نحوه اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش
ایران گردی, کیش

جزیره کیش همه ساله، یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان محسوب می شود. مراکز خرید، تفریحات آبی و طبیعت زیبا از ویژگی هایی است که باعث علاقمندی گردشگران می شود. اگر بدون ماشین شخصی خود به کیش سفر می کنید و قصد اجاره ماشین در کیش را دارید بهتر است تا از قیمت اجاره ماشین در کیش آگاه شوید. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید پایین ترین قیمت بلیط کیش کلیک کنید.

همه چیز درباره اجاره ماشین در کیش

یکی از نکات جالب درباره جزیره کیش، امکان استفاده از ماشین های خارجی و لوکس است. همین مورد به تنهایی باعث می شود که افراد زیادی برای سفر به این جزیره ترغیب شوند.

با وجود اینکه امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کیش وجود دارد با این حال عده زیادی از اشخاص ترجیح می دهند تا با اجاره ماشین سفر راحت تری را برای خود مهیا کنند.

باید توجه داشته باشید که حتی اگر شما با ماشین شخصی خود به کیش سفر کنید، ورود ماشین به جزیره دردسرهای خاص خود را دارد و هزینه های اضافی برای شما به همراه دارد. به ویژه اگر شما پیش از خرید بلیط هواپیما کیش، هزینه سفر به کیش را در نظر گرفته اید و تمایل ندارید که هزینه اضافی کنید. به همین علت است که اجاره خودرو در کیش طرفداران زیادی دارد.

کیش

کیش یک منطقه آزاد تجاری است در نتیجه می توان انواع ماشین های خارجی را در این جزیره اجاره کرد. همین مورد باعث شده تا قیمت خودرو در این ناحیه ارزان تر باشد. نکته جالب اینجا است که در جزیره کیش می توان تنها با پرداخت 800 هزار تا 10 میلیون تومان بهترین ماشین های خارجی را اجاره کرد.

روش های اجاره خودرو در کیش

اجاره ماشین های لوکس در کیش

روش های مختلفی برای اجاره ماشین در کیش وجود دارند. برای مثال شرکت هایی هستند که این نوع خدمات را به شما ارائه می دهند. این شرکت ها در قسمت های مختلف جزیره فعالیت می کنند و هنگامی که شما به جزیره برسید می توانند ماشین را در فرودگاه کیش یا در محل اقامت خود تحویل بگیرید.

نحوه دیگر اجاره خودرو در کیش استفاده از وب‌سایت های مختلف است. در این وب‌سایت ها هزینه رزرو برای 24 ساعت مشخص شده و شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از ماشین ها را اجاره کنید.

مدارک لازم برای کرایه ماشین در کیش

بعد از اینکه تصمیم گرفتید از کدام روش ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید، مرحله بعد آماده سازی مدارک برای اجاره خودرو در کیش است. در ادامه به لیست مدارک مورد نیاز اشاره می کنیم.

• اصل گواهینامه رانندگی (با اعتبار)
• مدرک کارت ملی
• ارائه پول نقد یا چک به ارزش دو تا ده میلیون تومان به عنوان ضمانت
• امانت گذاشتن پولی به اندازه 300 تا 700 هزار تومان برای ضمانت خلافی

انواع اجاره خودرو در کیش

ماشین هایی که می توانید در کیش اجاره کنید در پنج دسته قرار می گیرند:
ماشین لوکس در کیش
اجاره ماشین اسپرت در کیش

اجاره ماشین لوکس در کیش

کرایه خودرو شاسی بلند در کیش
خودرو اقتصادی در کیش
اجاره ماشین لوکس در کیش
کرایه ون در کیش به صورت ساعتی

هزینه کرایه ماشین در کیش چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو در کیش به این موضوع بستگی دارد که تمایل دارید چه نوع ماشینی را اجاره کنید. همچنین با توجه به فصلی که سفر می کنید هزینه ها متفاوت خواهد بود. همان طور که قبلا هم گفتیم هزینه از 800 هزار تومان شروع می شود. اجاره گرانترین ماشین در کیش به ده میلیون تومان هم می رسد.

نکات اجاره ماشین

قیمت اجاره ماشین به شرکت آن بستگی دارد.
اگر در طول مدت اجاره ماشین، مرتکب خلاف رانندگی نشوید، پولی که بابت این موضوع در امانت شرکت گذاشتید به شما باز می گردد. البته برای اینکه وضعیت خلافی شما مشخص شود این پول حداکثر به مدت ده روز در اختیار شرکت باقی می ماند.

چنانچه در مدت اجاره ماشین تصادف کردید و شما مقصر بودید باید هزینه خسارت را پرداخت کنید.
ماشین مورد نظر خود را از شرکت هایی اجاره کنید که مجوز رسمی از جزیره کیش دارند و همین طور عضو انجمن اجاره ماشین در کیش هستند تا بعدا مشکلی به وجود نیاید.

برای اجاره خودرو در کیش به حرف های افراد خیابانی توجه نکنید.
در موقع کرایه خودرو حتما قرارداد رسمی اجاره و دفترچه اجاره را دریافت کنید تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوانید قانونی اقدام نمایید.

قوانین اجاره ماشین در کیش

آگاهی از قوانین اجاره ماشین در کیش باعث می شود تا از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

تنها شخصی که ماشین را اجاره کرده می تواند آن را استفاده کند و حق انتقال آن به فرد دیگری را ندارد. حال اگر ماشین در اختیار شخص دیگری قرار گیرد، در صورتی که تصادف یا خسارتی رخ دهد فرد موظف است تا تمام هزینه های به وجود آمده را پرداخت کند که با توجه به این موضوع که اکثر ماشین ها خارجی هستند این رقم بسیار بالا خواهد بود.

در صورتی که ماشین خراب شود باید این موضوع را به شرکت اطلاع دهید و به تنهایی اقدام به تعمیر آن نکنید.
اگر تصادف رخ داد هم باید سریعا به شرکت و پلیس اطلاع دهید.

ورود ماشین به ساحل و جاده های خاکی غیرمجاز است.
در صورتی که قصد داشته باشید زمان اجاره را افزایش دهید باید این موضوع را به اطلاع شرکت برسانید.

هنگامی که از ماشین استفاده نمی کنید باید آن را در پارکینگ قرار دهید تا آسیبی بر آن وارد نشود.
با ماشین اجاره ای نمی توانید حرکات نمایشی انجام دهید.

دستکاری در سیستم فنی ماشین ممنوع است.
زمان تحویل ماشین باید در موقع تعیین شده باشد. به ازای هر یک ساعت تاخیر باید ده درصد از هزینه اجاره را پرداخت کنید. در صورتی که سه ساعت تاخیر کنید، باید هزینه یک روز را پرداخت نمایید.

اگر داخل یا خارج ماشین تمیز نباشد باید بیست هزار تومان برای هزینه کارواش به شرکت پرداخت کنید.
استعمال دخانیات در ماشین ممنوع است.

قوانین رانندگی قبل از اجاره ماشین

قوانین رانندگی خاص و ویژه ای در کیش وجود دارند که در صورت ناآگاهی و تخلف از این قوانین باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

در این جزیره دوربین های زیادی وجود دارند که اگر سرعت مجاز را رد کنید تخلف شما ضبط خواهد شد. بیشترین میزان سرعت رانندگی در کیش پنجاه کیلومتر در ساعت است.

حرکت کردن بین خطوط موردی است که همیشه به رانندگان تذکر داده می شود ولی در کیش حتما باید بین خطوط حرکت کنید

برای حرکت به سمت راست یا چپ باید از صد متر قبل چراغ راهنما را روشن کنید.
ظاهر کثیف ماشین در کیش باعث جریمه شما خواهد شد و در نتیجه باید حتما ماشین خود را تمیز نگه دارید.

نکته جالب است این است که در کیش بوق زدن بدون دلیل ممنوع است و باید از این قانون پیروی کنید.
در هنگام رانندگی در کیش باید با نور پایین حرکت کنید و استفاده از نور بالا ممنوع است زیرا شب های کیش روشن هستند.

استفاده از کمربند ایمنی ضروری است و باید به محض نشستن در ماشین آن را استفاده کنید وگرنه جریمه خواهید شد.
خیابان هایی کیش بسیار تمیز هستند، در نتیجه ریختن زباله نه تنها از نظر اخلاقی مشکل دارد بلکه باعث جریمه شما خواهد شد.

سوار کردن بیش تر از ظرفیت ماشین شما را مشمول جریمه خواهد کرد.
چنانچه قوانین و مقررات را به درستی رعایت کنید سفر آسان و دلپذیری را در کیش تجربه خواهید کرد.

خدمات اجاره خودرو در کیش

اگر ماشین را به صورت آنلاین اجاره کنید، می توانید زمان و مقصد تحویل آن را مشخص نمایید. یعنی حتی می توانید انتخاب کنید که به محض رسیدن به فرودگاه، ماشین در اختیار شما قرار گیرد.

شرکت های اجاره ماشین در کیش خدماتی مانند CIP ارائه می دهندکه احتمالا بسیاری از مشتریان با این واژه آشنا نیستند. این نوع خدمت به این صورت است که بعد از اینکه به فرودگاه رسیدید یک ماشین تشریفاتی شما را به محلی که باید ماشین خود را اجاره کنید، می رساند.

سخن آخر

در پایان می توان گفت که با اجاره ماشین در کیش از دردسرهای حمل و نقل عمومی راحت می شوید. خصوصا این مورد برای کسانی که می خواهند به مراکز خرید زیادی مراجعه کنند، انتخاب بهتری خواهد بود.

هزینه اجاره ماشین در کیش چقدر است؟

از 800 هزار تومان تا 10 میلیون تومان

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش چیست؟

گواهینامه، کارت ملی، ودیعه برای خلافی و ضمانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *