سافاری کیش، تجربه ای هیجان انگیز در صحرا

سافاری کیش
ایران گردی, کیش

در جزیره کیش می توان تفریحاتی را انجام داد که در سایر شهرها ممکن نیست. به همین دلیل است که این جزیره طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد. از جمله تفریحاتی که می توان در کیش انجام داد شامل سافاری، کیبل اسکی، بانجی جامپینگ، غواصی و … می شوند. در این مطلب قصد داریم تا درباره سافاری کیش اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کیش می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

آشنایی با سافاری کیش

اگر بخواهیم ابتدا معنی این کلمه را به شما شرح دهیم، باید بگوییم که سافاری یعنی گردش در طبیعت و جستجو در آن است. کسانی که به سافاری می روند، می توانند از طبیعت فیلم بگیرند. در این حین برای انجام سافاری می توانید از ماشین یا سایر وسایل نقلیه هم استفاده کنید، همین طور گاهی از حیوانات هم استفاده می شود. البته در حین گشت و گذار در طبیعت باید مراقب باشید که مشکلی برای طبیعت ایجاد نکنید و اشیای اضافی در آن باقی نگذارید.

از آن جا که کیش دارای طبیعت به خصوصی است، پس می توان سافاری را در آن انجام داد. در واقع اولین بار در سال 1392 بود که سافاری در کیش شروع به فعالیت کرد. فضای سافاری ابعادی به اندازه پانصد هزار متر مربع دارد. در سافاری کیش می توان 27 نوع تفریح را انجام داد که برای کودکان و بزرگسالان آماده شده اند.

سافاری کیش

شما می توانید شترسواری را تجربه کنید یا توسط ماشین های مخصوص روی تپه های شنی با سرعت بالایی حرکت کنید. در سافاری کیش امکانات مختلفی مانند نگهداری از کودک، فروشگاه صنایع دستی، پخش موسیقی زنده و سرویس رفت و برگشت در اختیار گردشگران قرار می گیرد، همچنین آن ها می توانند از کافه و رستوران ها هم استفاده کنند.

تاریخچه سافاری کیش

همان طور که می دانید کیش آب و هوای بیابانی دارد، در سافاری شما به صحرا می روید تا تجربه ای جدید را برای خود رقم بزنید. گردشگرانی که در سافاری کیش شرکت می کنند، می توانند با پوشش گیاهی صحرا و گونه های جانوری که در آن زندگی می کنند، آشنا شوند.

سافاری کیش

این حیوانات شامل طوطی، ایگوانا، مار، غزال و … می شوند که می توانید بعضی از آن ها را هم لمس کنید. همین طور در طی این تور جذاب برای شما تردستی برگزار می شود و می توانید شاهد مسابقه هم باشید.

تفریحات جذاب در سافاری کیش

شرکت در سافاری کیش سن و سال نمی شناسد و هرکسی در هر سنی می تواند آن را امتحان کند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا انواع تفریحاتی که در سافاری انجام می شود را برای شما شرح دهیم.

موتورسواری در سافاری کیش

موتورسواری در سافاری کیش

اگر شما هم از طرفداران موتور هستید، می توانید در سافاری کیش انواع و اقسام موتورها را امتحان کنید. بخشی مخصوص برای موتورسواری در سافاری در نظر گرفته شده است که در آن موتورهای 4 چرخه و 2 چرخه را می توانید امتحان کنید. موتورهای این بخش شامل ATV، تریل، کراس و … می شوند.

 موتورهای باگی

 موتورهای باگی

باگی وسیله ای چهارچرخ و بزرگ است که کاربرد دوگانه به عنوان موتور و ماشین دارد. موتور باگی بسیار قوی است به گونه ای که می تواند چرخ های بزرگ خود را به حرکت در آورد.

در باگی کیش شما سوار این ماشین ها می شوید و باید در یک مسیر ناهوار رانندگی کنید. با این حال مشکلی وجود ندارد چون یک راهنما شما را همراهی می کند. باگی سافاری کیش معمولا 15 الی 20 دقیقه طول می کشد و در طول مسیر می توانید عکس بگیرید و در پایان درخواست کنید تا عکس های شما را چاپ کنند.

بانجی شوتینگ

بانجی شوتینگ

بانجی شوتینگ برای کسانی مناسب است که مشکلی با ارتفاع بالا ندارند، در غیر این صورت بهتر است تا آن را امتحان نکنید. مطمئنا وقتی به سافاری قدم می گذارید علاقه دارید تا این نوع تفریح خاص را هم امتحان کرده باشید.

این تفریح به این صورت است که دو عدد کش به شما وصل می شود و سپس یک موتور شما را به عقب می کشد و بعد از آن با سرعت به جلو پرت می شوید. در حین این پرتاب ضربان قلب شما بسیار افزایش می یابد.

پینت بال سافاری کیش

پینت بال

در سافاری کیش هم امکان انجام تفریح پینت بال برای شما فراهم شده است. اگر تا به حال این ورزش را انجام نداده اید، یک راهنما به شما آموزش های لازم را می دهد. البته باید بگوییم از آن جا که پینت بال یک ورزش گروهی است، پس باید آن را همراه با خانواده یا دوستان خود تجربه کنید.

تونل وحشت سافاری کیش

تونل وحشت

تفاوت تونل وحشت این منطقه با سایر تونل های وحشت این است که تونل وحشت سافاری کیش به صورت دست ساز درست شده است و شامل چندین تونل می شود. در صورتی که هیجان خاصی در زندگی خود احساس نمی کنید و بی حوصله هستید، می توانید این تونل جذاب را امتحان کنید.

هرم سافاری کیش

هرم

در این هرم که سعی شده تا شبیه هرم مومیایی مصر باشد شما وارد یک مسیر صد متری می شوید و قرار است تا تجربه جالبی داشته باشید. در راه با تارهای عنکبوت مواجه می شوید یا صداهای مبهمی به گوش شما می رسد.

شترسواری در سافاری کیش

شترسواری

شترها مخصوص مناطق بیابانی هستند، پس شما نمی توانید آن ها را در همه شهرهای ایران مشاهده کنید. بنابرین در حین سفر به کیش و شرکت در سافاری سوار شدن بر شترها و حرکت در میان تپه های کوتاه و بلند می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای شما باشد.

نردبان سافاری کیش

نردبانی که در سافاری استفاده می شود با سایر نردبان ها تفاوت دارد، زیرا این نردبان به صورت افقی است و احتمالا ترسی در شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین یک تشک هم در زیر آن آماده شده است تا اگر سقوط کردید روی آن بی افتید. این تفریح به این صورت است که شما باید از نردبان عبور کرده و زنگی که در پایان مسیر وجود دارد را به صدا درآورید.

عینک VR یا واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی تفریح جذابی است که شما را در یک محیط متفاوت قرار می دهد. از این تفریح بیشتر در بازی های کامپیوتری و همین طور فیلم ها استفاده می کنند. در واقعیت مجازی کیش هم یک عینک به شما داده می شود و با گذاشتن آن بر روی چشم های خود دنیای جذابی در مقابل شما قرار می گیرد.

آمفی تئاتر سافاری کیش

بعد از پشت سر گذاشتن لحظاتی نفسگیر در سافاری بهتر است تا زمانی را هم به استراحت بگذرانید، پس بهترین کار رفتن به آمفی تئاتر است که باعث شادی و سرگرمی شما می شود.

کارتینگ سافاری کیش

کارتینگ

از دیگر تفریحاتی که در سافاری کیش می توان انجام داد کارتینگ است. یک پیست مخصوص برای کارتینگ در نظر گرفته شده است که طول آن 750 متر است. ماشین هایی که در این تفریح استفاده می شوند، بسیار راحت هستند و مشکلی برای شما ایجاد نمی شود. همین طور برای تجربه این تفریح نیازی به داشتن گواهینامه نیست.

رستوران های سافاری

بعد از اینکه اکثرا تفریحات سافاری را تجربه کردید، حال نوبت به خوردن غذا می شود. در سافاری کیش یک رستوران برای گردشگران آماده شده است. این رستوران ها طراحی شبیه به چادرهای بادیه نشیان دارند تا بتوانید محیط سنتی را تجربه کنید. در این غذاخوردی 950 نفر می توانند حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *