رستوران های ایرانی در استانبول

رستوران استانبول
استانبول, جهان گردی, رستوران گردی

استانبول یکی از شهرهایی است که در همسایگی ایران قرار دارد. همه ما می دانیم که برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا نیست پس مشکلی از این بابت برای ایرانیان به وجود نمی آید. با اینکه غذاهای ترکی طعم لذیذی دارند، اما ممکن است، خیلی از ایرانیانی که به ترکیه سفر می کنند، مخصوصا کسانی که قرار است چندین ماه در آن جا بمانند علاقه داشته باشند تا غذای ایرانی بخورند. در نتیجه از آن جا که ترکیه کشور محبوب برای ایرانیان است و سالانه افراد زیادی به آن سفر می کنند باعث شده است تا چندین رستوران ایرانی در استانبول تاسیس شود. در این مطلب قصد داریم تا بهترین رستوران های ایرانی در استانبول را به شما معرفی کنیم، پس با یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان کلیک کنید.

رستوران نایب – Nayeb Restaurant

رستوران نایب

از جمله رستوران های ایرانی در استانبول رستوران نایب است. در این رستوران غذاهای خوشمزه ایرانی طبخ می شود. در این رستوران در حدود 120 مهمان می تواند، پذیرش شود. همین طور سرویس دهی نیز بسیار مناسب است. رستوران نایب استانبول از ساعت نه صبح تا 12 نیمه شب باز است. در این رستوران هیچ گونه غذایی جز غذاهای ایرانی یافت نمی شود.

همه کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند از خدمات رستوران نایب بسیار راضی بوده و آن را به دیگران هم معرفی کرده اند. در این رستوران در صبحانه یا ناهار و شام می توانید غذاهای گوناگونی را سفارش دهید. در این رستوران موسیقی به صورت زنده و در حین صرف غذا پخش می شود پس این مکان یک رستوران با موسیقی زنده در استانبول است. رستوران نایب در محله فاتح واقع شده است.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه ی فاتح، آکسارای، میدان فندک زاده، خیابان ملت

Millet Cad. Findikzade Meydani | Aksaray, Fatih, Istanbul, Turkey

شماره تلفن: ۴۶ ۶۸ ۵۸۷ ۲۱۲ ۹۰+

رستوران شیراز – Şiraz Restaurant

رستوران شیراز

رستوران شیراز یک رستوران استانبول است و از جمله رستوران های ایرانی در استانبول است. این رستوران نیز به خوبی طعم غذاهای ایرانی را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. اگر به استانبول سفر کردید بد نیست سری هم به رستوران شیراز بزنید. همین طور به دلیل اینکه اسم رستوران شیراز است، حال و هوای آن را برای شما تداعی می کند.

رستوران شیراز دارای محیطی آرام است و کارکنان آن کاملا حرفه ای به مشتریان خدمات خود را ارائه می دهند. در منوی رستوران شیراز استانبول هم غذاهای متنوع ایرانی ارائه می گردد که از کیفیت مناسبی برخوردارند. با این حال در این رستوران غذاهای ترکی نیز در منو یافت می شود.

رستوران شیراز از ساعت سه بعداظهر تا ساعت 12 شب فعالیت دارد و می توانید برای شام و ناهار به آن مراجعه کنید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید تور ارزان استانبول و بلیط هواپیما استانبول را از دست ندهید.

آدرس: ترکیه، استانبول، خیابان علی صراف شماره ۷، خیابان مودا

Moda Cad. Sarraf Ali Sokak No. 7 A, Istanbul 34200 , Turkey

شماره تلفن: 902164502454+

رستوران ریحون – Reyhun Iran Restaurant

رستوران ریحون

بر طبقه گفته وب‌سایت tripadvisor رستوران ریحون خدمات با کیفیتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این رستوران از جمله رستوران های محبوب ایرانی در استانبول است. رستوران ریحون در میدان استانبول واقع شده است.

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بگوییم، رستوران ریحون مابین میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول است. به همین دلیل از نظر موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته است. معماری این رستوران کاملا ایرانی و مدرن است. در این رستوران همچنین عکس های زیادی درباره ایران بر روی دیوارها نصب شده است.

از دیگر ویژگی های مثبت رستوران ریحون می توان به غذاهای آن اشاره کرد. کلیه غذاهایی که در این رستوران طبخ می شوند، بسیار با کیفیت هستند. همچنین نکته قابل توجه این است که میزان غذا برای هر نفر بسیار بالا است. در منوی رستوران تمامی غذاها حلال هستند. این رستوران از ساعت دوازده تا یازده شب فعالیت دارد. پس همان طور که متوجه شدید این رستوران برای نام و شام سرویس دارد اگر علاقمند هستند تا غذا رو بیرون بخورید می توانید از خدمات بیرون بر رستوران استفاده کنید.

آدرس: ترکیه، استانبول، خیابان ینی کارسی شماره ۸، محله توم توم

Tomtom Mahallesi, Yeni Carsi Caddesi No 8 A , Istanbul 34434, Turkey

شماره تماس: 902122451500+

رستوران آسمان – Asuman

رستوران آسمان

رستوران آسمان یکی از رستوران های ایرانی در استانبول است. با اینکه رستوران های ایرانی زیادی در استانبول وجود دارند، همین طور که قبلا هم ذکر کردیم، در این مطلب بهترین رستوران های استانبول را نام خواهیم برد. رستوران آسمان بدون شک یکی از رستوران های خوب استانبول است.

رستوران آسمان غذاهای خوشمزه ای برای مشتریان خود طبخ می کند. در این رستوران می توانید ناهار و شام را صرف کنید. مزه غذاهای این رستوران به گونه ای است که انگار آن را در خود ایران پخته اند و عطر و طعم کاملا ایرانی دارد. این رستوران کاملا ایرانی است و قیمت غذاهای ایرانی در استانبول مناسب است. رستوران آسمان از ساعت 12 ظهر تا نه شب فعالیت دارد.

آدرس: ترکیه، استانبول، فاتح، آکسارای، بلوار آتاتورک، شماره ۱۵۸

Ataturk Bulv. No 158 Aksaray, Fatih, Istanbul, Turkey

شماره تلفن: 902125112737+

رستوران شهرزاد – Restaurant Shahrzad

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد در میدان تقسیم قرار گرفته است. دقت داشته باشید که سلف سرویس در استانبول با ایران متفاوت است یعنی اگر به رستوران سلف سرویس استانبول رفتید هر غذا به صورت جداگانه قیمت دارد پس مواظب کیف پولتان باشید! حال به رستوران شهرزاد بازمی گردیم. این رستوران از جمله رستوران های ایرانی در استانبول است. محیط این رستوران بزرگ است و می تواند مهمانان زیادی را پذیرا باشد. در این رستوران آرام و دنج می توانید ساعات خوشی را سپری کنید.

در این رستوران انواع خدمات به مشتریان ارائه می شود ولی شاید بتوان گفت که مهمترین ویژگی این رستوران طعم خوش غذاهای آن است. خوب بودن کیفیت غذاهای رستوران شهرزاد شما را تشویق می کند که در سفرهای بعدی به ترکیه هم سری به این رستوران بزنید. در منوی رستوران شهرزاد می توانید علاوه بر غذاهای ایرانی سایر غذاهای آسیایی را نیز سفارش دهید. همین طور قیمت غذا در این رستوران نیز مناسب است. رستوران شهرزاد از ساعت هشت صبح تا دوازده نیمه شب فعالیت دارد.

آدرس: ترکیه، استانبول، تقسیم شماره 24

Sehit Muhtar Mah. Taksim Akarcasi Sok | No:24 Taksim, Istanbul 34435 , Turkey

شماره تلفن: 902122619291+

رستوران ایرانی سودی – Sudi Iranian Restaurant

رستوران سودی

رستوران سودی در محله آتاشهر استانبول قرار دارد. این رستوران از نظر کیفیت، خدمات و هزینه غذاها چیزی کم ندارد. رستوران سودی همین چندین سال پیش و در سال 2019 بنا شده است. در این رستوران غذاهای مختلفی سرو می شود که حتی در منوی آن پیش غذا و دسر هم وجود دارد.

آدرس: Trendist Dükkan B12 No:21 Atapark Caddesi / 34758 / İstanbul

شماره تلفن: 90216266036+

رستوران سنتی ایرانی زلفا (Zolfa Iranian & Vegan Restaurant)

رستوران زلفا

رستوران زلفا از جمله رستوران های ایرانی در استانبول است. این رستوران نیز به دلیل طعم غذاهای خوشمزه ای که دارد معروف است. رستوران مورد نظر در محله ساری‌یر واقع شده است. در این رستوران غذاها از کیفیت مناسبی برخوردارند. همچنین قیمت غذاها به صورت نرمال است و می تواند برای شما صرفه جویی شود. در رستوران زلفا می توانید کباب های خوشمزه و خورشت های مختلفی را سفارش دهید. همچنین برای گیاه خواران نیز غذای وگن سرو می شود.

آدرس: Maslak, Porsche Servis karşısı, Ahi Evran Cd., 34398 Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تلفن: 902123463846+

بهترین رستوران های ایرانی استانبول کدامند؟

رستوران ریحون، رستوران آسمان، رستوران زلفا و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *