاپ مشهد: مشهد، بلوار سجاد، بنفشه ۳

تلفن کافی‌شاپ بلانش مشهد: 09155207695

زمان فعالیت کافی شاپ بلانش مشهد از ساعت 8 و نیم صبح تا 12 شب است.

این کافه مساحتی به اندازه 450 متر دارد و زمان ساخت آن مربوط به سال 1396 می شود. فضای بزرگ کافه آن را برای برگزاری تولد ایده آل کرده است، زیرا تقریبا 100 نفر می توانند در آن حضور داشته باشند.

در این کافه می توانید شیک، شربت، استیک، ساندویچ، کیک، اسوتی، برگر و … را سفارش دهید. توجه داشته باشید که برای برپایی تولد باید از قبل این کافه را رزرو کنید.

کافه ویو کوهسر مشهد

آدرس کافه ویو کوهسر مشهد: مشهد، بلوار هاشمیه، هاشمیه ۶۲، مجموعه کوهسر

تلفن کافه ویو کوهسر مشهد: 05138811292

ساعت فعالیت کافه ویو کوهسر مشهد: نه تا 12 شب است.

این کافه از جمله کافه شاپ های روباز مشهد است و می توانید به منظره مجموعه کوهسر هم دید داشته باشید. در این کافه امکان برگزاری مراسم های تولد، سالگرد ازدواج و … وجود دارد. همچنین شما می توانید در هوای پاک کوه از خوردن انواع خوراکی ها لذت ببرید. صبحانه های ایرانی، املت، انگلیسی و … در این کافه سرو می شوند. همچنین در منوی کافه استیک، دمنوش، دسر، پیتزا، چای، پاستا، قهوه و پیتزا هم دیده می شود.

بهترین کافه باغ‌ های مشهد

کافه رستوران هالیدیز یا تعطیلات مشهد

کافه رستوران هالیدیز

آدرس کافه رستوران تعطیلات مشهد: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۹ و ۱۱، صارمی ۲۳، کافه رستوران هالیدیز

تلفن کافه رستوران تعطیلات مشهد: 09152680008

زمان فعالیت کافه رستوران تعطیلات مشهد: 8 تا 12 شب

این مجموعه یک کافه باغ است که محیط آن توسط یک باغ به همراه آبنما احاطه شده است. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به سالن ویژه آن اشاره کرد. شما می توانید در محیط این مجموعه هم جشن تولد برگزار کنید. انتخاب محل برگزاری به عهده شما است و می توانید تم مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

در منوی این کافه رستوران روباز مشهد امکان سفارش صبحانه هایی مانند وافل، پنکیک، سیمیت، صبحانه ایرانی، قهوه های گرم مانند اسپرسو و لاته، دمنوش، هات چاکلت، سوپ، قورمه سبزی، ماهی، چیکن گریل، پیتزا، ماهیچه، لمب استیک، کباب، برگر، پاستا آلفردو و … وجود دارد.

کافه باغ بهشت مشهد

کافه باغ بهشت مشهد

آدرس کافه باغ بهشت مشهد: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، خیابان فرهیختگان

تلفن کافه باغ بهشت مشهد: 09152020455

ساعت فعالیت تلفن کافه باغ بهشت مشهد: 11 صبح تا 3 بامداد

از بهترین کافی شاپ های مشهد کافه باغ بهشت است. در فضای این کافه می توانید از نمای زیبای درختان و گل ها لذت ببرید. کافه باغ مورد نظر انواع غذاها مانند ماهیچه، ته چین، آش رشته، کباب، ماهی، دیزی و چای و کیک را سرو می کند. شما همچنین می توانید تولد را هم در این مکان برگزار کنید.

کافه باغ مشهد (Garden Cafe) 

کافه باغ مشهد

آدرس کافه باغ مشهد: مشهد، تقاطع بزرگراه کلانتری و بزرگراه غدیر

زمان فعالیت کافه باغ مشهد از ساعت 9 صبح تا 11 شب است.

یک باغ با درختان متعدد این کافه را احاطه کرده است. برای نشستن در فضای این کافه میزهای چوبی با صندلی های حصیری آماده شده است. یکی از بخش های کافه مخصوص دورهمی های خانوادگی است و منوی آن همه خوراکی های لذیذی که تصور بکنید را در خود دارد.

بهترین کافه رستوران‌ های مشهد

کافه رستوران امیر شاهان

کافه رستوران امیر شاهان

آدرس کافه رستوران امیر شاهان: مشهد، بلوار هفت‌تیر، بین هفت‌تیر ۳ و ۵

تلفن کافه رستوران امیر شاهان: 05138656767

زمان فعالیت کافه رستوران امیر شاهان: 12 و نیم صبح تا 12 و نیم شب

در این کافه رستوران بخش های مختلفی مانند روف گاردن، استخر، سالن پذیرایی و آلاچیق موجود است. همچنین یک سالن جداگانه هم برای انجام جشن عروسی یا تولد وجود دارد. در بخش فضای روباز کافه رستوران امیرشاهان چندین آلاچیق قرار گرفته است.

منوی این کافی شاپ مشهد شامل دمنوش، اسموتی، میلک شیک، شربت، قهوه های مختلف مانند اسپرسو و کاپوچینو، سوپ، سوخاری، برگر، سالاد، لازانیا، کباب های متنوع ماند برگ، جوجه و بختیاری می شوند.

کافه رستوران فود باکس

کافه رستوران فود باکس

آدرس کافه رستوران فود باکس: مشهد، بلوار هنرستان، نبش هنرستان ۳۳

تلفن کافه رستوران فودباکس: 05138690907

زمان فعالیت کافه رستوران فودباکس: 12 شب تا 12:30 شب

یکی از بهترین کافه های مشهد، کافه رستوران فود باکس است. در این کافه می توان غذا یا نوشیدنی سفارش داد. وعده های صبحانه اینجا شامل صبحانه انگلیسی، کروسان سوخاری، پنکیک و … می شوند. شما می توانید اسپرسو، شکلات داغ، لاته، آیس لاته، کیک، پاستا، سالاد، پیتزا، دسر و … را هم سفارش دهید.

کافه رستوران گرانیوم (گل شمعدانی) مشهد

کافه رستوران گرانیوم

آدرس کافه رستوران گرانیوم: مشهد، میدان صارمی، بلوار هنرستان، نبش هنرستان ۱۱، کافه رستوران گل شمعدانی

تلفن کافه رستوران گرانیوم: 05138696268

زمان فعالیت کافه رستوران گرانیوم: از ساعت 8 صبح تا 12 شب است که صبحانه تا ساعت یازده و نیم سرو می شود.

محیط زیبا به همراه غذاهای خوشمزه باعث شده تا این کافه محلی مناسب برای صرف صبحانه یا خوردن انواع نوشیدنی ها باشد. همین طور می توان در آن جشن تولد هم برگزار کرد.

منوی کافه رستوران شامل بشقاب انگلیسی، بوقلمون، کالزونه، پنکیک، املت بیکن، پیتزا، استیک، سالاد، برگر و … می شود و در بخش کافی شاپ می توانید قهوه، نوشیدنی گرم و سرم، بستنی، دسر، شیک و کیک سفارش دهید.

کافه‌ رستوران رزماری 

کافه‌ رستوران رزماری 

آدرس کافه‌ رستوران رزماری: مشهد، بزرگراه کانتری، بین کلانتری ۱۱ و ۱۳، کافه‌ رستوران رزماری

تلفن کافه رستوران رزماری: 09365127676

زمان فعالیت کافه‌ رستوران رزماری: از ساعت نه صبح تا 12 شب

در این کافه رستوران می توانید صبحانه هایی مانند نان اسفناج، املت ربی، پنکیک یا سایر غذاها مانند سوپ، سالاد، پیتزا، سیب زمینی تنوری، پاستا، نان اسفناج، استیک و … را سفارش دهید.

همچنین غذاهای ایرانی کافه رستوران رزماری شامل آلبالوپلو، رولت گوشت، ته چین گوشت، مرغ، کباب، خوراک بره و قلیه ماهی می شوند. شما می توانید قهوه هایی مانند اسپرسو، موکا و یا دمنوش، کیک، قهوه سرد، کوکتل و … را سفارش دهید.

کافه رستوران ماریان

کافه رستوران ماریان

آدرس کافه رستوران ماریان: مشهد، بلوار صارمی، نبش سامانیه ۱۴، کافه رستوران ماریان

تلفن کافه رستوران ماریان: 05138834344

زمان فعالیت کافه رستوران ماریان: تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب و جمعه ها از ساعت 8 تا یک ظهر

کافه رستوران مورد نظر از جمله بهترین کافی شاپ های مشهد است. در این کافه امکان سفارش کروسان بیکن، تست، املت بیکن، نوشیدنی سرد و گرم، قهوه، کیک، شیک و غذاهایی مانند چیکن فرایز، برگر و … وجود دارد.

کافه رستوران نیپر مشهد

کافه رستوران نیپر مشهد

آدرس کافه رستوران نیپر مشهد: مشهد، بلوار ملک‌آباد، ملک آباد ۱۳، انتهای هوشیار ۱

تلفن کافه رستوران نیپر: 05137603434

زمان فعالیت کافی شاپ رستوران نیپر: از 8 و نیم صبح تا 12 شب است و صبحانه تا ساعت یازده و نیم سرو می شود.

در این کافه شما می توانید صبحانه های انگلیسی، پنکیک یا املت اسفناج بخورید. همین چنین امکان سفارش نوشیدنی های مختلف مانند قهوه و دمنوش یا چای هم وجود دارد. برای وعده های غذاهایی هم سوپ، رول اسفناج، ماکیان، ساندویچ، برگر، شاه میگو، استیک، بروسکتا، زبان گوساله، نودل، پاستا، چاپاتا مرغ و پیتزا و … در دسترس هستند.

کافه رستوران استوری (داستان)

کافه رستوران استوری

آدرس کافه رستوران استوری: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بین وکیل آباد ۳۴ و ۳۶

تلفن کافه رستوران استوری: 05138906600

زمان فعالیت این کافه از 8 و نیم صبح تا 12 شب است. برای صبحانه هم می توانید از هشت و نیم صبح تا یازده و نیم صبح مراجعه کنید.

این کافه از دو بخش سرپوشیده و یک تراس ساخته شده است. تراس کافه هم سقف شیشه ای زیبایی دارد. در منوی این کافه می توانید تا تست فرانسوی، املت اسفناج، خاچاچوری، املت بیف چیلی و …. را امتحان کنید. همچنین در کافه استوری مشهد می توان چای، میلک شیک، چیگن استراگانف، پیتزا، برگر، کیک براونی شکلاتی، دسر، آیس لاته، فرنچ پرس، کاپوچینو، اسپرسو، استیک مرغ، چیزبرگر دودی، پاستا، چیز کیک و … را سفارس داد.

کافه‌رستوران رابو

کافه‌رستوران رابو

آدرس کافه‌رستوران رابو: مشهد، بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد شیرازی ۱۲ و ۱۴

تلفن کافه‌رستوران رابو: 051389015151

ساعت فعالیت کافه‌ رستوران رابو: از ساعت 8 و نیم صبح تا ساعت 12 شب باز است و صبحانه تا ساعت 11 و نیم سرو می شود.

این کافه رستوران برای صرف صبحانه یا خوردن غذا و نوشیدن قهوه مناسب است و این موضوع باعث شده از بهترین کافه های مشهد به شمار رود. در کافه رستوران رابو می توانید صبحانه انگلیسی، املت ایرانی، ساندویچ پنیر و ریحان و ساندویچ سوسیس، املت ژامبون، پنکیک، کرپ قارچ و … را سفارش دهید. نوشیدنی های این محل شامل لاته، انواع شیک، موکا، بستنی، هات چاکلت، فراپه و … می شوند. همچین برای سفارش غذا هم می توانید سراغ سوخاری، پیتزا، فرنچ فرایز، پاستا، شنیتسل مرغ، دنده کباب، سوپ شیر، ته چین قورمه، چلو ماهیچه، مرغ ترش، هات داگ و … بروید.

کافه رستوران ژیوان

کافه رستوران ژیوان

آدرس کافه رستوران ژیوان: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی، نبش حامد ۱۲ 

تلفن: 05136084326

زمان فعالیت کافه رستوران ژیوان از ساعت 8 تا 12 شب است.

این کافه محیط بسیار گرمی دارد و در آن نوشیدنی هایی گرم و سرد یا صبحانه ایرانی با پنکیک سرو می شوند. برای خوردن غذا می توانید استیک، لازانیا، سوخاری، بشقاب رژیمی، استانبولی، زبان گوساله، برگر، کباب دیگی، پاستا، سالاد، باقالی پلو با گوشت و … را سفارش دهید.

کافه رستوران اپیزود مشهد

کافه رستوران اپیزود

آدرس کافه رستوران اپیزود مشهد: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، وکیل آباد ۶۱

تلفن: 0518933334

زمان فعالیت کافه از ساعت 10 صبح تا 12 و نیم شب است.

محیط داخلی این کافه بسیار گرم و دلنشین است. شما می توانید در این کافه انواع صبحانه مانند صبحانه انگلیسی، پنکیک، املت ایرانی، کروسان بیکن یا غذاهایی مانند پاستا، سالاد، نوشیدنی، پیتزا و سوپ را سفارش دهید. همچنین نوشیدنی هایی مانند اسپرسو، آیس کافی، آمریکانو، آیس لاته یا خوراکی های دیگری مانند دسر، ماکتیل، کیک و … هم سرو می شوند.

کافه‌ رستوران اسپرلوس

کافه‌ رستوران اسپرلوس

آدرس کافه‌ رستوران اسپرلوس: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان بهارستان، نبش بهارستان ۱۷

تلفن: 05137666444

زمان فعالیت کافه‌ رستوران اسپرلوس از 8 صبح تا 12 شب است.

در این کافه رستوران می توانید پنکیک، قهوه های سرد، اسموتی، دمنوش و صبحانه انگلیسی را سفارش دهید و همین طور غذاهای مختلفی مانند عدس پلو، ته چین مرغ، پیتزا، پاستا، سوپ، قیمه، برگر، ساندویچ، میلک شیک، بستنی، سالاد و … در آن سرو می شوند.

بهترین کافه های روباز مشهد

کافه تراس

کافه تراس

آدرس کافه تراس: مشهد، ابتدای بلوار وکیل آباد، بین امامت ۶ و ۸

تلفن کافه تراس: 05131660

زمان فعالیت کافه تراس: 8 صبح تا 12 شب

یکی از بهترین کافه های روباز مشهد این کافه است. ویژگی این کافه این است که در کنار پارک ملت قرار گرفته است، در نتیجه شما می توانید از داخل کافه چشم انداز چرخ و فلک پارک را شاهد باشید. همچنین یک اتاق VIP هم در این کافه قرار دارد که 25 نفر می توانند در آن جشن تولد برگزار کنند.

در این کافه می توانید سوسیس، املت فرانسوی، صبحانه ایرانی،  املت اسفناج و وافل را برای صبحانه و برای غذا برگر، سالاد، سوپ، پاستا، پیتزا و … را سفارش دهید. همین طور انواع نوشیدنی ها مانند لاته، شکلات داغ، چای، میلک شیک، دسر، کاپوچینو، بستنی و … در این کافه در دسترس هستند.

کافی‌شاپ دیت مشهد

کافی‌شاپ دیت مشهد

آدرس کافی‌شاپ دیت مشهد: مشهد، خیابان هفت‌تیر، نبش گلشن، برج آرمیتاژ، طبقه پنجم

تلفن: 09362107400

زمان فعالیت کافی‌شاپ دیت مشهد: نه صبح تا 11 شب

اگر به طبقه 5 ام برج آرمیتاژ بروید، این کافه را پیدا خواهید کرد. این کافه روباز مشهد منظره زیبایی به سمت شهر دارد. البته از آن جا که کافه در فضای باز است، در روزهای سرد سال سیستم گرمایشی آن فعال می شود.

در این کافه می توان بستنی، قهوه های مختلف اسپرسو و کاپوچینو، آب میوه، ساندویچ، سیب زمینی، چای، برگر، سوخاری، سالاد، فراپه، میلک شیک، دمنوش و پاستا را سفارش دهید.

کافه رستوران دوسولی مشهد

کافه رستوران دوسولی مشهد

آدرس کافه رستوران دوسولی مشهد: مشهد، بلوارسازمان آب، قاضی طباطبایی ۱۰، سوزنچی ۵

تلفن کافه رستوران دوسولی مشهد: 05137112277

زمان فعالیت کافه رستوران دوسولی مشهد: از ساعت 8 صبح تا 12 شب

یکی از بهترین کافه های مشهد این کافه است. در این کافه رستوران می توانید پیتزا ایتالیایی، ساندویچ های مختلف، پیش غذا، برگر، سالاد و … را سفارش دهید. همچنین کافه مورد نظر اسموتی، نوشیدنی و دمنوش هم ارائه می دهد.

کافی‌شاپ سی مشهد

کافی‌شاپ سی مشهد

آدرس کافی‌شاپ سی مشهد: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جوادالائمه، داخل پاركينگ 

تلفن کافی‌شاپ سی مشهد: 09021303730

زمان فعالیت کافی شاپ سی از ساعت 8 صبح تا 11 و نیم شب است.

این کافی شاپ از جمله بهترین کافه شاپ های مشهد است که درختان زیادی آن را احاطه کرده اند. این کافی شاپ دارای بخش سرپوشیده و روباز است و می توانید در آن قهوه، نوشیدنی های سرد و گرم، غذاهای خوشمزه و کیک را سفارش دهید.

 کافی‌ شاپ گرندزا مشهد

 کافی‌ شاپ گرندزا مشهد

آدرس کافی‌ شاپ گرندزا مشهد: مشهد، بزرگراه آزادی، نبش گلشن۲

تلفن کافی‌ شاپ گرندزا مشهد: 05136059579

زمان فعالیت این کافه از 16 تا 12 شب است.

این کافی شاپ مکانی مناسب برای دورهمی است و یک اتاق ویژه هم دارد که می توان در آن تولد برگزار کرد. منوی این کافه شامل لاته، اسپرسو، چای، قهوه سرد، کاپوچینو، ماکتیل، دسر و چای می شود. همچنین شما می توانید پاستا، برگر، پیش غذا، استیک، سوخاری و … را سفارش دهید.

بهترین کافه های سنتی مشهد

سفره خانه سنتی ترنج مشهد

سفره خانه سنتی ترنج مشهد

آدرس سفره خانه سنتی ترنج مشهد: مشهد، بلوار فرامرز عباسی، بین فرامرز عباسی ۱ و ۳، مجتمع آناهیتا، طبقه منفی یک

تلفن: 05136045487

زمان فعالیت این کافه از ساعت یازده صبح تا 2 بامداد است.

در این سفره خانه می توانید انواع نوشیدنی ها مانند کاپوچینو، قهوه، آیس کافی، دمنوش، آب میوه یا خوراکی هایی مانند دسر، بستنی، کیک و … را سفارش دهید. غذاهای این سفره خانه هم شامل کباب و … می شوند. شما می توانید قلیان هم در این مکان استفاده کنید. علاوه بر این ها در حین خوردن غذا موسیقی هم اجرا می شود.

سفره خانه فانوس آبی مشهد

سفره خانه فانوس آبی مشهد

آدرس سفره خانه فانوس آبی مشهد: مشهد، بلوار خیام، نبش بلوار فردوسی، طبقه زیرین بانک صادرات

تلفن سفره خانه فانوس آبی مشهد: 09153140056

زمان فعالیت سفره خانه فانوس آبی مشهد از ساعت یازده صبح تا دو بامداد است.

این سفره خانه با موسیقی سنتی خود لحظات آرامش بخشی برای مهمانان فراهم می کند. این محل ابعادی به اندازه 180 متر مربع دارد و در آن سالن های خانوادگی، تنور محلی، طاقچه های باستانی و حوضچه های زیبا وجود دارند. همچنین شما می توانید از دیدن وسایلی مانند چرخ بافت گلیم، اتو زغالی، نمد و فانوس های قدیمی در این مکان لذت ببرید. کارکنان این کافه هم لباس های سنتی می پوشند تا فضای سنتی کافه را بیشتر حس کنید.

کافه سنتی حس خوب

کافه سنتی حس خوب

آدرس کافه سنتی حس خوب: مشهد، ابتدای طرقبه، بلوار امام رضا، تقاطع امام رضا ۳ و شریعتی ۴

تلفن کافه سنتی حس خوب: 09010101047

زمان فعالیت کافه سنتی حس خوب: از ساعت 4 بعدازظهر تا یازده و نیم شب باز است.

این کافه از دیگر کافه های سنتی مشهد است که محیطی آرام و زیبا دارد. فضای این کافه بسیار بزرگ است و ظرفیت نود نفر را دارد. در این کافه می توانید نوشیدنی گرم یا قهوه اسپرسو، لاته، بستنی، چای، اسنک، چیپس، شیک، قلیان، کاپوچینو و … را سفارش دهید. همچنین برای برگزاری جشن تولد هم بسیار مناسب است.

کافه سنتی اسطوره مشهد

کافه سنتی اسطوره مشهد

کافه سنتی اسطوره مشهد: مشهد، طرقبه، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۵ و ۷

تلفن کافه سنتی اسطوره مشهد: 09153156127

زمان فعالیت کافه سنتی اسطوره مشهد: از ساعت نه صبح تا 23 شب است.

اگر دوست دارید به فضایی سنتی با آلاچیق های متعدد بروید، این کافه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در این کافه می توان غذاهایی مانند میرزا قاسمی، آش رشته، کباب، بستنی، قلیان، دمنوش و … را سفارش داد.

بهترین کافه های بازی مشهد

کافه بازی دایس مشهد

کافه بازی دایس مشهد

آدرس کافه بازی دایس مشهد: مشهد، بلوار احمد آباد، احمد آباد 9، پلاک ۸

تلفن کافه بازی دایس مشهد: 05138413845

زمان فعالیت کافه بازی دایس مشهد از ساعت 10 صبح تا 14 بعداظهر و از ساعت 17 بعدازظهر تا 21 شب است.

این کافه دارای یک بخش برای خانم ها است تا بتوانند از بازی های فکری، هیجان و تفریحات مختلف لذت ببرند. در این کافی شاپ امکان انجام بازی های مختلف مانند آبشار و نیاگارا، مافیا و مارو پله وجود دارد.

امکان پخش سریال و فوتبال هم در نظر گرفته شده است. شما می توانید مراسم های تولد خود را هم در این مکان برگزار کنید. از دیگر امکانات کافه می توان به اتاق بازی برای کودکان و دادن جایزه به آن ها اشاره کرد. در این کافه می توانید صبحانه های مختلف مانند سوسیس، نان، گردو، تست، سیب زمینی، پنیر، پیراشکی، شیک، کیک، چیکن استراگانف و … را هم سفارش دهید.

کافه بازی مروارید

کافه بازی مروارید

آدرس کافه بازی مروارید: مشهد، بلوار شریعتی، به‌سمت بهار، خیابان رزم، بهشتی ۴، پلاک ۴۷

تلفن کافه بازی مروارید: 09931798317

زمان فعالیت کافه از ساعت 10 صبح تا ساعت 20:45 بعدازظهر است.

این کافه دارای بخشی سرپوشیده و باز است که بانوان می توانند بدون مشکل از آن استفاده نمایند. از جمله بازی های این کافه می توان به پینت بال شاتل، استوژیت، شترسواری، ناشتایی، سرآشپز، دژ، اجی مجی بوم، جالیز، مونو پولی، صد دروازه، بوم بام و … اشاره کرد.

یک بخش ویژه برای رزرو تولد هم در این کافه آماده شده است. همچنین بانوان می توانند در بخش عکاس خانه آن لباس های متنوع بپوشند و عکس بگیرند. خوراکی های این کافه شامل کیک، اسموتی، پاستا، میرزا قاسمی، قهوه، آب میوه، سوخاری و … می شوند.

کافه رستوران فکری کانو

کافه رستوران فکری کانو

آدرس کافه رستوران فکری کانو: مشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی ۱۲

تلفن کافه رستوران فکری کانو: 05136024014

ساعت فعالیت کافه رستوران فکری کانو از 11 صبح تا 12:45 شب نیمه شب است.

در سال 1396 بود که کافه مورد نظر شروع به کار کرد و هم اکنون یکی از مکان های ویژه برای انجام بازی های فکری محسوب می شود. کافه مورد نظر دارای فضایی گرم است و چندین گروه می توانند از آن استفاده کنند.

در این کافه انواع بازی ها مانند اتاق فرار، پلی استیشن، مافیا، راننده کهکشان، صعود، سرنوشت پرونده و … را می توان انجام داد. در منوی کافه این رستوران غذاهایی مانند استیک، هات داگ، سالاد، اسموتی، کیک، چای، قهوه اسپرسو، میلک شیک، دمنوش، پاستا سرو می شوند.

کافه بازی فرانسیسکو

کافه بازی فرانسیسکو

آدرس کافه بازی فرانسیسکو: مشهد، بلوار امام رضا، هتل بین‌المللی قصر طلایی

 تلفن کافه بازی فرانسیسکو: 09156030114

زمان کاری این کافه از ساعت 4 بعدازظهر تا ساعت 12 شب است.

این کافه در واقع در هتل بین المللی قصر طلایی قرار گرفته است و مراجعه به آن برای همگان آزاد است. شما می توانی در این کافه انواع بازی ها مانند گیم برد، بزرگراه توکیو، مافیا و … را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می خواهید با چندین نفر به این کافه مراجعه می کنید، باید از قبل میز خود را رزرو نمایید.

بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه کدامند؟

کافه عربیکا، تونل، کافی‌شاپ کاسابلان و …

بهترین کافه های روباز مشهد کدامند؟

کافه شوکت، کافه ویو کوهسر مشهد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *