شهربازی هایلند کیش، تجربه ای پرهیجان در کیش

شهربازی هایلند
بلاگ

شهربازی هایلند کیش محلی مناسب برای تفریح در کنار اعضای خانواده است. علاوه بر این ها وجود رستوران های مختلف باعث شده، تا بتوانید لحظاتی دلپذیر را برای خود رقم بزنید. در صورتی که قصد سفر به این جزیره زیبا و تهیه بلیط هواپیما تهران کیش را دارید، به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

سفر به کیش

جاهای دیدنی کیش و مراکز خرید کیش باعث شده اند تا این جزیره تبدیل به یکی از مناطق محبوب گردشگری شود. شما می توانید در کنار گشت و گذار در این جزیره سری به هم شهربازی جذاب آن بزنید و سفری خاطر انگیز در کنار عزیزان خود داشته باشید.

آدرس شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش

این شهربازی در بخش شرقی جزیره قرار گرفته است. از مکان های مهم در نزدیکی این شهربازی می توان به فرودگاه بین المللی کیش و همین طور اسکله تفریحی کیش اشاره کرد. فرودگاه کیش از این شهربازی در حدود پنج کیلومتر و اسکله در حدود دو کیلومتر فاصله دارند.

مکان های دیدنی نزدیک به شهربازی هایلند

مرکز خرید سارینا کیش

ساحل مرجان کیش از این شهربازی چند کیلومتر فاصله دارد. اگر کمی به سمت پایین حرکت کنید می توانید پارک ساحلی سیمرغ را هم مشاهده کنید. پارک دلفین کیش در فاصله هفت کیلومتری از این مکان قرار گرفته است.

در نزدیکی شهربازی هایلند مراکز خرید کیش مانند سارینا یک و دو در فواصل 3 کیلومتری و 600 متری از آن قرار دارند. همین طور اگر به سمت جنوب حرکت کنید، می توانید سری هم به بازار مروارید کیش بزنید.

مرکز خرید زیتون و پردیس در فواصل یک کیلومتری و دو کیلومتری از این مکان قرار گرفته اند. همین طور اگر 800 متر به سمت جنوب شرقی شهربازی بروید، به مرکز تجاری رویا مال خواهید رسید.

شهربازی هایلند کیش

این شهربازی مکانی مناسب برای بازی و تفریح است. شهربازی هایلند در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این شهربازی امکانات بسیار مدرنی را در خود جای داده است. تمام گروه های سنی می توانند از وسایل موجود در این شهربازی استفاده کنند.

امکانات شهربازی هایلند کیش

نمایی از چرخ و فلک

شهربازی هایلند دارای وسایل مختلف تفریحی است و همین طور یک فضای سبز به همراه رستوران و کافی شاپ دارد. وسایل بازی این شهربازی شامل چرخ و فلک، آبشار، رنجر، سفینه، سورتمه، ماشین ضربتی آبی، قطار لاستیکی، سیمیلاتور، رولر کاستر هوایی، رودخانه وحشی و … می شوند.

از دیگر سرگرمی های این شهربازی می توان به اتاق فرار، سینما هفت بعدی، سینما گیم، تالار ارواح، پلی استیشن، شبیه ساز تیراندازی، اتاقک لیزر و خلبانی در هواپیما اشاره کرد.

مسیر رفتن به شهربازی هایلند کیش

برای دسترسی به این شهربازی باید به سمت میدان امیرکبیر و بلوار خلیج فارس بروید. شهربازی مورد نظر داخل پارک قرار گرفته است.

بهترین زمان برای سفر به کیش

از آن جا که کیش آب و هوای گرمی دارد، بهتر است تا در فصل پاییز تا اوایل بهار به این جزیره سفر کنید.

آدرس شهربازی هایلند کیش چیست؟

کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *