بهترین هتل های شیراز

هتل های شیراز
ایران گردی, شیراز

شیراز، مرکز استان فارس در جنوب غربی ایران است. این شهر در قسمت جنوبی رشته کوه زاگرس، بر روی زمین پست کشاورزی و در ارتفاع ۱۴۸۶ متری واقع شده است. این شهر هم یک مکان تاریخی و هم شهری مدرن و جذاب با باغ‌ها، زیارتگاه‌ها و مساجد است. شیراز زادگاه شاعرانی مانند سعدی و حافظ است که مقبره آن ها به صورت با شکوهی بازسازی شده است.

برای خرید بلیط ارزان قیمت شیراز کلیک کنید.

هتل های ۵ ستاره شیراز

شهر شیراز یکی از شهرهای گردشگری معروف است، همین عامل سبب شده تا تعداد زیادی هتل و اقامتگاه های مختلف در آن ساخته شوند. برای اینکه بتوانید دید بهتری نسبت به هتل های شیراز داشته باشید و متوجه شوید که هر کدام تا چه اندازه از مکان های تاریخی فاصله دارند، در ادامه لیستی از بهترین هتل های شیراز را به شما معرفی می کنیم.

یک هتل برای اینکه بتواند امتیاز پنج ستاره بودن را بگیرد، باید امکانات خوبی داشته باشد. برای مثال وجود سالن استخر، باشگاه ورزشی، سونا و … از جمله این خدمات هستند. برای دیدن جاهای دیدنی شیراز هم تاکسی های هتل همواره در دسترس اند تا شما را به جاهای مختلف برسانند.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

این هتل پنج ستاره در شیراز قرار گرفته است و به مکان های دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه و دروازه قرآن نزدیک است. همین طور این هتل فاصله زیادی با فرودگاه هم ندارد.

تمامی اتاق های این هتل لوکس هستند و در صورتی که با چندین نفر به شیراز سفر می کنید، می توانید اتاق های نوع “مرتبط” یا connected room را انتخاب کنید. در این هتل همچنین امکان سفارش غذاهای مختلف ایرانی یا بین المللی مهیا شده است.

علاوه بر رستوران چندین کافی شاپ هم در فضای هتل وجود دارند که در منوی آن ها نوشیدنی و فالوده شیرازی دیده می شود. هتل دارای یک پارکینگ با 4 طبقه است. همین طور شما می توانید در باشگاه ورزشی آن ورزش کنید.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری شیراز

آرامگاه شاه چراغ: ده دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: پنج دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: 23 دقیقه با ماشین

باغ ارم: پنج دقیقه با ماشین

راه آهن: 25 دقیقه با ماشین

آدرس هتل بزرگ شیراز: شیراز، بلوار آیت‌الله ربانی، دروازه ‌قرآن

هتل هما از بهترین هتل های شیراز

هتل هما

این هتل یک ساختمان 8 طبقه است که در آن 22 سوئیت و 212 اتاق معمولی وجود دارند. از پنجره های این مکان می توان به منظره ای زیبا از یک باغ دسترسی داشت. همین طور مکان هتل در محلی آرامش بخش ساخته شده است. از خدمات هتل می توان به اتاق کنفرانس، صبحانه، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت رایگان و … اشاره کرد.

در این هتل می توان هم غذاهای ایرانی و هم بین المللی را تجربه کرد. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، صبحانه سلف سرویس، تسویه حساب 24 ساعته، صندوق امانات، پارکینگ، اتاق کنفرانس و … می شوند.

فاصله هتل هما از جاهای دیدنی شیراز

آرامگاه شاه‌چراغ: ۱۰ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: 7 دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: 9 دقیقه با ماشین

مرکز خرید آفتاب: 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ جهان‌نما: ۶ دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه شیراز: 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا راه آهن: 27 دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس ‌رانی: ۶ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان مشکین‌فام، جنب پارک آزادی

هتل چمران از بهترین هتل های شیراز

هتل چمران

در این هتل خدمات رفاهی زیادی وجود دارند که باعث شده تا مهمانان اقامتی دلپذیر داشته باشند. این هتل دارای 23 طبقه است و اگر در بخش های بالایی هتل اقامت کنید، می توانید منظره زیبایی از شهر را ببینید. در این هتل می توان از سالن زیبایی همراه با ماساژ هم استفاده کرد و سونا و استخر هم در دسترس هستند. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات هتل است.

در این هتل سه رستوران سنتی، ایتالیایی و ملل وجود دارند که در هر رستوران می توانید انواع غذاها را سفارش دهید. همین طور امکان خوردن فالوده شیرازی هم در کافی شاپ های آن وجود دارد.

فاصله چمران تا جاذبه های گردشگری

آرامگاه حافظ: 13 دقیقه با ماشین

آرامگاه کوروش: 1:20 ساعت با ماشین

بازار وکیل: 13 دقیقه با ماشین

آرامگاه سعدی: 20 دقیقه با ماشین

آرامگاه شاه‌چراغ: 13 دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: 13 دقیقه با ماشین

باغ ارم: 6 دقیقه با خودرو

پایانه اتوبوس رانی: 15 دقیقه با خودرو

راه‌آهن: 16 دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۳۱ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، بلوار چمران

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه

برای ساخت این هتل از معماری سنتی بهره گرفته اند. هتل تقریبا جدید است و زمان ساخت آن به 1394 باز می گردد. همین طور حمام هتل هم به خاطر داشتن معماری سنتی می تواند جالب توجه باشد.

از امکانات هتل می توان به استخر، رستوران سنتی و بین المللی، باشگاه ورزشی، گالری صنایع دستی، جکوزی و … اشاره کرد. همین طور می توان در آن سوغاتی شیراز را هم خرید.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی شیراز

آرامگاه شاه‌چراغ: ۷ دقیقه با ماشین

باغ عفیف‌آباد: ۱۵ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۴ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۲ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۱۸ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۸ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۷ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۴ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، مابین چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل مورد نظر یک ساختمان هفت طبقه است و 104 اتاق دارد. با اقامت در این هتل می توانید به بخش های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. برای مثال حمام وکیل، آرامگاه حافظ، بازار وکیل و … از جمله این مکان ها هستند.

مطمئنا بعد از بازدید از مکان های دیدنی شهر احساس گرسنگی خواهید کرد که بهترین مکان برای صرف غذا برای شما رستوران خود هتل است که در بخش همکف قرار گرفته و در آن غذاهای ایرانی و بین المللی طبخ می شوند.

در کافی شاپ هم می توانید نوشیدنی های مختلف یا میان وعده سفارش دهید. نزدیکی این هتل به جاذبه های گردشگری شیراز بسیار مناسب است و با مکان هایی مانند آرامگاه حاظ، باغ جهان نما و ارگ کریم خان فقط 5 دقیقه فاصله دارد. همین طور شما می توانید در عرض بیست دقیقه خودتان را به حمام وکیل و باغ عفیف آباد برسانید.

هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل های چهار ستاره تقریبا همانند هتل های پنج ستاره امکانات خوبی دارند. نوع سرویس و خدمات در این هتل ها بسیار مناسب است و وسایل آن کیفیت خوبی دارند. در این هتل ها هم می توان از مینی بار، استخر، تلویزیون، باشگاه بدنسازی و … استفاده کرد.

هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی شیراز

قدمت این هتل به سال 1341 باز می گردد و چند سال پیش دوباره بازسازی شده است. هتل مورد نظر به دروازه قرآن نزدیک است و همین طور باغ جهان نما هم در مقابل آن قرار گرفته است که باعث می شود هوای خوبی در هتل جریان یابد. اگر قصد رفتن از هتل به تخت جمشید را دارید، باید بدانید که این اثر باستانی در 60 کیلومتری آن واقع شده است. هتل دارای 53 اتاق است و کارکنان آن کاملا آموزش دیده هستند.

رستورانی به اسم بوستان در این هتل قرار گرفته است که در آن هم غذاهای ایرانی و هم غربی طبخ می شوند. سالن داخلی هتل بزرگ است و زمانی که منتظر گرفتن اتاق هستید، می توانید در روی مبل های بنشینید.

نکته بامزه درباره این هتل این است که با اینکه نام سعدی را به خود گرفته است اما موقعیت مکانی آن در خیابان حافظ است. همچنین با مقداری پیاده روی می توانید به آرامگاه حافظ برسید. همچین باغ جهان نما هم در برابر آن قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی و رستوران اشاره کرد.

فاصله هتل پارک سعدی شیراز تا جاهای دیدنی شیراز

باغ جهان‌نما: 1 دقیقه پیاده روی

آرامگاه شاه‌چراغ: ۱۴ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۱۱ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۸ دقیقه با ماشین

مرکز خرید آفتاب: ۲۱ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۸ دقیقه پیاده روی

راه‌آهن: ۲۴ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۱ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس ‌رانی: ۸ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، چهارراه حافظیه، خیابان حافظ، مقابل باغ جهان نما

هتل کریم‌خان شیراز

هتل کریم‌خان شیراز

این هتل در خیابان رودکی ساخته شده است و قدمت آن به سال 1392 باز می گردد. هتل مورد نظر دارای 63 اتاق است. بنای این ساختمان جدید است و معماری آن به گونه ای است که سبکی قدیمی را تداعی می کند.

از این هتل می توان به مراکز خرید، شاه چراغ، سعدیه، زندیه، باغ ارم و حافظیه دسترسی مناسبی داشت. همین طور فضای کلی هتل آرامش خاصی را در خود دارد. از نکات جالب درباره این هتل وجود فروشگاه صنایع دستی است. شما می توانید لوازم مینا کاری شده یا محصولات چرمی را از این مرکز خریداری کنید. علاوه بر این وجود یک چای خانه سنتی باعث می شود تا شما بتوانید لحظات خوشی را در کنار اعضای خانواده در هنگام صرف خوراکی های خوشمزه داشته باشید.

فاصله هتل کریم خان شیراز تا جاهای دیدنی شیراز:

آرامگاه شاه‌چراغ: ۹ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۱ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۴ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۸ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۲۰ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۳۰ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۹ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: 25 دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی

هتل آریوبرزن شیراز

هتل آریوبرزن

ساختمان هتل در پنج طبقه ساخته شده و 51 اتاق دارد. این هتل در خیابان رودکی قرار گرفته و در سال 1390 مورد بازسازی واقع شده است، در نتیجه خدمات آن مناسب هستند. هتل مورد نظر به ارگ کریم خانی و باغ ارم نزدیک است.

پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، صبحانه، کافی نت، آژانس مسافرتی، اینترنت رایگان، سالن بیلیارد، خدمات تهیه بلیط رایگان، خدمات باربری، پارکینگ، خشک شویی، خدمات تور از خدمات این هتل به شمار می روند.

هتل رویال شیراز، یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل رویال شیراز

هتل مورد نظر یک هتل چهار ستاره شیراز است که نزدیکی آن به جاهای گردشگری مانند دروازه قرآن، پارک کوهپایه و رستوران هفت خوان باعث شده تا مسافران زیادی به آن سر بزنند. این هتل در بلوار آیت الله ربانی قرار گرفته است.

هتل مورد نظر دارای شش طبقه است و 44 اتاق دارد. در این هتل سرویس اتاق، رستوران، باشگاه ورزشی، کافی نت و پارکینگ به مهمانان ارائه می شوند. جالب است که بدانید معماری این بنا به رستوران هفت خوان هم شباهت دارد.

هتل پارسه شیراز

هتل پارسه شیراز

اگر به بازار وکیل شیراز سر بزنید، می توانید هتل پارسه را در همان نزدیکی پیدا کنید. ارگ کریم خان هم در پشت آن قرار گرفته است. این هتل پنج طبقه دارد و دارای 72 اتاق است و در طی این سالها آن را بازسازی کرده اند.

از طریق این هتل می توان به بازار وکیل، دروازه قرآن، حمام وکیل و حرم شاه چراغ دسترسی داشت. از خدمات این هتل می توان به صندوق امانات، اتاق چمدان، رفت و برگشت به جاهای دیدنی شهر، کافی شاپ، سالن بیلیارد، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، اینترنت رایگان، خدمات تور، مینی بار، پذیرش 24 ساعته، صبحانه، خشک شویی، خدمات باربری، روم سرویس و تلفن در لابی اشاره کرد.

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز

اگر آدرس هتل پارسیان شیراز را بپرسید، به شما می گویند که باید به طرف خیابان رودکی حرکت کنید. هتل مورد نظر در سال 1371 ساخته شده است و 62 اتاق دارد. در این رستوران کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی و رستوران وجود دارد. کارکنان این هتل بسیار حرفه ای هستند و رفتار خوبی با مسافران دارند.

چنانچه در این هتل اقامت داشته باشید، با ده دقیقه پیاده روی می توانید به ارگ کریم خان برسید. بازار وکیل هم با ماشین پنج دقیقه فاصله دارد. همین طور هتل مورد نظر به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس نزدیک است.

هتل بین‌الحرمین

هتل بین‌الحرمین

این هتل در کنار حرم شاه چراغ ساخته شده است، از طریق این هتل می توان به مکان هایی مانند خانه زینت الملوک، نارجستان قوام، بازار وکیل، مسجد عتیق شیراز، مسجد نصیرالملک، بازار شاه چراغ، مجموعه زندیه و … دسترسی داشت.

اتاق های هتل بین الحرمین طراحی زیبایی دارند و در آن امکاناتی مانند سیستم تهویه، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، حمام و اینترنت مهیا شده است.

هتل ستارگان

هتل ستارگان

این هتل 14 طبقه با معماری مدرنی ساخته شده است و به باغ ارم شیراز و چندین رستوران نزدیک است. در فصل های سرد سال اتاق های هتل با قیمت بسیار ارزان تری ارائه می شوند. هرچه در طبقات بالاتر هتل اقامت کنید می توانید نمای زیباتری از شهر را ببینید.

فاصله هتل ستارگان تا مراکز مهم شهر

آرامگاه شاه‌چراغ: ۱۲ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۰ دقیقه با ماشین

باغ ارم: ۵ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۷ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۷ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۹ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۶ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۷ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۳ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

هتل پارس شیراز

هتل پارس یکی از بهترین هتل های شیراز است و به صورت دو برج طراحی شده است. از طریق این هتل می توانید شهر را مشاهده کنید. در این هتل یک مجموعه آبی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است. هر برج این هتل 9 طبقه و 189 اتاق دارد.

فاصله هتل پارس از جاذبه های دیدنی شیراز

آرامگاه حافظ: ۱۱ دقیقه با ماشین

باغ ارم: ۵ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۱۷ دقیقه با ماشین

آرامگاه سعدی: ۱۸ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۱۰ دقیقه با ماشین

تخت‌جمشید: یک ساعت با ماشین

آرامگاه شاه‌چراغ: ۱۰ دقیقه با ماشین

بازار وکیل: ۱۰ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۷ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۵ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند

هتل های ۳ ستاره شیراز

مکان های اقامتی سه ستاره از دو ستاره اندازه ای بزرگ تر دارند. هر اتاق هتل دارای سرویس بهداشتی، یخچال، حمام و … است. در این هتل ها شما می توانید سه وعده غذا را در رستوران های آن صرف کنید.

در هتل های سه ستاره هم باید خدمات لباس شویی ارائه شود. همچنین تخت ها کیفیت خوبی دارند. در صورتی که می خواهید اقامت مناسب اما با قیمت کم داشته باشید، هتل های 3 ستاره مناسب هستند.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز

موقعیت مکانی این هتل در حوالی خیابان ساحلی است. در گذشته ها یک رودخانه هم در کنار آن جریان داشته که در حال حاضر خشک است. اما به طور کلی زیبایی این خیابان به گونه ای است که آن را برای پیاده روی مناسب کرده است. این هتل سه ستاره امکاناتی مانند اتاق چمدان، اینترنت بی سیم، کافی شاپ، خدمات پذیرش و … دارد.

فاصله هتل ارگ شیراز تا جاهای دیدنی شهر

آرامگاه شاه‌چراغ: ۸ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۴ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۶ دقیقه با ماشین

تخت‌جمشید: ۶۰ دقیقه با ماشین

آرامگاه سعدی: ۱۵ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۹ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۵ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۶ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۱۷ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۲ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۷ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان تختی، روبه‌روی مسجد توکل

 هتل نیایش شیراز از بهترین هتل های شیراز

 هتل نیایش شیراز

این هتل به صورت سنتی ساخته شده است و داخل آن یک حیاط شبیه خانه های قدیمی با یک آب نما هم وجود دارد. همین طور اتاق های هتل پنجره های رنگی دارند. در زمان های پیشین از این مکان برای انجمن ادب شیراز استفاده می کرده اند. نخستین روزنامه  این شهر هم در این مکان به چاپ رسیده است.

در این هتل چای خانه و رستوران هم وجود دارند. اگر خودرو شخصی دارید به راحتی می توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. شاه چراغ شیراز هم بسیار به این هتل نزدیک است. همین طور از آن جا که این هتل با خیابان فاصله دارد، در نتیجه سرو صدا شما را اذیت نخواهد کرد.

فاصله هتل نیایش تا جاهای گردشگری شیراز

آرامگاه شاه‌چراغ: ۵ دقیقه پیاده روی

باغ جهان‌نما: ۱۴ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۷ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۵ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۲۵ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۱ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۷ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۳۵ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۱۵ دقیقه با ماشین

آدرس: سه‌راه نمازی به سمت شاه‌چراغ، کوچه کلانتری عباسی

هتل جهان گردی شیراز

هتل جهان گردی شیراز

قدمت این هتل مربوط به سال 1350 می شود که اخیرا آن را بازسازی کرده اند. هتل جهان گردی در بلوار ابونصر واقع شده است و در بخش شمال شرقی شیراز است. این هتل دارای 44 اتاق است و فضای سرسبزی آن را احاطه کرده است. طراحی هتل جهان گردی به صورت بلوک های چند طبقه است. در این هتل آسانسور هم وجود ندارد.

این هتل به مسجد نصیرالملک و باغ ارم نزدیک است. در این هتل می توانید سوئیت های ویلایی را مشاهده کنید.

هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس شیراز

این هتل در خیابان رودکی قرار دارد و هزینه اقامت در آن مناسب است. هتل شیرازیس شیراز دارای 6 طبقه است و پنجاه اتاق دارد. این هتل تقریبا نوساز است و در سال 1398 ساخته شده است.

یک فروشگاه برای خرید سوغاتی هم در این هتل قرار دارد که شما می توانید سوغاتی های خود را از آن جا خریداری کنید. همین طور برای خوردن غذا یا نوشیدنی امکان استفاده از رستوران و کافی شاپ هتل هم مهیا است.

این هتل در مکانی قرار گرفته است که به بخش تاریخی شهر نزدیک است. از این هتل می توان با ده دقیقه پیاده روی به ارگ کریم خان رسید. البته اگر می خواهید برای خوردن غذا به خارج هتل بروید، رستوران رودکی هم در نزدیکی هتل واقع شده است. همین طور با یک مقدار پیاده روی می توانید به کافه شیراز برسید. مجتمع تجاری زیتون هم در فاصله بیست دقیقه ای از هتل شیراز قرار گرفته است. خط اتوبوس و خط مترو زند هم در فاصله نزدیکی از این ساختمان قرار گرفته اند.

هتل تالار

هتل تالار

هتل تالار هزینه مناسبی برای اقامت دارد. موقعیت مکانی این هتل در خیابان فردوسی است. قدمت هتل به سال 1362 باز می گردد و 4 طبقه دارد. چند سال پیش هم دوباره آن را نوسازی کرده اند. در این هتل کافی شاپ و رستوران برای مهمانان قابل دسترس هستند. اتاق ها امکانات خوبی دارند.

از هتل می توان به مسجد وکیل، ارگ کریم خان، بازار وکیل و سرای مشیر دسترسی داشت. مترو شیراز و ایستگاه اتوبوس سعدی در فاصله یک کیلومتری از هتل واقع شده اند. برای رفتن به مرکز خرید زیتون باید دو کیلومتر را طی کنید. رستوران رودکی هم فقط هفت دقیقه با این مکان فاصله دارد.

هتل اطلس شیراز

هتل اطلس شیراز

هتل مورد نظر موقعیت مکانی بسیار عالی دارد، به گونه ای که از طریق آن می توانید به بسیاری از جاهای مهم شهر دسترسی داشته باشید. پرنسل این هتل هم افرادی کارکشته هستند. در فصل های مختلف سال تخفیف هایی برای مسافران ارائه می شود. در این هتل تورهایی برای گردش هم ارائه می شود که توسط آن ها می توانید از بناهای تاریخی و سایر قسمت های شیراز دیدن کنید. اینترنت این هتل رایگان است و می توانید در کافی شاپ آن غذاهای مختلفی را سفارش دهید.

هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز

هتل وکیل در سال 1397 ساخته شده و در خیابان لطفعلی خان زند است. داخل این هتل به صورت سنتی طراحی شده و می توانید از نمای حیاط آن با یک حوض آب لذت ببرید. اتاق ها هم کاملا تمیز هستند. رستوران هتل هم برای خوردن غذا مناسب است و کافی شاپ آن محل خوبی برای سفارش انواع نوشیدنی است.

این هتل در مکانی است که باعث می شود، به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. برای مثال بازار، حمام و مسجد وکیل در فاصله ده دقیقه ای از آن هستند. حرم شاه چراغ و ارگ کریم خان تقریبا 1 کیلومتر از این هتل فاصله دارند. برای رفتن به مسجد نصیرالملک هم باید دو کیلومتر طی کنید.

هتل امیرکبیر شیراز

هتل امیرکبیر شیراز

این هتل در سال 1396 ساخته شده است و دارای دو طبقه است و 45 اتاق هم در آن وجود دارند. این هتل در باغ جنت ساخته شده و محل قرارگیری آن بلوار امیرکبیر است.

از این هتل تا باغ عفیف آباد چهار کیلومتر فاصله وجود دارد. این هتل به صورت سنتی ساخته شده است. برای رفتن به مکان های تاریخی شهر از طریق این هتل می توانید از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید.

فضایی که هتل در آن قرار گرفته سرسبز است و اتاق ها کاملا تمیز هستند. در این اتاق ها می توان از امکاناتی مانند میز آرایش، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه و حمام استفاده کرد.

هتل ارم شیراز

هتل ارم شیراز

این هتل سه ستاره در بخش مرکزی شهر واقع شده است و به بانک های مختلف نزدیک است. این هتل هشت طبقه دارای 100 اتاق است که امکانات مختلفی دارند. در این هتل می توانید از رستوران آن استفاده کرده و غذاهای ایرانی یا غربی سفارش دهید. کافی شاپ هم به صورت شبانه روزی باز است. همین طور امکان بهره بردن از لابی و گوش دادن به موزیک هم سنتی مهیا است.

از طریق این هتل می توان به آسانی به بازار شیراز، آرامگاه حافظ، فرودگاه، مراکز خرید و آرامگاه سعدی دسترسی داشت.

هتل‌ آپارتمان هدیش شیراز

هتل‌ آپارتمان هدیش شیراز

هتل مورد نظر در سال 1382 ساخته شده است و 15 سال بعد دوباره آن را بازسازی کرده اند. این هتل پنج طبقه دارد و در خیابان کریم خان قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده تا از طریق آن بتوان به بخش های تاریخی شهر دسترسی داشت. هتل آپارتمان هدیش یکی از اقامتگاه های با صرفه در شهر شیراز است.

فاصله هتل هدیش تا جاذبه های دیدنی شیراز

آرامگاه شاه‌چراغ: ۹ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۱ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۹ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۸ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۱۹ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۴ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۶ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۹ دقیقه با ماشین آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند، خیابان رودکی

هتل رودکی شیراز

هتل رودکی شیراز

یکی دیگر از هتل هایی که در خیابان کریم خان زند ساخته شده، هتل رودکی است. هزینه اقامت در این هتل متوسط است و می توانید از طریق آن به ارگ کریم خان به راحتی دسترسی داشته باشید. این هتل دارای اتاق های یک تخته یا دو تخته است.

فاصله هتل رودکی تا مراکز گردشگری:

آرامگاه شاه‌چراغ: ۸ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۸ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۱ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۹ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۴ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۳ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۶ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۱۹ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۸ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، بلوار کریم‌خان زند، نبش خیابان ایزدی، خیابان رودکی

هتل های ۲ ستاره شیراز

اقامتگاه های دو ستاره، چندان بزرگ نیستند، اما کیفیت بهتری در مقایسه با یک ستاره ها دارند. در این هتل ها در تمام ساعات شبانه روز پذیرش انجام می شود. حمل وسایل هم توسط کارمندان هتل انجام می شود. در این هتل ها صبحانه در اختیار مهمانان قرار می گیرد، اما برای ناهار و شام باید هزینه اضافی پرداخت کرد.

هتل نصیرالملک شیراز

هتل نصیرالملک شیراز

این هتل در کنار حرم شاه چراغ است، در نتیجه اگر هدف شما زیارت است می توانید در این هتل اقامت داشته باشید. از آن جا که این هتل اقامتگاهی دو ستاره است، در نتیجه قیمت آن چندان بالا نیست. هتل نصیرالملک شیراز دارای 4 طبقه است و در سال 1395 کار خود را شروع کرده است.

اتاق های این هتل کاملا تمیز هستند و می توانید لحظات آرامش بخشی را در آن ها داشته باشید. اگر قصد صرف غذا هم دارید، می توانید به رستوران هتل نصیرالملک مراجعه کنید و از غذاهای ایرانی آن لذت ببرید.

این هتل از بخش های گردشگری هم فاصله زیادی ندارد، برای مثال نارنجستان قوام، بازار وکیل، مسجد نصیرالملک و حمام وکیل به این ساختمان نزدیک هستند. برای خرید هم می توانید به خیابان زند بروید که تعدادی باغ هم در آن قرار گرفته اند.

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز

این هتل در سال 1344 ساخته شده است، به همین دلیل دوباره آن را در سال 1384 ترمیم کرده اند. هتل مورد نظر تنها دو طبقه دارد. هتل از باغ ارم، بازار وکیل، حافظیه، خانه زینت الملوک و ارگ کریم خان فقط هشت دقیقه فاصله دارد. برای رسیدن به شاه چراغ هم 12 دقیقه لازم است. همین طور برای رفتن به نقاط مختلف شهر می توانید، از مترو و اتوبوس استفاده کنید. ناگفته نماد که فرودگاه از این هتل 17 دقیقه فاصله دارد.

اگر می خواهید در داخل هتل غذا صرف کنید، رستوران و کافی شاپ برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت رستورانی به اسم لاویا در فاصله کمی از این ساختمان قرار دارد.

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز

در بخش مرکزی شیراز یعنی در خیابان زند هتلی به اسم آریانا ساخته شده است. ساختمان هتل پنج طبقه است و یک بار هم بازسازی شده است. بنابر تعداد افراد خانواده می توانید اتاق های دو، سه یا پنج تخته را انتخاب نمایید. رستوران هتل هم شامل غذاهای ایرانی می شود. با این حال بیرون هتل هم رستوران عمارت شاپوری واقع شده است. برای دیدن بخش های تاریخی شیراز مانند ارگ کریم خان باید اندکی پیاده روی کنید. نزدیک ترین ایستگاه مترو یعنی ایستگاه زندیه هم در فاصله 400 متری از هتل قرار گرفته است.

هتل‌ آپارتمان شمس شیراز

هتل‌ آپارتمان شمس شیراز

هتل مورد نظر در 8 طبقه ساخته شده است و 45 اتاق دارد. از آن جا که ساختمان این عمارت در خیابان حافظ است، پس از طریق آن می توانید به بازار وکیل، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ دسترسی داشته باشید. همین طور از آن جا که در مقابل دروازه قرآن است، می توانید نمای زیبایی از آن را مشاهده کنید.

همچنین اتاق های هتل هم بسیار راحت و دلپذیر هستند و کارکنان هتل به صورت حرفه ای از مسافران پذیرایی می کنند. علاوه بر این شما می توانید از خدمات پارکینگ و تاکسی سرویس هم استفاده کنید.

هتل زیتون شیراز

هتل زیتون شیراز

این هتل دارای 3 طبقه و 14 اتاق است و در سال 1398 کار خود را شروع کرده است. این مکان در خیابان لطفعلی زند ساخته شده است. پرنسل هتل اتاق های آن را کاملا تمیز نگه می دارند و وسایلی که در آن استفاده می شود کیفیت خوبی دارند. در داخل ساختمان هتل زیتون یک کافی شاپ هم وجود دارد که می توانید در آن نوشیدنی سفارش دهید.

برای صرف وعده های غذایی بیشتر می توانید به رستوران شرزه که یک مکان سنتی است و از این هتل یک کیلومتر فاصله دارد مراجعه کنید. همین طور کافه رستوران عتیق هم در همان حوالی قرار گرفته است.

هتل مورد نظر از ارگ کریم خان، حمام وکیل، مسجد جامع، سرای مشیر و شاه چراغ فاصله چندان زیادی ندارد. همین طور سایر جاذبه های گردشگری شیراز مانند آرامگاه حافظ، باغ نارنجستان قوام، باغ عفیف آباد و … چندان از این ساختمان دور نیستند. از دیگر ویژگی های هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو زندیه و ایستگاه اتوبوس است.

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز

این هتل دو ستاره یکی از بهترین هتل های شیراز است که قیمت مناسبی هم دارد. با اینکه هتل در سال 1370 مشغول به کار شده است، اما در سال 1395 دوباره آن را بازسازی کرده اند. هتل دارای 3 طبقه و 50 اتاق است.

از لحاظ تمیزی و آرامش هم می توان به مهمانان اطمینان داد که مشکلی وجود ندارد. کارکنان هتل به خوبی وظایف خود را انجام می دهند. همچنین شما می توانید از رستوران و چای خانه آن هم استفاده کنید.

هتل تا ارگ کریم خان و بازار وکیل فاصله زیادی ندارد و تنها نیاز است تا چند دقیقه پیاده روی کنید. رستورانی به اسم رودکی هم در نزدیکی این محل واقع شده است یا اگر هوس نوشیدنی کرده اید می توانید به کافه عمارت شاپوری بروید. هتل کوثر از مرکز خرید زیتون هم چندان فاصله ندارد.

هتل‌ آپارتمان تچر شیراز

هتل‌ آپارتمان تچر شیراز

تچر به معنی کاخ کوچک است و نام آن برگرفته از کاخ داریوش است. هتل مورد نظر در سال 1388 ساخته شده است و 4 طبقه دارد. فاصله هتل از باغ ارم ده دقیقه است و برای رسیدن به بازار وکیل هم باید پانزده دقیقه صرف کنید. در بیرون هتل یک فضای سبز قرار گرفته است و مهمانان می توانند برای تفریح به سالن بیلیارد آن مراجعه کنند. در رستوران این ساختمان هم غذاهای ایرانی طبخ می شود. همچنین رستوران هفت خوان هم در نزدیکی هتل است و با ده دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید.

هتل لطفعلی‌خان شیراز

هتل لطفعلی‌خان شیراز

این هتل که در گذشته به اسم شایان شهرت داشته است، در یکی از مناطق قدیمی شهر ساخته شده است. هتل لطفعلی خان 4 طبقه دارد و باغ قوام روبه روی آن قرار گرفته است، در نتیجه می توانید شاهد منظره زیبایی باشید. از نظر قیمت هم اتاق های هتل مناسب هستند.

فاصله هتل لطفعلی‌خان از مراکز گردشگری شهر:

آرامگاه شاه‌چراغ: ۱۴ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۹ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خان: ۱۵ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۱۶ دقیقه با ماشین

باغ قوام: ۱ دقیقه به صورت پیاده

مرکزخرید آفتاب: ۲۹ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس ‌رانی: ۱۲ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۳۸ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۱۶ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی‌خان زند

هتل ساسان از بهترین هتل های شیراز

هتل ساسان

این هتل هم در خیابان معروف کریم خان زند واقع شده است. در کنار این هتل ارگ کریم خان و یک بانک قرار گرفته است. هتل با وجود دو ستاره بودن آن امکانات مناسبی دارد و می تواند نیازهای شما را تامین کند.

فاصله هتل ساسان تا مراکز گردشگری شیراز:

آرامگاه شاه‌چراغ: ۷ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۳ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۴ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۴ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۱۱ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۲۲ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۳۲ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۱۱ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۱۸ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند، خیابان انوری

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز

این ساختمان دارای 34 اتاق است و از امکانات آن می توان به آسانسور، اینترنت رایگان، پارکینگ و … اشاره کرد. هتل همچنین به آثار تاریخی مانند ارگ کریم خان هم نزدیک است. همین خصوصیات باعث شده تا این هتل در زمره یکی از بهترین هتل های شیراز قرار گیرد.

فاصله هتل حافظ شیراز تا مراکز گردشگری:

آرامگاه شاه‌چراغ: ۶ دقیقه با ماشین

ارگ کریم‌خانی: ۱ دقیقه با ماشین

آرامگاه حافظ: ۱۱ دقیقه با ماشین

باغ جهان‌نما: ۸ دقیقه با ماشین

حمام وکیل: ۴ دقیقه با ماشین

مرکزخرید آفتاب: ۱۸ دقیقه با ماشین

راه‌آهن: ۲۸ دقیقه با ماشین

پایانه اتوبوس‌رانی: ۸ دقیقه با ماشین

فرودگاه شیراز: ۲۳ دقیقه با ماشین

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، چهارراه پارکینگ

هتل های یک ستاره شیراز

هتل های یک ستاره شیراز معمولا کوچک هستند و به صورت خانوادگی اداره می شوند. با این که این هتل ها فقط یک ستاره دارند، اما باید بهداشت در آن ها رعایت شود. در این هتل ها می توانید در هر ساعت از شبانه روز اتاق رزرو کنید. اتاق های هتل هر روز نظافت می شوند. وسایل گرمایشی باید به گونه ای باشد که بتوان آن ها را تنظیم کرد.

همچنین اگر هتل بخش غذاخوری داشته باشد، باید آن را همواره تمیز نگه دارند. معمولا در این هتل ها صبحانه سرو می شود، ولی برای ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید. توجه داشته باشید که گاهی هتل های یک ستاره دارای سرویس بهداشتی مجزا نیستند. همچنین اگر اتاق شما حمام هم ندارد باید یک حمام عمومی کاملا پاکیزه در اختیار مهمانان قرار گیرد و داخل این حمام ها صابون و حوله باشند. از دیگر نکاتی که باید آن را ذکر کنیم، کمک به حمل وسایل شما توسط کارمندان هتل است.

هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز

این هتل با وجود اینکه 1 ستاره است، اما اخیرا ساخته شده است و در نتیجه محیط خوبی دارد. هتل کیوان دارای 24 اتاق است و در سال 1397 تاسیس شده است. محیط داخلی اتاق ها به صورت ساده هستند و کارکنان هتل به صورت حرفه ای از شما پذیرایی می کنند. همچنین شما می توانید در کافی شاپ آن هم نوشیدنی صرف کنید.

از آن جا که هتل در میدان شهرداری شیراز است، می توانید از طریق آن به بناهای تاریخی مانند موزه پارس، حمام وکیل، سرای مشیر، ارگ کریم خان و … دسترسی داشته باشید و نیازی به استفاده از ماشین هم ندارید.

در صورتی که بخواهید به مسجد شاه چراغ هم بروید، کافی است تا تاکسی بگیرید و در کمتر از یک ربع به مقصد می رسید. از دیگر ویژگی های هتل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و مترو است. رستوران سنتی شرزه به این هتل نزدیک است و برای رفتن به کافه هم می توانید به کافه رستوران قوام سری بزنید.

مهمان‌پذیر زند شیراز

ساختمان این هتل به میدان شهدا نزدیک است. این مکان در سال 1342 کار خود را آغاز کرده و در سال 1397 هم نوسازی شده است. این مهمان پذیر دارای بیست اتاق است که در 3 طبقه ساخته شده است.

از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی هم مشکلی وجود ندارد، زیرا ایستگاه اتوبوس شهدا به آن نزدیک است. در صورتی که می خواهید از مترو زندیه هم استفاده کنید، می توانید با چهار دقیقه پیاده روی به آن برسید. مهمان‌پذیر زند شیراز در فاصله سی دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است.

فاصله مهمان‌پذیر زند شیراز تا مراکز دیدنی شهر:

فاصله هتل تا ارگ کریم خان: 4 دقیقه به صورت پیاده روی

فاصله هتل تا مجموعه زندیه: 4 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل تا موزه پارس: 6 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل تا مجموعه وکیل: 5 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل تا سرای مشیر: پنج دقیقه پیاده روی

فاصله هتل تا حافظیه: 2.5 کیلومتر

هتل یورد شیراز

هتل یورد شیراز

این هتل در سال 1397 ساخته شده است و 4 طبقه دارد. تعداد کل اتاق های هتل به 15 عدد می رسند. هتل امکانات مناسبی دارد که می تواند برای اقامتی چند روزه مناسب باشد. از طریق این هتل می توان به بخش های گردشگری نزدیک دسترسی پیدا کرد. از جمله این مراکز می توان به بازار وکیل، حرم شاه چراغ و خانه زینت الملوک اشاره کرد.

هتل‌ آپارتمان پارمیس شیراز

هتل‌آپارتمان پارمیس شیراز

این هتل آپارتمان در خیابان پیروزی ساخته شده است. از ویژگی های این هتل قیمت مناسب آن است. هتل پارمیس در سال 1387 تاسیس شده و 12 اتاق دارد. در این هتل آپارتمان امکان آشپزی داخل اتاق ها هم وجود دارد. همین طور کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مهربان هستند.

از طریق این هتل می توان به ارگ کریم خان، حمام وکیل و سایر جاهای دیدنی شیراز دسترسی داشت. همین طور در محدودیه خیابانی که این هتل واقع شده است، چندین کافه و رستوران هم قرار دارند. برای رفت و آمد هم می توانید از ایستگاه مترو زندیه استفاده کنید.

اقامتگاه سنتی فروغ مهر از بهترین هتل های شیراز

اقامتگاه سنتی فروغ مهر

این هتل در حوالی سه راه نمازی ساخته شده است. از آن جا که قدمت هتل به سال های دور یعنی سال 1316 باز می گردد، صاحب آن، هتل را در سال 1395 بازسازی کرده است. هتل دارای 2 طبقه و 18 اتاق است.

در صورتی که تمایل داشته باشید اقامتی مناسب را با قیمت خوب تجربه کنید، می توانید این هتل را انتخاب نمایید. این هتل دارای یک کافی شاپ در فضای باز هم است. در رستوران این مکان هم غذاهای ایرانی طبخ می شوند.

فاصله عمارت فروغ مهر از جاهای دیدنی شیراز:

فاصله تا شاه چراغ: یک کیلومتر

فاصله تا ارگ کریم خان: 11 دقیقه به صورت پیاده روی

فاصله مجموعه وکیل: بیست دقیقه پیاده روی

فاصله تا ایستگاه اتوبوس دستغیب: 5 دقیقه

فاصله تا ایستگاه مترو زندیه: 15 دقیقه

خانه مسافر سروناز در شیراز

خانه مسافر سروناز

این مسافرخانه در سال 1396 تاسیس شده است و 5 طبقه دارد. محل قرارگیری این مکان در میدان اطلسی است. اتاق های این هتل به صورت 2 یا 3 خوابه هستند. مسافرخانه سروناز از دروازه قرآن شیراز، خانه زینت الملوک شیراز، حافظیه، باغ جهان نما و آرامگاه سعدی فاصله زیادی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *