هتل روی آب کیش (هتل ترنج)

هتل ترنج کیش
ایران گردی, کیش

هر سازه ای که در مکانی غیر متعارف ساخته شود، می تواند جذابیت خاصی برای همگان داشته باشد. حال تصور کنید که یک مکان روی آب ساخته شود احتمالا همه شما مشتاق خواهید بود که در آن اقامت داشته باشید. تا به حال چندین هتل روی آب ساخته شده اند در این نوع اقامتگاه ها کف های اتاق یا پنجره ها به صورت شیشه ای هستند تا شما بتوانید منظره دریا را از آن ها تماشا کنید. خبر خوب این است که یکی از این اقامتگاه ها در ایران و در جزیره کیش است، برای همین در این مطلب قصد داریم تا درباره هتل ترنج کیش صحبت کنیم، پس با همراه باشید.

برای رفتن به کیش و اقامت در این هتل رویایی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید و رزرو بلیط هواپیما کیش را انجام دهید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های لاکچری کیش است که روی آب دریا ساخته شده است. این اقامتگاه از بالا شبیه به ترنج است، به همین دلیل است که این نام را روی این هتل گذاشته اند.

این کلبه ها که بعضی از آن ها چهل متری هستند، با اصول کامل و استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند به گونه ای که هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند. پس مصالح ساخته شده در هتل ترنج کیش هیچ آسیبی به موجودات دریایی وارد نمی کند.

آدرس هتل روی آب کیش

این اقامتگاه در بخش شمال غربی کیش قرار گرفته است. پس چنانچه با هواپیما به کیش سفر می کنید، باید با اجاره ماشین خود را به این محل برسانید. البته با اینکه تعداد زیادی از مراکز تفریحی کیش در بخش شرقی آن هستند، با این حال اقامتگاه زیبای ترنج که یک هتل روی آب کیش است ارزش آن را دارد که در این مکان اتاق رزرو کنید.

آدرس هتل ترنج کیش: میدان جاسک، جاده جهان، مابین کلبه هور و میدان جاسک

فضای داخلی هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

این هتل متشکل از 100 اتاق است که همه آن ها به وسیله راهروهای چوبی به یکدیگر وصل شده اند. اتاق های هتل ترنج شکلی شیروانی دارند و به صورت چوبی هستند. اما بهترین بخش این اتاق ها کف های شیشه ای آن ها است. شما می توانید داخل اتاق خود بنشینید و حین خوردن غذا کف دریا را هم مشاهده کنید. ممکن است در این حین موجودات دریایی از آن زیر عبور کنند.

این هتل روی آب جزیره کیش سه منظره مختلف را به شما ارائه می دهد که شامل نمای هتل، به طرف دریا و چشم انداز غروب آفتاب است. قیمت هتل ترنج کیش با توجه به اینکه کدام منظره را انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ترنج کیش

به طور کلی صد اتاق در این اقامتگاه برای پذیرایی از مهمانان آماده شده است، اما ابعاد اتاق ها یکی نیستند. برای مثال شما می توانید اتاق 40 متری یا 120 متری را بنابر بودجه خود رزرو نمایید. همین طور باید گفت که هر اتاق هم دارای امکانات به خصوصی است. با این حال به معرفی برخی از این سوئیت ها خواهیم پرداخت.

سوئیت ماه عسل:

این سوئیت مکانی شگفت انگیز برای زوج های تازه ازدواج کرده به شمار می رود. رنگ اتاق ترکیبی از رنگ های مرجانی، شیری و … است. در این اتاق امکاناتی مانند تلویزیون، حمام وان دار، مینی بار، نورپردازی زیبا، اینترنت رایگان و … در دسترس هستند.

سوئیت امپریال:

این سوئیت گزینه ای لاکچری در این هتل محسوب می شود، از درون آن می توان غروب خورشید را در بالکن تماشا کنید. فضای داخلی آن بسیار شیک و زیبا است.

هتل ترنج

سایر سوئیت های هتل روی آب کیش

سوئیت 3 نفره رویال با منظره هتل ترنج

اتاق 2 تخته هافبرد که سه منظره رو به غروب، هتل و دریا را دارد.

سوئیت چهارنفره هافبرد

سوئیت 2 نفره رویال که سه منظره رو غروب، هتل و دریا را دارد.

امکانات هتل ترنج کیش چیست؟

سالن اسپا

سالن ماساژ

سالن بدنسازی با کف شیشه‌ای

استخر

سونا و جکوزی

دوچرخه سواری

باشگاه بیلیارد

والیبال ساحلی

خانه بازی برای کودکان

فوتبال دستی

ترانسفر فرودگاهی

دستگاه  ATM

اینترنت رایگان

ماشین برای اجاره

آتلیه عکاسی

صندوق امانات و پارکینگ

رستوران و کافه های هتل روی آب کیش

رستوران هتل ترنج کیش

در این مکان ها می توانید از خوردن غذاهای محلی یا دریایی در حین تماشای دریا لذت ببرید. دو رستوران و یک کافه در این هتل به نام های رستوران خورشید، رستوران تاج و کافه گلف وجود دارند.

جاهای دیدنی اطراف هتل ترنج

کارتینگ کیش در فاصله 800 متری

اسکله تفریحی کیش در فاصله 2 کیلومتری

گذر هنرمندان در فاصله 2 کیلومتری

پارک هنگام در فاصله دو نیم کیلومتری

سایر هتل های روی آب جهان

هتل شناور Float Hous: این هتل مجموعه ای از خانه های جنگلی است که روی آب ساخته شده اند و در کشور تایلند قرار دارد.

هتل پونتا در پاناما: هتل مورد نظر را به دلیل اینکه متناسب با محیط زیست ساخته اند به هتل سبز معروف است.

هتل بورا بورا فرانسه: این هتل هم یکی از هتل های روی آب است که چشم اندازی بسیار زیبا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *