لیست آدرس اتاق های فرار کیش

اتاق فرار کیش
ایران گردی, کیش

کیش، این جزیره زیبا و دل انگیز محل مناسبی برای گردشگری به شمار می رود. در سال های اخیر هم تعداد مسافرت ها به این جزیره بسیار افزایش یافته است. همین مورد باعث شده تا بخش های تفریحی زیادی در آن ساخته شود. یکی از این جاهای دیدنی کیش، اتاق های فرار آن است. در این مطلب قصد داریم تا درباره لیست آدرس اتاق های فرار کیش صحبت کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

همین طور برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کیش می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید. بازی اسکیپ روم بیشتر برای جوانان مناسب است، زیرا هیجان و آدرنالین زیادی دارد. در ادامه به معرفی اتاق های فرار کیش خواهیم پرداخت.

اتاق فرار دالان نفرین شده

ژانر این بازی ترسناک و مدت زمان انجام آن هفتاد و پنج دقیقه است. برای انجام این بازی گروه های دو تا شش نفره می توانند شکل بگیرند.

نحوه بازی: در اتاق فرار دالان نفرین شده یک سری از قتل های زنجیره ای در یک موزه رخ می دهد. شما ابتدا وارد انبار این ساختمان می شود. سپس بعد از کشف معماهای ویژه خواهید فهمید که قاتل قربانی های خود را به دالان های موزه می برد. سپس بعد از عبور از راهروهایی که لیزر دارند وارد دالان ها خواهید شد.

  • بازی های آبی
  • پارکینگ
  • شهربازی و تفریحات گوناگون
  • جلوه های ویژه کامپیوتری
  • سرویس بهداشتی

آدرس اتاق فرار دالان نفرین شده: کیش، میدان امیرکبیر، شهربازی هایلند

اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده

اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده

ژانر این بازی تاریخی، هیجان انگیز و اکشن است. زمان مورد نیاز برای انجام این بازی یک ساعت است و گروه های چهار تا شش نفره می توانند برای آن تشکیل شوند.

نحوه بازی: گویند که در زمان های گذشته یک دزد دریایی ریش قرمز ادعا کرد که در آینده کسی خواهد آمد که می تواند نقشه سرزمین گمشده را داشته باشد. فردی به اسم سالازار موفق به پیدا کردن تکه هایی از این نقشه شد.

اما جنگی بین این فرد و کاپیتان کید صورت گرفت که باعث شد سالازار شکست بخورد و کشتی او به همراه نقشه بسوزد. حالا شما باید به آن زمان برگردید و مانع از سوخته شدن نقشه بشوید و تنها یک ساعت زمان دارد.

ویژگی های اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده:

تب سنجی در این مجموعه انجام می شود.

در هر سانس، فقط افرادی که آن را رزرو کرده اند امکان استفاده از آن را دارند. بعد از هر دور بازی محیط ضدعفونی می شود.

استفاده از ماسک الزامی است.

محلول ضدعفونی کننده در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

آدرس اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده: جزیره کیش

فرار از اتاق 195 تیمارستان

فرار از اتاق 195 تیمارستان

ژانر این بازی جنایی و هیجان انگیز است.

نحوه بازی: داستان بازی درباره قاتلی است که در بیمارستان بستری شده است. در این هنگام چندین کاراگاه برای بازجویی از این فرد که به هیولا معروف است به بیمارستان مراجعه می کنند.

در این قتل ها قاتل افراد را در یک اتاق زندانی می کرده و سپس گازی سمی در آن پخش می کرده که باعث می شده تا زندانیان از حالت عادی خارج شوند، سپس بعد از مدت زمانی آن ها بر اساس شکنجه ذهنی می مردند.

کاراگاهان سرانجام موفق به دستگیری این فرد می شوند و قاضی وی را در تیمارستان بستری می کند. سپس یک سال بعد دوباره قتل ها تکرار می شوند و کاراگاهانی که در آن زمان مسئول دستگیری وی بوده اند، هم در لیست قربانیان قرار می گیرند.

گروه اف بی آی با تشکیل پرونده، تصمیم می گیرد تا کاراگاهان جدیدی را برای بازجویی کردن از قاتل به تیمارستان بفرستد. آن ها به تیمارستان می روند و یک پرستار آن ها را به اتاق راهنمایی می کند.

اما در داخل اتاق کسی نیست و آن ها متوجه می شوند که در اتاق قفل شده است و سپس با جستجوی اتاق متوجه می شوند که پرستار همان قاتل است. در این حالت آن ها یک ساعت وقت دارند تا بتوانند از گاز سمی داخل اتاق فرار کنند و خود را نجات دهند.

آدرس فرار از اتاق 195 بیمارستان: کیش، میدان لارک، مرکز خرید دیپلمات مال

اتاق های فرار کیش کدامند؟

فرار از اتاق 195 بیمارستان، اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده و اتاق فرار دالان نفرین شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *