معرفی رستوران شب نشین اصفهان

نمایی از بیرون رستوران شب نشین اصفهان
اصفهان, ایران گردی

بعد از یک روز گردش طولانی در میان میدان نقش جهان یا قدم زدن روی پل خواجو حالا وقت آن رسیده که دلی از عزا در بیاورید پس چه چیزی بهتر از یک رستوران فوق العاده مشهور با غذاهای خوشمزه؟ رستوران شب نشین اصفهان همان گزینه ای است که کاملا به معیارهای شما می خورد. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات کاملی درباره این رستوران در اختیار شما قرار دهیم پس با یابکس همراه باشید. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان کلیک کنید.

اصفهان، نصفه جهان

اصفهان شهری است که به عنوان یک مکان تاریخی و میراثی ارزشمند در ذهن تک تک ایرانیان حک شده است. جاذبه های دیدنی اصفهان می تواند برای ساعت ها ما را به خود مشغول سازد. به همین علت برای گردشگران خدمات زیادی از جمله رستوران های مختلف در نظر گرفته شده است.

اصفهان رستوران های زیادی دارد که هر کدام کیفیت و خدمات متفاوتی را به مهمانان خود ارائه می دهند. در این میان می توان گفت که رستوران شب نشین یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که از سال 1390 تا به امروز فعالیت خود ادامه داده است. این رستوران در یک فضای سرسبز بنا شده و خدمات خود را در دو وعده شام و ناهار به مشتریان خود ارائه می کند.

فضای این رستوران قابلیت پذیرایی از 600 مهمان را دارد در نتیجه شما می توانید برای برپایی دورهمی های خانوادگی و انواع جشن ها از آن استفاده کنید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای محلی، ایرانی و دریایی می شود.

سرآشپزهای این رستوران در کار خود بسیار حرفه ای هستند و غذاهای دلنشین و خوشمزه ای را برای مهمانان آماده می کنند. همین طور باید گفت که رستوران شب نشین از جمله رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است که باعث می شود تا تجربه دلپذیری از غذا خوردن در این رستوران داشته باشید.

یکی از نکات جالب درباره این رستوران این است که شما می توانید قبل از ترک رستوران شب نشین یک یادداشت به عنوان یادگاری از خود به جای بگذارید. این مجموعه از دو قسمت داخلی و بیرونی تشکیل شده است و مهمانان می توانند بنابر علاقه خود در هر کدام از این بخش ها غذای خود را میل کنند.

بخش بیرونی رستوران شب نشین

آلاچیق های رستوران شب نشین

یکی از تفاوت های این رستوران با سایر رستوران های اصفهان این است که در محیط بیرونی آن تعدادی کلبه و آلاچیق قرار داده شده اما طراحی آن ها به سبک شرق دور یعنی چین است. دیدن این کلبه ها شما را به یاد قصرهای چین می اندازد.

پس مطمئنا مهمترین عامل در جلب نظر مهمانان همین سبک متفاوتی است که گاهی باعث غافلگیری آن ها هم می شود. به جای بخش ورودی رستوران یک کلبه با معماری چینی قرار گرفته که در آن ها مجسمه شیر و مشعل های نورانی قرار دارد.

همین طور یک حصار سنگی نیز کل محوطه رستوران را در برگرفته و بیش از پیش باعث می شود تا حس قرار گیری در شهرهای چین را داشته باشیم. علاوه بر همه اینا وجود یک آب نما در محوطه آن باعث شده تا چشم انداز رستوران جلوه زیباتری به خود بگیرد.

این آب نما در تابستان ها هوایی خنک برای مهمانان فراهم می کند. همچنین درخت های سرسبز محوطه رستوران منظره جالبی برای مهمانان ایجاد کرده اند. شما هم اگر در بهار و تابستان به اصفهان سفر کردید می توانید در محوطه بیرونی رستوران شب نشین و در کنار آب نمای آن غذای خود را صرف کنید.

همین طور لازم به ذکر است که در تمامی آلاچیق ها فرش و بالشت قرار داده شده تا مهمانان احساس راحتی کنند و یک میز هم برای دسترسی بهتر مهمانان به غذا در وسط این فضا قرار دارد.

بخش داخلی رستوران شب نشین

با وجود محیط جالب بیرون، افراد زیادی علاقه دارند که غذای خود را در داخل رستوران شب نشین اصفهان میل کنند. بخش داخلی رستوران فضای آرامی با میز و صندلی های راحت دارد. در این محیط میز و صندلی ها در چند ردیف چیده شده اند و پنجره های بزرگی در سالن به چشم می خورند. برای تزئین این پنجره ها از پرده های قهوه ای رنگ استفاده شده است.

منوی رستوران شب نشین اصفهان

خب حالا میرسیم به خوشمزه ترین بخش رستوران یعنی منوی آن! کیفیت غذاهای رستوران شب نشین بسیار بالا و غذاهای آن خوشمزه و مقوی هستند. منوی رستوران شب نشین اصفهان شامل غذاهایی مانند جوجه چینی با سس، جوب کباب ران، خوراک ماهی قزل آلا، فیله کباب سالمون با سس، سینی مخصوص سه نفره، باقالی پلو با گوشت، جوجه کباب بختیاری، سینی مخصوص شش نفره، باقالا پلو با شنیسل ماهی، سینی مخصوص شش نفره، کباب باغی بلدرچین، باقالا پلو با ماهیچه، کباب شیشلیک، کباب میکس، باقالا پلو با ماهی شوریده مخصوص، کباب کوبیده گوسفندی و کباب فیله پیچ می شود.

مشهورترین غذای این رستوران خورشت ماست اصفهانی است که شما می توانید به عنوان پیش غذا هم آن را سفارش دهید. همچنین در این رستوران سالادهای مختلفی هم سرو می شوند که می توانید بنابر سلیقه خود آن ها را سفارش دهید.

امکانات رستوران شب نشین

رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین اصفهان امکانات مناسبی برای مهمانان خود در نظر گرفته است که از آن ها می توان به رزرو میز در رستوران، اینترنت پرسرعت، دستگاه کارتخوان آپ POS، اجرای موزیک زنده و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد.

همین طور به دلیل قرارگیری این رستوران در یک خیابان شلوغ مدیریت تصمیم گرفته است که برای رفاه حال مهمانان یک پارکینگ اختصاصی در اختیار آن ها قرار دهد. حتی برای افرادی که از نظر جسمی مشکل دارند امکانات خاصی در نظر گرفته شده تا بتوانند از غذاهای رستوران لذت ببرند.

ساعت کاری رستوران شب نشین

چنانچه قصد رزرو میز در رستوران شب نشین اصفهان را دارید می توانید از ساعت یازده و نیم ظهر تا چهار و نیم عصر اقدام نمایید. در واقع رزرو رستوران شب نشین اصفهان مربوط به بخش VIP آن می شود و شما می توانید به بدون وقت قبلی در ساعت های گفته شده برای صرف غذا به رستوران مراجعه کنید.

پرسنل رستوران شب نشین اصفهان

کارمندانی که در این رستوران کار می کنند در کار خود بسیار حرفه ای و کارآمد هستند و همین طور در نهایت ادب و احترام با مهمانان برخورد می کنند. لباس فرم پرسنل این رستوران یکسان و آشپزهای آن کاملا حرفه ای هستند.

آدرس رستوران شب نشین: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه اصفهان، باغ رستوران شب نشین.
تلفن رستوران شب نشین: 03133393633

سایت رستوران شب نشین اصفهان:

www.shabneshin-esfahan.com

نحوه دسترسی به رستوران

رستوران شب نشین

برای رفتن به رستوران شب نشین اصفهان دو مسیر مختلف وجود دارند. در حالت اول شما می توانید از بلوار آتشگاه به سمت خیابان میرزا طاهر بروید و سپس به رستوران خواهید رسید. مدت زمان طی کردن این مسیر در حدود 27 دقیقه است.

در مسیر بعدی هم اگر در مرکز شهر هستید باید به بلوار آتشگاه بروید سپس با استفاده از خیابان صمدیه خود را به رستوران برسانید. مسیر مورد نظر در حدود 13 کیلومتر است و تقریبا مسیری طولانی محسوب می شود.

رزرو میز در رستوران شب نشین

برای رزرو میز در این رستوران می توانید یا از طریق تماس تلفنی و یا از وب سایت این رستوران استفاده کنید. اگر به وب سایت مراجعه کردید باید به بخش رزرواسیون آن بروید. در این بخش اطلاعات کاملی درباره میزها و آلاچیق ها در اختیار شما قرار می گیرد.

آدرس رستوران شب نشین چیست؟

اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه اصفهان، باغ رستوران شب نشین.

ساعت کاری رستوران شب نشین چیست؟

این رستوران از ساعت 11 و نیم الی 16 و نیم بعداظهر و از ساعت 19 تا 12 شب فعالیت دارد.

امکانات رستوران شب نشین شامل چه چیزهایی می شود؟

رزرو میز در رستوران، اینترنت پرسرعت، دستگاه کارتخوان آپ POS، اجرای موزیک زنده و سیستم تهویه مطبوع هوا

منوی رستوران شب نشین چیست؟

منوی رستوران شب نشین اصفهان شامل غذاهایی مانند جوجه چینی با سس، جوب کباب ران، خوراک ماهی قزل آلا، فیله کباب سالمون با سس، سینی مخصوص سه نفره، باقالی پلو با گوشت، جوجه کباب بختیاری، سینی مخصوص شش نفره، باقالا پلو با شنیسل ماهی، سینی مخصوص شش نفره، کباب باغی بلدرچین، باقالا پلو با ماهیچه، کباب شیشلیک، کباب میکس، باقالا پلو با ماهی شوریده مخصوص، کباب کوبیده گوسفندی و کباب فیله پیچ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *