معرفی بهترین مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم
ایران گردی, قشم

جزیره زیبای قشم با مناظر شگفت انگیز و طبیعت چشم نواز خود یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان در طول سال است. افرادی که به این جزیره سفر می کنند نه تنها از طبیعت قشم لذت می برند بلکه زمان زیادی را هم در مراکز خرید آن می گذرانند. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا درباره مراکز خرید قشم صحبت کنیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

بهترین زمان خرید از قشم

افرادی که هدف اصلی سفرشان خرید است بهتر است تا در نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان به این جزیره سفرکنند. با این حال اگر می خواهید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید پیشنهاد می کنیم تا در بهار و تابستان به این جزیره سفر کنید زیرا در این فصل های سال به دلیل گرمی و رطوبت هوا تعداد گردشگران کاهش می یابد و در نتیجه قیمت کالاها هم کمتر می شود.

یکی دیگر از نکات سفر به قشم در تابستان این است که جشنواره های زیادی در این مدت برگزار می شوند و تخفیف های شگفت انگیزی در اختیار علاقمندان قرار می گیرند. همین طور به علت اینکه مسافران زیادی در سطح شهر وجود ندارند شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را در بازارهای قشم انجام دهید.

از سایر نکات سفر در تابستان کاهش قیمت بلیط هواپیما قشم و هتل های قشم است. این نکته را نیز باید اضافه کرد که مراکز خرید قشم مجهز به سیستم های سرمایشی هستند در نتیجه شما می توانید بدون تحمل گرمای هوا خرید خود را انجام دهید. با این حال توجه به این نکته ضروی است که بهترین زمان سفر به قشم از نظر آب و هوا فصل پاییز و زمستان است.

مجتمع تجاری سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر

مرکز خرید سیتی سنتر دو شعبه دارد که مقابل هم قرار دارند. شعبه دو این مجتمع بعد از 2 سال افتتاح شده و بسیار لوکس تر از شعبه یک است. مجتمع سیتی سنتر ابعادی به اندازه 125000 متر مربع دارد.

تمامی محصولاتی که در این مرکز به فروش می رسند از کیفیت بسیار مناسبی برخوردارند و همین موضوع باعث شده تا قیمت آن ها مقداری بالاتر باشد. شما می توانید در این مجتمع کالاهایی مانند اسباب بازی، پوشاک، لوازم آرایشی، شکلات، وسایل نوزاد، زیورآلات، لوازم الکترونیکی، کیف و … را خریداری کنید.

همچنین در این مجتمع انواع برندهای مشهور جهانی به فروش می رسند. از امکانات مرکز خرید سیتی سنتر قشم می توان به کافی شاپ، شهربازی، سینما چهاربعدی، بازی های رایانه ای، سالن بیلیارد و … اشاره کرد. از ویژگی های این مرکز خرید نزدیکی به پارک زیتون و بازار ستاره است.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر: خیابان ولیعصر، نبش خیابان دریا
ساعت کار مرکز خرید سیتی سنتر: ۱۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۴
شماره تلفن مرکز خرید سیتی سنتر: 07635246114

مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم

در مرکز خرید ستاره قشم هم می توانید خریدهای خود را انجام دهید و هم از بخش های تفریحی آن استفاده کنید. در واقع این مرکز خرید یک بازار بین المللی است که کالاهایی با قیمت مناسب را عرضه می کند. این مرکز خرید ابعادی برابر با سه هزار متر دارد و ساختمان آن از سه طبقه ساخته شده است.

بازار ستاره قشم 641 واحد تجاری دارد که در آن کالاهای مختلفی بفروش می رسند این مرکز در سال 1376 ساخته شده است. در این مجتمع چند رستوران و کافی شاپ هم برای خریداران در نظر گرفته شده است. از امکانات دیگر این مرکز خرید می توان به موزه حیوانات و سالن بیلیارد اشاره کرد.

با اقامت در هتل مارینا 2 فقط سه دقیقه با این مرکز خرید فاصله خواهید داشت. شما می توانید در مرکز خرید ستاره قشم کالاهایی مانند لوازم خانگی،کیف، پوشاک و عطر را خریداری کنید. در مرکز خرید ستاره قشم برندهایی مانند سونی، سامسونگ و تفال عرضه می شوند و نمایندگی های نیوا و آرکانسیل برای لوازم آرایشی وجود دارند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب مرکز ستاره قشم دستگاه های خودپرداز بانک های سپه، ملی و صادرات در طبقه اول این ساختمان است. در پایان می توان گفت که پنج در خروجی در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است که هر کدام به یکی از خیابان های جزیره منتهی می شوند.

آدرس بازار ستاره قشم: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها
ساعت کار بازار ستاره: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳:۳۰
شماره تلفن بازار ستاره: 07635242112

بازار خلیج فارس قشم

این بازار در نزدیکی بازار ستاره قرار دارد. ساختمان مرکز خرید خلیج فارس چهار طبقه است که دو طبقه آن شامل واحدهای تجاری و در طبقات دیگر آن واحدهای اداری و مسکونی و یک رستوران قرار گرفته است. در این مرکز خرید لوازم مختلفی مانند کیف، لوازم آشپزخانه، پوشاک و … به فروش می رسند.

آدرس بازار خلیج فارس: میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، جنب بازار بزرگ ستاره
ساعت کار بازار خلیج فارس: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷:۳۰ تا ۲۳
شماره تلفن بازار خلیج فارس: 07635242531

بازار بزرگ فردوسی قشم

مرکز خرید فردوسی قشم

بازار بزرگ فروسی از دیگر مراکز خرید قشم است که در سه طبقه ساخته شده است. طبقات مختلف این ساختمان شامل بخش های تجاری و اداری می شوند که در حدود 450 فروشگاه در بخش تجاری آن وجود دارد.

از محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می شوند می توان به کالاهایی همچون دوچرخه، صندل، ماشین شارژی، دمپایی و پوشاک اشاره کرد. این کالاها قیمت بسیار مناسبی دارند و باعث شده تا بازار بزرگ فردوسی از مراکز خرید ارزان قشم محسوب شود. همچنین چندین رستوران در این بازار برای خریداران در نظر گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید فردوسی: بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها
ساعت کار مرکز خرید فردوسی: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳:۳۰
شماره تلفن مرکز خرید فردوسی: 07635240410

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس از بهترین مراکز خرید قشم است که در چهار طبقه ساخته ساخته شده است. این بازار در مقابل مرکز خرید ستاره قرار دارد. از نکات ویژه این مجموعه این است که علاوه بر فروشگاه های مختلفی که در داخل آن وجود دارند، در سایر طبقات آن می توان از هتل و رستوران هم استفاده کرد.

همین طور یک کافی شاپ نیز برای راحتی خریداران در نظر گرفته شده است. این مرکز خرید در حدود 148 واحد تجاری دارد که در هر کدام از آن ها کالاهای مختلفی به فروش می رسند. اگر قصد خرید پوشاک زنانه را دارید باید بگوییم که لباس های زنانه در این مرکز خرید نسبت به سایر جاها بسیار شیک تر هستند.

از سایرکالاهایی که در این مرکز عرضه می شوند می توان به کیف، لوازم خانگی، وسایل تزئینی و کفش اشاره کرد. محصولات این مرکز خرید علاوه بر کیفیت قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

آدرس مرکز خرید پردیس: بلوار ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین
ساعت کار مرکز خرید پردیس: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲:۳۰
شماره تلفن مرکز خرید پردیس: 07635240457

مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف

در مرکز خرید پرشین گلف 120 بخش تجاری وجود دارند که در آن ها اقلام مختلی مانند لوازم ورزشی، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، عینک، شال و … به فروش می رسند. این مرکز خرید معماری بسیار قابل توجهی دارد و همچنین از داخل آن می توان دریا رو نیز مشاهده کرد.

آدرس مرکز خرید پرشین گلف: درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا
ساعت کار مرکز خرید پرشین گلف: ۹ تا ۲۲
شماره تلفن مرکز خرید پرشین گلف: 07635263203

مجتمع تجاری دریا درگهان

تصور کنید که برای خرید از محل اقامت خود خارج می شوید و تنها با گذر از چند پله به محل مورد نظر می رسید! در واقع این آرزوی همه خریداران است که محل اقامت آن ها نزدیک به مرکز خرید باشد.

خبر خوب است این است که مرکز تجاری دریا درگهان دقیقا در طبقه پایین هتل سینگو قشم قرار دارد. بازار چینی ها هم در این محل واقع شده است. نکته قابل توجه این است که بیش تر این فروشندگان به زبان فارسی حرف می زنند.

ساعت کاری مجتمع تجاری دریا: 9 صبح تا 10 شب
آدرس: قشم، درگهان، میدان انقلاب

مجتمع تجاری اطلس

مجتمع تجاری اطلس

در این مرکز خرید بیش تر اقلامی که به فروش می رسند از نوع چمدان، کیف و کفش هستند. در نتیجه اگر بیش تر خواستار خرید همچنین کالاهایی هستید این مجتمع گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در مجتمع تجاری اطلس که از بهترین مراکز خرید قشم است می توانید به صورت عمده یا خرده خریدهای خود را انجام دهید. در این مرکز خرید کالاهای مختلفی در قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. همچین امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران و کافه هم در این ساختمان در نظر گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید اطلس: درگهان، پشت مجتمع تجاری دو دلفین
ساعت کار مرکز خرید اطلس: ۸:۳۰ تا ۲۳
شماره تلفن مرکز خرید اطلس: 07635270111

مرکز خرید زمرد درگهان

مرکز خرید زمرد درگهان

مرکز خرید زمرد درگهان از بهترین مراکز خرید قشم و درگهان است. رسیدن به این مرکز خرید در حدود بیست دقیقه زمان می برد. افرادی که تمایل به خرید شلوار جین برای فروشگاه خود به صورت عمده را دارند می توانند سری به این مرکز خرید بزنند. با این حال برای سایر مشتریان هم خرده فروشی انجام می شود.

ساعت کاری مرکز خرید زمرد:
عمده‌فروشان 9 صبح الی 4 بعداز ظهر بقیه فروشگاه ها: 9 صبح تا 10 شب
آدرس: قشم، درگهان، جنب بازار دریا

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین یک ساختمان شش طبقه است که در آن فروشگاه های مختلفی وجود دارند و اقلام متنوعی در آن عرضه می شوند. نکته ویژه درباره این مرکز خرید این است که کالاهای آن قیمت بسیار خوبی دارند. چنانچه به دنبال خریدهای عمده هستید می توانید به طبقه بالای این مجتمع سر بزنید.

ساعت کاری مرکز خرید دو دلفین: 9 صبح تا 10 شب
آدرس: قشم، درگهان، روبه‌روی مجتمع تجاری نور

مجتمع تجاری نور درگهان

مجتمع تجاری نور درگهان مقابل بازار اطلس قرار دارد. همچنین یک پل هوایی این دو بازار را به یکدیگر متصل کرده است.
ساعت کاری مجتمع تجاری نور: 9 صبح تا 10 شب
آدرس: قشم، درگهان، بلوار ساحلی، روبه‌روی مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید ایران زمین قشم

مرکز خرید ایران زمین قشم در 2 طبقه ساخته شده است. در بخشی از این ساختمان بانک، فست فود و رستوران قرار دارند. بخش دیگر نیز مربوط به فروش لباس و لوازم ورزشی است.

آدرس مرکز خرید ایران زمین: درگهان، میدان انقلاب
ساعت کار مرکز خرید ایران زمین: ۹ تا 22

بازار نخل قشم

بازار نخل قشم

مرکز خرید نخل قشم در سال 1392 تاسیس شده است و مساحت آن 9200 متر مربع است. در این مرکز خرید 224 واحد تجاری وجود دارد و یکی از زیباترین مراکز خرید قشم به شمار می رود.

معماری این بازار به حالت سنتی طراحی شده و سبک قدیمی خود را حفظ کرده است. این مرکز خرید بیشتر در زمینه فروش پوشاک فعالیت می کند با این حال بعضی از مغازه های آن به صورت تکی هم فروش دارند.

اگر شما به قصد خرید عمده پوشاک به کیش سفر می کنید این مرکز خرید انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در این مکان همچنین رستوران و کافی شاپ هم برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید نخل: درگهان، جنب پاساژ اطلس
ساعت کار مرکز خرید نخل: ۹ تا ۲۲
شماره تلفن مرکز خرید نخل: 07635271101

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین از جمله بهترین مراکز خرید قشم است. این مرکز خرید در منطقه درگهان واقع شده که در حدود بیست دقیقه با جزیره قشم فاصله دارد. یکی از علت های قیمت پایین اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، نداشتن عوارض گمرگ است.

در نتیجه اگر می خواهید اجناسی با کیفیت اما با قیمتی ارزان را خریداری کنید، مرکز خرید دو دلفین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. طراحی ساختمان این مجموعه به رنگ نارنجی است و شیشه های آن آبی رنگ هستند.

مرکز خرید دو دلفین به صورت یک ساختمان شش طبقه است و در آن کالاهای متنوعی مانند لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم خانگی، عطر، کیف و کفش و سایر زیورآلات به فروش می رسند. در این مرکز خرید می توانید از اصل بودن برندهای مشهور اطمینان داشته باشید و با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

یکی از ویژگی های این مرکز خرید که آن را از سایر مراکز خرید متمایز کرده است فروش گل و گیاه در آن است. گل و گیاهی که در این ساختمان به فروش می رسند مخصوص این جزیره هستند. همچنین در این مکان رستوران و کافی شاپ نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید دو دلفین: درگهان، روبروی مجتمع تجاری نور
ساعت کار مرکز خرید دو دلفین: ۹ تا ۲۱
شماره تلفن مرکز خرید دو دلفین: 07635271014

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان را به اسم لولوسنتر نیز می شناسند. این بازار در واقع یک ساختمان دو طبقه است و از ارزانترین مراکز خرید قشم به شمار می رود. در این ساختمان بخش هایی مانند هایپرمارکت، رستوران و بخش های تجاری و اداری دیده می شود. کالاهای مختلفی که در هایپرمارکت به فروش می رسند، بسیار با کیفیت و بهداشتی هستند.

آدرس مرکز خرید مرجان: بلوار ولیعصر، چهار راه پردیس
ساعت کار مرکز خرید مرجان: ۹ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲
شماره تلفن مرکز خرید مرجان: 07635242201

خرید سوغات و صنایع ‌دستی

خرید سوغات یکی از قسمت های جدایی ناپذیر سفر است. پس حتی اگر به قصد تفریح به جزیره سفر کردید همچنان باید خرید سوغات قشم را در برنامه خود قرار دهید. در این میان بازارهای سنتی قشم محلی مناسب برای خرید سوغاتی هستند.

بازار قدیم قشم

این مکان از بازارهای قدیمی قشم است که شما می توانید در حین خرید از مصاحبت مردم محلی هم لذت ببرید. بیشتر مشتریانی که از این بازار خرید می کنند بومیان خود جزیره هستند که برای نیازهای روزمره خود به این جا مراجعه می کنند. ایستگاه تاکسی درگهان در نزدیکی بازار قدیم قشم قرار دارد.

ساعت کاری بازار قدیم قشم: 8:30 صبح الی 2 ظهر و 5 عصر الی 10 شب
آدرس بازار قدیم قشم: خیابان امام خمینی، میدان جهاد

بازار قدیم درگهان از جمله مراکز خرید قشم

این بازار برای اشخاصی که قصد خرید عمده دارند بسیار مناسب است. مخصوصا برای خرید عید می توانید به این بازار مراجعه کنید.
ساعت کاری بازار قدیم درگهان: 8 صبح الی 3 بعدازظهر
آدرس بازار قدیم درگهان: قشم، درگهان، میدان انقلاب

لوکس ترین بازارهای قشم

حال که به انتهای مسیر بازارگردی خود رسیده ایم می توانیم با اطمینان بگوییم که مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو از لاکچری ترین مراکز خرید قشم است و البته قیمت کالاهای آن ها نیز گران تر از سایر جاها است.

نکات ویژه در هنگام خرید در قشم

پیش از خرید مشخص کنید که قصد خرید چه چیزی را دارید. سپس به مرکز خریدی مراجعه کنید که کالای مورد نیاز شما را دارد.
هر مرکز خریدی تعدادی فروشگاه خوب دارد که برای پیدا کردن آن ها باید زمانی را صرف کنید.

چنانچه کالای شما خصوصیت ویژه ای دارد قبل از خرید اطلاعات آن محصول را کسب کنید تا فروشنده بهتر بتواند شما را راهنمایی کند.
در موقع خرید حتما شرایط تعویض کالا را از فروشنده جویا شوید.

اگر خرید شما به صورت عمده است حتما فاکتوری که حاوی نام فروشگاه باشد را دریافت کنید.
اگر دنبال برند خاصی هستید آن را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید قشم کدامند؟

مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید ستاره قشم، مجتمع تجاری دریا درگهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *