بهترین کافه های اصفهان

اصفهان, ایران گردی

در شهر اصفهان کافه های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها امکانات مختلفی را ارائه می دهند. شما می توانید در کنار دیدن از جاذبه های گردشگری و تاریخی اصفهان، سری به این کافه ها بزنید و در یک محیط دنج کمی آرام بگیرید. در این مقاله با بهترین کافه های اصفهان آشنا خواهید شد. برای خرید بلیط چارتر اصفهان کلیک کنید.

کافه رستوران عمارت نمکدان

عکسی از عمارت نمکدان

عمارت نمکدان اصفهان در نزدیکی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری اصفهان یعنی میدان نقش جهان قرار دارد. این کافه در گذر پشت مطبخ، یکی از ورودی ها به میدان نقش جهان واقع شده است. عمارت نمکدان در یک خانه قدیمی قاجاریه قرار دارد و بنای آن تاریخی است، اما دکوراسیونی مدرن دارد. اگر به این کافه رفتید حتما سری به بالکن آن بزنید تا نمایی از نقش جهان را ببینید و لذت ببرید. ورودی عمارت دالانی کوتاه و آبی رنگ است که وقتی از آن می گذرید با حیاط بزرگ و دلباز عمارت رو به رو می شوید. شما می توانید در حیاط یا در اتاق های عمارت بنشینید و غذایتان را سفارش دهید. کف حیاط با سرامیک های قدیمی مفروش شده است و در وسط آن حوض زیبایی به چشم می خورد. منوی رستوران این عمارت شامل غذاهای سنتی و منوی کافه آن شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم می شود.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، ابتدای گذر پشت مطبخ

 تلفن: 03132247313

شربتخانه فیروز

عکسی از شربتخانه فیروز

شربتخانه فیروز یکی از معروف ترین کافه های اصفهان است. این کافه در منطقه جلفا اصفهان و نزدیک به کلیسای وانک که از جاذبه های معروف اصفهان است، قرار دارد. کافه فیروز دکوراسیونی قدیمی و زیبا دارد. نقاشی های دیواری، میز و صندلی های چوبی، ظرف های آنتیک و قدیمی و گل های تازه سر میز، شربتخانه فیروز را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرده است. منوی این کافه رستوران، نوشیدنی های گرم و سرد سنتی و مدرن، غذاها و میان وعده های لذیذ را در خود جای داده است. یکی از جذابیت های شربتخانه منو و اسامی است که بر روی شربت ها و بستنی هایش گذاشته اند مثل: حسرت الملوک، امین الضرب و …

آدرس: اصفهان، ميدان تاريخی جلفا، عمارت شربتخانه فيروز

تلفن: 03136295462

کافه رستوران مس و قالی

عکسی از کافه رستوران مس و قالی

کافه رستوران مس و قالی در یکی از تیمچه های نقش جهان واقع شده است. اطراف حوض تیمچه را میز و صندلی چیده اند که به امکانات گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند و شما در هر فصلی می توانید از این فضا استفاده کنید. این کافه رستوران فضایی سنتی و دل انگیز دارد. منوی رستوران مس و قالی شامل انواع فست فود و غذاهای سنتی می شود، منوی کافه آن نیز شامل انواع نوشیدنی گرم و سرد و بستنی می شود.

آدرس: خیابان سپه (ورودی میدان نقش جهان)، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی، کافه مس و قالی

تلفن: 03132222764

کافه رستوران هرمس

عکسی از کافه رستوران هرمس

هرمس یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی اصفهان است که فضایی خاص و جذاب دارد. دکور این کافه به سبک ایتالیایی و به رنگ سیاه و سفید است. اگر به اصفهان سفر کردید و کافه رستوران هرمس را انتخاب کردید، پیشنهاد می کنیم سالاد سزار و استیک های خوشمزه و معروف این رستوران را حتماً امتحان کنید. به علاوه بیف استراگانف های رستوران هرمس نیز طرفداران زیادی دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان جلفا، نرسیده به میدان جلفا

تلفن: 03135555555

کافه رستوران هوگر

عکسی از کافه رستوران هوگر

کافه رستوران هوگر در مجموعه تاریخی خانه دهدشتی اصفهان واقع شده است. تاریخ ساخت خانه دهدشتی به دوران قاجار باز می گردد و به سبک الگوهای معماری اروپا بنا شده است. باغ این عمارت بسیار زیبا و دیدنی است. حوض و باغچه‌های پر از گل در آن، زیبایی این باغ را چند برابر کرده و صرف غذا در این باغ، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. منوی غذای کافه هوگر از غذاهای سنتی ایرانی و اصفهانی مانند کشک‌بادمجان، کاله جوش و … تشکیل شده است.

آدرس: اصفهان، دروازه دولت، خیابان باب الرحمه، کوچه جهان نما، بن بست دهدشتی

تلفن: 09134208004

کافه رستوران آرک آ

عکسی از کافه رستوران آرک آ

رستوران آرک آ در محله جلفا اصفهان و دقیقا روبروی کلیسای وانک قرار دارد. ساختمان کافه متعلق به یک خانه قدیمی ارمنی بوده که بازسازی شده است. حیاط کافه آرک آ بسیار باصفا و زیباست و میز و صندلی هایی در آنجا قرار داده اند که شما می توانید بنشینید و از نمای کلیسای وانک مقابل خود لذت ببرید. قهوه‌های دمی و اسپرسو‌ها و نسپرسو‌های درجه یک از چیزهایی هستند که کافه آرک آ به خاطرش معروف شده است. غذاهایی که در این کافه رستوران سرو می شوند بسیار لذیذ و خوش طعم هستند و از لحاظ قیمت جزء گران قیمت ها محسوب می شود. این کافه رستوران همیشه شلوغ است و باید قبل از رفتن به آنجا حتما تماس بگیرید و جا رزرو کنید تا بتونید بدون نگرانی از محیط و غذاها و نوشیدنی ها استفاده کنید.

آدرس: اصفهان، محله جلفا، روبروی کلیسای وانک

تلفن: 03136290920

کافه دستان اصفهان

عکسی از کافه دستان اصفهان

کافه دستان اصفهان کافه ای قدیمی و نوستالژی است که اصالت خود را حفظ کرده و تغییر دکوراسیون چندانی نداشته است. وقتی به فضا و میزهای این کافه نگاه می کنید متوجه قدمت آن می شوید. منوی این کافه علاوه بر غذاهای سنتی مثل فرنی، شیره یا شله زرد، شامل غذاها و نوشیدنی های مدرن نیز می شود. 

آدرس: اصفهان، خیابان سپه، کوچه کازرونی

تلفن: 03132221842

کافه سینما سکانس اصفهان

عکسی از کافه سینما سکانس اصفهان

کافه سینما سکانس از جذاب ترین و خاص ترین کافه های اصفهان است. این کافه در طبقه بالای پردیس سینمایی ساحل قرار دارد. در این کافه ی روباز شما می توانید همراه با غذا یا نوشیدنی که سفارش داده اید، فیلم مورد علاقه تان را نیز تماشا کنید. همچنین منظره زیبای پل خواجو و زاینده رود را تماشا کنید. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینستاگرام کافه sequence_cafe از فیلم‌هایی که در این کافه پخش می شود، مطلع شوید.

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم

تلفن: 03132208268

کافه افرا اصفهان

عکسی از کافه افرا اصفهان

کافه افرا کافه ای مدرن و زیبا است و از گیاهان زیادی در فضای داخلی آن استفاده شده که حس سرزندگی و نشاط را به شما منتقل می کند. در منوی کافه افرا انواع نوشیدنی های سرد یا گرم، قهوه‌های خوشمزه، شیک های خاص، بستنی های ترکیبی و کیک های شکلاتی خوشمزه وجود دارد.

آدرس: اصفهان، پل مارنان، خيابان خيام، نبش بن بست 10

تلفن: 03132378604

کافه کندو اصفهان

عکسی از کافه کندو اصفهان

کافه کندو به عنوان اولین کافه کارآفرینی اصفهان شناخته می شود. فضاهای کار اشتراکی خدمتی است که کافه کندو با توجه به امکانات خود در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین کافه کارآفرینی کندو زمینه و بستر ارائه محصول یا خدمات شما را به شهروندان فراهم می کند. به علاوه در این کافه رویدادها و کارگاه های کارآفرینی نیز برگزار می شود. اگر به فکر سلامت خود هستید، انواع آبمیوه ترکیبی خاص یا سالادهای بدون سس و چربی اضافه در این کافه موجود است. در کنار منوی گیاهی و رژیمی، این کافه انواع غذاهای فرنگی خوشمزه را برای مشتریان خود سرو می کند.

آدرس: چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، مجتمع عباسی، طبقه دوم، گوشه شرقی

تلفن: 03132244880

قهوه چی باشی اصفهان

عکسی از قهوه چی باشی اصفهان

کافه قهوه چی دارای فضایی کوچک و دنج است که به ندرت جای نشستن در آن پیدا می شود. قهوه ها و نوشیدنی های منحصر به فرد بیرون بر این کافه دلیل معروفیت آن هستند. شما می توانید قهوه یا هر دمنوش و نوشیدنی دیگر را سفارش داده و همراه خودتان ببرید و نوش جان کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹، رو‌ به روی پارک

شماره تماس: 09162156947

کافه رادیو اصفهان

عکسی از کافه رادیو اصفهان

کافه رادیو دارای سه شعبه در اصفهان است که شعبه اول آن در خیابان چهار باغ، شعبه دوم در گذر سعدی و شعبه سوم نیز در خیابان استانداری قرار دارند. معروف ترین شعبه کافه رادیو شعبه ی اول آن در خیابان چهارباغ است. معماری این کافه مدرن و شیک است. همچنین کافه رادیو دنج و آرام است و می توانید لحظات آرامش بخشی را در آنجا سپری کنید. خاص ترین و بهترین قهوه ها را می توانید در کافه رادیو اصفهان امتحان کنید. البته منوی این کافه آنقدر متنوع و جذاب است که می توان برای هر سلیقه ای، گزینه ای مناسب پیدا کرد. کافه رادیو یک نشریه مخصوص به خود به نام قهوه دان دارد. یکی از ویژگی های جالب این کافه ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در کافه است که با این کار وقت مناسبی را برای دوری از فضای مجازی و یافتن آرامش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

آدرس شعبه اول: خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان، روبروی سینما سپاهان

تلفن: 03132245081

آدرس شعبه دوم: میدان نقش جهان، گذر سعدی

آدرس شعبه سوم: خیابان استانداری ، روبروی بیمارستان خورشید جنب گالری هشت بهشت

تلفن: 03132217761

کافه موبایل اصفهان

عکسی از کافه موبایل اصفهان

کافه موبایل محیطی جالب و بسیار مدرن دارد و به سبک کافه های خارج از ایران است. شعبه اصلی این کافه در مرداویج است و دو شعبه دیگر هم دارد که یک شعبه در خیابان چهار باغ و دیگری در خیابان کارگر واقع شده است. کیفیت قهوه های این کافه بسیار خوب است و یکی از دلایل شهرت این کافه همین قهوه های ارگانیک است. قسمت درایو ترو هم دارد که می توانید از داخل ماشین سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس شعبه چهارباغ: چهارباغ بالا، جنب کوچه باغ زرشک، مجتمع مترو پل

تلفن: 03131311002

آدرس شعبه خیابان کارگر: انتهای خیابان کارگر، داخل هوانیروز، سمت چپ

تلفن: 031367002031

بهترین کافی شاپ های اصفهان کدامند؟

کافه رستوران عمارت نمکدان، شربتخانه فیروز، کافه هوگر، کافه رادیو و کافه سینما سکانس از بهترین کافه های اصفهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *