جاهای تفریحی کیش با قیمت

کیش
ایران گردی, کیش

اگر برای اولین بار است که به کیش سفر می کنید، احتمالا به دنبال راهنمایی هستید تا از تمام تفریحات هیجان انگیز کیش و هزینه های سفر به کیش با خبر شوید. حتی کسانی که قبلا هم به کیش سفر کرده اند، ممکن است به درستی از جاهای تفریحی کیش با قیمت آن ها اطلاع نداشته باشند. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما کیش ارزان کلیک کنید.

جزیره کیش

جزیره کیش می تواند مقصدی ایده آل برای افراد مختلف باشد. حال شاید از خودتان پرسید که علت این امر چیست. برای پاسخ به این سوال می توان کیش را از دو زاویه مختلف مورد بررسی قرار داد.

از یک طرف جزیره کیش برای کسانی که به دنبال آرامش هستند، مقصدی بسیار مناسب خواهد بود، زیرا این افراد می توانند در کنار ساحل قدم بزنند و به نوای دلنشین امواج دریا گوش کنند یا در طول ساحل دوچرخه سواری کنند.

از طرف دیگر برای اشخاصی که به دنبال هیجان هستند، تفریحات هیجان انگیزی مانند پاراسل، غواصی، اسکوتر، کایاک و … آماده شده است. در این مقاله قصد داریم تا جاهای تفریحی کیش را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

اولین جایی که ممکن است مقصد گردشگران باشد، پارک دلفین ها است. این مجموعه تنها شامل موجودات دریایی نمی شود بلکه باغ پرندگان نیز در ورودی آن وجود دارد. باغ پرندگان شامل پنجاه گونه مختلف از طوطی، قو، مرغ شاخ دار، طاووس، قرقاول و … می شود.

بعد از بازدید از این بخش می توانید به آکواریوم آب شور مراجعه کنید. در این بخش هم گونه های مختلفی مانند پنگوئن ها، شیرهای دریایی، دلفین ها و … در معرض نمایش قرار دارند. این مجموعه یکی از جاهای دیدنی کیش در زمستان است.

قیمت پکیج کامل این مجموعه شامل باغ پرندگان، کلاسیک شو و پارک دلفین برای هر نفر 345 هزار تومان است.
آدرس: جزیره کیش، پارک دلفین
شماره تلفن: 0764445237

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

قدمت این خانه به حدود 200 سال پیش باز می گردد. این خانه در قدیم الایام متعلق به فردی به نام عبدالله بن شاهین بوده است که بعدها نام خانه مردم شناسی بومیان را به خود گرفته است. گردشگران می توانند در این محل شاهد سبک زندگی مردم و ابزارآلات قدیمی برای تهیه خرما، ماهیگیری و … باشند. این مجموعه یکی از جاهای دیدنی کیش در پاییز است.

هزینه ورودی برای هر نفر 20 هزار تومان است و ساعات کار مجموعه از ساعت ده صبح تا یک بعدازظهر یا چهار عصر تا نه شب است.
آدرس: کیش، محله سفین قدیم، در نزدیکی بازار ماهی، روبه‌روی بندرگاه صیادی

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز در واقع قناتی است که دوهزار سال پیش برای تامین آب مردم ساخته شده است. این شهر پانزده متر در زیر زمین قرار دارد. گردشگران می توانند در این قنات قدیمی از بخش هایی مانند رستوران، موزه، عکاسخانه، چایخانه و صنایع دستی استفاده کنند.

نکته قابل توجه درباره این قنات این است که نه تنها وسعت بسیار زیادی دارد بلکه سقف آن از صدف ها و آبزیان قدیمی پوشیده شده است و قطر این قسمت به هفت متر می رسد!
هزینه ورودی شهر زیرزمینی کاریز برای هر نفر 80 هزار تومان است.
آدرس: کیش، میدان المپیک، شهر زیر زمینی کاریز کیش

تفریحات آبی کیش

شاتل سواری

شاتل سواری

شاتل سواری یکی از تفریحات هیجان انگیز در کیش است. نکته ویژه درباره این ورزش این است که نسبت به سایر تفریحات کیش قیمت ارزان تری دارد. در این نوع تفریح یک تیوپ بادی توسط یک قایق موتوری روی آب کشیده می شود. به دلیل سرعت زیاد قایق افرادی که سوار آن هستند، باید سعی کنند خود را روی آن نگه دارند.

از آن جا که این قایق ظرفیت چهار نفر را دارد شما می توانید به صورت خانوادگی هم از آن استفاده کنید. قبلا ظرفیت این تیوپ ها چهارنفره بود ولی هم اکنون گروه هایی با جمعیت بیش تر هم می توانند هم زمان از این وسیله استفاده کنند.
هزینه هر نفر برای شاتل سواری 100 هزار تومان است.

بنانا سواری در کیش

بنانا سواری در کیش

بناناسواری همان طور که از اسم آن مشخص است وسیله ای شبیه به موز است که باید روی آن بنشینید. خوشبختانه بنانا سواری برای افراد کم سن و سال هم خطری ندارد و آن ها می توانند همراه با والدین خود از این تفریح لذت ببرند.
قیمت بناناسواری برای هر نفر در حدود 98 هزار تومان است.

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد از جمله تفریحات هیجان انگیز در کیش است. این ورزش جالب را می توانید در جاهای تفریحی کیش انجام دهید. فلای بوردسواری در واقع پرواز کردن روی آب است.

در این تفریح شلنگی به پای فرد متصل می شود و فشار آب او را به سمت بالا بلند می کند. لازمه انجام این تفریح عضلات قوی است وگرنه این احتمال وجود دارد که داخل آب سقوط کنید.
هزنیه فلای بورد برای هر نفر چهارصد هزار تومان است.

پاراسل سواری

پاراسل سواری

پاراسل سواری یکی از تفریحات هوایی است که بر روی آب های خلیج فارس صورت می گیرد. در این تفریح یک چتر به شخص متصل می شود و سپس با نیروی یک قایق، چتر در آسمان به پرواز در می آید.

از ویژگی های این تفریح این است که اعضای یک خانواده می توانند در کنار هم از آن لذت ببرند. البته توجه به این نکته ضروری است که وزن افراد هم در هنگام این تفریح در نظر گرفته می شود.
هزینه پاراسل سواری برای هر نفر در حدود 280 هزار تومان است.

کریزی بوت در کیش

کریزی بوت در کیش

کریزی بوت که نام فارسی آن قایق دیوانه است، یکی از تفریحات کیش است که در آن گروه های 10 تا 15 نفره سوار یک قایق می شوند، سپس قایق با سرعت هیجان انگیزی در آب حرکت می کند.

قیمت کریزی بوت برای هر نفر تقریبا در حدود 100 هزار تومان است.

جت اسکی در کیش

جت اسکی در کیش

جت اسکی هم تقریبا شبیه کریزی بوت است ولی این تفریح به صورت یک نفره است و نمی توان گروهی از آن استفاده کرد. جت اسکی تقریبا ورزشی حرفه ای است و افراد قبل از تجربه آن باید از آموزش های یک مربی استفاده کنند.

با استفاده از جت اسکی می توان مانورهای هیجان انگیزی را روی آب تجربه کرد. ناگفته نماد که اگر وزن شخص کم باشد، می توان در حالت دو نفره از آن استفاده کرد.
هزینه جت اسکی کیش در حدود 380 هزار تومان است.

انواع قایق های تفریحی در کیش

قایق یکی از ابتدایی ترین تفریحات آبی محسوب می شود. قایق های مختلفی در کیش برای گردشگران فراهم شده است که از آن ها می توان قایق های پدالی یا قایق های کف شیشه ای را نام برد.

قایق های کف شیشه ای در کیش

قایق های کف شیشه ای در کیش

نکته ویژه در استفاده از قایق های کف شیشه ای این است که به کمک آن ها می توانید تا اعماق آب های زلال خلیج فارس را مشاهده کنید و از دیدن آبزیان دریایی لذت ببرید.

این قایق ها به قایق های آکواریومی هم شهرت دارند. این تفریح مناسب افرادی است که نمی توانند به صورت مستقیم وارد آب شوند.
هزینه قایق های کف شیشه ای برای هر نفر در حدود 98 هزار تومان است.

شناور آکواریوم کیش

شناور آکواریوم در واقع یک نوع زیردریایی کوچک است که در حدود سه متر در آب فرو می رود. از این وسیله می توان برای تماشای آبزیان دریایی استفاده کرد. از جمله این شناورها می توان به کشتی طوطیا و آکواریوم اشاره کرد.
قیمت این شناور تقریبا برای هر نفر در حدود 142 هزار تومان است.

کایت بوردینگ کیش

کایت بوردینگ کیش

برای استفاده از کایت بوردینگ باید به جاهای تفریحی کیش سر بزنید. کایت بوردینگ تقریبا شبیه به اسکی روی آب است، اما با این تفاوت که یک پاراگلایدر به آن متصل می شود. این ورزش نیز نیازمند عضلاتی قوی است تا بتوانید خود را روی این وسیله نگه دارید.
قیمت کایت بوردینگ کیش در حدود 140 هزار تومان است.

غواصی در کیش

غواصی در کیش

در گذشته تنها غواصان حرفه ای می توانستند در میان آب های دریا غواصی کنند ولی امروزه این امکان فراهم شده است تا با یک آموزش ساده افراد معمولی هم بتوانند در دل آب های خلیج فارس شنا کنند.

در ساحل شرقی کیش پوشش های مرجانی قرار دارند که آن را به مکانی ایده آب برای غواصی تبدیل کرده است. شما می توانید در زیر آب عکس های هیجان انگیزی از آبزیان دریایی بگیرید.
هزینه غواصی در کیش برای هر نفر در حدود 300 هزار تومان است.

اسکوتر زیر دریایی در کیش

اسکوتر زیر دریایی در کیش

اسکوتر زیر دریایی مخصوص کسانی است که با لباس های غواصی راحت نیستند. در این تفریح شما نیازی به آموزش غواصی ندارید. حتی کودکانی که سن آن ها از 12 سال بیش تر است هم می توانند از این تفریح استفاده کنند.
هزینه اسکوتر برای هر نفر در حدود 400 هزار تومان است.

اسکی روی آب در کیش

اسکی مخصوص افراد حرفه ای است و فرد باید مهارت کافی را برای این کار داشته باشد. در نتیجه کیش محلی مناسب برای اسکی سواران حرفه ای محسوب می شود.

در اسکی سواری پاهای فرد به اسکی بسته می شود، سپس او می تواند با سرعتی در حدود 30 کیلومتر در ساعت روی آب حرکت کند. اگر به سایت اسکی جزیره کیش مراجعه کنید، خواهید دید که امکان اسکی در دو حالت کیبل اسکی و اسکی با قایق برای علاقمندان فراهم شده است.

در کیبل اسکی، شخص با گرفتن یک کابل بین دو برج حرکت می کند. اما در حالت بعدی فرد با کمک یک قایق موتوری روی امواج آب حرکت می کند.
هزینه کیبل اسکی برای هر نفر در حدود 436 هزار تومان است.

بیگ بال کیش

بیگ بال کیش

بیگ بال نوعی توپ بزرگ است که روی آب حرکت می کند. در این حالت فرد باید وارد این توپ شود سپس در میان آب رها می گردد. مطمئنا حرکت روی آب در این حالت هیجان خاصی برای شخص ایجاد می کند.

این تفریح در ساحل مرجانی کیش صورت می گیرد. البته باید توجه داشت که در ایام گرم سال وقتی رفت و آمد به جاهای تفریحی کیش کاهش می یابد، این تفریح هم انجام نمی شود.
قیمت بیگ بال با توجه به زمانی که انجام می شود متفاوت خواهد بود.

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه یکی دیگر از جاهای تفریحی کیش هستند. در این رویدادها کمدین ها کارهای مختلفی برای سرگرمی حضار انجام می دهند. تعداد این جنگ ها در کیش تقریبا زیاد است و هر کدام برنامه های ویژه خود را دارند. از برنامه های مخصوصی که در این جنگ ها برگزار می شود می توان به حرکات نمایشی، اجرای موسیقی و حرکات آکروباتیک اشاره کرد.

هزینه جنگ شبانه دینامیت شو برای هر نفر: 155 هزار تومان
هزینه جنگ شبانه پازل شو برای هر نفر: 155 هزار تومان
هزینه جنگ شبانه ایرانیا کیش برای هر نفر: 155 هزار تومان
هزینه جنگ شبانه پرشین شو برای هر نفر: 155 هزار تومان
هزینه جنگ ستارگان رنگارنگ کیش برای هر نفر: 155 هزار تومان

کنسرت های کیش

کنسرت های کیش

یکی دیگر از جاهای تفریحی کیش شرکت در کنسرت های شبانه است. در این مراسم ها آهنگ های پاپ یا سنتی اجرا می شوند. از معروف ترین خوانندگان کنسرت می توان به محسن ابراهیم زاده اشاره کرد. همچنین در کنار این کنسرت ها، رستوران هایی هم در نظر گرفته شده است تا از مهمانان پذیرایی کنند.

هزینه کنسرت آرون افشار: 350 هزار تومان
هزینه کنسرت علیرضا طلیسچی: 350 هزار تومان

پلاژهای تفریحی شنا

با اینکه آب های خلیج فارس شور هستند ولی امکان لذت بردن از تمیزی و شفافی دریا به گونه ای است که گردشگران را وسوسه می کند تا ساعاتی به شنا در این آب ها بپردازند. در همین خصوص یک پلاژ برای آقایان و خانم ها به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

در این مکان، امنیت لازم برای شنا کردن وجود دارد و همین طور یک غریق نجات نیز برای مواقع اضطراری در این پلاژ در نظر گرفته شده است. از سایر امکانات این محل می توان به دوش، سالن بدنسازی، ماساژ و سایه بان اشاره کرد.

آدرس پلاژ بانوان کیش : جزیره کیش ، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان
هزینه پلاژ بانوان کیش: 50 هزار تومان
آدرس پلاژ آقایان کیش : خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف
هزینه پلاژ آقایان کیش: 50 هزار تومان

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی در هنگام شب در میان آب های خلیج فارس حرکت می کنند. در این کشتی ها علاوه بر صرف شام برنامه های متنوعی مانند استندآب نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

معمولا هر تور در کشتی به مدت دو ساعت طول می کشد. از جمله این کشتی ها می توان به کشتی اوستا، سیمرغ، ستاره، آرتمیس و نوید اشاره کرد. هزینه استفاده از هر کشتی متفاوت است ولی به طور کلی همه آن ها یک وعده شام یا جشن را در برنامه های خود دارند.

هزینه کشتی تفریحی اوستا: 310 هزار تومان
هزینه کشتی تفریحی نوید: 305 هزار تومان
هزینه کشتی تفریحی تارا: 250 هزار تومان

سافاری در کیش

سافاری در کیش

سافاری یکی از تفریحات هیجان انگیز در کیش است. این تفریح مخصوص مناطق بیابانی و مکان های ماسه ای است. برای این تفریح افراد سوار خودروهایی مانند لندکروز می شوند و با سرعت در میان بیابان حرکت می کنند.

یکی از جاهای دیدنی کیش که امکان این تفریح را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است، مجموعه پارس سافاری است. این مکان در حدود 50 هکتار وسعت دارد و در آن می توان به تفریحات مختلفی مانند شترسواری، پینت بال، موتورسواری، بانجی جامپینگ و … پرداخت.

تفریحات مختلف در این مجموعه در دو حالت معمولی و VIP در نظر گرفته شده اند. از دیگر تفریحات این مکان می توان به بانجی ترامپولین، آفرود، کارتینگ، بانجی شوتینگ و … اشاره کرد.

هزینه سافاری کیش پکیج آدرنالین: 380 هزار تومان
هزینه سافاری کیش پکیج دو نفره: 900 هزار تومان
هزینه سافاری کیش پکیج نوجوان: 414 هزار تومان
هزینه سافاری کیش پکیج کودک: 305 هزار تومان

هزینه پینت بال کیش: 95 هزار تومان
هزینه زورب بال کیش: 163 هزار تومان
هزینه ماشین کوبنده : 54 هزار تومان
هزینه شترسواری کیش : 54 هزار تومان
آدرس سافاری کیش : بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3 صنعتی

تم پارک آبی اوشن

پارک های آبی کیش از جذاب ترین جاهای تفریحی کیش هستند. تم پارک آبی اوشن به صورت روباز است. در این پارک سرسره ها و برج های سقوط آزاد وجود دارند. ساعات کاری این پارک از نه صبح تا چهار بعدازظهر است و خانوم ها و آقایان می توانند به صورت جداگانه از آن استفاده کنند. این تفریح یکی از جاهای دیدنی کیش در بهار است.

هزینه تم پارک آبی اوشن: 572 هزار تومان
هزینه پارک دلفین های کیش: 345 هزار تومان
هزینه تم پارک سنتر: 195 هزار تومان
آدرس تم پارک اوشن کیش : جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

دوچرخه سواری در کیش

دوچرخه سواری در کیش

دوچرخه سواری یکی از تفریحات لذت بخش کیش است. برای دوچرخه سواری مسیری در حدود هفتاد و پنج کیلومتر درنظر گرفته شده است. این مسیر در کنار ساحل قرار دارد. ویژگی مسیر دوچرخه سواری رد شدن از محل هایی مانند بازار مرجان، کشتی تفریحی، اسکله تفریحی و … است.

برای اجاره کردن دوچرخه باید کارت شناسایی با خود به همراه داشته باشید.
هزینه دوچرخه عادی در حدود 40 هزار تومان است و اسکوتر و دوچرخه برقی قیمت بیش تری دارند.

بهترین تفریحات کیش کدامند؟

شاتل سواری، کشتی تفریحی، غواصی، سافاری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *